Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ottofon Creative Commons License 2012.03.12 0 0 256

A szervizben csak olajat cseréltek és nem nyúltak hozzá szoftveresen. Ismerős a szervizvezető. Egyetlen dolgot tudok elképzelni. A régi olaj 5W30 volt az új meg 10W40 ami ugye az adalékolt cuccos plusz revitalizáló tubusokkal Talán hogy sűrübb az olaj nagyobb az ellenállása? Vezetési stílusom nem változott, amúgy is automata váltós, szóval nem is én vezetek. :)

Ugyanúgy egyedül járok vele, ugyanazon távokon. Se súly, se tetőcsomi. 

Előzmény: Mézengúz69 (255)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 255

Hát ez elég érdekes kb az jut eszembe, hogy kollégámnak volt egy Lacettije első köt. szervízben cseréltek szoftvert mert valami gyári javítás volt azóta 1 literrel többet fogyaszt addig vadi új autóval városban 8 literrel elment utánna sokszor a 10-et nyaldosta. Azt mondák, hogy majd tanul a computer és lejjeb megy hát ez nem jött be.  A második szervízből úgy hozta el, hogy pattogott az autó eleje mintha rossz lenne a lengéscsillapító. Mondam nézze meg a csavarokat hátha kicserélték. Bejött rajta voltak a bontás nyomai. Visszavitte szó nélkűl cserélték de várnia kellett 2 hetet mire megérkezett. Megoldás: valakinek sűrgősebb volt a lengéscsollapító nem várt inkább a másikból berakták azé ennyit a márkaszervízekről. Én mondtam jelentse fel őket, balasetveszély okozásáért hiszen akár az is történhet egy rossz lengéscsillapitótól, de nem forszírozta az ügyet oda többet nem vitte. A fogysztás is rengeteg dologtól függhet, szoruló fékek esetleg fékbetét csere alaklmával gumuabroncs nyomás tetőcsomitatrtó szóval nehéz kideríteni.

Előzmény: ottofon (254)
ottofon Creative Commons License 2012.03.11 0 0 254

Ezt most nem értem. 45000 km van az autóban. A kötelező szervíz során cserélték ki az olajat és nézték át az autóm. Azóta fogyaszt többet. Szerinted szándékosan elrontotta volna valaki? Enni lehetne a motortérből olyan tiszta. Nem füstől. Olajat sem eszi. Pont ugyanúgy megy mint 2 hónapja az olajcsere előtt.

Előzmény: Mézengúz69 (252)
ottofon Creative Commons License 2012.03.11 0 0 253

Te Mukibá ugye viccnek szántad ezt a hozzászólást? Kb 20 Ft-tal drágább a dieseltech. Az AGIP honlapján is azt írják, hogy "akár" 500 km többlet megtételét érhetjük el 20000 Km alatt. Ezt lefordítom, mert talán nem érthető így. Az "akár" annyit tesz, hogy maximum annyit. Az 500 km százalékosan 2.5%. Ha megnézzük hogy kb 5%-kal kerül többe mint a sima diesel üzemanyag akkor máris kidobtunk kb 10 Ft-ot literenként. Ha megnézem azt is hogy az AGIP még jó pár Ft-tal drágább kút mint pl a Lukoil akkor a veszteség még nagyobb.

Egyéb hasznos ötlet?

Előzmény: Mukibá (251)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 252

A gép megy rendesen nem füstől erőssebb gyorsításnál? Turbócsövek jók csatlakozásoknál nics olajfolt rajtuk mert ott szökik a nyomás  az is csinál ilyet?

Előzmény: ottofon (250)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.11 0 0 251

Tankolj bele AGIP DITECH gázolajat és láss csodát lemegy a fogyasztásod ,én egy full tank nál 70lityi 100 km -el többet megyek el vele mint bármelyik másik kút olajával.Ajánlom próbáld ki megéri.

Előzmény: ottofon (250)
ottofon Creative Commons License 2012.03.08 0 0 250

2 literes diesel. CRDI motor. Nem itélkezem csak a tapasztalatom írom le. Most aztán tényleg jó idő van, de most is 10%-kal magasabb a fogyasztásom mint december végén volt. akkor sem volt hideg. Remélem történik valami pozitívum. Amúgy van benne fed computer ott is látom a fogyasztást. Az szerint is magasabb 8 decivel. Minden tankolást feljegyzek km ora állás literre pontosan mióta megvan az autó. készítek majd grafikont is. Tavasszal megy majd bele chiptunink, előtte akarok korrekt méréseket meg utána is azonos időben és útvonalon.

Előzmény: Mézengúz69 (248)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 249

Spray és az tubusos adalék között nem hiszem, hogy lenne különbség de nem próbáltam. Váltó adalék beöntése óta 150km tovább finomodott a váltás. Főleg az 1-es fokozat javúlt az elég kemény volt.

Előzmény: danidoki (247)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.05 0 1 248

Kicsit várj még azzal az itélettel. Bár nem írtad milyen autó benzines vagy dizel de pont egy olyan időszakra hivatkozól amikor elég hideg idő volt -10 fokok. Ebben a hőmérsékleten sokkal több energia megy a kocsi fűtésére is. Termosztát működése is befolyásolja a motor működését, amíg el nem éri az üzemi hőfokot addig töblet üzemanyagot ad a motornak. Példa nekem is rossz volt a termosztát csak 50-60fokig ment fel a víz. Fogyasztás 7,8-8,5 volt. Majd kicseréltem és még az idő is megenyhűlt 6,8l lett a legutolsó fogyasztás. Ja és mivel dizel és nem kellő hőfokon üzemelt még ugye hangosabb is volt mert az előtöltést is a nem üzemmeleg motorhoz állítja az elekronika.

Előzmény: ottofon (245)
danidoki Creative Commons License 2012.03.04 0 0 247

Köszi az észrevételeket. A spray és az adalék között egyébként mi a különbség?

Előzmény: Mézengúz69 (244)
hgc+ Creative Commons License 2012.03.04 0 0 246

Motor tipusa mi, diesel benzines?

Előzmény: ottofon (245)
ottofon Creative Commons License 2012.03.03 0 1 245

2 hónapja van xado olaj plusz revitalizáló gép a motoromban, de semmi hatás. Többet fogyaszt, és szerintem hangosabb is. Most akkor mi van?? 2000 km-t tettem bele azóta.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 244

Most volt cserélve a váltóban Mondeo elöször 10 év után olaj cserélve plusz belekerült egy Xadó felújító gél is. Eddig sem volt hangos de most mintha nem is lenne a váltások is puhábbak, finomabb lett az egész már megérte.

Előzmény: danidoki (241)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.28 0 0 243

Én adtam a váltóba is, a sprayt, de lehet rosszul tettem, mivel nem a feltöltőcsavaron keresztül, hanem a váltó tetején lévő levegőző nyíláson. Szerintetek ott is lejuthatott a cucc?

Mukibá Creative Commons License 2012.02.28 0 0 242

Én az 5-ös váltómba xadó sprayt fujtam,azóta könnyebben lehet  vele váltani és csendesen dolgozik. autómatába is alkalmaztam , mintha felujitották volna olyan lett .

Előzmény: danidoki (241)
danidoki Creative Commons License 2012.02.27 0 0 241

Én arra lennék kíváncsi, hogy a xadónak a váltóadalékai mennyire hatásosak és elsősorban mire gyakorlati szempontból...

 

Van egy autóm, aminek az 5-ös fokozata kicsit fütyül...Általában senkit nem idegesít, engem igen. Gondolom  a nevezett adalék rontani nem fog...

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.16 0 0 240

Nos, sajnos pár hónappal a xado kezelés (öblítő+3 tubus revitalizáló) után a termosztát és a hűtőrendszer hibája miatt meg kellett bontani az egész motort, egyúttal tömítéseket is cseréltünk.

A szerelő nem  hitt a szemének, a 4 hengerből 3 csilli-villi, mintha új lenne. A negyediknél volt tömítés gond, talán víz is került ott a rendszerbe, így az nem volt annyira csicsa. A kocsi 11 éves.

Engem meggyőzött.

 

 

ottofon Creative Commons License 2012.02.12 0 0 239

Igen, pár hete vettem xado olajat meg adalékot is. Már benne van, még semmi eredmény. 400km van benne azóta. A fogyasztásom drámai módon megnőtt (10-15%). Persze ez lehet a hideg miatt is. Hidegen ugyanojan hangos vagy még hangosabb. Igaz mindig minusz 10-ben indulok reggel. Ha lesz eredmény úgy is beszámolok.

Előzmény: Mukibá (238)
Mukibá Creative Commons License 2012.02.11 0 0 238

Üdv ne metabondot használj hanem xadó-t az érezhetően sokkal jobb. Régen én is azt használtam ugy ,hogy tudom miről beszélek. Tegyélbele 3db.t  meg látod a különbséget.

Előzmény: ottofon (237)
ottofon Creative Commons License 2012.01.21 0 0 237

eladnám a sértetlen, számlával igazolt Metabond M adalékomat 8500 Ft-ért. Bp-n személyes átvétel. Posta 700 Ft.

Előzmény: ottofon (236)
ottofon Creative Commons License 2012.01.17 0 0 236

Vettem egy hete egy Metabond M adalékot. Viszont ahol vettem ott nincs Metabond gold, és nekem az kéne. Azt hallottam hogy 50000-t futott uj dizel autóba jobb a gold. Ha van itt kereskedő ráfizetnék egy ezrest és a későbbiekben tőle venném a termékeket. Légyszi jelentkezzen valaki.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.01.10 0 0 235

Egy kis "adalék" az adalékhoz.

Nyáron vettem egy 2l diesel mondeot akkor adtam neki egy nyári szabadság nyaralás alkalmával egy 3-as kúrát úgy is sokat mentünk vele. Igazából nem sok változást tapasztaltam kicsit jobban húzott kb fél lityóval kevesebbet evett. Aztán most beraktam még egy tubust. No ennek már volt hatása elcsöndesedett még jobban húz egyszerűen sokkal finomabban megy fogyiról még nincs adatom. Úgy látszik ekkora motorhoz lehet, hogy nem elég a 3 tubus. 

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.06 0 0 234

Ugyanez van nálam is , épp ma kapja meg a vitaflusht az olajcserénél.

Bár hozzáteszem, hogy az eddigi téli fogyit a tavalyival nem ajánlatos összehasonlítani. Majd ha lesznek -10 fokok, akkor lesz reális.

 

Előzmény: kiafenevagy (233)
kiafenevagy Creative Commons License 2012.01.06 0 0 233

Urak!

 

Sok a vélemény , a találgatás ,a kérdés.

Most jöjjön egy tapasztalat.

12 éves 1.3-as Suzuki Swift mely 95000km-t futott ,kapott tőlem egy 3-as Xado kúrát(az autó nem sokat ér,ergo lehet kísérleti darab)

Fogyasztás Budapesten járva előtte (télen) 8,6l/100km, utánna 7,2l/100km. A motor járása kisimult,alapjárati fordulata lecsökkent,járása csendessé vált,a nyomatk alacsony fordulatszámon megnőtt.Olajat nem fogyaszt,rendellenesség nincs. Eddig 8500km-t futott Xado-val!

Lelkes lettem és kedvelt Saab 9-5-ömet(2,3 turbo benzines,10éves 220000km futás) is megkínáltam a szerrel,azóta4500km-t futott.

A jelenség tökéletesen megegyezik az Swiftével, a fogyasztáscsökkenés 12,6 ról 10,7-re alakult városban.

Nekem bevált.

negativ0001 Creative Commons License 2011.12.15 0 0 232

"Biztos marad benne 1 kevés fémkerámia."

nem femkeramia van benne, hanem cxsak keramia, majd attol lesz femkeramia hogy beleotvozodik a keramia a fem feluletebe, az olajban levo femkopadekkal egyutt es ezt hivjak a ruszkik Cermet-nek.

En egy 500cc negykerekube raktam bele direkt a 4 utemuhoz valo kis adalekjukat es 250km megtetele utan nagyon harapott a masina. Eredeileg mar 10.000km volt benne.

Előzmény: KRISSztus (225)
negativ0001 Creative Commons License 2011.12.15 0 0 231

Leghamarabb a rovid utak miatt alakul ki ez a hab, foleg ha 10km-nel kevesebbet jarsz. Na de ha megint fogy a futofolyadek, akkor erdemes megnezetni, hogy hova tunik el a viz.

Előzmény: krit (228)
vwopel Creative Commons License 2011.12.09 0 0 230

Lehet hf-es is de lehet csak a kondenzvíz csapódik ki.

rövid utak, nem kellő bemelegedés, hideg idő, stb.

Egy biztos, ez nem Motorolaj adalék(ok):-DD

Előzmény: krit (228)
huruszkusz Creative Commons License 2011.12.09 0 0 229

Hengerfejes:)Szerintem vidd vissza és nézesd meg.

Előzmény: krit (228)
krit Creative Commons License 2011.12.09 0 0 228

Sziasztok!

 

Év elején vásároltam egy Hyundai i 10 szgk.-t. most, 3000 km megtétele után, az olajbeöntő sapkát levéve,(annak belső oldalán), fehéres színű, nyálkás páralecsapódást észleltem. Kérdésem, hogy ezt mi okozhatja?

A hűtőfolyadék kiegyenlíő tartályából kb. 1 dl csökkenés észlelhető.

 

A választ előre is köszönöm.

KRISSztus Creative Commons License 2011.10.08 0 0 227

Passz.
A 2ő együtt nem trutymákolódik össze???? 

Előzmény: Rock me Amadeus (226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!