Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
A szervizben csak olajat cseréltek és nem nyúltak hozzá szoftveresen. Ismerős a szervizvezető. Egyetlen dolgot tudok elképzelni. A régi olaj 5W30 volt az új meg 10W40 ami ugye az adalékolt cuccos plusz revitalizáló tubusokkal Talán hogy sűrübb az olaj nagyobb az ellenállása? Vezetési stílusom nem változott, amúgy is automata váltós, szóval nem is én vezetek. :)
Ugyanúgy egyedül járok vele, ugyanazon távokon. Se súly, se tetőcsomi.
Hát ez elég érdekes kb az jut eszembe, hogy kollégámnak volt egy Lacettije első köt. szervízben cseréltek szoftvert mert valami gyári javítás volt azóta 1 literrel többet fogyaszt addig vadi új autóval városban 8 literrel elment utánna sokszor a 10-et nyaldosta. Azt mondák, hogy majd tanul a computer és lejjeb megy hát ez nem jött be. A második szervízből úgy hozta el, hogy pattogott az autó eleje mintha rossz lenne a lengéscsillapító. Mondam nézze meg a csavarokat hátha kicserélték. Bejött rajta voltak a bontás nyomai. Visszavitte szó nélkűl cserélték de várnia kellett 2 hetet mire megérkezett. Megoldás: valakinek sűrgősebb volt a lengéscsollapító nem várt inkább a másikból berakták azé ennyit a márkaszervízekről. Én mondtam jelentse fel őket, balasetveszély okozásáért hiszen akár az is történhet egy rossz lengéscsillapitótól, de nem forszírozta az ügyet oda többet nem vitte. A fogysztás is rengeteg dologtól függhet, szoruló fékek esetleg fékbetét csere alaklmával gumuabroncs nyomás tetőcsomitatrtó szóval nehéz kideríteni.
Ezt most nem értem. 45000 km van az autóban. A kötelező szervíz során cserélték ki az olajat és nézték át az autóm. Azóta fogyaszt többet. Szerinted szándékosan elrontotta volna valaki? Enni lehetne a motortérből olyan tiszta. Nem füstől. Olajat sem eszi. Pont ugyanúgy megy mint 2 hónapja az olajcsere előtt.
Te Mukibá ugye viccnek szántad ezt a hozzászólást? Kb 20 Ft-tal drágább a dieseltech. Az AGIP honlapján is azt írják, hogy "akár" 500 km többlet megtételét érhetjük el 20000 Km alatt. Ezt lefordítom, mert talán nem érthető így. Az "akár" annyit tesz, hogy maximum annyit. Az 500 km százalékosan 2.5%. Ha megnézzük hogy kb 5%-kal kerül többe mint a sima diesel üzemanyag akkor máris kidobtunk kb 10 Ft-ot literenként. Ha megnézem azt is hogy az AGIP még jó pár Ft-tal drágább kút mint pl a Lukoil akkor a veszteség még nagyobb.
A gép megy rendesen nem füstől erőssebb gyorsításnál? Turbócsövek jók csatlakozásoknál nics olajfolt rajtuk mert ott szökik a nyomás az is csinál ilyet?
Tankolj bele AGIP DITECH gázolajat és láss csodát lemegy a fogyasztásod ,én egy full tank nál 70lityi 100 km -el többet megyek el vele mint bármelyik másik kút olajával.Ajánlom próbáld ki megéri.
2 literes diesel. CRDI motor. Nem itélkezem csak a tapasztalatom írom le. Most aztán tényleg jó idő van, de most is 10%-kal magasabb a fogyasztásom mint december végén volt. akkor sem volt hideg. Remélem történik valami pozitívum. Amúgy van benne fed computer ott is látom a fogyasztást. Az szerint is magasabb 8 decivel. Minden tankolást feljegyzek km ora állás literre pontosan mióta megvan az autó. készítek majd grafikont is. Tavasszal megy majd bele chiptunink, előtte akarok korrekt méréseket meg utána is azonos időben és útvonalon.
Spray és az tubusos adalék között nem hiszem, hogy lenne különbség de nem próbáltam. Váltó adalék beöntése óta 150km tovább finomodott a váltás. Főleg az 1-es fokozat javúlt az elég kemény volt.
Kicsit várj még azzal az itélettel. Bár nem írtad milyen autó benzines vagy dizel de pont egy olyan időszakra hivatkozól amikor elég hideg idő volt -10 fokok. Ebben a hőmérsékleten sokkal több energia megy a kocsi fűtésére is. Termosztát működése is befolyásolja a motor működését, amíg el nem éri az üzemi hőfokot addig töblet üzemanyagot ad a motornak. Példa nekem is rossz volt a termosztát csak 50-60fokig ment fel a víz. Fogyasztás 7,8-8,5 volt. Majd kicseréltem és még az idő is megenyhűlt 6,8l lett a legutolsó fogyasztás. Ja és mivel dizel és nem kellő hőfokon üzemelt még ugye hangosabb is volt mert az előtöltést is a nem üzemmeleg motorhoz állítja az elekronika.
2 hónapja van xado olaj plusz revitalizáló gép a motoromban, de semmi hatás. Többet fogyaszt, és szerintem hangosabb is. Most akkor mi van?? 2000 km-t tettem bele azóta.
Most volt cserélve a váltóban Mondeo elöször 10 év után olaj cserélve plusz belekerült egy Xadó felújító gél is. Eddig sem volt hangos de most mintha nem is lenne a váltások is puhábbak, finomabb lett az egész már megérte.
Én adtam a váltóba is, a sprayt, de lehet rosszul tettem, mivel nem a feltöltőcsavaron keresztül, hanem a váltó tetején lévő levegőző nyíláson. Szerintetek ott is lejuthatott a cucc?
Én az 5-ös váltómba xadó sprayt fujtam,azóta könnyebben lehet vele váltani és csendesen dolgozik. autómatába is alkalmaztam , mintha felujitották volna olyan lett .
Nos, sajnos pár hónappal a xado kezelés (öblítő+3 tubus revitalizáló) után a termosztát és a hűtőrendszer hibája miatt meg kellett bontani az egész motort, egyúttal tömítéseket is cseréltünk.
A szerelő nem hitt a szemének, a 4 hengerből 3 csilli-villi, mintha új lenne. A negyediknél volt tömítés gond, talán víz is került ott a rendszerbe, így az nem volt annyira csicsa. A kocsi 11 éves.
Igen, pár hete vettem xado olajat meg adalékot is. Már benne van, még semmi eredmény. 400km van benne azóta. A fogyasztásom drámai módon megnőtt (10-15%). Persze ez lehet a hideg miatt is. Hidegen ugyanojan hangos vagy még hangosabb. Igaz mindig minusz 10-ben indulok reggel. Ha lesz eredmény úgy is beszámolok.
Üdv ne metabondot használj hanem xadó-t az érezhetően sokkal jobb. Régen én is azt használtam ugy ,hogy tudom miről beszélek. Tegyélbele 3db.t meg látod a különbséget.
Vettem egy hete egy Metabond M adalékot. Viszont ahol vettem ott nincs Metabond gold, és nekem az kéne. Azt hallottam hogy 50000-t futott uj dizel autóba jobb a gold. Ha van itt kereskedő ráfizetnék egy ezrest és a későbbiekben tőle venném a termékeket. Légyszi jelentkezzen valaki.
Nyáron vettem egy 2l diesel mondeot akkor adtam neki egy nyári szabadság nyaralás alkalmával egy 3-as kúrát úgy is sokat mentünk vele. Igazából nem sok változást tapasztaltam kicsit jobban húzott kb fél lityóval kevesebbet evett. Aztán most beraktam még egy tubust. No ennek már volt hatása elcsöndesedett még jobban húz egyszerűen sokkal finomabban megy fogyiról még nincs adatom. Úgy látszik ekkora motorhoz lehet, hogy nem elég a 3 tubus.
12 éves 1.3-as Suzuki Swift mely 95000km-t futott ,kapott tőlem egy 3-as Xado kúrát(az autó nem sokat ér,ergo lehet kísérleti darab)
Fogyasztás Budapesten járva előtte (télen) 8,6l/100km, utánna 7,2l/100km. A motor járása kisimult,alapjárati fordulata lecsökkent,járása csendessé vált,a nyomatk alacsony fordulatszámon megnőtt.Olajat nem fogyaszt,rendellenesség nincs. Eddig 8500km-t futott Xado-val!
Lelkes lettem és kedvelt Saab 9-5-ömet(2,3 turbo benzines,10éves 220000km futás) is megkínáltam a szerrel,azóta4500km-t futott.
A jelenség tökéletesen megegyezik az Swiftével, a fogyasztáscsökkenés 12,6 ról 10,7-re alakult városban.
nem femkeramia van benne, hanem cxsak keramia, majd attol lesz femkeramia hogy beleotvozodik a keramia a fem feluletebe, az olajban levo femkopadekkal egyutt es ezt hivjak a ruszkik Cermet-nek.
En egy 500cc negykerekube raktam bele direkt a 4 utemuhoz valo kis adalekjukat es 250km megtetele utan nagyon harapott a masina. Eredeileg mar 10.000km volt benne.
Leghamarabb a rovid utak miatt alakul ki ez a hab, foleg ha 10km-nel kevesebbet jarsz. Na de ha megint fogy a futofolyadek, akkor erdemes megnezetni, hogy hova tunik el a viz.
Év elején vásároltam egy Hyundai i 10 szgk.-t. most, 3000 km megtétele után, az olajbeöntő sapkát levéve,(annak belső oldalán), fehéres színű, nyálkás páralecsapódást észleltem. Kérdésem, hogy ezt mi okozhatja?
A hűtőfolyadék kiegyenlíő tartályából kb. 1 dl csökkenés észlelhető.