Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petertibi66 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 21609

Köszönöm szépen. Tehát a 6. fogaskereket,és a szinkron gyűrűt.

Előzmény: Törölt nick (21608)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.06 0 0 21608

Az 5. 6. szinkron agy ( egy darabból van ) és a 6. fogaskerék kopott a találkozásuknál, a 6. kerékkel együtt mozog a kapcsológyűrű, a ferde fogazás miatt nyomja a szinkron agyat. Ezeket kell cserélni.

Előzmény: petertibi66 (21600)
trog-air Creative Commons License 2021.04.05 0 0 21607

Köszönöm. 

Előzmény: forgácsbogár (21599)
csiburento Creative Commons License 2021.04.04 0 0 21606

Annyit nem mozdul.

Mondjuk ami meg nálam fura, hogy tolatáskor, mintha dadogna. Tehát nem szépen gurul, hanem darabosan, különösen, ha nagyobb a terhelés. 

Előzmény: petertibi66 (21605)
petertibi66 Creative Commons License 2021.04.04 0 0 21605

Jó reggelt. Nálam az alsó tartót már ki cseréltük, de nem változott. Hatodikban a leg szembe tűnőbb, ott mozdul magyot kb 10 centit. 

Előzmény: csiburento (21604)
csiburento Creative Commons License 2021.04.04 0 0 21604

Persze nem tudom, hogy nálad mi a nagy, de ez nálam is így van. Szemmel jól látható, még az is, ahogy a tempomat tolja. 

Előzmény: petertibi66 (21600)
csiburento Creative Commons License 2021.04.04 0 0 21603

Ahhoz még erőt kellene nyeríteni. Vannak ott nálam sokkal okosabbak.

De ha írsz privátban, szívesen válaszolok (, ha tudok). 

Előzmény: majkel (21597)
petertibi66 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 21602

Ki fogom cserélni az összeset 

kicsi20 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 21601

Az összes tartóbakot ellenőriztétek?

Előzmény: petertibi66 (21600)
petertibi66 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 21600

Jó napot kívánok Péter Tibor vagyok és lenne egy pár kérdésem a fórumhoz. Anapokban vettem egy Peugeot boxer 30.autót. Naggyából rendben van, csak 6.ban nagyot mozdul a váltókar gáz adásra, vagy el vételkor. Az alsó váltó tartót már kicseréltük, de nem változott. Tud e valaki megoldást a problémára. Előre is köszönöm 

forgácsbogár Creative Commons License 2021.04.03 0 0 21599

Szia

 

Nekem 2007-es 2,2 Ford motoros van, a melegen nem indulásnál a rail cső nyomásmérő szenzort kellett cserélni.

 

Előzmény: trog-air (21598)
trog-air Creative Commons License 2021.04.01 0 0 21598

Üdv mindenkinek!

 

Van egy 2013 as citroen jumper ami nehezen, sokadik indítózásra indul melegen. Valahol azt olvastam, hogy üzemanyag hőmérséklet érzékelő lehet a hiba. Viszont nem találom sehol az alkatrészt és a Bárdiban sem tudták segíteni. Valaki esetleg járt már így?

Köszönöm 

majkel Creative Commons License 2021.03.31 0 0 21597

Engem érdekelne a lakós topikban :)

Előzmény: csiburento (21592)
majkel Creative Commons License 2021.03.31 0 1 21596

Ha kiszáradt, tedd vissza több szempontból is.

1, bepárásodik e újra?

2, belemegy a finom por és elpiszkolódik belülről.

 A kiszárítását egy hajszárítóval elég hamar meg lehet oldani.

Előzmény: csiburento (21595)
csiburento Creative Commons License 2021.03.31 0 0 21595

Köszönöm, most ki szedtem. Ebben DEPO lámpák vannak, és ilyen légkamrás útvesztők 3 darab. Némely pókhálóval beszőve...

Most szárad... Majd a három kamratakaróból az egyiket nem rakom vissza...

 

Előzmény: majkel (21594)
majkel Creative Commons License 2021.03.30 0 0 21594

Vedd le valamelyik gumisapkát és úgy szárítsd ki.

Van neki egy lefordított gumicső szellőzője az egyik sarkában.

Lehet, h elfáradt valahol a ragasztása.

Előzmény: csiburento (21593)
csiburento Creative Commons License 2021.03.30 0 0 21593

Előre elnézést kérek, ha túl alapvető a kérdés, de ilyennel még nem találkoztam.

DUKI jobb első fényszórója eléggé bepárásodott.

A hétvégén direkt tompítottal közlekedtem egy jó órát, hogy kifűtse, de nem jött be.

 

 

 

Valami ötlet?

 

csiburento Creative Commons License 2021.03.17 0 0 21592

Küldtem.

Amúgy is túl hosszú lett volna leírni, amit gondolok a napelemes cucc méretezéséről. 

Előzmény: Tinanak (21591)
Tinanak Creative Commons License 2021.03.17 0 0 21591

Basszus, tudtam hogy ismerős a Nick neved!!! Még az ősidőkben (Fb előtti) a Sorrento Klubot mi csináltuk a Petivel. Voltunk is együtt terepen... Tudsz küldeni valami kontaktot? Lenne kérdésem. :)

Előzmény: csiburento (21589)
Tinanak Creative Commons License 2021.03.16 0 0 21590

Köszönöm szépen! Egy működő rendszert szeretnék összerakni, de akkor lehet hogy mégis egyszerűbb, és nem sokkal drágább eleve a napelemes rendszer kiépítése. Munka akkumulátorból több verzió is a rendelkezésemre áll( 2X100 Ah, vagy 1 db 240 Ah) Jó lenne ha megfelelő töltöttség mellett valamelyiket stabilan tudnám használni. Esetleg ebben van valakinek tapasztalata? Vagy ez egy másik fórum témája inkább?

Előzmény: csiburento (21589)
csiburento Creative Commons License 2021.03.16 0 1 21589

Azt gondolom, hogy ha már 0-ról kezdesz, el kéne gondolkodni azon, milyen lehetőség van második generátor beépítésére. Azzal minden további gond letudva (kivéve az elegendő töltési időt).

Sajnos az egy motor működés jelre kapcsoló relé (vagy az az alatti műszaki tartalommal bíró) nem jó megoldás, különösen, ha nem áll rendelkezésre kellő töltő áram.

A process ilyenkor az kell legyen, hogy először az indító akku legyen töltve és csak utána lehet hozzá kapcsolni a másod akkut. Ezt vezérelni kell. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy csomó olyan üzem állapot van (város, dugó), amikor a bekapcsolt fogyasztók (űza. szivattyú, fényszóró, fűtés ventillátor, ablaktörlő, tükör fűtés, ülés fűtés, stb.) áram felvétele nagyobb, mint a generátor képessége (főleg alapjáraton, vagy ahhoz közel), ezért akár az is elő fordulhat, hogy az elsődleges akku merül. Tehát első az indító, akár úgy is, hogy a megkezdett másod akku töltést meg kell tudni szakítani automatikusan. 

Ha össze vannak kapcsolva, akkor cca ugyanolyanoknak célszerű lenni, hogy ne alakuljon ki zavart helyzet. Tehát ugyanúgy ólom-savas, és közelítőleg azonos kapacitás sem árt. Aztán ott van még, hogy korlátozni kellene a munka akku áramát, mert nem túl jó 20-30A-ral tölteni (bár elméletileg a munka akku nagyobb árammal tölthető, de igazán nem tesz jót neki).

 

De, és itt a következő buktató, a munka akku töltéséhez 5-8-12 órát (merültségtől és töltő áramtól függően) kell autózni, hogy fel legyen töltve.

 

Összefoglalva: külön vezérelni kell, hogy mikor lehet tölteni, és azt is, mekkora árammal, ha egy generátorról megy. És mindenképpen nagyobb generátort kell beépíteni. 

 

A gyári rendszereknél fordított üzem is igaz, amikor a 230V-os hálózaton lóg az autó, akkor is össze kell tudni kötni, hogy a motor indító is töltve legyen. Itt külön töltő csak akkor megoldás, ha nincs és nem is tud össze kötődni az indító és a munka aksi. Ellenkező esetben garantált a tűz. 

Előzmény: Tinanak (21588)
Tinanak Creative Commons License 2021.03.16 0 0 21588

Sziasztok! 2004-es 2.3-as Ducatoból szeretnék lakóautót építeni, amiben első körben munka akksit szeretnék generátorral tölteni.  (idővel napelemet is szeretnék majd) Ez megoldható relé beépítéssel, vagy D+ jel szimulátor is kell hozzá? Esetleg ennek kivitelezésében Budapest környékén valaki tudna segíteni? Mekkora a max tölthető akkumulátor kapacitás, amit még elbírhat a rendszer? Alvázszám alapján nem tudták megmondani sehol, hogy a kisebb, vagy a nagyobb teljesítményű generátorral van szerelve...

csiburento Creative Commons License 2021.03.01 0 0 21587

Igen.

Konkrétan DAEWOO-nál a tetőn az antenna gumi szigetelése elöregedett 16 év alatt, ráadásul elfagyott és el is repedt a műanyag háza. Ott a belső világításból csöpögött a víz.

Pára nem valószínű, az ablakokon hamarább csapódik ki, akkor már uszoda lenne a kabinban.

 

Előzmény: forgácsbogár (21585)
dobi74 Creative Commons License 2021.03.01 0 0 21586

Szia!!  

 

Olyan kérdésem volna peugeot boxer 2011 3000 motor hibakód P035f  P045f P055f  mi lehet a hiba . köszönöm 

forgácsbogár Creative Commons License 2021.02.28 0 0 21585

Sziasztok !

 

A következő lenne a problémám, 2007 boxer duplafülkés tetőkárpitjából csöppen a víz. A fülke közepén, a hátsó ablak felett középen valamint az övek feletti részen. Az autó egész télen ált nem mozgott, tetőablak nincs. A kérdésem hogy a tetőantenna beázhat ennyire? Vagy ennyire erősen lecsapódott a pára a tetőn? Ha valakinek van tippje vagy járt már így írja meg legyen szíves?

lluyo Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21584

Az elozo tulajdonos allitolag kicsereltette a motortarto bakokat.

Ha lesz ra lehetosegem, alamegyek majd es megnezem.

 

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21583

Motor/váltó tartóbakok rendben vannak?

Előzmény: lluyo (21582)
lluyo Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21582

Sziasztok,

Az auto 2007-es Ducato 3.0 Mjet F1C 

A váltókar előre-hátra ugrál ötödikben és hatodikban gázadáskor illetve elvételkor 1500-as fordulat körül.

volt már valakinek hasonló tapasztalata?

Köszönöm a választ.

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 21581

Igen, lehet tudni. Pont az ellentéte a 2.3-asnak. Mindenki óv tőle!  Ez az ún: puma motor. ha beírod a keresőbe, nagyjából csak rosszat hallani róla.

Előzmény: robert tanka (21580)
robert tanka Creative Commons License 2021.02.10 0 0 21580

Köszönöm válaszodat! A 2.2 motorokrol lehet tudni valamit? 

Előzmény: kicsi20 (21577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!