Épp javítok egy 1.6-os boxermotoros transportert.
Csattognak a hidrotőkék elég rendesen.Kivettem a motort,szétszedtem,legalább 5-6 tőkét kéne cserélni.Ránézésre (szétszedve)nem látszik kopottnak,nem törött a rugó,jó a zárófelület,bár elég szemét olajjal járhattak vele eddig.
Szétszedés előtt átmostam motortisztítóval,új olajjal sem javult a helyzet ugyanugy csattogott.
A kérdésem az lenne,hogy ha szétszedem a hidrotőkéket,elmosom kromofágban,uj olajjal összerakom,akkor lehetséges-e,hogy megjavul ?
A 8 uj ára elég húzós ezért szeretném ezt megkerülni.Ha viszont nem válik be a takarítás,akkor nagy szívás mert szedhetem ujra szét az egészet...azt pedig nem akarom.
Mi a tapasztalatotok ?
Háj Wyxen!
Bocsánat az indiszkrécióért, de megnéztem a fórumos hozzászólásaidat.
Úgy látom OFF Calibrát ON akarsz venni. (ejnye-bejnye)
A mai időkben elég nehezen lehet bogit eladni. :-((
Azért sok sikert. Remélem találsz neki egy másik érzőszívű tulajt. :-)))
szia mindenkinek!
van egy eladó bogaram 1974. 1200ccm
csodaszép napsárga tavasszal lett fújva kívül bellül kárpit áthúzva a motorjának semmibaja
szóval szép gép
sajna ki kell szállnom belőle ha érdekel valakit
Ott mindenféle cucc van, új is - és ha kéred vagy megrendeled - bontott is. Árakat nem tudok viszonyítani, mert máshol még nem vásároltam. Aúgy a srác segítőkész és ért is hozzá. Többen ajánlották.
Látod, ez nekem eszembe sem jutott.
Én parasztosan beraktam az új cuccot a régi helyére.
Na most már mindegy.
Amit írtál boltot, hogy lehet kapni bogi-rádiót, ott milyen cuccok vannak? Bontott?
A nevemről már meséltem, hogy valóságilag csak egy hirtelen ötlet... Bár a hirtelen ötletek is fakadnak valahonnan, de ez már egy másik fórum témája...
A régi bogikban a rádió helyére nem mennek be a mai rádiók (és nem is mutat jól az ultramodern rádió a régi műszerfalon), ezért sokan a kesztyűtartóba teszik be.
Ez egy vélemény, persze máshogy is lehet cselekedni...
Háj!
A bogiba tudtommal gyárilag is a műszerfalba tették a rádiót. (nem a kesztyűtartóba)
Akkor most ők is elb***ták? :-))
p.s.: a neved eredetét még mindíg nem vagy hajlandó elárulni? :-)))
Hali,
Ha esetleg nem találnál olyasvalakit, aki eladja a rádiót (komoly ember komoly hifit a kesztyűtartóba épít, enm rondítva el a belsőt), Kőbányán az Állomás utca végén van egy bogárbolt, ott vettem én is.
Csak műkedvelő szinten szeretem ugyan a bogarakat, - jelenleg vectra A fórumos vagyok -
azért remélem tudtok nekem segíteni. :-)))
Úgy 1-2 éve láttam egy gárdonyi Bogár talin egy full egyedi fényezésű hard-top Speedstert. ( Alapszín ezűst, rajta a "kinyíló fémből" előjövő lidércfejek ) Nna. Ha erről lenne vkinek képe, vagy tudtok olyan oldalt, ahol vannak képek Speedsterekről ( elsősorban hard - topra alakított ), akkor írjátok meg lécci!
Csö JoPi! Kicsit elmaradoztál. Tudod szóvolt azokrol az alkatrészekröl, meg ilyesmi. Csak szeretném tudni, hogy fog-e müködni a dolog, mert akkor utánajárok máshol! Közs!
Egyébként megoldódtak a problémáim! Csak az olaj csöpög. Arra meg azt mondták fötengely, meg szimering, meg ilyesmi, aztán ki kell szedni a motort. 10 pénz, + anyagköltség. Hoppá!
Az ablakemelő.
Először az üveget kell kiszedni. Az nem egy ördöngős feladat. Aztán ki kell csavizni a mechanizmus minden csavarját, még a sinekét is és ki lehet emelni szépen. Amúgy ha szorul az javítható, ha nem mozgatja akkor ez többféle hibából is adódhat. Pl a tekerő pörög a ricnin, vagy a menetes "szár" nem emeli a cuccot a forgatókar alatti áttétnél, másutt. Amúgy ha kell én tudok neked eladó bontott ablakemelő cuccost! Ha érdekel és még nem vettél írj mailt, - Reklám bekapcs - IDE: bogarbazar@freemail.hu ;) Amúgy más alkatrészek is eladók ugyanitt! előzetes: www.bogarbazar.tk
Reklám vége.:)
Km óra spirál.
bogar69-et kiegészítve annyit, hogy ennek az első fékdobot rögzítő anya védőkupakjának egy négyzetes "furatának" kell lennie. Ebbe megy bele a spirál hasáb vége. Általában aztán vagy zégergyűrűvel vagy sasszeggel lehet biztosítani kicsúszás ellen.
Ha a régi spirál bennakadt, akkor ki kell piszkálni, erős dróttal kinyomni...
Gyertyakérdés.
Nem kell bele a 4fejű:) Minek, jó az alap.
DE!
Kétfélét is ajánlanak a bogárba.
Nyáron, nagyobb melegben: W7BC
Télen, hidegebb időben: W8AC
W7BC az 175-ös hőértékű gyertyusz. Pl a kánikulában sem fog csörögni a motor, ha nagyobb emelkedőn mész felfelé, vagy meghajtod autópályán kissé koxos égéstérrel.
W8AC az 145-ös hőértékű gyertya. Hamarabb eléri üzemi hőmérsékletét, ezért télen ajánlatos használni. Ezzel még a fogyi is csökkenhet, sőt a gyűrűk sem ragadnak be...
Nagyon nagy hidegben a gyár tanácsolja a gyertya elektródahézagát 0,6mm-re átállítani. Főleg, ha hidegben indítási nehézségek lépnek fel! Amúgy 0,7-es a hézag.
Egy utsó tanács. A 4 pólusú gyertával csupán a fogyi csökkenhet nagyon picit a jobb égés következtében, esetleg jobbak lesznek a menettulajdonságok, de nem éri meg szerintem azt az ártöbbletet! A jól beállított motor és a széria gyertya a lehető legjobb választás!
Mindenkinek további jó napot és jó bogarazást: JoPi
U.I.: Puszi: BOXOSKA!:) Örülök, hogy megismertem a gazdádat.:))))
valószinűleg egy BP út oda-vissza (busz-vonat-esetleg bogár) igencsak megnövelné a gyertyák árát :-)) lévén majd 200km-re van tőlem
de azért thx
köszi a tipus tipet
megéri márkás "drága" gyergyát (pl:4 fejü? BOSCH)venni az 1303AB-motoromhoz vagy jók az alapgyergyák is
ha már itt tartunk tudja valaki milyen gyertya kell a bogárba?? sajnos leírás nincs hozzá nekem kivenni addig meg nem akarom
előre is thx