Tehát a hardverhez nem nyúltak, és nem az kocsi komputerére lett egy bisz-basz BOX rákötve?!
Én nem hajtom az 1,5DCI-met országút 90-100 km/h város 50 (55) km/h
Múltkor írtam, hogy Fonyód Körmend gyanánt nyári 5-5,1 l/100 km télen ez több 5,6-6 L/100km De mondom az átlag sebesség sem mindegy!!! Ja és 5 fő /2 felnőtt 2 gyerek és a comagok!
A tükör leszedése gyerekjáték, 3 csavar (ha jól emlékszem) belülről és máris lejön az egész.
A szétszedését a Meganeklub weboldalán találtam meg én is ha jól emlékszem. Tükörlap kipattint, hátsó burkolat rögzítő füleit óvatosan benyomni (törik) és innentől játék az egész.
Cserélem, komplett mechanikával vettem, csak át kell szegecselni. Már korábban is nézegettem h lehetne a műanyag burkolatot levenni az ülésről, de még nem sikerült rájönnöm.
Én mindig úgy állítgattam az ülést h nem ülök benne, de tavasszal sikerült ennek ellenére eltörni, most sikerült nagy nehezen szereznem bontóból és az sem zavar h nem drapp hanem szürke, de van. Én ritkán használom a kocsit, inkább bringázom, asszonypajtás jár vele a gyerek miatt, de már engem is zavart h ha néhanéha volán mögé kerülök, akkor véráldozat árán sikerül csak beállítanom az ülést, mert pont olyan szerencsétlenül ferdén tört el h épp csak a csücske látszik ki. A műanyag? kart leszedtem a törött fém részről és ennek a sarkát használva megy az állítgatás, már amikor le nem csúszik róla :)
Tükröt is szerelnék, ott sem találom a csavart, ugy h megköszönöm mindenki segítségét!
Régi vágyam volt a chip tuning,a nejem meglepett egy időponttal a januári szülinapomra. :)
Nem szeretnék senkivel vitába szállni,hogy miért,akartam és kész. :)
Azoknak írom le a tapasztalatokat akit érdekel.
A boci 2008 év végi,1.5 dci Grand.
215000 van a vasban,garancia már rég ugrott,a kedves svájci frank árváltozása miatt lehetőségem sincs eladni,( 160-nál vettem fel a hitelt,most 250)úgyhogy még meglesz asszem 5 évig. :(
Nem mintha bánnám,imádom!
Szóval,a chip benne.
Nem lett dragster,de 2-3-4-5-6-ban elég fickósan,meglepően kezdi el nyújtani olyan 1500-tól..
A fogyasztásról annyit,hogy eddig tényleg kevesebbet fogyaszt!! :)
Otthon is jövünk-megyünk városban is és néha országúton is,úgyhogy tényleg vegyes a fogyasztása.
Tegnap este 1248 km-t mutatott az óra amikor visszajöttünk 3 nap után. :)
Persze,már rátankoltam..
Általában 2-3 hetente megyünk haza,340 km háztól házig,abból 320 pálya. :))
Én mindig rálövöm 140-re a tempomatot és végig úgy megyek.
Néha 150-160 ha nagyon muszáj rágyorsítanom,de 99 %-ban marad a 140 km/h.
Eddig 183 volt a végsebesség,most 197-et tudott egy szakaszon.
Persze,ezt csak úgy hallottam,ez már gyorshajtás lenne... :))
Az eddigi fogyasztásom rendszerint 6.1-6.3 volt,ezt el is könyveltem évek óta.
Sziasztok, rég jártam erre, de minden nap olvasom a topicot.
Kis segítségre lenne szükségem, eltört a vezetőülés magasság állító karom, cserélném a 7végén és az ülés szétszedéséhez egy robbantott ábrára lenne szükségem, illetve jól jönne ugyanez a balos tükör leszedéséhez, ezt meg nem hajtja be a mechanika, pedig a motor megy.
Nekem megvolt az első hiba a húzott 1.5 dci blokkal: a leömlő és a turbó közötti tömítés adta meg magát, terhelésen finoman elfújt, az akusztikai észrevétel mellett érezhetően volt az erőtlenség is ( 2000-ig normálisan ment, de 2500-nél már csak a motor forgott, a tolás elmaradt) . Vettem ide egy új tömítést, meg a katalizátorhoz is egy másikat, sőt a ráfolyó csőnél is tömítéseket cseréltünk. Most egy hétig nem használtam, nehogy megvetemedjen a leömlőnél lévő csonk. Mivel a turbó levételéhez fel kell hajtani az EGR-rendszert, ezért a múlt héten csináltam ide egy az EGR-tömítéshez méretben és formában passzoló hőálló falat is ( kb 0,7mm-es lemezből ), amit aztán szépen beraktunk az EGR cső és a tömítés közé. Most egy darabig nem kell takarítani az EGR szelepet, meg az olaj is tisztább marad.
Ez olyan mint mikor engem hurrogtak le a Castrol olaj kapcsán, hogy egy általunk is nagyra tartott SZAKEMBER véleményét /tájékoztatását/ tolmácsoltam, tettem volna közkincsé!
Ez van, nem vagyunk egyformák! :)
De legalább pörög a fórum! :)
Nekem is lenne véleményem/infóm pár ügyben, de nem mindig teszem közzé, lásd fentebb irtak...
Miután nem gondoltam, hogy a hozzászólás ekkora port kavar (még mindig) így megszólalni is alig merek, mert természetesen nem folytatni akarom ezt személyeskdésbe torkolló vitát.
A RH levélben adott válaszát azonban pont annyira tartom hitelesnek illetve megkérdőjelezhetőnek, mint a munkafelvevő, vagy a weboldalon (mármint a renault weboldala) feltüntetett információkat. A RH csehszlovákiai központja olyan gátlástalanul hazudik, illetve tagadja le a tényeket, mint vízfolyás, erre nézve bizonyítékom is van.
Persze lehet, hogy most a tutit írták meg. No részemről ennyi, már bánom, hogy belinkeltem.
Na pont ezt akartam javasolni! akit annyira érdekel, keresse meg az illetékeseket! De megelőzted az érdeklődőket! (engem spec. nem érdekel, nekem úgy jó ahogy van! Csak jó legyen!)
83ekm-el vettük az autót,elmentünk vele pár ezer kilométert aztán csapágyas lett de annyira hogy meg is szorult a motor.Aztán vettünk egy elvileg kevesebb kilométeres meg fiatalabb fűzött blokkot amiből át lett rakva minden a mi blokkunkba új csapágyak stb.Ezeket látod most a képen ezekben kb 60,max 70e km lehet.