Gondolom benzinesről írsz, különben nincs az a kereskedői jóindulat és kapcsolat, amelyik leviszi 4 milla alá egy dízel SW EX Lim. árát pláne nem ECS és vonóhoroggal együtt. Azon már vesztesége lenne a kereskedőnek is ;)
neked már van autód vagy most szeretnél,mert akkar több infot is adhatok.Bp-ről,és még távolabbról is eljönnek ide autót venni.Mikor voltam három sw is állt ott,ebből kettő diesel de eggyik szebb volt mint a másik.Nekem kettő-három hetet mondtak az okmány irodáktól, a vonohorog miat időpont műszaki-tól függ.Az autó 4,365,000 lett volna de ezt sikerült 4mil alá vinni,Cee'd sw lim +ecs+metál+v,horog
A Homasitánál kialakitásra kétféle gomb van. Az egyik ahoz a géphez való ahol jobbra hátul van a hátramenet, a másik az un. Opel tipusú. A Ceed is ilyen. Igazándiból egyik sem jó. A gombot szét kell tekerni, és egy közdarabot kell hozzá készíteni. Ez nem látszik. A gomb ~3-4000 Ft, alapban börözve van. Ha utólag börözteted esetleg a kormányodat, akkor célszerű ugyanazzal az anyaggal a gombot is áthuzatni. Ez így korekt együtt. A képen látható sötét szürkés-fekete a mercikhez használt bör, ezüst cérnával
Megnéztem és valóban be vagy regisztrálva. Javasolnám a jelszó emlékeztető használatát, amit alap esetben azoldalon ha jobb oldalt fent a menük között a belépésre kattintasz, utánna megnyílik a következő ablak ahol lent apróbb betüvel írja, hogy jelszó emlékeztető.
Noshát ha ezt megcsinálod és mégsem kapsz mailt a jelszavaddal akkor szerintem rossz mail címmel regisztráltál ( pl elírás ). Ha nem sikerül szól és segítünk:
Nem, a lenti képen csak a ködlámpám megy, igy arra állítja be a telcsi a fényerőt. Aztán felnyomva a xenonnal már annyira erősen visszaveri a fényt hogy ahoz méri és igy teljesen elgyengítve látszik csak a ködlámpa :)
én ugyan nem! :-D És most hogy csak a városban izzítom a gépet, felment az átlagfogyi 6,8 ra! Pedig 45-50 nél rakom háromba..(vagy kettőből negyedikbe)
Na, ez most zsákutca, mert nem megy, külömben jól megkavartátok, mert mire valahogy sikerült regisztrálnom az új fórumon, már meg is szünt. Az új meg azzal hülyiit, h ogy ezzel a névvel már valaki regisztrált.
Még valami. Sok a dadogás az új fórumon, vagyis sok hozzászólás többször ismétlődik.
Egy biztos, manapság rengeteg vakító lámpa van, sztem vagy minden 4.biztos. Jó részük nem xenon, csak utánzat, fényes fehér-kék-meg a jóég tudja micsoda. Nem a szabványos h4, h7, amik azért nem annyira rosszak. Sztem többsége nem is lát vele jobban.
A gyári xenon pedíg szemből a vakítás határesete, ebben egyetérthetünk, máshol is előjött és többen elismerték, illetőnek jó, de a szemből jövőnek szinte sosem. Amúgy a mozigépből származik az 5let. Lássuk be, utólagos nem olyan (mármint a teljes gyári kiviteltől eltérő, tehát buherált). Amúgy baleset esetén vizsgálhatják okként, és nem annyira laza ez a rendőr nem szokott szólni...
Csináltam egy sima foncsoros viszonyítási képet xenon vs halogén fényerőre nézve ( ma raktam be a szettet az új autóba). Az első képen halogén ködlámpa van, auto kamera beállításal(telefon)
Ez pedig xenonnal, szintén ugyanúgy automata beállításal. Érezhetően sötétítette a ködlámpa fényét a falról visszatükröződő fényerő miatt a telefon :)
(a szett egyébként HD, legdrágább szett, 4300K-élőben sárgásabb, H4 Bixenon)
Ahogy néztem, a ceednek is hasonló foncsor kialakítása van(talán még jobb is) mint az enyémnek, úgyhogy annyira nemhiszem hogy kéne félni a szórt fénytől. Érezhetően erősebb mint az elöző autómban volt projectorral, de egyszer nem villogtak rám hazafele
Elméletileg a halogénnek és az utólagos pl. H7 xenonnak ugyanott van a gyujtópontja. Szerintem egy jól beállított utólagos xenon nem vakít. A régi autókba szerelt xenon sem amiatt vakít, mert koszos az üveg, hanem mert karcos és szétszórja a fényt.
A váltógomb menete M 10x1,25 finommenet. Gombot lehet kapni a Homasitánál, de kell hozzá egy jókezű esztergályos is + némi kreativítás. Érdemes a kormánnyal egyező börrel bevonni