Keresés

Részletes keresés

V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4071

 

Érdemes bejelenteni nektek az ilyet...

 

Hmm... Érdemes, vagy kell?!

Na jó, nem kötözködöm!

 

...nem nagyon szerettek kisétálni ...

 

Besétálni, merthogy a "jó vasutas" gumikeréken jár! :)

 

Nagyobb gond az ilyen túlélhető hibák elhárítására kapacitit találni. ...

 

Előzmény: Infós (4069)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4070
Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (4067)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4069

"Az első, második jelző kezelés után ezek az izzók végleg megadják magukat, és jó időre elfelejtődik a hiba."

Szerencsére a hiba megszűnt. Izé. Érdemes bejelenteni nektek az ilyet, mindenféle teljesítmények miatt, vagy annyira azért nem nagyon szerettek kisétálni a Kaiser's-ig? :-) (T221, asszem).

Előzmény: V46 021 (4062)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4068
Na, az a kép hogy került oda?! =S
Én nem oda tettem...
Előzmény: Törölt nick (4066)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4067
Úgy villog, mint a sorompón a piros, csak ez fehér. Tehát felváltva.
Előzmény: Törölt nick (4066)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4066
Üdvözlet!

Sok helyen utánanéztem, és többféle, ellentmondó választ is kaptam, így hát hozzátok fordulok kérdésemmel: A fénysorompót ellenőrző útátjárójelző, (gyors PC-skicc: /[/]) ha jelzést ad az MV felé, akkor a két fénye felváltva villog-e, vagy egyszerre? Én a felváltva villogást tartom logikusnak, de olyant is írtak a neten, hogy nem villog, csak mindkettő ég.



Előre is köszönöm.

Tamasch Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4065

A 2-ra olyan megoldást tudok elképzelni, hogy a vonat amit követtetek már kihaladt a következő térközből, de az azt fedező térközjelzőben ki voltak égve a vörös izzók. Mivel a "rendszernek" az elöl haladó vonatot Megállj állású jelzővel kell fedeznie a " ti jelzőtökön" még vörös volt. Amikor aztán kihaladt a vonat a kettővel előttetek levő térközből is , már újra volt mögötte vörös jelző. A hibás jelzőn feljött a sárga, a tieteken pedig értelem szerűen a zöld.

 

.. de ez csak az én dús képzeletem szüleménye ...

Előzmény: CKD Kombinát (4063)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4064
1. kérdésre: Megnézem a rajzot, de én érdekesnek találom, mert ha bejött a vonat, és megfordult a menetirány, akkor már a kijárati jelző a zöld sarkítást kapja.

2. kérdésre: Blokzavaroldásnál előfordulhat.
Előzmény: CKD Kombinát (4058)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4063
Szerintem Ő másról írt.

Bár az 1. kérdésre igaz magyarázat lehet, de ha még nem fordult át teljesen a menetirány akkor hogy tud kijárati jelzőt kezelni az állomás!?

A 2. kérdésemnél, igaz kimaradt, de ezt vonatból láttam, ahogy szépen csorogtunk rá a jelzőre.
(Mint utóbb kiderült tehervonat vánszorgott előttünk, így "toltuk" magunk előtt. Az előtte lévő térközjelzőnél is le kellett lassítnunk, de az vörösről sárgára váltott még mielőtt megálltunk volna, ez meg vörösről egyből zöldre)
Előzmény: Törölt nick (4060)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4062

 

Nem egyszer találkoztam a "megnyúlt" izzószál esetével.

A KFe a lecsökkent fényáramtól már nem húz, de az ejtve záró érintők még nem hajlandóak a villany továbbításra. Ilyenkor nem lehet elnyomni a zavart.

Az első, második jelző kezelés után ezek az izzók végleg megadják magukat, és jó időre elfelejtődik a hiba.

 

Előzmény: Infós (4049)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4061

 

Köszönöm, és majd eccer iszunk rá!

 

Előzmény: Bazsi75 (4039)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4059


Na hol készültek a képek? :-)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4058
Lenne néhány #kérdésem:

1. Többször láttam már, hogy ha egyvágányú önműködő térközös pályán bejön szemből a vonat, s utána az ellenvonat állítják a kijáratot akkor először sárga jelenik meg rajta (holott a térközök biztos szabadok, mert most jött szemből a vonat), majd pár másodperc múlva vált zöldre. (Persze nincs ez mindig így, de többször láttam már...)

2. Olyan lehetséges, hogy egy önműködő térközjelző vörösről egyből zöldre váltson?

Válaszokat előre is köszönöm.
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4057
Ahogy gondolod. ;-)
Előzmény: Infós (4056)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4056
Az maradjon az én titkom! ;-)
Előzmény: Törölt nick (4055)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4055
Hol voltál amúgy? Dunakeszin?
Előzmény: Infós (4054)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4054

Hát, tekintve hogy a nyomok hamar felépültek, lévén egy db. váltó van az áramkörben, ezért a fene tudja, hogy pontosan mi akasztotta vissza a rendszert, de még a fehér megjelenése előtt el lehetett nyomni. :-)

 

A válaszokat köszönöm. :)

Előzmény: Törölt nick (4052)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4053

"Azért látni kellett volna, hogy hogyan is álltak a jelfogók a KE és a TK egységben..."

Na ja, csak akkor nem mint bizt. beres voltam és egyébként is: éppen váltás-hegyek voltak, szal nem lett volna nagy öröm, ha benyögöm, hogy most akkor irány a jelfogó, és nézzünk egységeket... :)))))))

 

De egy izzócsere azért csak belefért a napba, hogy csináljak is valami hasznosat. :)))))

 

"Én ilyet akkor tapasztaltam, amikor az FSzE nem került alapba."

Nos, az az érdekes, hogy azon a jelzőn fehér fény nagyon régen volt kint. Legalábbis a megelőző négy napban szinte biztos, hogy nem.

 

 

"Mondjuk olyankor is lehet, ha a zk nem tud meghúzni a zk körvezetékről, viszont a viszzajeleneltő érintkezője se tökéletes."

Hát, én is valami ilyen többoldalú hibára gondoltam, mert egy hiba ehhez szvsz kevés.. :SS

Előzmény: aruzsi (4051)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4052
Miközben futott a hajtómű, akkor kezdett el villogni? Érdekes, mert ha meghúz az LV és a FLe, az megakadályozza a JZ jelfogó beesését, és olyankor nem is szabadna villogni a visszajelentésnek sem. De lehet, hogy rosszúl tudom.
Előzmény: Infós (4049)
aruzsi Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4051
Én ilyet akkor tapasztaltam, amikor az FSzE nem került alapba.
Zavar nincs (látszólag), elnyomni a csengőt nem lehet. Valami a FÁ számlálóval volt, ha jól emlékszem.
Persze ekkor a FÁ se ment és valahol itt borult ki a bili ...

Mondjuk olyankor is lehet, ha a zk nem tud meghúzni a zk körvezetékről, viszont a viszzajeleneltő
érintkezője se tökéletes.

Azért látni kellett volna, hogy hogyan is álltak a jelfogók a KE és a TK egységben...
Előzmény: Infós (4049)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4050

Hello Fullspeed15!

Sokat olvastam vissza és látom, hogy téged Százhalombatta nagyon érdekel.

Azért van ott annyi blokkelem mert van 2 db tolatásjelző és annak is van blokkeleme,a KO a kis púltról van nyomkodva.És a csengőgombok is azért vannak többen mert a tolijelzőknek is van egy.Amúgy van ismerős blokkos kolléga akivel lehetne beszélni és biztos,hogy szívesen megmutatja neked a verklit

Csá.

Infós Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4049

D70-hez értők!

Ma reggel tapasztaltam, hogy egyszercsak bejött a jelzőzavar, de egyik izzó sem kezdett el villogni. Gondoltam biztos hiányzik a pultizzó. Kezeljünk rá a törpékre sorban, hátha elkussol valamelyikre (vagy legalább kiderül, melyikben nincs pultizzó). Felettébb érdekes volt, hogy a hangjelzést sem lehetett elkezelni, a zavar gomb lenyomására semmi nem történt. Hmm... Pultizzó-hiány és gombhíd-gondok egyszerre? Gyanús...

Az első próbálkozásra megtaláltam az egyik legritkábban használt törpét, egy db. kitérőt fedez, mögötte szaggatott vonal... Az 1-2, 2-1 szépen felépült, célgomb elenged, ekkor indítja is a kitérőt, és bejött a törpén a villogó visszajelentés, megtalálta magát. Amint felépült, átváltott folyamatos fehérre, de közben a zavart már el lehetett kezelni, amíg futott a hajtómű (a villámkezű forgalmásztól tekintsünk el, ugyanis nem én voltam a gyors).

 

Meglepődtem, hogy tud olyat a D70, hogy észreveszi a zavart, de a pult nem tud róla. Sem eltörölni nem lehet, sem a villogó fény nem jelentkezik, de aztán mégis.

 

Mi lehetett a hiba?

(Hol a bélás? :)))  )

BAKTER Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4048
Ne add fel a reményt!
Előzmény: Törölt nick (4047)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4047
Akkor most leírom: Mindenről. ;-)
Előzmény: BAKTER (4046)
BAKTER Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4046

"De képem nincs róla!"

 

Igazából Alacc nem írta, hogy a berendezés lelkéről, vagy a kezelő eszközről (pult, szgép felhasználói felülete) keres képet.

Előzmény: aruzsi (4044)
aruzsi Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4045
"A 90H mit jelent?"

A 90 talán az első építési éve és a H a Hungary lenne? Csak tippelek. 'Ala D70.
Előzmény: aruzsi (4041)
aruzsi Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4044
"...szerintem ki tudom engesztelni a hibámért."
Sörrel majdnem minden elintézhető! ;-)

KSW képet a GySEV-esektől kéne kunyerbálni, vagy elmenni megnézni pl.
Enesét. Én ott láttam, amikor az ELPULT készült. De képem nincs róla!
Egyébként fontos? Mert akkor esetleg érdeklődök utána más forrásból ...
Előzmény: BAKTER (4043)
BAKTER Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4043

"jelfogós"

 

Teljesen igazatok van, én b...tam el!

Attilának köszönet, hogy felfedezte! (Ha legközelebb személyesen találkozunk, szerintem ki tudom engesztelni a hibámért).

A nagyobbik baj, hogy nem is találom a KSW képeket....   :-(((

Előzmény: Törölt nick (4042)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.16 0 0 4042
Én is azt olvastam, hogy jelfogós.
aruzsi Creative Commons License 2007.06.15 0 0 4041
A GySEV-es KSW az jelfogós. A 90H mit jelent?
Előzmény: aruzsi (4040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!