Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4081
Pontosan. Ezeket találtam a gépemen. ;-) Nem tetszik? ;-)
Előzmény: aruzsi (4076)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4080
Én azt mondtam, ha ki van égve a sárga, vörösről zőldre az életben nem vált, csak ha térközzarvart oldanak, természetesen, ha minden izzó jó, és megkapja a jelző a zöld sarkítást, akkor zöld lesz, de nem vörösről, hanem sárgáról.
Előzmény: djkoxi (4078)
djkoxi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4079
Szerintem is így van.
Előzmény: bodecsabi (4074)
djkoxi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4078

A fényáramkört a térközben a vezérmágnesek (meg a szigsin) vezérlik. Zöld vezér is húz akkor van zöld. Ha sárga vezér húz csak akkor sárga. És zöld vezér csak sárga vezér után tud meghúzni. Ezért nem lehet vörösről zöld. Csak ha a sárga ki van égve.

És blokkzavaroldást csak húzó (szabad)szigsinnél lehet végezni.

Előzmény: Nagy fixpont (4077)
Nagy fixpont Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4077
Ebben az esetben csak akkor, ha az indító álomáson megnyomják a térközzavar oldást. Önmagától soha nem lesz zöld.

???
Előzmény: Törölt nick (4075)
aruzsi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4076
Már megint Kelenföld!
Előzmény: Törölt nick (4059)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4075
"következő jelző sárgára vált, a jelzőnkön megjelenik a zöld"

Ebben az esetben csak akkor, ha az indító álomáson megnyomják a térközzavar oldást. Önmagától soha nem lesz zöld.
Előzmény: bodecsabi (4074)
bodecsabi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 4074
Szerintem lehet olyan is, hogy a jelzőn kiég a sárga. Ilyenkor, amikor a fedezett térköz szabaddá válik, a jelző marad vörösben, mivel sárgát nem tud kijelezni. Aztán amikor a következő jelző sárgára vált, a jelzőnkön megjelenik a zöld.

Csabi
Előzmény: Tamasch (4065)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4073

 

hogy ezzel segít vagy árt nektek az ember

 

Ma még szabadságon vagyok, holnap már nem, ha összefutunk MCdumáljuk. :)

208-ast mondom a gazdájának.

Előzmény: Infós (4072)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4072

Na ja, attól függ, hogy honnan közelít a Renault... :)

Az izzócseréket megoldom saját hatáskörben, adott esetben a szig. sin gondokat is. Csak nem szeretném ezzel a csapat alatt vágni a fát, mert a végén még széjjel lesztek kergetve, mert nincs munkátok. Ezért kérdezem, hogy ezzel segít vagy árt nektek az ember.. :)))

Egyébként jöhettek a 208-as angolon váltózárat szabályozni, ha nagyon ráértek. :)))

Előzmény: V46 021 (4071)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4071

 

Érdemes bejelenteni nektek az ilyet...

 

Hmm... Érdemes, vagy kell?!

Na jó, nem kötözködöm!

 

...nem nagyon szerettek kisétálni ...

 

Besétálni, merthogy a "jó vasutas" gumikeréken jár! :)

 

Nagyobb gond az ilyen túlélhető hibák elhárítására kapacitit találni. ...

 

Előzmény: Infós (4069)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4070
Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (4067)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4069

"Az első, második jelző kezelés után ezek az izzók végleg megadják magukat, és jó időre elfelejtődik a hiba."

Szerencsére a hiba megszűnt. Izé. Érdemes bejelenteni nektek az ilyet, mindenféle teljesítmények miatt, vagy annyira azért nem nagyon szerettek kisétálni a Kaiser's-ig? :-) (T221, asszem).

Előzmény: V46 021 (4062)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4068
Na, az a kép hogy került oda?! =S
Én nem oda tettem...
Előzmény: Törölt nick (4066)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4067
Úgy villog, mint a sorompón a piros, csak ez fehér. Tehát felváltva.
Előzmény: Törölt nick (4066)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4066
Üdvözlet!

Sok helyen utánanéztem, és többféle, ellentmondó választ is kaptam, így hát hozzátok fordulok kérdésemmel: A fénysorompót ellenőrző útátjárójelző, (gyors PC-skicc: /[/]) ha jelzést ad az MV felé, akkor a két fénye felváltva villog-e, vagy egyszerre? Én a felváltva villogást tartom logikusnak, de olyant is írtak a neten, hogy nem villog, csak mindkettő ég.



Előre is köszönöm.

Tamasch Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4065

A 2-ra olyan megoldást tudok elképzelni, hogy a vonat amit követtetek már kihaladt a következő térközből, de az azt fedező térközjelzőben ki voltak égve a vörös izzók. Mivel a "rendszernek" az elöl haladó vonatot Megállj állású jelzővel kell fedeznie a " ti jelzőtökön" még vörös volt. Amikor aztán kihaladt a vonat a kettővel előttetek levő térközből is , már újra volt mögötte vörös jelző. A hibás jelzőn feljött a sárga, a tieteken pedig értelem szerűen a zöld.

 

.. de ez csak az én dús képzeletem szüleménye ...

Előzmény: CKD Kombinát (4063)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4064
1. kérdésre: Megnézem a rajzot, de én érdekesnek találom, mert ha bejött a vonat, és megfordult a menetirány, akkor már a kijárati jelző a zöld sarkítást kapja.

2. kérdésre: Blokzavaroldásnál előfordulhat.
Előzmény: CKD Kombinát (4058)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4063
Szerintem Ő másról írt.

Bár az 1. kérdésre igaz magyarázat lehet, de ha még nem fordult át teljesen a menetirány akkor hogy tud kijárati jelzőt kezelni az állomás!?

A 2. kérdésemnél, igaz kimaradt, de ezt vonatból láttam, ahogy szépen csorogtunk rá a jelzőre.
(Mint utóbb kiderült tehervonat vánszorgott előttünk, így "toltuk" magunk előtt. Az előtte lévő térközjelzőnél is le kellett lassítnunk, de az vörösről sárgára váltott még mielőtt megálltunk volna, ez meg vörösről egyből zöldre)
Előzmény: Törölt nick (4060)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4062

 

Nem egyszer találkoztam a "megnyúlt" izzószál esetével.

A KFe a lecsökkent fényáramtól már nem húz, de az ejtve záró érintők még nem hajlandóak a villany továbbításra. Ilyenkor nem lehet elnyomni a zavart.

Az első, második jelző kezelés után ezek az izzók végleg megadják magukat, és jó időre elfelejtődik a hiba.

 

Előzmény: Infós (4049)
V46 021 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4061

 

Köszönöm, és majd eccer iszunk rá!

 

Előzmény: Bazsi75 (4039)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4059


Na hol készültek a képek? :-)
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4058
Lenne néhány #kérdésem:

1. Többször láttam már, hogy ha egyvágányú önműködő térközös pályán bejön szemből a vonat, s utána az ellenvonat állítják a kijáratot akkor először sárga jelenik meg rajta (holott a térközök biztos szabadok, mert most jött szemből a vonat), majd pár másodperc múlva vált zöldre. (Persze nincs ez mindig így, de többször láttam már...)

2. Olyan lehetséges, hogy egy önműködő térközjelző vörösről egyből zöldre váltson?

Válaszokat előre is köszönöm.
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4057
Ahogy gondolod. ;-)
Előzmény: Infós (4056)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4056
Az maradjon az én titkom! ;-)
Előzmény: Törölt nick (4055)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4055
Hol voltál amúgy? Dunakeszin?
Előzmény: Infós (4054)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4054

Hát, tekintve hogy a nyomok hamar felépültek, lévén egy db. váltó van az áramkörben, ezért a fene tudja, hogy pontosan mi akasztotta vissza a rendszert, de még a fehér megjelenése előtt el lehetett nyomni. :-)

 

A válaszokat köszönöm. :)

Előzmény: Törölt nick (4052)
Infós Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4053

"Azért látni kellett volna, hogy hogyan is álltak a jelfogók a KE és a TK egységben..."

Na ja, csak akkor nem mint bizt. beres voltam és egyébként is: éppen váltás-hegyek voltak, szal nem lett volna nagy öröm, ha benyögöm, hogy most akkor irány a jelfogó, és nézzünk egységeket... :)))))))

 

De egy izzócsere azért csak belefért a napba, hogy csináljak is valami hasznosat. :)))))

 

"Én ilyet akkor tapasztaltam, amikor az FSzE nem került alapba."

Nos, az az érdekes, hogy azon a jelzőn fehér fény nagyon régen volt kint. Legalábbis a megelőző négy napban szinte biztos, hogy nem.

 

 

"Mondjuk olyankor is lehet, ha a zk nem tud meghúzni a zk körvezetékről, viszont a viszzajeleneltő érintkezője se tökéletes."

Hát, én is valami ilyen többoldalú hibára gondoltam, mert egy hiba ehhez szvsz kevés.. :SS

Előzmény: aruzsi (4051)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4052
Miközben futott a hajtómű, akkor kezdett el villogni? Érdekes, mert ha meghúz az LV és a FLe, az megakadályozza a JZ jelfogó beesését, és olyankor nem is szabadna villogni a visszajelentésnek sem. De lehet, hogy rosszúl tudom.
Előzmény: Infós (4049)
aruzsi Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4051
Én ilyet akkor tapasztaltam, amikor az FSzE nem került alapba.
Zavar nincs (látszólag), elnyomni a csengőt nem lehet. Valami a FÁ számlálóval volt, ha jól emlékszem.
Persze ekkor a FÁ se ment és valahol itt borult ki a bili ...

Mondjuk olyankor is lehet, ha a zk nem tud meghúzni a zk körvezetékről, viszont a viszzajeleneltő
érintkezője se tökéletes.

Azért látni kellett volna, hogy hogyan is álltak a jelfogók a KE és a TK egységben...
Előzmény: Infós (4049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!