Akkor ezúton "meghírdetek" egy közös gurulást, május 5-re, és akár május 6 délelőttre.
Május 5.: Mivel csak meló után lenne időm, így az útvonal viszonylag rövid.
Találkozó: Alsóőrs strand előtti parkoló 15:30-kor
Itt bemutatkozás, beszélgetés, egymás gépében gyönyörködés, és sok sok tömjénezés.
kb. 16:00-16:15-konr indulás.
Útvonal: Alsóőrs - Veszprém - Zirc - Bakonybél - Pápa - Herend - Veszprém (innen lenne a szétválás, mert van aki más irányba megy, mint) Alsóőrs
Érkezésre, és megállásokra nem tudok időt mondani. kéretik, mindenkit, hogy annyi benga legyen a gépben, hogy Veszprémbe (kb. 20) kili beérjünk, és akkor ott közös tankolás
tempó: szabályok magasfokú betartása, és az előzékenység, aki ezzel nem akar egyet érteni, ő kérem csatlakozzon más motoros csapathoz.
Május 6.: Cél: Pest citadella felvonulás
Találkozó: Balatonfüred Plusz parkoló kb. 12:30-tól (teli tankkal gyertek, de úgy, hogy NE Füreden tankoljatok itt kb. 8-10 Ft-al drágább a benga, mint pl. Veszprémben)
Csacsogás, beszélgetés, motorsimogatás
kb. 13:00 körül indulás
Útvonal: két verzió van (egyik sem autópálya!)
1: B.füred - Veszprém - Palota - Székesfehérvár - Velence - Érd - Pest
most már beugrott, tényleg láttalak téged Várpalotánál...! Matulával mentünk, mendegéltünk, és egyszer csak hirtelen egy villanás a perifériás látómezőmbe: egy fekete motor, az voltál te! :-)
Nem is tudom ki volt aki azt monda: "Neked minek plexi!? Neked 636 kell, nem plexi!"
ennyit a kényelmes utazó tempóról! ;-)
Ja, és skacok, egy nő személyével lehet csak jövőre de valószínűleg bővülni fog majd a kör. ;-) Tegnap beszélgettem Vele telefonon, és mondta, hogy nem akar meghalni, hogy nagyobb motort vegyen, mint az enyém, és még tetszik is Neki a TÍPUS.
MatulA+:
Igen én vagyok a Palotai, csak Pestről szeretnék majd lemenni hozzátok valamikor egy kólára :)))
Bás:
Ha ennyire hadilábon állsz a riasztóval, akkor én tudok neked segíteni ha kell!
Én is Pesten leledzem hétköznap, meg néha hétvégén is.
Az első teló felkeményítéséhez erősebb rugó, a jobb csillapításhoz más telóolaj szükségeltetik. Csak szakértő válassza ki a hozzávalókat és csak szakértő szerelje be azokat!!!
Amennyit mentem az ER-rel, én is kicsit lágynak éreztem, de nemrég mentem új SV650-nel, az is ugyanilyen volt... ebben a kategóriában ez normális, hisz' úgyis kényelmes utazótempót tart mindenki itt közületek... khm... khm... ha nem tévedek. :-)
500 kili!? ;-))) (nem akarlak kinevetni, tehát ezt ne értsd félre ezt a mosolyt!) Mikor még bejáratós volt, volt olyan kör, mikor hazaértem: 418 kili.
most már 3500 felett vagyok. Húú, és ezek után felültem a montimra!
OFF: Szóval páran akik ismernek tudják, meg lehet már itt is említettem, hogy montizom is, igaz az utóbbi hónapokban nagyon elhanyagoltam a dolgot, és már szerintem vagy fél éve nem ültem a bringámon. Aztán tegnap előtt volt a napja mikor felültem. Srácok, ezt az élményt nem kívánom senkinek! 3500 kilit lehúztam a motorral, és akkor utána meg a bringa!? kormány sokkal szűkebb, ülés pozició teljesen más, teljesen más a súly - elosztás, s persze a 196 kiló helyett kb. 12-13 kiló volt alattam. Első kanyarban: "Wazze, mit csinál ez!? Hogyan viselkedik!? mindjárt elesek!" Aztán jött egy kereszteződés, ott jobbara fordultam, de sokkal nagyobb ívben, mint a motorral fordultam volna el. Iszonyat kegyetlen, és nagyon rossz volt. AJ és persze még a tempó! szét is hajtottam magam, mert mondom, nem haladok, mi a franc van!? Miért nem megy az úgy ahogy én szeretném!? ;-)) (vajon??) Mire hazaértem azért már kezdett visszatérni a bringás múlt. De azért nagyon brutális élmény volt. ON
A teló beállításánál olyat olvastam, hogy a gyári beállításnál nem lehet jobbra hangolni úgyse. mondjuk nem tudom hogy alattam hogyan viselkedne, és azt is bevallom, hogy nem tudom hogyan kellene állítani. Dologhoz hozzá tartozik, hogy könnyű vagyok (kb. 65-68 kió)
Az első telóval mit lehetne csinálni, mert nekem csak az tűnik puhának.
Akkor mosoda ügyben : Elnézést kérek , ha félreérthető voltam , de a szemből veretés a hűtőre című fejezetre utaltam volna a nagynyoműsúval ne mossátok felkiáltásommal :-)
Persze hátulról veretheted 140 atmoszférával is a sarat róla... :-)
Én még nem mostam , mert nem kellett , sárban és eső után nem motorozok...
"önmegtartóztatás elvtársak" :-))
Igaz , hogy nincs is még bejáratva , csak 500 km....
Nem tudom ki mit használ a hátsó kerék tisztításához (a lánc szerintem nagyon összekoszulja + a kipufogóból is jut rá egy kevéske), a tuti megoldás: "GAZDASÁGOS" téli ablakmosó folyadék.
Az rugóelőfeszítés állításához én csak a célszerszámot használom, tudomásom szerint csak ezt is kell. A "gyári" beállítás szerintem egy kicsit puha. Utassal a végponttól egyet vissza beállítást próbáltam és teljesen rendben volt. Azóta egyedül is így használom. Kicsit pattogós, viszont nagyobb sebességeknél sokkal stabilabbnak érzem. A nagyobb sebességeknél jelentkező "zselés" hatás szerintem a felsőtestre nehezedő nyomás és ezáltal merevebb kormányfogás miatt van. Naponta autópályázok vele és nem tapasztalok ilyen dolgot (persze hasalni azt kell).
Remélem GRAFONYA-nak hibátlanul sikerült a műtét. Mielőbbi "visszatérést" kívánok!
Nem gondoltam hogy az építőkészlet ezt takarja, hogy teljesen darabokban van az egész. Persze a polcról csak lekaptam, aztán rohanás a pénztárhoz, otthon meg a meglepetés.
Nem tud vki egy jó műszerészt a belvárosban aki összerakná? Asszem ez már nekem túl nagy falat. Az áramköröket még csak-csak összerakom, de ezt…
Ott mosod magasnyomással ahol akarod, DE a hűtőt vagy nagyon messziről spricceld csak, vagy egyáltalán ne! AMire még figyelj a csatlakozókra (elektromos) hol van, és hol nincs, azokat se kellene nagyon eláztatni.
hát izé!? Azt hiszem azon a szakaszon pont olyan 190 körül jöttem, de nem tartottam sokáig, visszavettem kb. 160-170-re. ;-)))
élveztem, hogy nicnsen szél, és lehet haladni. ;-)))) TE Palotai vagy!? TE voltál az aki májusban le akar jönni egy másik sráccal Almádiból? (Bocs, nagyon rossz a névmemóriám) :-(((
a szebb felfogatás csak az lehet, hogy fúrni kell a lengőkarba egy menetes csavart, s akkor fel lehet úgy fogatni mint a másik oldalt. Ki-ki eldöntheti magának hogy "beválalja-e" a fúrást.
(HÁTSÓ SÁRVÉDŐ) Mondanám, hogy feliratkozom, de a felfogatás nem tetszik igazán. Jó lenne vmi szebb megoldás! Most akkor a hátulját lehet nagynyomásúval mosni, vagy nem? Egyikőtök ezt mondja a másik azt. A hátulját szerintem miért ne lehetne. A rugó előfeszítést ti tekergetitek? Azt hallottam, hogy a gyári állás, az aszfalt egy személy, ha ráhúzol egyet az murva(terep) egy személy, ha kettőt húzol az aszfalt két személy. Ez igaz szerintetek? És, hogy kell ezt pontosan csinálni? Van egy csavar az alsó részén azt előbb meg kell lazítani és aztán használni a kulcsot, amit adtak hozzá?
Hi!
Onnan gondolom hogy nem volt bejáratós, mert ment rendesen, legalább is hozzám képest (én 87km/h) :)))
Szembe jöttél velem pont a kanyarban, és lehet hogy nem vettél észre.
Én is mocival voltam fekete ER6.
Na nem probléma, csak úgy érdeklődtem.
A hűtőre visszatérve, megnéztem, és sajna a Z750-es hűtővédő tényleg nem jó.
anno mikor megvettem a gépet (2005.11. hó) akkor azt mondták, hogy felviszik az árát 1,8 millára. Csak eléggé lassan, mert mikor én vettem akkor hagyján, hogy csak picit volt olcsóbb, de ajándékot se kaptam, mint itt egypáran, meg ilyen akció, hogy mit tudsz mellé választani még plusszban. ;-)))))