Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jopi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1940
Hello Boxoska, Pityubácsi!

Pityubááá!:)
Nem tudok róla, hogy lenne valami bajom, ami miatt örökösödési dolgot kéne elintéznem Boxoskával.:)Remélem nem is lesz semmi gond. A légszittyót meg nézd át LOL!:)

Boxoska: Pontosítanék: "strandkorlát-kék".:) Ezzel húz állandóan Gábor barátom is, de tudom hogy a szíve mélyén Ő is írigyli, de utálatoskodással fejezi ki.:) Köszi a hozzászólást, jól esett, hogy tetszik Neked Izabella-bogicám.:)

Ha készen lesz a Tiéd is szép lesz tuti... A bogi titka úgyis a rendszeres gondozásban rejlik...

Üdv: JoPi

Előzmény: Pityubácsi (1939)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1939
Boxoska, Jopi
Mi van Jopival? Ugye nincs semmi baja, hogy már örökösödési ügyekről beszéltek? :-)))

Boxoska:
Ha meg képet akarsz felrakni, akkor szójjál, asztán írom ide a teknikát :-)))

Előzmény: Boxoska (1934)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1938
Normogo: lehet, hogy érdekelne a krómkeretes (ha az)
Bp-i vagy?
Előzmény: Normogo (1933)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1937
Helló Jopi!
Köszi a légszűrős tanátsot :-))
Majd most jól megnézem, hogy az enyém meddig van tőtve :-))
Előzmény: jopi (1932)
Boxoska Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1936
Helyesbítek: "uszodakorlát-kék"...
Előzmény: Boxoska (1934)
elvis presley Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1935
Szasz!
Megakartam venni, de 67esemhez nemsok minden van rajta ahogy nézem. Mennyire különböz(het)nek az évjáratok? Érdemes befektetnem, ha nemcsak gyönyörködni, hanem okosodni is akarok?

AZS: milyen CDid is vannak neked? Megköszönnék néhány kópiát! Dumájjuk le magánba?

bogar69: hétvégén?

EP

Előzmény: AZS (1928)
Boxoska Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1934
Én úgy de ÚGY irigylem Tőled az uszodakék színű bogidat...
Nem akarod hogy én örököljem?

Ma kész lesz 1-2 (tekercs) fotó a bogim maradványairól... Ha sikerül, lehet hogy felteszek néhányat. Igaz, fog. nincs hogy is kell...

Előzmény: jopi (1932)
Normogo Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1933
Azért kell a 160-as, mert olyan való a bogimba. A másik órám asszem krómkeretes, de a hétvégén megnézem otthon, hogy milyen pontosan.
Előzmény: Pityubácsi (1931)
jopi Creative Commons License 2002.10.11 0 0 1932
Hello Pityubááá!:)

A légszűrőbe általában annyi olaj kell, hogy elérje az a peremet, ami kb. a légszűrő-olajtartály közepén van elhelyezve (lemez-gyűrű).

A régebbi és eredeti festésűeken itt körben felfestett piros csík látható.

A lényeg, hogy a "damilos" szűrőbetétes felsőrész alja éppen beleérjen, hogy kissé olajos legyen az a tányeralakú lemez (alján). Így amikor szívja a levegőt befelé, felkapnak a porszemek kis olajat és emiatt akadnak fennt a damilos szűrőszitán. Majd az olaj visszacsepeg, a por a szűrőben marad!

!!!!Jut eszembe és milyen jó!!!!
Szintereztetett motorelemek esetén FIGYELEM!!!
Az én légszűrőmet szinterezték ("festették" ráégetéssel) és szépen kiégették a felső részből a damilos betétet! Erre nagyon oda kell figyelni, sokan nem is figyelik és akkor a motor a poros olajszemcséket szívja fel, szűrőhatás nuku!!! Nem egy csilli-villi motorterű bogiban találtam már ilyent.:(((
Tehát érdemes néha megvizsgálni és kitisztítani a damilos részt is pl. benzinben! Ha kiégették belőle, akkor sürgősen csere!!!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv: JoPi

Előzmény: Pityubácsi (1924)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1931
normogo: szerintem mutatót külön....hááát, talán ha vmi műanyag izéből tucc faragni egyet...
miért nem jó neked a 140-es kilóméteróra? Ennyire nyomod a boginak?
Egyébként milyen, krómozott a kerete?
Előzmény: Normogo (1926)
bogar69 Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1930
nemtudom .
hozzá adták bogárboltban.
Előzmény: Pityubácsi (1927)
AZS Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1929
megkerestem, kattints az előzményre
Előzmény: gabek (1796)
AZS Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1928
Álljunk meg egy pillanatra...

Melyik bogaras cédéről is van szó? Nekem van itthon 5-6 féle. Ugye egyiket sem szabad lemásolni, mert az nem szép dolog, másrészt viszont nem vagyok én béesa :-)

Ámde. A Magnum-féle bogaras cédét tényleg nem engedem másolni. Merthogy a Magnum országos bogaras barátunk, és nagyon sokat dolgozott vele. És különben is, a szerző által dedikált példány az igazi. És szerintem a kereskedelmi ára 5 eFt, ha közvetlenül tőle veszed meg, ócsóbb. És ez a cédé tényleg megéri az árát, ha visszakeresel a topicban, asszem nemrégiben Gabek idetette a tartalomjegyzékét (meg tán a Magnum emilcímét is).

Szóval tessék szépen megvenni tőle. A többit meg esetleg kölcsön lehet kérni tőlem :-)

Előzmény: Normogo (1926)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1927
A szivacsos nem enged át több trutyót a motorhoz, mint az eredeti?
Előzmény: bogar69 (1925)
Normogo Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1926
Hú ez egy kicsit drága! Nekem egy másolt CD is megfelelne, ha lehet. A sebességmérővel kapcsolatban tud valaki segíteni?
Előzmény: elvis presley (1921)
bogar69 Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1925
én átálltam a sport légszürőre szivacsos mosható
a régiben mivel nemismertem nem biztam annyira de elraktam emlékbe hátha egyszer felvet a pénz és visszaállitom az eredeti felállást
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1924
Meg ha már itt vagyok, akkor had lámerkedjek.
Mennyi olaly kell a légszűrőbe?
Az odáig OK, hogy 0.75 liter vagy ilyesmi, de van valaimi túlfolyó vagy jelzés a léxűrődobozban, hogy meddig tőccsem?
Előre is köszi
Üdv: Pityubácsi
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1923
Így könnyű!
Nuku meló, csak bogár :-))))
Irigyellek :-)))
Előzmény: bogar69 (1922)
bogar69 Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1922
mivel huzamosabb szabadságomat töltöm és más dolgom nem lévén nekem mindegy
elvis presley Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1921
Háló!
A CD utánvéttel (is?) rendelhetö, igy 5ezer. Ha kell megadok egy freemail cimet, arra irhatsz ezügybe!

bogár69: Oké, mikor és hol?

EP

Előzmény: Normogo (1919)
jopi Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1920
Hello EP!

A motortér kép is LOL néz ki. Eléggé gondozott állapotban van a moci. A mociháztetőn, ha jól láttam, akkor van vmilyen hőszigetelő polifoam. Télen tök jó szolgálatot tehet olyan autónál amelyik u.ilyen zárt mociházetős és utcán áll. Sztem nem deresedik, nem fagy le, stb.

A gázosabb dolog az, amikor pl 1303-ason nincs fent a mociháztető rácsán a műanyag terelő. Jó kis ónos eső ráesik a karbira este pl, aztán szeva...

Üdv: JoPi

Előzmény: elvis presley (1914)
Normogo Creative Commons License 2002.10.10 0 0 1919
Sziasztok! Régebben olvastam, hogy van egy bogaras CD, légyszi írjátok meg, hogy hogyan és mennyiért lehet hozzájutni. Másik gondom, hogy a bogaramba a sebességmérő nem mutat, meg a mutató is el van törve. Lehet ehhez külön mutatót kapni? Van egy komplett sebességmérőm, de régebbi (70körüli lehet, 140-ig mér), ha nincs más megoldás akkor azt elcserélném egy 160-ig kalibráltra, ami a mexikóiba való. Köszi!
bogar69 Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1918
elvis rajtam nem mulik
Előzmény: elvis presley (1917)
elvis presley Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1917
Pityubá: Kösz! Jól látod, sajna az elözö tulaj lefujta "krómsprével", mert azthitte. Igy járt a VW embléma is, ami (nemtomér) hátrakerült. Plusz van egy "köralakumegtörés" a motorháztetön, a tipusjelzés alatt. Bibis. Persze az idö minden sebet begyógyit! :)

bogar69: Köszi, de nemhiszem, hogy a tied rosszabb állapotba lenne! Vagy talán elönyös szögböl fotóztam? :) Egyszer összefuthatnánk bogárvizitre! Van egy csomó olyan dolog a kocsin, aminek nemtom hogyis kéne lennie eredetileg. Ha gondolod. Majd egyszer.

Na köszi mindent, szevasztok!

EP

Előzmény: Pityubácsi (1915)
bogar69 Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1916
garatula elvis !!
szép bogár kicsit (nagyon) irigylem ...
:-))))
Pityubácsi Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1915
Szép :-))
Jól látom, hogy a lökös le van FESTVE?
Előzmény: elvis presley (1914)
elvis presley Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1914
Hát sziasztok!
Végre bemutathatom nektek az én bogarantyúmat:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Itt van még néhány kép esetleg...

EP

jopi Creative Commons License 2002.10.09 0 0 1913
Hello bogar69 és többiek!

Ha hideg a szívócső előmelegítője, akkor elképzelhető hogy eltömődött! Volt olyan
bogár amit szereltünk, hogy belefújva az
előmelegítő csőbe nem ment át a levegő rajta. Kicseréltük, ez volt a legjobb megoldás hiretelen! Vagy esetleg ki szokták égetni belőle a koxot.

Télen nagy hidegben okozhat gondot, ha nem melegít.. Hosszabb út után sem lesz meleg?

Amúgy hülyeséget írtam picit a múltkor is, mert a bogárhoz az olajos kompressziómérést nem lehet alkalmazni. Mert ugyebár horizontális a hengerelrendezése, kicsit segíthet de ez inkább vertikális hengerelrendezésű motornál működik... Boginál úgyis alul gyűlik össze az olaj, nem a dugó pereme körül, ami javítaná picit a kopott gyűrű (dugó) kompresszióját..

Üdv: JoPi

Előzmény: bogar69 (1910)
bogar69 Creative Commons License 2002.10.08 0 0 1912
voltam szerelőnél leengedte az olajat bár ahogy elnéztem inkább benzin volt ......

kapott ujat kb 3L

Ő is a szívatót okolta a gondért (egyfolytában full-on müködött a szívatóm szerinte ha jól értettem)

majd elválik most naponta nézem majd a szintet mit művel
továbbra is kösz az ötletekért ha változás ált be majd részletezem

Előzmény: prudent bear (1911)
prudent bear Creative Commons License 2002.10.08 0 0 1911
Akkor valszeg amatőr módon lett visszarakva a motor, agy megsérült vagy elöregedett a pumpa, attól benzinesedik. Más aligha lehet.
A deresedés simán okozhat lefagyást és leállást: Nincs rajta a melegítő vezeték a helyén. Mindkét végét ellenőrizd le. Ezek után minden csövet leellenőriznék, különösen a 2 hosszú bordás csövet, ami jelentős szerepet játszik a motor hűtésében.
Előzmény: bogar69 (1910)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!