Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

macardos Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2359
Gondolom, úgy érted, hogy a kopóalkatrész elkopása az bizony nem azt jelenti hogy elromlott a kocsi, hanem azt hogy ki kell cserélni. Nekem sajna ritkán adatott még meg, hogy egy évnél sokkal többet kibírjon egy szilent vagy egy lengéscsillapító. Tehát a kopott fék meg a szar lengéscsillapító nem jelent feltétlen elhanyagolt kocsit. Az elhanyagoltság egy e34-en nálam sokkal inkább az ajtók alsó sarkainál mutatkozik meg.
Előzmény: Vojnó (2358)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2358
nem sarkított, csipán ismeri ezt a típust és tulajtipust is rendesen. :o))))
Alapból a futómű hála a "Nagyfalu" úthálózatánál fellépő jelentősen igénybevétel miatti kopás, de a fékek állapota, főleg ha a minőségét/márkáját is tudod elárulja a tulaj "törődését".

A 89-st könnyebb extrázni, mert akkor még full kiépítéssel dolgoztak, más kérdés, hogy nehezebb már találni hozzá szetteket.

Nem az extrára kell talicskázni, hanem a tartóssága tételéhez.
Ebben különbözünk sok más "átlag tulajtól"
Előzmény: macardos (2355)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2357
elárulom, hogy kilométer alapú a számlálás és ezt a határt tudja +/- megváltoztatni használattól függően (szenzorok is játszanak, meg hidegindítás, vezetési stílus...)
Az új motoroknál, visszahíváskor, szervizkor lehet kérni átprogramozását hogy nem 45, 30 hanem 15 legyen a csereperiódus...
Előzmény: macardos (2356)
macardos Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2356
Szerintem a 320d nem a kilométereket számolja, kiírja neked, hogy csere és kész. Inkább az gáz, hogy láttam már olyat, aki a jelzést nem vette komolyan
Előzmény: gergelytds (2352)
macardos Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2355
Nem egyezik a véleményünk. Persze sarkítottad te is rendesen: ha kopott egy féktárcsa, az azért még nem jelenti azt, hogy kuka a kocsi. Legalábbis nálam. Ugyanakkor nem csak az állapot, de a felszereltség is csúnya eltéréseket tud mutatni fapad és full között, főleg, ha a fafad 89-es, a fullos meg 93-as. Ilyen esetekben már érdemes gondolkodni, hogy van-e egy talicska pénz, hogy élvezzem az utazás élményét.
Előzmény: gergelytds (2351)
silversat Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2354
tádé, gondolom vettél a jószágodba viscot is. Az mennyi volt? Nekem is csere esedékes. Esetleg nincs valakinek felesleges tuti jó, átvenném?!
silversat Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2353
Sajnos...
Előzmény: gergelytds (2352)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2352
Ja. Pl. 320d EUR III. olajcsereperiódusa 15.000 km, de az EUR IV.-é (ugyan az a motor) már 30.000 km !!!  És ezt sokan be is tartják!
Előzmény: 525tédé (2349)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2351

macardos

 

Sztem nincs igazad. Az általános állapot a döntő az ilyen korú autóknál. Olyan nincs, hogy a fék-futómű szar, a többi meg jó. Ha egy autó el volt hanyagolva, akkor annak minden része el volt hanyagolva. Nem érdemes megvenni, mert talicskával döntheted bele a pénzt és mindíg remegve fogod beindítani, hogy mikor hagy ott... hol lesz itt a "vezetés élménye"?

 

DT 20-61

 

Az E34 aut.vátójában még nem lifetime olaj volt. A kézi, ha beszarik (még nem hallottam olyat), bármelyik bontóban veszek egyet harmincér' és kész. Míg az aut. váltóban egy tisztességes olajcsere (váltó le, wandlerből is kicsurgat, töm+szűrő csere, váltó fel) min. egy kiló. Félreértés ne essék, volt már aut.váltós autóm, isteni dolog vezetni, főleg városban. Csak a zsebem miatt nem vennék. Mellesleg nagyon szép az autód, nem emléxem, hogy megdícsértem-e, mikor itt voltál?  :)))

 

 

DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2350
VIN dekóder:

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
525tédé Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2349
A Lifetime olajat nem a kőolajfinomítókban-laborokban fejlesztették ki.Ez a marketing osztályok agyzsugoros szüleménye.Mert hogy lehet egy új autót eladni?? Ha ráírjuk hogy ebbe bíz csak tankolni kell....és kit érdekel már a garanciaidő lejárta után mibe kerül a javítás-csere??Valamiből a beszállítóknak is meg kell élnie...
A szereléshez meg kell eredeti gyári leírás,mit-hogyan-miért...és akkor nem vészes.
Előzmény: DT 20-61 (2348)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2348
Hát bizony! A csilivili járgányoknak csak egy első fényszóró van 100-200eFt.


Az automatához (nekem ilyen van):
-kényesebb (igaz)
-karbantartása körülményesebb és drágább (elvileg nem kell karban tartani, még oljanívó pálca sincs, és elvileg timelife olaj van enne - mondom elvileg)
-többet eszik vele az autó (sajnos igaz és sztem nem is kevéssel :( )
-meghibásodás esetén a javítás-csere horror (sajnos ez is igaz, bár a kézi sem tartozik a legolcsóbb alkatrészek közé, ha szét kell borítani, maga az automata váltó szerelés nem nagy valami, meg a felújító készletek sem horror árúak, inkább a tudást kell úgymond megfizetni, mivel nincs minden sarkon automatás)
Előzmény: 525tédé (2347)
525tédé Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2347
Igazat írsz.Annyival egészítenélek ki.Ma Magyarországon műszaki állapotot kell nézni,az az első szempont.Nem kell kapkodni,telítve a piac.Egyre többen adják el e34-üket,hogy átüljenek egy új csilivili verdába.(mert nem trendi már)Aztán egy év múlva sírnak-rínak.
Az E34 nem a világ legjobb autója,de mi így szeretjük ahogy van. Szolid technika, kiforrott,gyerekbetegségtől mentes.Szerelése egyszerű,és olcsó.Aki mást mond,az nem ért hozzá,vagy nem volt ilyen autója.Lehet soknak tűnik egy nagyobb fődarabért 100-200e Ft,viszont azt nem kéne elfelejteni hogy a cseredarab kitudja hány kilométert ment már el,és min 15 éves.Ezért fontos a vásárláskor hozzáértő véleményét kikérni.A kopó alkatrészek nevetséges áron vannak,nem mindig éri meg a bontott.Főleg ha hosszabb távra meg akarják tartani.
Lehet az automataváltó kényelmes.A dízel motorok karakterisztikája és a kettőstömegű lendkerék miatt sokkal jobban lehet vele közlekedni manuális váltóval.Szerintem.Az én álláspontom váltóügyben:
Az automata
-kényesebb
-karbantartása körülményesebb és drágább
-többet eszik vele az autó
-meghibásodás esetén a javítás-csere horror
Szóval nekem bőven jó a "kutyulós" váltó.
Előzmény: macardos (2346)
macardos Creative Commons License 2009.02.27 0 0 2346
Szia,

Én még nagyon új vagyok tds témában, de volt már pár autóm, BMW is. Nem vagyok autós szakember, de a bömöst hobbi szinten szívesen bütykölgetem. Ha neked is hasonló a beállítottságod, javaslom, hogy akár kissé elhanyagoltabb állapotú, de gazdagon felszerelt autót válassz. Eddigi tapasztalataim alapján mondom, hogy nem túl ördöngősség barkácsolni az e34-et. Ugyanakkor egy szar lengéscsillapító esetén többet lehet alkudni a vételárból, mint amennyibe az alkatrész kerül. Ha bontott cucc kell, ahhoz nagyon olcsón és gyorsan hozzá lehet jutni. Persze, semmivel nem jössz ki a végén olcsóbban, mintha vettél volna egy tip-top bömöst, csak kérdés , hogy találsz-e olyat. Megnéztem egy párat, mindegyiknek volt kisebb-nagyobb kínja. No meg, nekem az se mindegy, hogy most van egy kocsim, ami megy, és havontza X összeget költhetek rá, hogy még jobb legyen, vagy van egy kocsim, de egy fillér se maradt a zsebembe.
Az utólagos extrázás (pl. légkondi beszerelés) sokkal körülményesebb, talán még drágább is, mint pl. egy hengerfej csere.

Viszont ha szerelőhöz vagy szervízbe hordod a kocsit, hallgass a tapasztalt márkatársakra, akik megbízható helyről beszerzett autót javasolnak, akár alacsonyabb felszereltségi szinttel.

Még egy dolog: olyan ritkán kell váltani, nyomatékos a motor. Gondold át, hogy az automata váltó tényleg szükséges-e.
525tédé Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2345
Gergelytds
Miket írsz te itten ?? :)))
Előzmény: gergelytds (2344)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2344
Vagy a szőke szilikonos nagymellű félvér kurvákat bliszteres csomagolásban, kettesével!  :)))
Előzmény: 525tds tuoring (2342)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2343
Vojnó:
küldtem mélt.
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2342
NA A 10 SZAZALEKOT MAJD UTALHATOD.:DDDDD
Előzmény: gergelytds (2340)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2341

NA JO JO!

DE AZERT NE FELEJTSD MAJD EL MIKOR MINIMUM 5 LITERREL TOBBET ESZIK MAJD AZ AUTOMATA.

CSAK SZOLOK HOGY  NE EMIATT MONDJ LE EGY OLYAN AUTOROL AMIVEL IGEN CSAK JOL JARNAL.DE LEGALABB NEZD MEG ES LESZ EGY JO VISZONYITASI ALAPOD.

HIDD EN SZERELO VAGYOK MEGIS NAGYON BELENYULTAM.

DE HAT AKKOR MEG KI TUDTA HOGY VAN EZ A FORUM.

Előzmény: Törölt nick (2339)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2340
Klíma nélküli E34-et meg sem szabad venni, eladhatatlan. A vezető oldali légzsák ezeknél már természetesen széria. Egy dologra figyelj : nagyon alaposan nézz körül (szerencsére az általad vázolt árkategóriában több esélyed van a jóra), mert ha belenyúlsz, egy életre meggyűlölheted a típust és ezért mi nagyon szomorúak lennénk...
Előzmény: Törölt nick (2339)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2338
Stimmel!  :)))
Előzmény: 525tédé (2334)
gergelytds Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2337

Szia (Kolombusz)

 

Ha nem ragaszkodsz az automatához, de a jó állapothoz, garantált előélet ismeretéhez igen, akkor van számodra egy jó ajánlatom. A cartársak is megerősíthetik, sztem érdemes felautózni érte a nagyfaluba.

   Ha esetleg érdekel a dolog, írj egy mailt, a nick-em alatt megtalálod!

Előzmény: Törölt nick (2329)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2336
meg állófűtés ;)
Előzmény: 525tédé (2332)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2335
AMUGY AZ ENYÉM IS KÖNNYEBEN MELEGSZIK MIÓTA RAJTA AZ UJ HENGERFEJ.
Előzmény: 525tds tuoring (2333)
525tédé Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2334
Néhány alapszabály még.
Az igazi E34 az Touring
Van benne sperdifi
S Gabi,én sírnék de megértelek.Ilyen a szerelem.
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2333

így van!

A LÉNYEG HOGY HIDEGEN NE ENGEDD 2000 ALÁ.:DDDD

 

Előzmény: 525tédé (2332)
525tédé Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2332
A rendes dízel hamar bemelexik,csak rendes termosztát kell bele :))))
Előzmény: Vojnó (2327)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2331

HA VESZEL EGY 525TDS  TOURING  AUTOMATÁT 750-ÉRT ÉS RÁKÖLTESZ 1.3MILLIOT  5 HÓNAPON BELÜL AKKOR JO AZ AUTOMATA.

na most ilyenkor azt se tudom hogy sírjak e vagy nevessek.

 

Előzmény: 525tédé (2328)
525tédé Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2330
Miskolcon és Debrecenben is vannak hozzáértő fórumozók.Jó ha van egy szaki,és egy márkaismerő.
Előzmény: Törölt nick (2329)
525tédé Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2328
525tds KombiGabi
Már értem miért kell Vojnó válaszaira fél órát várni spájkon.. :))))))))))))
Az automata jó dolog.Ha jó.
Előzmény: 525tds tuoring (2325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!