Ez az üzenet most tényleg ide megy... :) Én BP-re járok egyetemre, bizonyos napokon én is ráérek, szívesen segítek, nem is lakom túl messze, 8. ker, Horváth Mihály térnél.
Joe! És az, hogy előre fog csak világítani, miért jó? :) Autónál is próbálnak újabban (Citroen DS óta) arra törekedni, hogy a kanyart teljesen be lehessen látni este, gondolom mentél már Schwalbéval, Starral, netán Trophyval, este nagyon idegesítő tud lenni, szerintem hagyd az első villán, de ahogy érzed...
de hogy legyen szó mustangról is,kitaláltam hogy a gépemre most a lámpaidom úgy lesz feltéve hogy ne forduljon el a kormánnyal együtt.Ehhez csinálok egy tartókonzol tartót amit a nyakcsőre hegesztek majd az adattábla helyére.Olyanra csinálom hogy lehessen variálni a felfogatásokkal,csak a helye lesz fix.
Nekem kétszer égett meg a lábom motorozás közben.Simsonon.A felhúzott kipufogó miatt egyszer amikor még nem volt rajta rács,egyszer meg amikor nagyobb első lánckereket raktam fel és fel akartam menni a töltésen.Fel is ment,de a tetején megállt és elindult visszafele.Ott meg félúton volt egy dobbantó ami megdobta.Leestem,a simson meg rám.És amilyen mázlim volt pont a jobb oldala dőlt rám a forró kipufogóval :D
Az szerintem is a hólé volt. Én kapásbol még bringával is messzire elkerülöm a sózott utakat. Az osztálytársaim ma nem hitték el a történetet! De amikor megmutattam az égésnyomot meg a belilult körmömet meg a sok horzsolást már hittek :D Egyedül az égés fáj de nagyon :S
Igen, Pesten lakom, a Népligetnél. Tied a babettás oldal? Az elsők között volt, amit megtaláltam, amikor keresgéltem a neten, hogy milyen motort vegyek.
Nagyon ügyes gyerek vagy :D Én hétfőn voltam robogóval hóban,és egy idő után leállt.Szintén fulladt a gép,nehezen pörgött fel.Aztán alig akart elindulni,de ha be is indult akkor is nagyon nehezen ment,csak vánszorgott.Megnéztem a gyertyát,koromfekete volt.Kipucoltam a karbit,de nem igazán lett jobb.A szikra nem olyan szép pattogós kék,hanem vöröses.Ráadásul ráz a gyertyapipa is.Lehet az agyonsózott hólé nem tett jót a villamosságnak.
Szerintem is főfuvi lesz. Tegnap tökiig érő hóban driftelgettem a mustanggal és ahogy beindítom úgy két mp-enként le akar fulladni. Utána meg felpörög. Amúgy nagyon jól megy, de sajna egyszer kipördültem és majdnem elestem, de annyira bedőltem hogy a kipufogó teljesen megégette a lábamat húsig. Utána elmentem bringával a csatornapartra hülyülni és beleestem a 0 fokos csatornába. Ha a haverom nincs velem akkor ott fulladok meg. Utána bringával estem még 3-at. Fasza napom volt.
A tanácsotokat kérem. Van egy (nem rossz állapotban lévő) Mustang-om, amit szeretnék teljesen felújítani. Mivel egyáltalán nem értek a szereléshez és nem a motorszerelés, hanem a Mustang-on közlekedés a hobbim, ezért szeretném beadni valahova, ahol tudom, hogy korrektül rendbe hozzák, de a munka végén nem fizettetnek ki olyan dolgokat, amivel nem foglalkoztak. Tudtok ilyen helyet mondani? Vagy van valaki, aki segítene szerelni?
Sziasztok. Ma bedöglött a motor. jöttem volna a munkából elfele és beindult a motor úgy ahogy szokott és 70-80 m után cicceg fullad lefullad hirtelen életre kel felpörög aztán lefullad. szerintetek mi lehet a baj. szerintem a karburátornál lesz a baj. Reggel semmiféle baja nem volt a kincsemnek. tippeket várok.
A kitágulásból adódó gondok a szar alapanyag miatt van.
600 ft-os Mustang dugó melegedéskor kissé szorult.Nem jó az összetétel...állítólag a szilícium tartalom felelős ezért.Az utángyártott cuccokban nincs v kevés csak.
én hónapokig jártam úgy a mocimmal hogy fordítva volt benne a dugó:D még az előző tulaj mókolta bele úgy, és amikor vettem bele másik dugót csodálkoztam h nem csörög xd de szerencsém volt mert nem tört el. simó amugy.