Sziasztok ,ma kiszereltem a váltószoknyát, 500 pénzér varrnak egy másikat egy régi bőrkabát darabjából.Idegleneset én csináltam,az eredetit elvittem mintának.
azt nem is írtam, hogy a kocsi: fekete Pro_ceed, 1.6 crdi, Ex, Sport plussz csomag.
750km-t raktam eddig bele. Eddig semmi hiba, de 1-2 apró észrevétel:
- turbo sipolás alapjáraton, gázfröccs és elkussol.
- ma csinált olyat (1szer), hogy 5. ben 1700-2000 fordulat könyékén berángatott a motor, remélem nem lesz általános a jelenség.
- 17-es felnik vannak rajta és a jobb hátsó kerék felől hallok egy folyamatos mormogást mintha a szél fütyülne, lehet csak a gumi hangja de mindenestre hallom.
Más semmi. Remélem így is marad. Jhéten viszem olajcserére. Nagyon híg benne az olaj, érdemes cserélni. Amugy sem érdekel mit mond kereskedő, én minden kocsimban 10.000km-nél olajat cseréltem és bejáratás alatt 1000-2000km között szintén cseréltem. Minden motornak az olaj a lelke. :)
előbb-utóbb cserére érik a régi autónk és érdeklődöm: vezetett-e már vki 1,4es SWt? "elbírja" a motor azt a kasztnit, elég bele? (nem jellemző rám a versenyzés, lényeg Ából Bébe eljutni a családdal ;-)
egy összehasonlítás szerint a fabiában több hely van hátul, mint az swben. véletlenül az SW nem már majdem octavia méret?
Sziasztok! Megjaruttuk kicsit a hetvegen a gepet :-) Megy szepen, bar 120-nal tobbet nem nagyon mertem meg nyomni neki, de azt hamar eleri :-)
Egy ket negativum, amit mar itt is irtatok: radio tunere tenyleg gyik, nekem a regi Off Opelemben a gyari blaupunkt meg behajtott!! antennaval is erosebb volt sok dimbes-dombos kornyeken! No aztan ami meg nem tetszett az a csomagter lecsapkodasa :-( Erre van megoldas?
Az MP3 viszont kiraly, no meg az egesz egybe nagyszeru. A rokonsag csak csodalta :-) Kerdeztek mennyi a garancia negy? Mondom het!!! Ejha jott a valasz :-)
Aztan szombaton vettem hozza olcso gumiszonyeget, univerzalis 1900 penz 4 db-os, kicsit a soforoldalit vagni kellett, a tobbi tok passzol...jah egy jo parbeszed volt:
-a boltos srac: milyen kocsiba kell (szonyeg)?
-en: Kia Cee'd
-tessek? milyen? Kia, mi? Hogí irjak?
-betuzum c e e d.
-hat az nincs, de van a4-hez 8500-ert es az univerzalis...
szoval azert a szakambertol elvarna az ember h ismerje a kia-t, nem??
de majd elobb utobb megismerik, itt vp kornyeken is egyre tobb fut
Hamarosan gyarapítani fogom a tábort egy fekete 1,4 Lx+-szal. Csak ne telne olyan lassan az a 2-3 hét amit az átvételre mondtak..
Fóliázásról már volt szó, és érdekelne, hogy Budapesten kihez lenne érdemes menni. Megköszönném ha valaki tudna segíteni nekem.
A gyári felni/gumikat én is le akarom cserélni 16-osra, így hamarosan eladósorba kerül 4 db új 185/65/R15-ös ( Michelin? ) gumi. Ha valakit érdekel, jelentkezzen és megegyezünk!
Nekem is kolompol a hátsó gátló. Nyikorog a légbeömlő a szélvldőnél, új kora óta nincs a helyén. Fagyogat a CD lejátszó némítás után, meg amikor kedve támad.
Viszont azon kívül minden tutkeráj! :-D Főleg a motor... húz, mint a disznó. @drenalin pumpa. :) Összességében abszolút elégedett vagyok.
Én így vettem át a kocsit az AutoDon-tól. Negyvenegynéhányezer volt kis kedvezménnyel, amúgy 50 körül van munkadíjjal. Maga a csík drága. Mondjuk az utolsó percig úgy volt, hogy nem lesz sarokvédőm, mert hogy olyat még nem gyártanak (februári átvétel) SW-hez. De aztán mégis lett. Az utángyártott olcsóbb - bár nem tudom, hogy hogy néz ki -, de nekem így beépült a hitelbe, az meg pár 100 forint plusz pénz havonta.
"A csere gyors volt, csak kicsit tanakodtak, hogy fogjanak neki. Ami nem tetszett, hogy nem áramtalanították az autót a javítás elején, pedig kötelező lenne minden esetben, ha a légzsákrendszert javítani kell!"
Azért, mert Kia márkaszervíz és nem szabad kérdőre vonni őket. Ők tudhassák aztat, hogy hogyan köll. :-))
Nekem a 2 éves Almerámnál a szervíz döntötte el 2 perc alatt saját magától, hogy kicseréli a két nehezen visszacsévélődő első övemet, pedig én csak rákérdeztem, hogy nem e lehetne "bezsírozni". Ha nem rendeltetésszerűen működik valami akkor csere vagy javítás (szigorú garancia feltételek, vicc). 1 hetet vártam csak.
Igen én is így gondolkodtam, de egy másik szalonban ~250000ft-ot engedtek és így már nem volt értelme bele vágni. Itt például 1.1m-ért vették volna be az autómat, de mivel eladtam így még többet nyertem. (250k+300k)
Ha a hiteles verziót nézem akkor.
3240000ft a vételár (ez már az engedményes ár -10%) 324000ft az önerő 2916000ft a hitel
Szerződés bontás esetén 102060ft szerződés módosítási díj.
Priviben írtam Neked az autónkról olvasd el amint tudod, érdekelne, hogy mit mondasz rá, és minadmellet nagyon szeretnénk, ha jó kezekbe kerülne az autónk, amire olyannyira figyeltünk 6 éven át!!
Bármi kérdésed van írj nyugodtan, szívesen válaszolok!!
Szerintem ezt elengedik később is, nem kell izgulni. Én a tavaly februári tesztvezetésen voltam náluk vásárlás céljából. Egy G Astra beszámítása lett volna +kp. Az Astrára 890000ft-ot mondtak (1.41m-ért adtam el, két hét alatt!!!), akkor mondtam hogy az autó marad, akkor csak kp-ra mondjon egy árat. Sajna nem tud engedni nyilatkozta az értékesítő, erre én felkeltem az asztaltól és elköszöntem. Az értékesítő utánam szólt, hogy tud engedni 10%-ot ha 10% kezdővel elviszem az autót. Megköszöntem az ajánlatot és távoztam. A motoros szekciójuk is így működik, minimum ön erő hosszú futamidő és a bank(én) pénzén behozzák a deficitet, magyarul teljes áron adják el neked a kocsit.:(
Igen, ki lett cserélve. A fényképeket én készítettem, amit kiküldtek a gyárba. (állítólag) Azt mondták, hogy engedélyt kell kérni a cserére, meg szigorú garancia feltételek stb... Én, mint szakmabeli nem értettem, hogy ezt miért nem a szerviz bírálja el. Én megállapítom a cserét és rendelem az alkatrészt, ha valami egyedi problémáról van szó, akkor a területi képviselő jön és elviszi a cserélt alkatrészt bevizsgálás céljából. Egy pár telefon, majd a 4. hónap közepén sikerült megrendelni az alkatrészt. A csere gyors volt, csak kicsit tanakodtak, hogy fogjanak neki. Ami nem tetszett, hogy nem áramtalanították az autót a javítás elején, pedig kötelező lenne minden esetben, ha a légzsákrendszert javítani kell!
A kocsi nemindulásra: Nekem az üzemanyagszűrő cseréje után volt hasonló gondom. Többször előfordult, hogy csak második vagy harmadik indításra röffent be a motor. Valószinűleg levegős lehetett az üzemanyag rendszer. Egy idő után magától elmúlt a probléma.