Keresés

Részletes keresés

Sada1988 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 30
na így már tiszta,hogy igénytelenebb :P mert mondjuk azért Taki írta múltkor ,hogy egy DRZ borda ára mi péééz hát egy esés után kellemetlen lenne újakat venni ...
hát a sárba ragadásnál meg figyelni kell és kész .
És dr350el jössz le szegedig?:)
Előzmény: Bpolya (26)
Gyöször Creative Commons License 2007.02.05 0 0 29
naja visszacsatolás ezért gondolkozok olajhőmérőn a bigre.
Előzmény: Bpolya (26)
Gyöször Creative Commons License 2007.02.05 0 0 28
ez az SHC verzió abszolút nem fog meg. ha már versenyenduróról van szó, ugyan legyen már annyi energiám, hogy magamra hangolom a futóművet elindulás előtt. De abszolút nem vagyok képbe. Enduró versenyeken kellhet ilyen? Új BMW-k meliyk kategóriája? a nagy utcai cirkálókon van ilyen? mert akkor sztem abszolút felesleges nekünk. a bigre már jobban kéne, 1-2 személy váltogatásnál mindig tekergetni kell a lámpát és az idegesítő. (nekem) ha nem csinálom akkor meg mindenkinek aki szembejövő mert kisütöm a szemüket.
Előzmény: Bpolya (22)
Bpolya Creative Commons License 2007.02.05 0 0 27
Elorelathatolag 1 honap mulva megyek szegedre.
Előzmény: Sada1988 (25)
Bpolya Creative Commons License 2007.02.05 0 0 26
Nem! hohaztartas ugyileg jobb a vizhuteses, de a leghutesesen nem tudod letorni a hutobordakat + igenytelenebb/egyszerubb szerkezet. A dr350-nek alig kisebb a holeado felulete mint a big-nek (van olajhutoje a tank alatt a vazon), es a big se melegszik tul pedig 2x akkora blokk - akkor van cumi ha beragadsz valami sarba es allohelyben kell sokaig reszelned, vagy valami hasonlo - de ezt a vizhutesesek sem szeretik csak ott van visszacsatolas rola hogy ha elkezd forni a vized akkor tudod elore odafigyeles nelkul hogy kezd melege lenni.
Előzmény: Sada1988 (25)
Sada1988 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 25
na mondom ,hogy az én hülyeségem :) szóval akkor hosszútávon a léghűtés effektívebb? mert ezt nem tudtam,de az írásodból úgy veszem ki :)
Amúgy Szegedre nem jössz le valamikor az új szerzeménnyel? megnézném élőbe:)
Előzmény: Bpolya (24)
Bpolya Creative Commons License 2007.02.05 0 0 24
te készvagy! pont az a kiraly a 350esbe hogy leghuteses.
az hogy mi eri meg az attol fugg hogy mire hasznalod... cross lenyege hogy rovid ideig a maximalisat hozd ki magadbol es a motorodbol, az enduro-e pedig a hosszutavu megbizhatosag, kitartosag.
Előzmény: Sada1988 (23)
Sada1988 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 23
megveszem tőled tavaszra :P na jó nem a te fogásod :)
én meg most örülök a ösztöndíjacskámnak:D télleg látom te is szegeden végeztél .
de sztem aza 480as szett nem éri meg bele =/ vagy azt még simán elbírja a léghütés?télleg valami olyan buherálás nincs,hogy a DRZ vízhütését rárakni? vagy már megint cska a saját hülyeségeim mozognak az agyamba?:)
Előzmény: Bpolya (22)
Bpolya Creative Commons License 2007.02.05 0 0 22
sada: igen forgalmis

gyoszor:
dr350: ez az alap modell - kb a drzE-hez lehet hasonlitani: utcara se felszerelt, de de versenyenduronak is keves.
dr350S: ez a street verzio (mint a drzS) 94ig
dr350SE: a varosi verzio 95-tol oninditoval
dr350SHC: szintszabalyzos futomuvel (kormanyrol tudod allitani akar menet kozben mint az uj bmw-knel)
dr350R: a verseny valtozat befecskendezos karbival, ~110kg - ez egy kis futomuhangolas utan akar crosspalyara is jo(persze a maga koraban)
van hozza 480as tunning szet + hozza tartozo szelesebb kipuf rendszer. Erore es robbanekonysagra kb annyit tud mint egy crf450, de a dugocsere sem 50e kmenkent hanem 50orankent esedekes ;D
Előzmény: Sada1988 (21)
Sada1988 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 21
he hol talátlad a új DR-t?:D ez nem az amit valahol 620ért láttam?:) mert asszem volt egy ilyen cska elvetettem mert annyim tuti nem lösz:(
Előzmény: Bpolya (19)
Sada1988 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 20
Miért is ?:D lemaradtam picit :)
Előzmény: Bpolya (19)
Bpolya Creative Commons License 2007.02.04 0 0 19
Sada: logok neked egy sorrel! ne felejtsd el ;)
Autósoldalak Creative Commons License 2007.02.03 0 0 18
Én még nem próbáltam.
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 17
első 4et . apronetet tán egyszer néztem de az nem tetszett annyira.
meg hasznaltmoro.hu-t is mert néha jobban müködik mint a motor.hu de egy adatbázisuk van ehogy elnéztem.
most néztem meg moto.it megint meg mobile.de-t de olaszba olcsobbak a gépek ahogy elnéztem:)
Előzmény: Bpolya (13)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 16
dehogynem:D csak sztem a futóról volt szó 3mondatban de gondoltam,hoyg csak van valami szabály,hogy biztonságos szállítás meg ilyenek :S de akkor nincs.
Előzmény: Bpolya (15)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.29 0 0 15
vazze: olyan kerdeseid vannak..., te nem tanultal kreszt sem?:) nincsen meghatarozva a motorok szama, lenyeg hogy ne logjanak tul és a tomeguk ne legyen nehezebb mint amit a futoval szallithatsz.
Előzmény: Sada1988 (12)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.29 0 0 14
iden is kb annyira jon ki - evjaratfuggo a dolog.
Az a lenyeg hogy olyan mocit vegyel aminek van kinti forgalmija, akkor nincsen harc a kff-el hanem kapsz itthon is addig forgalmit ra amig a kinti ervenyes(peszer egy kis atnezes van + eredetisegvizsga is) ja es a megveteltol szamitva 30napod van a procedurara.
Előzmény: Sada1988 (9)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.29 0 0 13
na jo de ez meg mindig csak 2 a sokbol. mit szoktal nezni?
motor.hu
hasznaltauto.hu
hasznaltmotorok.hu
kjb.hu
motorinfo.hu
trader.hu
motorpiac.hu
apronet.hu
Előzmény: Sada1988 (8)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 12
váá mért nem lehet itt egybe modolni a hozzászólást akkor nem lenne 100postom..
http://www.google.com/language_tools na csak ennyit ha te is akarsz itt nézelődni:)
kérdés : egy futóra hány motor fér fel legálisan?:D
Előzmény: Bpolya (7)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 11
http://www.dr350.kenet.co.uk/ ide anno levoltak írva ,hogy az évek alatt mik változtak... azt pár szóba leírnád ha megkérlek ?:)
Előzmény: Bpolya (6)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 10
shcről már rég letettem :( esélytelen de a K1 meg szerintém még inkább:P
Előzmény: Bpolya (6)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 9
jó de én mindenképp papirosat akarok :) mert azért szegeden ha városba vetne a dolgom onnan azért meglépni nem leánymóka lenne...

moto.it-t vágom meg van egy ilyen német oldal is itt télleg egész jó 1200-1500EU-s árakon már vannak használhatóak....
de viszont ezt a másik részét leírnád? "déntől le is tudod papirozni gond nélkül" mert hallotam,hogy van idén valami változás de nem tudom egzakt...
de a regadó meg forgalomba helyezés összege most mennyire rúg így? mert tavaly számolgattam akkor dr350re 120-140péz között volt ha külföldről hozom be =////
Előzmény: Bpolya (7)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 8
hasznaltmotorok.hu -n is van ilyen nekem ott van beállítva :) de belövöm akkor amóda is .
Előzmény: Bpolya (6)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.29 0 0 7
amiota elvittek azota 1db uberkiraly vételt láttam, 400e-ért 2000-res R-es ;) igaz papir nélkül de ez pont nem érdekelt volna, ami nyomosabb ok volt? hogy nem vettem meg:a hirdetes feladast koveto napon már elvitték ;D

de van egy hely ahol elég nagy a választék: www.moto.it de be kell szerezni egy olszul tudo ismerost mert nincsen angol forditas.
az olaszoknal nem az van mint itthon: elég jol akudhatóak az árak + idéntől le is tudod papirozni gond nélkül söt ha olyat veszel aminek még érvényes kint a muszakija itthon is automatikussan megkapja(pesze azert atnezik), ill az uj táblázat szerint egész jo avulást számolnak a régi kocsiknál a regadobol.
De még mindig elég kibaszas: azért fizess hogy utanna mégtöbbet fizethess ;D
Előzmény: Sada1988 (5)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.29 0 0 6
jah csak a halaszashoz szerintem erdemes sok KP hogy ha találsz egy jot akkor arra egybol ra tudjal csapni, amit multkor kuldtel a big-es forumra az olyan uberkiraly hogy szerintem meg is veszem ;D
de en a helyedben nem eroltetnem az shc-t mert egyszeruen eselytelen hogy jot talajon belole az ember, en a helyedben altipust figyelnék(ezekböl sincsen sok de erre van realis esely hogy talaljon az ember) K1 , 95 utani SE, 95 utanni R.
azt sajnalom hogy nem mindenki a hasznaltauto.hu-n hirdet, ott ha regisztralsz az oldalra be lehet allitani figyelest: ha feladnak egy hirdetest ami a te parametereidnek megfelel akkor kuldenek rola mail-t - ilyet csinalhatna minden hasznaltkereskedelemmel foglalkozo oldal - eleg praktikus hogy nem kell naponta vegignezni es kiszurni hogy jott-e uj.
Előzmény: Sada1988 (5)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 5
jah egy ilyet kéne kifognom nekem is mint a tiéd volt csak halászni kell sokat :P
Előzmény: Bpolya (3)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.28 0 0 4
majd ha ráérek összegyujtom hogy miket alakitok át a széria motorhoz képest + mikre erdemes figyelni.
Előzmény: Sada1988 (2)
Bpolya Creative Commons License 2007.01.28 0 0 3
most ahogy nezem nálam is - de amugy szokott menni.

mit irjak rola: bekeny leirta a lenyeget tomoren ;)))

olyan mint a BIG: mindenhova jo egy kicsit de sehova sem tokeletes.

Az utolso SE(X) szeria:
Előzmény: Sada1988 (2)
Sada1988 Creative Commons License 2007.01.28 0 0 2
je :) kössz :)
de az uccsó link nálam spec halott ...
télleg írhatnál a gépről valami pár sorosat te is ide :)
Előzmény: Bpolya (-)
bekeny Creative Commons License 2007.01.28 0 0 1
Én nem nagyon tudok motorozni, de a kisDR kurvajó motor szerintem :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!