Az ablaktörlő végállással kapcsolatosan tudtok valamit mondani?
Szerintem nem görbült el, legalább is a kar, valami más lehet.
De én úgy gondolom, hogy egy végállás beállítással orvosolni lehetne a hibát.
Leszedni még nem szedtem le a kart. Kellene hozzá lehúzó, hogy nem tegyem tönkre.
Ha lenne rá gyógyír és valaki tudna nekem segíteni ebben szervizben/otthon/valahol, valamint nem lenne túl messze Dunaújvárostól, akkor elmennék hozzá.
Eredeti kábelt vennék, saját célra. Német oldalon találtam is “amatőr” verziót (3 alvazszamra hasznalhato) 229 euroert, ami még rendben van. Ennyit megerne a jogtiszta tema.
A hazai forgalmazónál viszont a legolcsóbb verzio is br200-ba kerul, annyit mar nem adnek erte, mert itthoni elo adat nezegeteshez az mar tul van a lelektani ertekhataromon.
Van esetleg mas forras is, ahonnan esetleg a 229 euroval kb egyezo arkategoriaban be lehetne szerezni? Vagy hagyjam a francba es vegyek vmi klont vateran 15-20 ezerert ha csak elo adat nezegetsre meg hibakod olvasasra hasznalnam, semmi egyeb pl. kodolas, illesztes es tarsai?
Lenne egy problémám. Van egy 2009-es Seat Altea-m. Sajnos az első ablaktörlő szervizállása mellett elindítottam az autót. Ezt az ablaktörlő nem díjazta, így függőleges pozícióban pár fok eltérést mutat a gyári véghelyzethez képest.
Szervizben azt mondták, hogy a villamos motor véghelyzeten van. Lehet, hogy elgörbült az ablaktörlő kar.
Tudtok erre valami megoldást? Nem tudom, hogy újra lehet-e tanítani vagy mechanikai sérülést szenvedett mégis?
Az ablaktörlő karja nem görbült el. Elég erős konstrukció. Valaki azt mondta, hogy esetleg elfordult a karmozgató tengelyen :o)
Pedig nincs is annál jobb. :DD 10-ből 8-szor úgysem az a baja. Megcsinálod amit mond, és figyeled az arcát amikor rájön, hogy még mindig rossz........ :) Ilyenkor szoktam mondani, hogy keresni kellene még néhány ötletet a neten.
Olyan bajban vagyok, hogy van egy Seat Altea-m, 2009-es. Az autómat úgy mostam le, hogy az első ablaktörlők szerviz pozicióban fel voltak nyitva. Sajnos így is álltam ki a mosóból.
Szegény próbált volna visszaállni eredeti helyzetébe több-kevesebb sikerrel. Az egyi lecsapódott a másik kicsit felfeszítette a takaróműanyag szélét és felhajtva maradt.
A végeredmény az lett, hogy az egyik ablaktörlő nem áll be függőleges helyzetbe a takaró műanyag alá. Szerintem pár fok eltérése lehet.
Seatéknál azt mondták, hogy a motor végálláson van, lehet, hogy elgörbült az ablaktörlő kar. Szerintem igen bitang anyagból van, az nem görbült el, mert próbáltam, de nagyon erős.
Innen jött az ötlet is, hogy manapság mindent számítógép vezérel. Nem lehetne újratanítani a végálásokat a motornak? Vagy mechanikus végállás van a motorban?
Csütörtökön megyek hozzájuk más ügyben és így egy kis tudással felvértezve tudnám nekik mondani, hogy mit kellene csinálniuk.
Úgy rémlik, hogy a fékpofába beragasztott drót amikor elkopik a fékpofa, hozzáér a féktárcsához, így ez egy test kapcsoló, ami zárja az áramkőrt és bejelez a műszerfalon....