Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szabóbobó Creative Commons License 2018.08.04 0 0 34439

Kellő tisztelettel kérdezem a tipust jobban ismerőktöl,hogy a B4 passat 1995  1,9 TDI be  csereszabatos e  a szintén passat, 109TDI de 96 os évjárat 

, már tárcsafékes hátsó híd.   Válaszokat köszönöm.

direx Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34438

Nem! 

A rövidzár "+"-ra szakadást jelent! 

A tul nagy jelszint is!

Előzmény: Vaves (34433)
atuc Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34437

5 km?  De szabin vagyok.

Előzmény: rati update (34431)
kzsoctavia Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34436

Köszönöm szépen megpróbálom

Előzmény: direx (34430)
rati update Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34435

Köszönöm szépen választ!

Én csak ötletbörze alapon gondolkodtam, mert a munkahelyemen is vannak hajtások és azok így működnek.

 

Tegnap már nézegettem a neten a lehúzókat.

 

Köszönöm szépen a segítségeteket, majd beszámolok, ha levettem az ablaktörlő kart.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: cam aro (34432)
crok Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34434

Fesz. 14.36V - nem-e lehet jelkábel pluszra rövidzár?

Gyanúsan a töltőfeszt látni ott. Mondjuk ettől még lehet belül is rövidzáras..

Előzmény: direx (34430)
Vaves Creative Commons License 2018.08.03 0 0 34433

2 : 1 

;-)

Előzmény: cam aro (34432)
cam aro Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34432

az hogy te mit gondolsz, - ne haragudj- az egy dolog. 

ami viszont teny, hogy meg egy hozzaertonek nem mutattad meg az autodat. 

annak 2 perc lenne a diagnozis, igen, szem ratettelel. :) 

 

https://www.proxyparts.com/upload/parts/100977/5520669/large/0.jpg

 

itt ha nezed, balrol anya, majd jobbra a ket csuklo ami nem tud elfordulni, 

majd jobbra lent a lapat karjanak konusza.  

szvsz vagy az anyanal fordult el, vagy a lapat karjanal.

 

 vegbellitast nem tudsz csinalni, mivel a torlo karon nincs pozicio szenzor. 

a motorban van, es az ott is all meg. 

na ehez kell (vissza) igazitani az elfordult kar mechanizmust. 

 

================

Előzmény: rati update (34431)
rati update Creative Commons License 2018.08.02 0 0 34431

Tisztelt Urak!

 

Szerviz : Ügyfél = 2:0

 

Az ablaktörlő végállással kapcsolatosan tudtok valamit mondani?

Szerintem nem görbült el, legalább is a kar, valami más lehet.

 

De én úgy gondolom, hogy egy végállás beállítással orvosolni lehetne a hibát.

Leszedni még nem szedtem le a kart. Kellene hozzá lehúzó, hogy nem tegyem tönkre.

 

Ha lenne rá gyógyír és valaki tudna nekem segíteni ebben szervizben/otthon/valahol, valamint nem lenne túl messze Dunaújvárostól, akkor elmennék hozzá.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

direx Creative Commons License 2018.08.01 0 0 34430

Jelado csere

Előzmény: kzsoctavia (34429)
kzsoctavia Creative Commons License 2018.08.01 0 0 34429

Sziasztok. Erre a hibára mi lehet a gyógyír? 1.9pd bru motorkód. Válaszokat előre is köszönöm

Vaves Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34428
Előzmény: ruskyy (34427)
ruskyy Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34427

Sziasztok!

 

Eredeti kábelt vennék, saját célra. Német oldalon találtam is “amatőr” verziót (3 alvazszamra hasznalhato) 229 euroert, ami még rendben van. Ennyit megerne a jogtiszta tema.

 

A hazai forgalmazónál viszont a legolcsóbb verzio is br200-ba kerul, annyit mar nem adnek erte, mert itthoni elo adat nezegeteshez az mar tul van a lelektani ertekhataromon.

 

Van esetleg mas forras is, ahonnan esetleg a 229 euroval kb egyezo arkategoriaban be lehetne szerezni? Vagy hagyjam a francba es vegyek vmi klont vateran 15-20 ezerert ha csak elo adat nezegetsre meg hibakod olvasasra hasznalnam, semmi egyeb pl. kodolas, illesztes es tarsai?

rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34426

Ez így történt. Elmondtam a lentebb leírt sztorit. 

 

Rati

Előzmény: Vaves (34424)
rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34425

Újratervezés.

 

Sziasztok!

 

Lenne egy problémám. Van egy 2009-es Seat Altea-m. Sajnos az első ablaktörlő szervizállása mellett elindítottam az autót. Ezt az ablaktörlő nem díjazta, így függőleges pozícióban pár fok eltérést mutat a gyári véghelyzethez képest.

 

Szervizben azt mondták, hogy a villamos motor véghelyzeten van. Lehet, hogy elgörbült az ablaktörlő kar.

 

Tudtok erre valami megoldást? Nem tudom, hogy újra lehet-e tanítani vagy mechanikai sérülést szenvedett mégis?

Az ablaktörlő karja nem görbült el. Elég erős konstrukció. Valaki azt mondta, hogy esetleg elfordult a karmozgató tengelyen :o)

 

Üdv.

Rati 

Vaves Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34424

Elfordulni nem nagyon szokott az, szerintem elcsavart valamit a felfogatáson. Bitang erős motor van benne.

Ha meg elviszed szervizbe, akkor inkább a tanácsadás helyett őszintén el kell mesélni, hogy mi történt vele ;-)

Előzmény: rati update (34422)
atuc Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34423

Semmi gond, szerintem itt senki sem túl sértődékeny...

Előzmény: rati update (34418)
rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34422

Valóban, mintha kicsit lejjebb lenne. De nem emlékszem milyen volt előtte.

El tud fordulni? Nem "bordázott" a tengelyvég?

 

Rati

Előzmény: 409 (34419)
rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34421

Csak azért írtam, mert tanácstalanul néztek rám.

Motor végálláson, biztosan elgörbült valami. Ezt mondta az úriember.

 

Még egyszer elnézést kérek!

Valóban nem igazán írtam le jól, amit szerettem volna.

409 Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34420

 

 "...ha megsértettem valakit."

 

 Nem megy az olyan könnyen, sokkal több kell ahhoz.  :))

Előzmény: rati update (34418)
409 Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34419

Ha alul tovább megy mint eddig, akkor elmozdult a kar a tengelyen.

Előzmény: rati update (34414)
rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34418

Bocsánatot kérek, ha megsértettem valakit. Nem volt szándékos!

 

Respect

 

Előzmény: atuc (34415)
409 Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34417

 

 Pedig nincs is annál jobb.  :DD  10-ből 8-szor úgysem az a baja. Megcsinálod amit mond, és figyeled az arcát amikor rájön, hogy még mindig rossz........  :)  Ilyenkor szoktam mondani, hogy keresni kellene még néhány ötletet a neten.

Előzmény: rati update (34414)
TraguAre Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34416

Ha' megjavitani a jószágot! Tévedhetek is :)

Előzmény: atuc (34415)
atuc Creative Commons License 2018.07.30 0 1 34415

Annyira szoktam örülni, amikor a tudással felvértezett ügyfél jön és megmondja mit kellene tennem...

Előzmény: rati update (34413)
rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34414

Készítettem közben egy képet is.

 

Rati

rati update Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34413

Tiszteletem az Uraknak!

 

Olyan bajban vagyok, hogy van egy Seat Altea-m, 2009-es. Az autómat úgy mostam le, hogy az első ablaktörlők szerviz pozicióban fel voltak nyitva. Sajnos így is álltam ki a mosóból.

Szegény próbált volna visszaállni eredeti helyzetébe több-kevesebb sikerrel. Az egyi lecsapódott a másik kicsit felfeszítette a takaróműanyag szélét és felhajtva maradt.

A végeredmény az lett, hogy az egyik ablaktörlő nem áll be függőleges helyzetbe a takaró műanyag alá. Szerintem pár fok eltérése lehet.

Seatéknál azt mondták, hogy a motor végálláson van, lehet, hogy elgörbült az ablaktörlő kar. Szerintem igen bitang anyagból van, az nem görbült el, mert próbáltam, de nagyon erős.

 

Innen jött az ötlet is, hogy manapság mindent számítógép vezérel. Nem lehetne újratanítani a végálásokat a motornak? Vagy mechanikus végállás van a motorban?

 

Csütörtökön megyek hozzájuk más ügyben és így egy kis tudással felvértezve tudnám nekik mondani, hogy mit kellene csinálniuk.

 

Előre is köszönöm!

 

Rati

szikiszi Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34412

Köszönöm szépen, megkeresem....

Előzmény: direx (34411)
direx Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34411

Nem jol látod mert nem egy hanem "két vezetékes" a kopásjelző.

Pontosabban egy hurok ami a betét elkopásakor megszakad és akkor jelez a müszerfalon hibát.

Nem lehet törölni mivel nincs bevive felügyeleti szinten.

Meg kell keresni a hibát , a szakadást. Elháritani és utána nem fog visszajelezni.

 

Előzmény: szikiszi (34410)
szikiszi Creative Commons License 2018.07.30 0 0 34410

Úgy rémlik, hogy a fékpofába beragasztott drót amikor elkopik a fékpofa, hozzáér a féktárcsához, így ez egy test kapcsoló, ami zárja az áramkőrt és bejelez a műszerfalon....

Másként nem látom, hogyan működhetne.

Előzmény: atuc (34409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!