1. Tud valaki segíteni, mennyire nehéz izzítógyertyákat cserélni 1.9D partnerben ? Hol vannak a motorban a gyertyák ? KB. mennyibe szokott kerülni a csere munkadíja szervízben ? 2. Állandó gázadás mellett kb 100-al haladva , enyhe emelkedőn néha olyan mintha levenném a lábam a gázról és lassul a motor ill olyan érzés mintha nem kapna üzemanyagot...ha odalépek a gázra erősebben, akkor gyorsul a motor...ez dugulás lehet vagy porlasztó probléma vagy ? 150ekm és szervizelt az autó. Köszönöm a segítséget előre is ! Zoli
Sziasztok.Ma kicseréltem a termosztátot.Érdekes,hogy ma jó volt a régi is,nem ment fel 90 fokig,de saját műszere szerint 70 fok felett kezdett a felső cső melegedni.
beszereltem az újat,ez is 70 felett kezd nyitni saját műszere szerint és beáll 80 ra.Mielőtt beszereltem az újat megmértem fazék vízben gázon és multiméterrel mérve 90 nél kezdett nyitni 95-nél teljesen nyitva van és 85körül zár vissza teljesen.A régi is ugyan ezt az értékeket hozta a fazékban mérve.Most akkor mivan?Megjavult a régi,vagy az már nem mindig ugyanúgy nyit?Csak egyszer jó máskor meg nem?Vagy a hőmérséklet jeladó nemjó a kocsiban,mert régebben saját műszere szerint 80foknál még hideg volt a felső cső,és felment a mutató kb92fokig és utána vissza jött 85ig és utána már csak 90 és 85 között járkált le és fel a mutató.Valami ötlet?Ha lehúzom a csatiját a Hőmérőnek a jeladóról akkor mikor gyujtást kapcsolok a mutató felmegy teljesen felső végállásba a piros tartományba.Gyári a termosztát amit vettem.teljesen ugyan olyan mint ami a régi volt.az van ráírva,hogy 89-nél nyit.
Sziasztok.1.4 ES 2007gyártású,Berlingónál normális,hogy már 65 c fokos vízhőmérsékletnél már melegszik a hűtőbe vezető felső vízcső?A 80 fokot a mutató csak több 10 km után éri el.Lehet,hogy rossz a termosztát?Még csak 25600km van a kocsiban.Nem korai még a termosztát elromlása?
Alapvetően nem fogyasztanak sokat, ekkora kasztni mellett reális, az nem reális ha egy kisautó hetet fogyaszt. Nekem a 1.6hdi a mostani téli útviszonyok mellett is hat liter alatt van, ez a középkategóriás mai dízelek átlaga, csak éppen kétszer akkora belül. 110es tempóig nem fogyaszt többet mint egy c4 vagy egy astra.
Már régóta követem a topicot, sok hasznos tanácsot olvashattam, amiért nagy-nagy köszi!
A családom 2 évig használt egy 4x4-es Kangoo 1,6-ot, remek autó volt, csak tankolni kellett volna: 8l alá csak igen óvatos országúti vezetéssel lehetett levinni a fogyasztását. Meglepően stabil volt, bár a normál Kangoo lágyabban rugózik és csendesebb. Használtan vettük (85e km-rel), beletettünk közel 70 ezret a két év alatt (a budapesti aszfaltterep helyett valódi terepen, földúton is), sosem hagyott cserben. Ma egy vadász nyúzza az autót valahol Zemplénben. Ha bővebb infot szeretnél, még írok. :)
Jómagam Partner-ben utazom, amit nem ki-, hanem benőttünk. :) Kevesebben vagyunk, és már feleslegesen nagy, így eladósorba került. 1,6 Hdi Totem 2007 júniusából, első kézből, 56e km-t futott sérülés nélkül, a gyárilag rendelhető összes felszereléssel (kivéve ülésfűtés) és további hasznos tartozékokkal, homokmetál színben, 4 éves koráig gyári garanciával.
Szeretem, hisz hiba nélkül szolgált, de bízom benne, hogy valaki valóban kihasználhatja majd remek adottságait.
Nekem gyári hűtőrács takaró maskom van. A rendszám alatt szinte semmi levegő nem jut be. 2.0Hdi
Csak pozitív tulajdonságot tudok mondani.
Városban gyorsabban melegszik. Sokkal jobban fűt.
Olyan meleg levegő még sos jött a szellőzőkből mint most.
Múlt vasárnap jöttem vele előszőr 500km-ert.
Sajnos Pályára már nagyon melegszik a motor. A vízhőfok fél és 3/4-ed között volt félúton menet közben. 5szem + csomagok.
Kicsi áteresztő furatott fogok rá fúrni (kb 4cm-eseket). De városba így a legjobb, ha valaki 5-10km rohangászik. Kint nem kapcsolt be a hűtőventillátor, de városban beindulgatott.
Nélküle sajnos a vízhőfok sose éri el az üzemi hőmérsékletett. mindig 1/2 alatt van a mutató. (De ez jó, mert kevés a motor hulladékhűje)
Sziasztok! Nemrég történt egy kis baleset, I-es Berlingo, légszűrő cserekor letört az a csonk, ami valami szuszogó csövet tart a légszűrő fedélen. Ez a cső a szelepfedél felé megy, és utána valahová egy vékony csővel folytatódik. Próbáltam valami csővel összehozni, de nem lett igazán tökéletes. Mi ennek a szerepe? Lehet külön ilyen légszűrő fedelet kapni?