annó érdekességként olvastam, tehát nincs gyakorlati tapasztalatom a leírtakkal kapcsolatban. ezen a fórumon van néhány topic ebben a témában: http://www.a5oc.com/
so...
első körben: lökös, hűtőmaszk, ködlámpa (ha van),
másodjára, és ez lesz a legérdekesebb, a lámpatest.
ha a mostani lámpád nem xenonos, akkor ahogy szokták mondani relatív "egyszerű" a dolog (mert nincs semmid), csak qrva drága lesz, mert a face-lift-esek már csak xenonnal jöttek ki.
ebben az esetben még mosót, szintezőt, kontrol modult, valszeg kábelköteget, stb is be kell szerelni, ezzel pedig már valszeg 7 jegyű lesz a mulatság
ha a mostani lámpád xenonos és nem AFS-es, akkor kicsit 1szerűbb a történet, akkor elméletileg "csereszabatos" a történet, bár a kontrol modul cseréje a DLR miatt valszeg itt is szükséges
ha a mostani lámpád xenonos és AFS-es, akkor bele se kezdj! :-) állítólag 1 valakinek már sikerült, de jó néhányan kételkednek ebben! :-)
akár melyik verziód is van kódolni kell a dolgot, ha utánaolvasol rögtön kiderül, hogy nem lehetetlen, de sz@pnak vele rendesen.
Ha most ebbe a projektbe belevágsz, és magad csinálsz mindent, és qrva mázlid van, akkor kb 4-500eHUF-ból megúszhatod (de ezt a szerencse kártyád - ha van - inkább a lottó szelvény kitöltésénél vedd elő), ha nincs szerencséd, vagy csináltatni akarod és ha találsz olyan szerelőt aki elvállalná, akkor akár a csillagos ég is lehet a vége. Végső esetben pedig előfordulhat, hogy beleölsz egy valag pénzt és nem is lesz jó.
nem tudom az autód paramétereit, de ez az évjárat kb 4misi körül mozog, 5misitől meg már kapsz FL-est.
ha mindenáron ragaszkodsz a FL-hez, akkor inkább autócsere!
Passz. Az önindító meg se nyikkan. Valószínű, hogy a hibrid rendszernél van valahol a hiba, mivel elméletileg az akkuban tárolt energiából indítaná az autót. A másik, hogy gyújtásnál azonnal magas vízhőfok hibát ír, az is lehet, hogy emiatt tilt le.
Segítségeteket szeretném kérni! Adott egy 2012 Porsche Cayenne S Hybrid. Össze volt törve kb 1,5 éve, azóta már 95%-ig össze van rakva az autó de valamiért nem indul. Porsche Buda irdatlan összeget mondott a javításra, és nem is biztosak benne, hogy be tudják indítani. A lényeg, hogy kellene valaki aki ért a hasonló technikához (Audi 3.0 TFSI motor van benne) és meg is tudja nézni a holnapi azaz keddi napon Budapest és környékén. Bocsi, hogy ebbe a fórumba írok, de a Porsche fórum eléggé halott, és elvégre ez is egy Audi motor, csak a körítés más.
Adott egy 2015-ös A6 facelift. Csak a mátrix lámpásoknál megy a "kúszó" index? Ez sima bi-xenon és "normálisan" működik az index funkció. Esetleg ezt fel lehet programozni, vagy csak adapterrel lehetséges?
Sajnos semmi adat minden tökéletesen működik a gép szerint!De hazudik sajnos!nincs rá doki egyenlőre!engem meg szét vet az ideg!:(most rendeltem trafo dugokat hatha ott valami nem érintkezik rendesen vagy passz!!feladom lassan!hatha valaki egyszer megoldja!Nagyobb összeget hajlandó lennék fizetni;)vsak tudnám végre élni is az autózást vele!
Audi q5 2.0tfsi motor. Az autó terhelés alatt állóhelyzetben váltó D ben!
szépen jár aztán kb 20 másodpercenként beráz mintha fulladna.a benzin átfolyásmérő kb 3-5 tizedet megugrik aztán vissza és ujbol kezdi 20másodpercenként!fordulat szám mutató nem mozdul sehova 900 környékén áll mint a cövek!gyertyák,trafok cserélve!gép semmit nem mutat!tarto bakok jók!márka szervízben szerintük tökéletes:(Estleg hátha oldott meg ilyen problémát!Marha idegesítő!
köszi előre is!menet közben semmi baj nincs!nem rángat nem ráz finoman vált!