A tanktisztítás legolcsóbb, és leghatásosabb módja:
Szűrj le sódert, a nagyobb kavicsokból tegyél bele 1-2 marékkal. Dugaszold be a tankot alul-fölül, de előtte önts bele némi vizet, és háztartási tisztítószereket. Rázd így pár percig, majd engedd le belőle a folyadékot, és tiszta vizet önts bele, majd rázd megint pár percig, körkörösen is, mindenhogy. Engedd le a koszos vizet, majd rázd ki a kavicsokat is. Tiszta vízzel öblítsd ki, majd szárítsd meg a tankot, és a lehető leghamarabb önts bele benzint, hogy ne kezdjen el rozsdásodni megint.
Nekem ez a módszer eddig minden esetben tökéletesen bevált.
Nem semmi a te géped sem!Kóla a tanktisztításhoz? :o Van egy ötletem.Tegyél bele E85-öt.Azt írták hogy az alkohol annyira agreszív cucc hogy mindenhonnan(még a hengerből,hengerfejből is) leszedi a mocskot.Próba szerencse.
azta, ott egy schwalbe, na az aztán állat terepen, sokan nyomatják azzal :D:D régebben én is, csak a burkolat hajlamos szanaszét hullani, meg csörömpölni, de ha jól megvan csinálva, hű azért a szervező is remélem a riga 16-al indul el :D :D az már más kérdés, hogy meddig jut :D
Valaki meg tudná nekem mérni azt hogy milyen hosszú a simson első villa az alu külső szár aljától a belső szár tetejéig?És a súlyát is?Nem kell gramm pontosan,csak úgy lazán.
Jhaaaj Istenem mennyünk máááár! Becsavarodok itt a hidegbe, az a vicc hogy nem is kell a Mustangon semmit szervizelnem előtte, csak átmosom a karbit féktisztitóval, és felfújom a kerekeket. úgy raktam el télire a gépet, hogy hibátlan volt. Jah talán felrakok egy 12-es lánckereket az erősebb terep miatt a mostani 13-as miatt, bár lehet, hogy inkább magamból kéne egy pár kilót leadnom. :)
Kondit hol tudok beszerezni,mert sehol nem találok.
Trabi-é nem jó rá? :)
Igen a moped rallynak énis utána néztem csak az ideált friss (300km)-t futott blokkal még nem hajtanám 200 valahány km-t. De egy 60km-es beton utat remélem bír.
Igazából haver nincs aki jönne szóval tök egyedül mennék.
Konkrét feszültségértéket nem fogsz találni sehol.De ezek a gerjesztőtekercsek 200 és 400 volt körül adnak le ahogy azt írtam.Áramerősség nincsen csak feszültség.Ha már olvastál a témában dolgokról akkor tudhatod hogy annyira nem kritikus ez az érték.Ezért van az hogy lehet ezeket a gyujtásdobozokat cserélgetni.Ha már van benne előgyujtásszabályzó akkor már neccesebb,de csak a jeladó miatt.Tehát ha pl egy nyugati gépen(mondjuk egy yamaha dt 80-on) tönkremegy a cdi doboz akkor vagy megveszed a gyári bontott dobozt 10ezerért vagy pedig raksz rá pl egy babetta dobozt.A belső felépítése ugyanaz(megnéztem) csak épp a japók raktak még bele pár diódát védelmi célból.Nekem a gilerán amikor megvettem a babetta trafóval egybeépített doboza volt amit kisérletezés közben sikerült hazavágnom(akkor még nem ismertem működését),amit egy magam épített elektronikával és egy verhovina trafóval pótoltam.Semmi gond nem volt vele.Az elektronika 4 alkatrészből áll és ennyi.
Nekem most kb. ezek várnak: simson villa felrakása, utána primerlánc csere, akksi töltő elektronika, index villogtató elektronika, indexek felrakása, féklámpakapcsoló felrakása, hátsó lánckerék csere, keihin karbi beállítása, nameg valami műszerfal félét kéne csinálni amin akksi töltöttségjelző, esetleg töltésáram jelző műszer, gyújtáskapcsoló, index és féklámpa visszajelző led, ilyesmik lennének. Ha ezek megvannak, a következő projekt a gyújtás lesz, mégis csak valami CDI kéne, csak nem olyan egyszerű ugye, mint ahogy már tárgyaltuk. Azon gondolkoztam, hogy a CDI-nek szükséges nagyfeszt vagy az egyik tekercs áttekercselésével lehetne megoldani, vagy a meglévőhöz tekerni egy megfelelő trafót. Innentől kezdve már nem olyan nagy kaland a dolog szerintem. Az a legnagyobb problémám, hogy nem találtam még olyan kapcsolást, ahol a nagyfesz értéke pontsan meg lenne adva. Simson áramkör van bőven, csak épp azt nem találni sehol, hogy az ahhoz való gerjesztőtekercs mekkora feszt ad le. De lehet, hogy elsőkörben csak egyszerűen kiváltom az érintkezőt egy tranzisztoros hall elemes áramkörrel.
Én most nem szerelek semmit,hideg van a műhelyben,nincs begyújtva. Amúgy is intézni kéne dolgokat,de ebben a kurva hidegben nincs kedvem.Ma vettem másik arcmaszkot,az előzőt nem találom.Az egylyukas volt,ez kétlyukas.Ez annyiból jobb hogy az orromról nem csúszik le.Amúgy meg kéne csináltatni a gyújtáshoz az összefogató csavart,membránt keresni a hengerbe,kiszedni a hengerperselyt,ahhoz eszközt csinálni stb.Várok még vele.
hát kicsit még DH bicó fless nem?:D most h nincs lámpa meg semmi se rajta elöl:D ma megyek majd le a lábtartóért a lakatoshoz, rakjuk fel a láncot, holnap meg elektronika:D hétvégére már valszeg vrümmvrümm lesz.
Semmi gond, én anno szereztem egy 125-ös elsővillát 2000-ért Kristófnak, aztán mértem csak le, mivel láttam, hogy ez nagy lesz oda, meg picit nehéz is... :)