Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sityu13 Creative Commons License 2008.03.11 0 0 19182

 

Szia, te voltál a fekete Pro Ceed-el?

 

 

Mert akkor én is láttalak téged :-)

Előzmény: -+Seth+- (19145)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19181
Erre való! Én is pont ezeket fogom megcsináltatni, a radart kivéve.
Előzmény: kvitamin (19180)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19180
ok, lehet h az lesz megvarom amig 1500-200 km lesz benne (540most meg csak) es akkor olajcserere vinnem, akkor lesz egy ket tennivalojuk: zsaner, sw frissites (? lehet h az volt amit irtatok parszor), radar :-) hat azert meg jo h fel voltam ezekre keszitve a forum altal :-)
Előzmény: ilias (19179)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19179
Nem tudok rá mit mondani. Akkor gurulj el a szervízbe és nézettesd meg. Még biztos van rá még gari. Ha az érzékelők tiszták, akkor valami hiba van.
Előzmény: kvitamin (19178)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19178
Hat ja, ezt is csinalja. Hatramenetet kapcsolok aztan 10 esetbol 9szer biztos egybol pittyeg meg ugralnak a szamok...eloszor azt hittem h a foldet jelzi vagy oldalra is nagyon erzekeny, de tok szabad teruleten, nem parkoloban is jelzett :-(
Előzmény: ilias (19174)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19177
Ha van szervíz a közeledbe, akkor szerintem felesleges bajlódni vele. Ingyen van. Inkább a zsanér.
Előzmény: kvitamin (19175)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19176
Amit nekem raktak be (Kia szervíz) az 9500.- ft-ba kerül a boltban, viszont nagyon megbízható. Le a kalappal előtte.
Előzmény: kvitamin (19171)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19175

Hazilag erdemes nekilatni butykolni a zsanert? Vagy esetleg leiras vkinek?

Ez a levego dolog lehet h igy van, ahogy irtatok, de azert sztem inkabb a zar, vagy a zsaner lehet a fo ludas h izombol kell csukni az ajtot.

Előzmény: ilias (19173)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19174
A pittyegéskor ki ír távolságot, amikor nincs semmi a közeledben? Nekem is pittyeg bizonyos időközönként, de akkor NO-t ír ki.
Előzmény: kvitamin (19171)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19173
Én csak SW-ről hallottam, de ez nem jelent semmit. Szerintem a zsanérokon állítanak a tető résznél. Mint a bejárati ajtónál, csak ott függőleges a probléma. :-))
Előzmény: bago_ (19169)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19172
Persze-:) hogy komoly. Gondolj bele: mekkora a hozama a levegő turbinának? Percenként több 10 liter levegő. Ha nem lenne kilépő nyílás hogyan jönne friss levegő?
Amikor robban a sok légzsák mekkora nyomás keletkezne? Nem akarlak elmélettel untatni, de ezek nagyon lényeges tervezési és kivitelezési szempontok-:)
Jocó
Előzmény: kvitamin (19166)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19171
na akkor majd megnezetem...meg egy kerdes: utolag ajandekkent raktak bele egy radart, de sztem ne ma legdragabb tipus lehet...lenyeg h pittyeg ossze vissza meg ha 2m-es korben senki es semmi sincsen..miert? rosszul raktak fel?
Előzmény: ilias (19167)
G4b0 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19170
ilias megválaszolta, lsd alább! :)
Előzmény: kvitamin (19157)
bago_ Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19169
ilias!

Valószínűleg lemaradhattam erről a részről. Meg tudnád mondani, hogy akiknél állították a zárat, mit és hogyan állítottak?

Illetve, ez csak az SW-ket, vagy az 5 ajtósokat is érintik?

köszi! :)
Előzmény: ilias (19167)
G4b0 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19168

Erre gondoltam:

 

"Mert az utastérban lévő légtömeg ilyenkor nem dolgozik a lecsukódó ajtó ellen (nem kell préselődnie), hanem kiszökik az oldalajtón."

 

:)

Előzmény: ilias (19164)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19167
De gondolnak, mert akinél utólag be lett állítva, annál állítólag 10 cm-ről is csukódik.
Előzmény: kvitamin (19166)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19166

ez most komoly? eleg fura, ilyenekre nem gondolnanak?

Előzmény: M.Jocó (19161)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19165
Remélem csak Big Mac-ért megyek arra.
Köszi
Előzmény: Deras71 (19162)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19164
Beállítás gond nekem is van, mert a hátsó ajtó távolsága a külső élektől oldalanként, legalább 3-4 mm-t eltérnek egymástól (SW). De a levegő probléma is valós gond más kocsiknál fizika ide vagy oda. A zárnak szerintem semmi baja, egyszerűen ferdén csukódik. Várjuk meg a topic társunk válaszát, hogy ő mire gondolt.
Előzmény: kvitamin (19160)
drq Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19163
Valahova köll fúrni egy lukat
:)
Előzmény: M.Jocó (19161)
Deras71 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19162
igen
Előzmény: ilias (19159)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19161
Így van, azoknál az autóknál, ahol a szellőzés kilépő nyílásait alulméretezték, azoknál mind fennáll a jelenség. Az is tapasztalható ezeknél, hogy ha többen ülnek az autóban akkor párásodnak az ablakok. A nyílások legtöbb esetben a hátsó ütköző oldala alatt vannak, néha sárral is megtelnek, de vannak olyanok is ahol a hátsó ajtó kárpitja alatt van a kilépő nyílás. Egy egész elmélet van erről és mégis akad olyan kivitelezés, ahol csapkodni kell az ajtókat, vagy épp a dobhártya szakad be ha nyílik a lufi.... röviden: nincs hol távózzék a nyomás.
Jocó
Előzmény: ilias (19158)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19160
No egy pillanat. Szerintem a zar a gyenge, vagy nem jol van beallitva, ne hogy mar a levegot kelljen osszenyomni...fizika es itt surlodas van a zarnal nem a levego nyomja vissza szerintem, mas vkinek nem kellett beallittatni?
Előzmény: ilias (19158)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19159
Az ÖMV, Mc'Donalds párosnál?
Előzmény: Deras71 (19153)
ilias Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19158
Mert az utastérban lévő légtömeg ilyenkor nem dolgozik a lecsukódó ajtó ellen (nem kell préselődnie), hanem kiszökik az oldalajtón. Ez gond az új Civicnél is, ahol hatalmas a hátsó ajtó, pedig nem is kombi.
Előzmény: kvitamin (19157)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19157
szia! ezt nem ertem...kifejtened miert megy le kulturaltabban a hatso ajto ha nyitva van vmelyik oldalso?
Előzmény: G4b0 (19151)
drq Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19156
Szasz haver!
Tatabánya texo parkoló elég közel van neked.
Előzmény: Nokedli 45 (19152)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19155

Ceed benzinmotorok. Én a pro_ceed esetén az 1.6-os benzinest is kipróbáltam. Az papíron 122LE, de előben kb. 100-110 lóerősnek érződik. Viszont ez nem azt jelenti, hogy ez egy rossz motor! Sőt, alul is meglehetősen nyomatékos volt és soros 4 hengeres léttére kulturáltan is járt. A pro_ceed-et szépen vitte, de senkit se tévesszen meg a 122LE, a diesel ami ugye 115LE érzetre sokkal jobban megy.

 

Aki ért a motorokhoz az tudja, hogy 1.4 és 1.6 szívómotorok esetén nem fogunk szörfözni a nyomatékon és a lóerőkön sem. Ráadásul a lóerők azon a fordulaton ébrednek ahol már egy átlagos és jóérzésű sofőr nem jár egy ilyen motor esetén. Nem igazán arra tervezték, hogy 6000fordulat felett forgassuk. LE adatok ide vagy oda. Ez nem a KIA hibája, ők csináltak egy kiváló 1.4-es és 1.6-os benzinmotort, de semmi több. Nem fog sportosan viselkedni egyik motor sem. A 146LE 2.0V6-os Xedosomhoz viszonyítottam (93-as kocsi) az 1.6-os benzinmotort és LE adatok alapján nem sokkal kellett volna gyengébbnek lenni (nyomatékban sincs sok különbség), de hidjétek el ég és föld a két motor. A mazda motorja kétszer erősebbnek hat, bármilyen fordulaton. 6000-es fordulat felett egy vadállatá változik, ez a Ceed esetén nem igazán érződik. De mégegyszer hangsúlyozom ez nem hiba, csak egyszerűen ez egy soros 4 hengeres 1.6-os szívómotor, azt tudja amit kategória bármelyik 1.6-os tud, semmi többet. Sztem.

 

Kia ceed benzines esetén az 1.4-es a jobb választás (nem sokkal jobb ugyanis az 1.6, hiába a LE adat), de a legjobb választás az 1.6 diesel. Ez egy kiváló motor, még a konkurencia hasonló diesel motorjaival összehasonlítva is. Nyomatékban és LE-eb annyit tud mint a többiek, de fogyasztása kedvezőbb és nagyon kulturáltan jár. Melegen alig van diesel hangja, szinte nem is hallani a motort. Alapjáraton pedig nem mozgatja a kasztnit. Ki lehet próbálni egy vadi új Ford Focust 1.6TDCI motorral és lehet ítélkezni, a Kia különb. Ez az igazság. A cégnél én Focust vezetek és jobb a Kia. Ezért is vettem Kia-t. Ki nem szarja le milyen embléma van a kocsin. :))

G4b0 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19154

Múlthét csütörtökön voltam szoftvert frissíteni Érden, M6-ban, tapasztalat:

 

Sokat gondolkodtam hogyan fogalmazhatnám meg. Többen írták, hogy jobban reagál gázadásra, morgósabb lett, eltünt a nagy tolás, valakinek meg még erősebb is érzésre. Én összegezva azt mondanám: finomabb, kultúráltabb!

Sokkal kiegyensúlyozottabb lett erőben! Igaz, talán nincs akkora tolás 1800-2000 körül, de alatta jobban húz, így nem érezni annyira a löketet. Szerintem simiítottak egy kicsit a görbén, felhúzva az alját. Bár hülyeségnek tartom, de kipróbáltam 3-ban 30km/h-nál 1000-es fordulaton (5-ben 50km/h-nál ugyanez) és nem rángat. Nem mintha itt rángatott volna, de korábban ezt nem tudtam volna megcsinálni, többet nem is akarom... Ahol viszont előfordult a rángatás, ott most megszünt, szépen megy az autó, nyoma sincs bizonytalanságnak! Hogy a fogyasztás ezután hogy alakul? Nem tudom, szerintem semmilyen hatása nem lesz rá, de majd megnézem. :)

Deras71 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 19153
Szia!

Budafoki-Etele út sarok, benzinkút...piros ford escort cabrio.
Vér profi a srác. 06-30-934-2142.(ha meg élő) én is mindig nála csináltatom.

üdv. T.
Előzmény: Nokedli 45 (19152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!