az lenne a mókás ha 1.2t nem lenne nyomatékosabb. (ellenben a 11mp-es sprintje, wow.)
Tudod ez az a kategória amúgy, akik rinyálnak hogy kicsi a csomagtartó miután megvették a kocsit. Nem volt lehetőség megnézni előtte? Az új swiftet nem próbáltad még, nem is ültél benne, nem tudhatod milyen anyagokból van. Ha jó, minek tegyenek bele más kárpitokat, ha alapból is jó lesz? Ha ültél akkor meg már a franciaság beszél belőled, egyáltalán nem ugyanaz.
(és egy kis off. Ha neked is úgy van behúzva a táp mint ahogy pimpikének raktad be, baromigyorsan iktass be egy biztosítékot a kábelre. Elég veszélyes volt ahogy megcsináltad neki..)
Azért van különbség.. Hangszigetelés, anyaghasználat. Nekem pl elsőre fura volt, hogy amikor töröl az ablaktörlő, azt érezni a gázpedálon. Olyan vékonyak a lemezek. Egy 7 éves clio II a mai napig süketszobának tűnik a 4 éves swiftemhez képest. Vékonyabb üvegek, kevesebb szigetelés. Az első ajtóim ki lettek bitumenlapozva a zene miatt, hát ég és föld a különbség. Becsukáskor nincs wartburg hang pl, a szélzaj is kisebb. De ezt egy francia-német-olasz kisautó alapból tudja. Pl a műszerfal nem huppog bennük, az enyémet legalább egy centit be lehet hajtani középen.
És az a vicc, hogy amikor vettem a swiftet kb 300.000Ft volt a különbség a swift javára egy clio-val szemben. De abból lejött akkor 150.000 kedvezmény, az 1,4 16V motorja is sokkal rugalmasabb, az akkor még kapható 1,6 16V meg megette keresztbe a swiftet. De ugye én is látatlanban azt mondtam francia nem kell. Aztán azóta elég sokat mentem clio II-vel (1,4 16V), kipróbáltam a III-at, benzinest (1,2T) meg dízelt (1,5dci 68,86,105LE). Nem kell egyiket sem az egekig forgatni, ha jön egy emelkedő és mondjuk bent ülünk négyen, 100-ról előzéshez nem kell kettőt visszakapcsolni.
Az új swift 1,2 szívó motorja megint az egekben adja le a teljesítményt, vagyis 50 pacival sem rendelkezik a sofőr normál fordulatszám tartományban, nyomaték a béka segge alatt. A belső tér formára szép, anyaga mint a miénkben. Magasabb felszereltséghez sincs jobb kárpit, jobban formázott ülés, más bevonatú műszerfal. A külső meg a mienk karikatúrája nekem legalábbis.
Meg sok sznobnak az, hogy rengeteg kispénzű adta be rá a régi romját minimális kezdővel, azt jelenti, hogy a csórók autója. Sajna emiatt az újat azok, akik megtehetnék, hogy ilyet vesznek, mert van rá pénzük, nem fogják, mert nehogy már Suzukival blamálják magukat.
Valószínűleg utána kell tölteni. De előtte fékbetéteket is meg kel csekkolni, mert amiatt megy le a szint, hogy az elkopik. Ha amúgy tudod, akkor vedd úgy, hogy nem írtam.
80 éves aggastyán elvesz egy 19 éves lányt. Nászéjszakán felmutatja három ujját. - Ez azt jelenti, hogy háromszor fogjuk csinálni? - Nem. Ez azt jelenti, hogy ezek közül választhatsz!
Pistike és Jancsika versenyeznek, hogy ki tud nagyobb gusztustalanságot csinálni. Mivel Jancsika a fiatalabb, ő kezdi. Öt percig krákog, majd beleköp a tenyerébe. - Hát, kezdetnek nem rossz - mondja Pistike, és elővesz egy szívószálat...
Na,nem offolom szét a topikot:)))
Valamelyik nap feldobom a téligumákat.
Valaki már feltette?
Az utóbbi néhány napban hirtelen gyorsulásnál,erős fékezésnél felvillan a műszerfalon a fékvisszajelzőm. Ezt is meg kéne sasolnom:)
Ez olyan mint az alkoholizmus. Azért ilyen egyszerű hasonlatot írok,mert egy alkoholista is ha leszokik a piáról,és már nem iszik,ez a jelző egy életen át rajtamarad. Mindenkinek a neve hallatán ez fog beugrani,,,,,"tudod,az az alkoholista" Sajnos ez az emberi butaság,vagy inkább gyarlóság :(
Hát,azért én nem adnám oda még az 1.3-as Swiftem sem,nem ám a sportot. Azért mert 25 lóerővel több mint a sport,még nem indok.:) Na,meg 184 000 km,és ki tudja mennyire valós az érték. Na,meg a kora sem elhanyagolható,18 éves elmúlt. Szerintem itt a fórumon egyikünk autója sem éli meg ezt a kort. Illetve megéli,de más tulajnál:)
hehe, az nekem is az álomverda volt.... 15 éve... :o)))
Kérdezd meg tőle hogy mikor cseréltette utoljára a hátsó kerékjárati íveket. :o)))
Egy Astra GSI az a legjobb esetben is 12-13 éves de ha jól sejtem a cimbidé az '94 körüli mert akkor volt még nagy lökhárítós belőlük, késöbb már csak a motor volt 2.0i benne de kívül nem cicomázták. Egyébként az az Astra még egy kicsinosított Kadett volt amit '86 óta gyártottak és '82-ben kezdték a fejlesztését. Kicsit világisítsd fel az embert arról is hogy a GSI jelenlegi gyorsulását ( ha gyári az autó) akkor a kor előrehaladta miatt egy 1.5-ös Swift is hozza és ezt az über értéket. Arról nem is beszélve hogy GSI-ből nincs olyan aminek az eleje ne lett volna az elmúl 10 évben legalább 3x porrá törve, így a biztonsággal kapcsolatban ebben az estben nem kellene nagyon izmoznia mert egy ilyen autónak a törése a szakszerűtlen javítások miatt közel sem lesz régi Suzuki szintű sem. :o)
ÖÖÖÖÖÖ, ezt a beírást ne mutasd meg neki kérlek. :o)))))
Hát igen. Mondjuk egyik felsoroltat sem venném meg. :) Van egy kollégám, mindig szidja a Swiftemet, de hát nem nekem kell mindig csináltatni valamit a kocsin, hanem neki. Lemegy a Balatonra, kipufogócsere, fél éve tett fel másikat. Hol a központi zár romlik el, hol hűtő, hol ez, hol az. És az enyémet hívja hulladéknak, mert neki Astra GSI-je van, ami úgy, de úgy gyorsul. Mintha egy kocsinak az lenne a legfőbb tulajdonsága.
Valószínűleg a régi Swift (alaptalan) negatív súlya nehezedik a 2-es és a 3-as Swiftre is. Lehet egy névváltás valamit segített volna. Így összekötik a régit az újjal. Nekem is volt ismerősöm, mondja szar a Suzuki (!). MOndom miért? Hát mert szar. De miért? Mert... Ennyi. Indok nincs.
Szerintem ilyen áron labdába sem fog tudni rúgni sajna. :o( Legalábbis itthon. Ahogy most láttam tőlünk nyugatabbra nincs az a negatív fennhang mint nálunk hogy "jaaa, szaaar szuzuki" és érdekes módon ott tartják is az árukat. Csak most már az érdekelne hogy a sok itthoni okostojás miből gondolja hogy aaaanyival jobb egy Fiasta/Corsa/Clio stb.
Új Swift 1.2 GC AC ESP 3 ajtós Új modell 3 157 000 Új Swift 1.2 GLX AC ESP 3 ajtós Új modell 3 582 000 Új Swift 1.2 GC AC ESP Új modell 3 305 000 Új Swift 1.2 GLX AC ESP Új modell 3 699 000 Új Swift 1.2 GS AAC Új modell 4 017 000 Új Swift 1.2 GS AT, AAC Új modell 4 229 000