Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 10895

Az általam javasolt járat nem zárja ki a 28-as busz visszaállítását. (Sőt kifejezetten szükség lenne rá)

 

Sőt még egy járatot tudnék javasolni (16-os busz átalakítása, ez sokkal jobban kiszolgálná az Egyetem részeit, mint a 3E):

Nagyállomás - Wesselényi utca - Hajnal utca - Munkácsy utca - Víztorony utca - Ótemető utca - Árpád tér - Kassai út - Baksay utca - Nagyerdei körút (Oláh Gábor utca, Egyetem, Klinkák felé) - Pallagi út - TEVA - Móricz Zs. út - Kartács utca - Doberdó utca. Így még utas is lenne a 16-oson.

 

A 43-as is maradna a mostani útvonalán maradna, apró módosítás annyi lenne, hogy a Tócóvölgy állomás helyett ez is a Szotyori utcán járna, mint a 42-es.

 

Az összes javaslatommal a Dobozi össze lenne kötve a Nagyállomással (normálisan, mindkét irányban sűrűn), Belvárossal, az Egyetem összes részével, Klinikákkal, TEVA-val, Augusztával, Fórum környékével, Temetővel, István úttal, ITK-val és a Határ úti ipari parkkal, Kenézyvel, Auchannal és a többi ottani bolttal. 

 

Jelenleg szerintem nem valami jó a Dobozi kiszolgálása. Bár van sokkal rosszabb is (pl. István út)

Előzmény: ARC187V (10894)
ARC187V Creative Commons License 2018.09.22 0 0 10894

Magamrészéröl a dobozi ltp.re a 28.as járatot raknám be a 4.es trollibol felszabadult járműparkot beiktatnám a 3/E.es járatba.a 43.as busz meg a nagyállomás erzsébet utca onnét rá az új utszakaszra majd a hatvan utca,sztk rendelő onnét tovább a régi utvonalra.

Econell99 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 10893

Nekem olyan ötletem van erre, hogy:

 

ITK - Határ út - Kishegyesi út - István út - Széchenyi utca - Antall József utca - Erzsébet utca (Nagyállomás) - tovább az 5-ös vonalán, mindkét irányban betérve a Dobozira.

Előzmény: marky-511 (10892)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.22 0 0 10892

Az István útnak biztos jobb (legalábbis gyorsabb) lenne ha egy viszonylat a Déli soron vagy a Szoboszlói úton át érné el a Nagyállomást, de a 146E lényege inkább az, hogy az ipartelep végre összeköttetést kapott a legnagyobb lakóteleppel.

 

A határ útnál szerintem nem véletlen aszfaltoznak, ha le lesz zárva a vége építkezés miatt, a buszok kb ott fognak fordulni, ahol a 17Y, majd a 46-46Y fordult anno. Remélhetőleg tolatás nélkül is meg tudják majd csinálni, vagyis közlekedhetnek csuklósok is.

Előzmény: Econell99 (10891)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10891

Azzal az István utat is rendesen összekötnék a Nagyállomással.

Előzmény: marky-511 (10890)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10890

Ja, de az csak 1-2 vélemény volt, persze igaz.

 

Ma megint a Határ úton mentem haza, a "fordulóban" úthenger is volt. Nem tudom, hogy csak a beállót aszfaltozzák-e, vagy rendes helyet alakítanak ki a visszafordulásra. Mert abban az esetben csuklós is megfordulhat, azaz visszaállhat a régi rend. Bár én a 46-146 ellenirányú körjáratoknak jobban örülnék (persze a kereszteződés átépítése után).

Előzmény: Econell99 (10888)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10889

Ez lenne a legegyszerűbb. Gyorsjáratozás sem kellene, mert igazából szinte semmivel sem gyorsabb.

 

Szerintem így kellene:

 

146: ugyanaz, mint most, csak mindenhol megállva.

46: a 146 ellentéte.

 

Azért nem 46-46Y, mert 46Y-ként még egy teljesen másik járat él az emberekben.

De amíg nincs körforgalom a Határ útnál, addig ez nehézkes lenne.

Előzmény: S6tech (10880)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10888

Asszem valami olyasmit írtak, hogy sikerült látványos puszzítást végezni a menetrendben. De igazából többen is panaszkodtak.

Előzmény: marky-511 (10885)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10887

Igen, a 146E posztja alatt volt egy kis elégedettlenség.

Előzmény: marky-511 (10885)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10886

Köszi!

 

Nem lesz egy olcsó beruházás ezek szerint. Tudom, hogy a Földes felé vezető út felől felüljárót építenek, de nem gondoltam volna, hogy a 4-es és a Határ út is meg lesz emelve.

 

Viszont ha ilyen korán hozzákezdenek, a szováti átjárót kár is visszaépíteni.

Előzmény: hajdubus (10884)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 10885

Arról lehet, hogy lemaradtam. A 46H-s bejegyzéseket figyelem. A 146E kapcsán mit írtak?

Előzmény: Econell99 (10883)
hajdubus Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10884

A Határ út végén felüljárót építenek, azért van sok betoncölöp és olyan sok föld a másik oldalt.

Előzmény: marky-511 (10881)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10883

Facebook-on :D

Előzmény: marky-511 (10881)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10882

Amíg nincs rendben a Határ út és a 4-es kereszteződése, addig inkább ne! Csak a késés növekedne, amíg ki tudna végre balra fordulni. 

Előzmény: S6tech (10880)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10881

Kabaré.

 

Milyen népharag volt egyébként?

 

A 46H nem lehetett volna 46Y? Ugyanazon az útvonalon jár, arra még valamennyire emlékeznek az utasok. Ez az "új" viszonylat csak összezavarja őket.

 

Pont tegnap néztem a Határ utat, a "fordulót" mintha aszfaltozták, vagy mart aszfalttal borították volna. Ettől persze nem lesz alkalmasabb a fordulásra. Csuklós közlekedése pedig kizárt a 46H-n.

 

És mi lesz ott, ha elkezdik a Határ út és a 4-es közötti körforgalmat építeni? Mert ott nem fog tudni a 146E közlekedni.

 

A Határ út végén épül valami. Úgy tűnik, épületnek lesz alapja, a másik oldalba rengeteg földet raktak. 

Előzmény: Econell99 (10878)
S6tech Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10880

Szerintem ésszerűbb lett volna hogyha a 146E kap egy ellenerianyu párt 

ron89 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10879

Jól agyonbonyolítják már ezt is. :)  A 46H lehetne a sima 46-os, a mostani 46-os meg 46A.

Gondolom nem csökkent a zsúfoltság, ha már megint variálni kell.

Előzmény: Econell99 (10878)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 10878

Menetrendváltozás a 46-os vonalon

2018.09.20 Csütörtök 09:58

 

2018. szeptember 24-től változik a 46-os vonalcsoport menetrendje és útjára indul a 46H autóbuszjárat. Az új, 46H járat az alábbi útvonalon közlekedik:

- Határ út felé:
Nagyállomás – Petőfi tér – Erzsébet utca – Külsővásártér – Nyugati utca – Segner tér – Kishegyesi út – Határ út – Richter Gedeon utca – Kígyóhagyma utca – Richter Gedeon utca – Határ út

- Nagyállomás felé:
Határ út – Richter Gedeon utca – Kígyóhagyma utca – Richter Gedeon utca – Határ út – Kishegyesi út – Segner tér – Nyugati utca – Külsővásártér – Erzsébet utca – Petőfi tér – Nagyállomás

A 46 és 146E autóbuszjáratok menetrendje az alábbiak szerint módosul:

-  A Nagyállomásról 5:40-kor induló 46-os járat 5:35-kor 46H jelzéssel indul a Határ út végállomásra
- A Nagyállomásról 9:18-kor induló 146E autóbuszjárat a menetrend korrekciót követően 46H jelzéssel közlekedik a Határ út végállomásig
- A Nagyállomásról 16:28-kor induló 46-os járat a menetrend módosítást követően 16:20-kor 46H jelzéssel indul Határ út végállomásra
- A Nagyállomásról 18:28-kor induló 46-os autóbusz járat a menetrend módosítást követően 18:20-kor 46H jelzéssel indul a Határ út végállomásra
- A Nagyállomásról 7:42-kor induló 146E járat 7:45-kor indul.

 

 

Úgy látszik reagáltak a népharagra. :D

Econell99 Creative Commons License 2018.09.17 0 1 10877
marky-511 Creative Commons License 2018.09.13 0 0 10876

Ez igaz, viszont mérget veszek rá, hogy ez az útvonal időben hosszabb, mert a Vértesi út szétrázza a buszt, lassan lehet haladni. Ha jól emlékszem, 30-as tábla van végig. Már pedig így ugyanaz a 17 perc nem tartható, mint a 4-esen keresztül. Ha a szepesieknek nem jelent gondot a plusz menetidő, biztos maradhat ez az útvonal.

Előzmény: Econell99 (10875)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.13 0 0 10875

Nem hiszem, hogy nagy tragédia lenne, ha ez maradna állandónak és kimaradna a Szováti elágazás. Amúgyis csak egyik irányban érinti a 39-es.

Előzmény: marky-511 (10874)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.13 0 1 10874

Szerintem most mérik fel az igényt rá. Ha kell az AKSD dolgozóknak, akkor talán marad. A Szováti úti elágazás felé viszont lesz kapcsolat a 146E-vel, már ha van olyan a kb. 300 szepesi közül, aki ott dolgozik. Talán lesz egy 39-39Y beosztás, amit már vizionáltam :D

 

Ami egy kicsit csalódást kelt, hogy hiába a két új megálló; nem készült (legalábbis a neten nem látható) ideiglenes menetrend, és a megállók neve sem derült ki.

A Gázvezeték utcai lehetne Kertészet, a régi szép idők (7Y) emlékére :)

Előzmény: Econell99 (10873)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 10873

Szerintetek marad ez az útvonal állandó jelleggel?

Előzmény: Econell99 (10872)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 10872

Az elmúlt néhány hétben jó sok kalamajka volt az egyébként se híre se hamva 39-essel.

Előzmény: Econell99 (10871)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 10871

És megáll a Gázveztéknél is, ez is plusz pont. 

Előzmény: marky-511 (10870)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.12 0 2 10870

Csak kapott két megállót a 39-es, pont az AKSD telephelyeknél, ahogy elnézem.

 

http://www.dkv.hu/content/images/pic_215.jpg

marky-511 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 10869

Számítottam rá, akkor csak emiatt nem hoznak létre új viszonylatot. Lakóegység se nagyon van az útvonalon. Esetleg a szepesieknek lehet olyan igénye, hogy a Tégláskert érintésével közlekedjenek a Nagyállomásig, erre már céloztak egy korábbi videóban.

Előzmény: LMG-140 (10868)
LMG-140 Creative Commons License 2018.09.09 0 0 10868

Az Aksd-nek van szolgálati busza amivel az alkalmazottakat viszi a Nagyallomasig

Előzmény: marky-511 (10867)
marky-511 Creative Commons License 2018.09.09 0 0 10867

Azt nem tudom, hogy lenne-e, csak azt láttam, hogy több munkahely is útba esik. De lehet, hogy az ott dolgozók autóval járnak és/vagy van szolgálati járat.

 

Ami a 40-es táblát illeti, új teóriám van:

Sokáig azt mondták, csak mart aszfalt lesz az úton, és hamarabb elkészültek a táblák, mint hogy az aszfaltozás mellett döntöttek. A táblák már megvoltak, kijavítani vagy kicserélni pedig plusz pénzbe került volna :D

 

Lehet, hogy ez nem is vicc.

Előzmény: Econell99 (10866)
Econell99 Creative Commons License 2018.09.09 0 0 10866

Én is kérdezni akartam, hogy lenne-e igény ott egy megállópárra, de ezek szerint akkor igen.

Előzmény: marky-511 (10865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!