Ezt a sajtóközleményt én személy szerint nem értem.
Mi lehetett ezzel a Transmashholding célja?
Ha arra akarta felhívni a figyelmet, hogy az évek óta (2014 óta) mantrázott egyiptomi üzletből mind a mai napig nem lett semmi, hát ez sikerült. A biztonság kedvéért még pontosítja is, hogy a 2018-ban aláírt szerződés (ami egyébként csak egy szándéknyilatkozat, nem szerződés, olvastam) alapján senki sem gyártott semmit.
Ha arra akarta felhívni a figyelmet, hogy van olyan nagykövet, aki lazán kezel bizonyos összeférhetetlenségi szokványokat, hát, ez is sikerült.
Ha arra akarta felhívni a figyelmet, hogy lejárt a kormányhatározat által szabott június 30-i határidő anélkül, hogy szerződött volna a DJJ megvételére, hát ez is sikerült.
A GH 250 pedig több ponton is hajaz a CAF kocsik forgóvázaira, a CAf forgóvázak pedig megegyeznek a 70-es évek elejétől gyártott FIAT Y 0270/0270S forgóvázzal. Ezt a "kis egykikötőkaros" csapágyvezetést-csapágytok tetejére pakolt rúgózás megoldást a FIAT Ferrovia Savigliano tervezte a 60-as évek végén. Még bizonyos TGV tipusok, mozdonyok (BB 36 000, Re 450, 460, stb) alatt is megtalálhatóak. Egy ideje már a legelterjedtebb csapágyvezetés-csapágyrúgózás Európában.
Átböngészve a galériákat az átadóról, aktualizáltam az első látványtervek alapján készített virtuális modellt, most pedig hónapról hónapra megpróbálok 1-1 színt lerendelni (saccra 1500-1800 €-nál lesz a vége). Remélem, addigra elkészül, mire az igazi visz utasokat. :)
Majd kiderül, ha már jár. ;) Amikor bejöttek a posták én is gyűlöltem őket. De 15 év alatt - főleg, hogy nem jutott más - kiderült, hogy minden bajával együtt sem olyan rossz elővárosban.
Félreértés ne essék, én is nagyon várom, hogy átvegyék a terepet és csalódni sem szerednék bennük...
A belső arculat elég vérszegény lett, hiányoznak a Flirtben megszokott sárga felületek :/ Persze nem panaszkodom, így is, úgy is ezerszer inkább ez, mint a posta-Bhv.