"... Kicseréltem a belsőtér világítótestekben az izzókat ledekre. Szuper, fehérebb és több a fény, éjjel sokkal jobb, mint volt. Viszont ma azt vettem észre, hogy ha becsukom az ajtót, akkor pár másodperc múlva rendben kialszik, viszont ha zárom is az ajtót, akkor az első (és csakis az) a lámpatest elkezd parázslani.
Ez mitől lehet? Félek, idővel megenné az akkut, úgyhogy egyelőre lekötöttem azt a lámpát."
Enyém is ilyen, bár annyi difivel, hogy nekem sokszor nem ég az ABS lámpám, és ahogy füvön próbálgattam, úgy éreztem, hogy általában a hibajel mellett is működik a blokkolásgátló.
Nincs erre jobb (és olcsóbb) megoldás, mint kompletten cserélni a kerékagy-csapágy-ABS szenzor szentháromságot? Már csak azért is, mert csapágyat-agyat mindíg párban cserélek, és az már úgy zsebbenyúlós nagyon...
A TIS-ben olvastam, hogy a gyári javaslat erre a hibára, hogy a KALT/COLD szint fölé kell tölteni 1 cm-rel a vizet (ahogy tágulási tartályon lévő felirat is mondja, hideg állapotban). Amit Gyuszi mond, azzal a vezetékek megfelelőségét tudod ellenőrizni, ami szintén nagyon hasznos.
Üdvözlök mindenkit! Erről az ABS problémáról olvashattunk sokszor. Nekem is ez a baj előjött.
Amikor kigyulladt a kontroll, akkor esős időben néha megjavult. (most már nem) Gondoltam kontakt hibára a csatlakozóknál. Kapott WD40-et, de nem lett jó. Multiméterrel megmértem mindet és a jobb első nem mutat semmi ellenállást. (szakadást mutat) Nem értem, hogy ez a jeladó megoldás miért lett az elődökhöz képest módosítva. Azaz azt még értem is, de hogy ez miért tud ilyen sűrűn meghibásodni azt nem. Mi ebben olyan bonyolult, hogy szinte típushibának minősül? Szakadás benne de mitől? Nincs ott akkora terhelés, ami ezt indokolhatná. Gyanús minden esetre, mert így a
páciens vehet egy komplett kerékagyat csapággyal. Mintha ezt direkt így találták volna ki.
2002-es, 1.8-as Zafirám ebben a melegben kb.10-15 km-enként benzingőzt enged be az utastérbe.Nem sokat, de kellemetlen,főleg ha gyerekekkel vagyok. Mintha a túlnyomást engedné le a tankból, csak nem a megfelelő irányba. Van ötletetek merre keresgéljek?Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok. Van egy B Zafirám és az a kérdésem lenne felétek,hogy az összes ajtó már nyikorog amikor nyitom zárom őket. probáltam már befújni WD40 és féktisztitó,de semmi változás. Valaki esetleg? Köszönöm szépen.
Egy probléma felderítésében kérném szíves segítségtek. Kicseréltem a belsőtér világítótestekben az izzókat ledekre. Szuper, fehérebb és több a fény, éjjel sokkal jobb, mint volt. Viszont ma azt vettem észre, hogy ha becsukom az ajtót, akkor pár másodperc múlva rendben kialszik, viszont ha zárom is az ajtót, akkor az első (és csakis az) a lámpatest elkezd parázslani.
Ez mitől lehet?
Félek, idővel megenné az akkut, úgyhogy egyelőre lekötöttem azt a lámpát.
Próbáltam wd 40 befújni , majd muszer olajat semmi olyan mindha a zárat nem nyitná ki nincs a gumi összeolvadva egyszer kilett nyiva nehezen a kárpitot boritást nem tudom levenni csak ha nyitva hátsó ajtó .Belülről hogy lehet nyitni hova kell benyulni csavarhuzóval ?
A zárral az is lehet, hogy vízzel együtt aprószemű homok került bele és ezért nehezen mozog. Valami híg kenő spray-vel próbálkozhatsz, ha mégis eltört valami annak meg nem árt.
Szisztok. Úgy néz ki, eladó lesz 2007-es,1.9-es B Zafirám. 5 éve taxi, 325 ezer kilométerrel, ebből kifolyólag mélyen ár alatt adom. 900 körül lesz hirdetve, fórumtárs 700 kp-ért elviheti. Orvosolható nyűgjei ellenére jelen állapotban is költség és kompromisszummentesen használható. A másik még nem érkezett meg, addig ezt nem is hirdetem. Ha valakit érdekelne, publikussá tettem az emailemet. Mindent korrektül elmondok róla, nem zsákbamacska. Színe pannacotta, most sárga fólia van rajta.
Köszönöm, mert az lett az igaz amit írtál! Nem is értem, hogy a webáruházak miért hozzák ezt a jeladót sebesség jeladónak, aminek a képét beraktam. (több áruház is ugyanezt)
A zár ragadt be, vagy valahol az ajtó gumija miatt nem nyílik (hogy napon állt)?
A fémeknek (zár) is van hőtágulásuk, de ez egy zár esetében elhanyagolható.
Ha a zár romlott el, akkor csak egy sima mezei zárszakértő kell. Mi egyszer bezártuk a kulcsot a kocsiba, a záros a kiérkezése után 1 perccel már kinyitotta az autót, szóval nem hinném, hogy túl bonyolult a szerkezet (igaz, nem a hátsó ajtót nyitotta ki).
Sziasztok Hátsó ajtó csomagtér ajtó kérdésem lennne 2001 1.8 benzines A Zafira.
Sokat ált napon háttal kb 2 hónapot és sütötte a nap nem bírtuk kinyitni hátsó ajtót csak nehezen majd azóta sehogy se centreál zár se kulccsal volt már valakinek ilyen lehet valami kis müanyag eltörhetett benne mit tudtok javasolni ?
Esetleg valaki javításhoz valami tipet ? Vagy valakit tudtok aki javít reális áron ?
Olvasgatok itt, és most látom, már hozzá is szóltam nemrég a dolgokhoz.:D
Nos, jövő héten "A" Zafirát veszek, kettőt is, a kérdés az lenne, van-e, amit vétel előtt észre kellene vegyek a modellen?
1.6 16V lesz, semmi különösebb igény nincs, nem tiprás lesz, hanem közlekedés a szabályok betartásával, tehát nem kell 1.8-as sem, nem kell dízel sem. Olyasmi érdekel, hogy van-e a motortérben bármi, amire érdemes figyelni, ki kellene -e szúrnom bármit is, esetleg hangból, motormozgásból tudok-e következtetni bármire. Pl a motor rezzenéstelenül jár-e, ha jó, esetleges lajfogyasztást hogy tudom kiszúrni, a megszokott típushibák hogy derülhetnek ki, pl vannak-e rozsdásodós részek, elkorrodálódó pontok, csattanás után kajsza motorbölcső, vagy nyúlvány ami látható, a váltókar mennyire lehet lötyögős, a kuplung bowdenes-e, vagy hidraulikus, tehát kemény, vagy puha lesz-e, stb stb? Autót láttam már, venni is vettem többször, nem kell autószerelős segítség, csak néhűny egyszerű tippre gondoltam, előre is köszönöm, ha segítetek.
Amit már tudok, az a dudagomb, azt ne írjátok, illetve annyit írhattok, hogy a neten található 3-4-5 ezresért vesztegetett "dudagomb- légzsák fedél2 az minden esetben cserélhető ezeken, tehát mindegyik jó mindegyikre, vagy van ahol igen, van ahol nem, astra zafira lehet eltérő? :D