Mert a többi sem jobb. Az 1-es bizonyos részein mindhárom szolgáltatónál elmegy a térerő, ezen csak a vasúti pálya mellé telepített tornyok segítenének, ami jelenleg sci-fi kategória.
Ötletek vannak, pl. a 77-es vonalon is felmerült, hogy legyen személyforgalom, illetve a korábbi évekből is voltak végül még nem valósult elképzelések.
Meghirdetik a menetrendet jellemzően úgy hogy nincs változás, és a valódi menetrendi meghirdeteskor eladják, mint a hozzászólók, véleményezők javaslatainak a beépítése a változás.
Nehezen hiszem, hogy ennyire nem terveznek változást, miközben sokszor már a pótlékokkal is alapvető változásokat vezetnek be.
Ha a START kiírná a vonaton menet közben a monitorra, hogy "Elnézést kérünk, ezen a 20 km-en a Telekom szolgáltatása miatt nem tudunk wifit biztosítani önöknek.", egy héten belül megoldódna a probléma.
Az NMHH, mint felügyeleti szerv se tud mit tenni, szerinted akkor a MÁV-ra hallgatnak? És sok Gipsz Jakab jelezte már a problémát, nem csak az 1-es vonal kapcsán.
Párszor beleakadtam már ebbe a videóba, amikor valami tök mást kerestem, na de akkor most belinkelem. Szóval, állandóan megy a kerékpáros-harc, hogy ezen a vonaton ezért nem szállítható, azon a vonaton meg amazért. Pedig a vitának sok teteje nincs, hiszen látnivaló dolog, hogy a kerékpáros egy rettenthetetlen fajta. Először levideózza a kétes állapotú (egyébként évekig nem használt) vontatóvágány kissé borzoló ágyazathiányát. Aztán ugyanott beáll a tartálykocsik mellé: ha netán borulnak, hadd jöjjön az úthenger-effektus. De szemlátomást nem elég neki, mert amint a látóterébe érnek a nyolctengelyesek, már-már hozzájuk dörgölőzik. Értem én, hogy vonzza az embert a vastömeg, na de pont ott?
Ja-ja. Ha Nálad napi 4 áramszünet van, az meg az áramszolgáltató gondja; ha meg Győrtől Pestig háromszor megáll az autód, akkor az meg az autószerelődé, mert ő nem csinálta meg jól.
Jó, értem én, hogy mire gondolsz, de azért fura, hogy egy kiemelt ügyfél (MÁV) nem tudja kijárni a lefedettséget...