Keresés

Részletes keresés

LoviGabi Creative Commons License 2021.08.17 -1 4 469249

Valamelyik homeoffice-ban megzápult agyú bürokrata kitalálta a múlt télen, hogy - mivel nincs technikai ellenmenet kizárás - személyszállító vonat nem mehet végig a vonalon. Most így az van, hogy egy középállomáson, ahol a vonatkereszt szokott lenni, miután bejárt a kétbvonat, helycsere van. Utasok, mozdonyvezetők átszállnak a másikra, és a két szerelvény így fordul vissza.

Vastaps.


Nahh ne. Édesf@szom...

*facepalm*

Előzmény: segélyvonókészülék (469244)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.08.17 -4 5 469248

Igencsak el vagy tévedve.

 

Korábban nem indulunk. Az fix. 5 másodperccel sem, meg egy perc két másodperccel sem (csak nem érintett vagy a tatabányai incidensben?).

Késve is akkor, ha nagyon muszáj. De nem értelmetlenül, mint ahogy intézitek.

 

Nap, mint nap.

Előzmény: M63,008 (469247)
M63,008 Creative Commons License 2021.08.17 -9 0 469247

Minden rosszban van valami jó.

Az a jó a késő vonatban, hogy a kedves utas-jószág (magadfajta) nem kési le, és akkor nem kell 5 másodperc miatt reklamálnia…

Előzmény: Ashi Valkoinen (469246)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.08.17 -5 3 469246

Na, ha legalább azt ismernék, már picit előrébb lennénk, de hogy a késő balatoni átlós szarokkal idiótán szétverik az előváros nap, mint nap, az kicsit sok. Főleg úgy, hogy ha esetleg csak a térképre ránézne, akkor tudná, hogy talán mégsem érdemes a százhalombattai elővárosi félrekúrni legelni negyed órát Hároson úgy, hogy amikor az megáll Hároson (nem menetrend szerinti megállója!), akkor az Ezüstpart még valahol épp csak átjött a Dunán... a regiojet szerelvényemenettel elvert rendes vonatokról már nem is beszélve (szintén megtörtént eset az elmúlt napokból).

 

Én nem osztom a labancföldi kollégák start szarozását, ami az elmúlt napokban itt ment, de abban teljesen igazuk van, hogy abban a pillanatban, hogy borul a menetrend, kriminálisan alacsony a problémamegoldás és az utastájékoztatás színvonala... az pedig valóban nem kifogás, hogy azért nincs az utas tájékoztatva, mert cégen belül a vonatszemélyzet sincs.

 

Szóval, ha már ennyire betaláltál (nem először), akkor küldd el hozzám picit legóvasutazni őket (esetleg, ha te magad is ilyen menetirányító jószág vagy, várlak szeretettel), akkor már többet fogtok tudni a vonatokról, mint most néhány akciótokból ez kitűnik....

Előzmény: M63,008 (469229)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469245

A 4627 és 4636 már régebb óta, de ma a 4517 is szóló volt, sokan lemaradtak róla, annyira tele volt. S tényleg sokan járnak ekkor, utasszámban nem látszik, hogy nyár van.

Előzmény: r1232 (469242)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469244

Valamelyik homeoffice-ban megzápult agyú bürokrata kitalálta a múlt télen, hogy - mivel nincs technikai ellenmenet kizárás - személyszállító vonat nem mehet végig a vonalon. Most így az van, hogy egy középállomáson, ahol a vonatkereszt szokott lenni, miután bejárt a kétbvonat, helycsere van. Utasok, mozdonyvezetők átszállnak a másikra, és a két szerelvény így fordul vissza.

Vastaps.

Előzmény: segélyvonókészülék (469243)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.17 -1 1 469243

Nyolcvanas pálya, helyenként hatvanas és ötvenötös szakaszokkal, az útátjárók miatt.

Előzmény: LoviGabi (469241)
r1232 Creative Commons License 2021.08.17 -1 1 469242

Melyik Z30-on? SZVÖR szerint csúcsban szvsz egyik sem szóló.

Előzmény: gunji jackdaw (469230)
LoviGabi Creative Commons License 2021.08.17 -1 1 469241

Jó állapotúnak tűnő nem villamosított szakasz. Bár ilyen lenne a 142-es vonalon is... nagyon szép.

Mennyi ezen az engedélyezett Vmax?

Előzmény: segélyvonókészülék (469239)
Atis57 Creative Commons License 2021.08.17 -3 0 469240

Szia!

 

Nálunk mennyi ideig maradna a helyén? Főleg Heves-Borsod-Szabolcs   ban.

Előzmény: segélyvonókészülék (469239)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.17 -1 2 469239

Van azért még ilyen is (bezzegországban a tekerős sorompót is villanymotor tekeri):

 

Előzmény: Bbmot_634 (469235)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2021.08.17 -2 0 469238

"az Ostbahn menetrendet, már nagyjából sikerült kiiktatni a Bruck-Bécs szakaszról a göncöket, de még így is sok zűrt okoznak, igaz elsősorban a magyar ingázók szívnak miattuk."

Ha már itt szóba hozod az Ostbahnt meg Bruck vagy azon túli dolgokat, meg az ingázókat, akkor nézzük az érem másik oldalát is. Azaz hogyan szivatja meg az ÖBB azon igázókat akik vonatról buszra szállva akarnak célba érni osztrák területen belül.

Vegyünk egy munkás hétköznapot amikor is délután Wien Hbf 12. vágányán C-E szektorban van egy szekér meg A-B-ben is. Tehát C-E-ben ami kelet felé előbbre van elindul 17:15-kor, majd az A-B-ben mögötte 17:20-kor.
Habár a kettő között 5 perc van, hátsó sokszor utóléri a korábban indulót, mert Klederingnél tehervonat megfogja az elsőre induló ablakost. Majd ballag Gramatneusiedlig utána. Ennek következtében a követő ablakos is cammog és késik. Majd az első esetében Gramatba érve bukja az utas a buszos csatlakozást. Bár itt a buszos lehetőségek bizonyos relációkban jobbak mint a követő ablakosnál illetve állomáson mégpedig Götzendorfba. Hiszen ha már több mint 4 perc késéssel érkezik meg az ingázó Götzendorfbaakkor bukja a csatlakozást mindkét irányba, hiszen 4 perc van papíron. Megjegyzem ha ezt a csatlakozást elbukja akkor legközelebb 19:20 a 17:50 időpont helyett helyett.
Ez egy olyan vonal ami Lajta hegy alatt megy el, betér Burgenlandba kicsi ahol Eisenstadti buszok nem igen járnak majd Ebreichsdorfba kötnek ki a vasútnál a végén
Bizony sok átszálló utas van ezekre a járatokra, napi 2-2 pár járkál itt reggel meg este.

Ha ugyan ebben a relációban maradunk akkor a nyári menetrendig volt egy páros amikor is amikor REX 64 18:48-kor startolt el, az S60 pedig 18:50-kor. A fentiekben vázolt vonat
elverésnél 5 perc volt papíron Götzendorfba a buszhoz. Ha ezt lekési aznap nincs más. Gramatban a REX 64 után 6 perc van. Itt is sikerült sokaknak a buszt lekésni, ekkor marad a az utolsó 20:05

A nyári menetrendben viszont nagy meglepi volt a törzsutasoknak. Ugyanis S60 hátra került 18:55-re, így a korábbi 19:04 helyett 19:20-ra ér Götzendorfba, de a busz akkor indul amikor ez a vonat ha minden pontosan megy megáll a peron  mellett. Itt nem történt semmi változás a csatlakozó busz menetrendjében. Igaz van megoldás arra, hogy startoljon el 18:45-ös REX 6-al ami 19:03-ra Götzendorfba van. Csakhogy valahogy a kommunikáció nem volt sikeres, a törzsutasok meg megszokásból utaztak.

A fentiekhez amikor a 2 ablakos ballag egymás után Kledering után az tudja tetézni amikor is a Gramatba érkezőnél még szemből keresztbe bejár egy teher. Ezzel is adva neki meg a mögöttesnek további perceket.
A leírtak több személyes ismeretségi körbe tartozó elmondása alapján született és az utóbbi hetekben nem csak egyszer-egyszer fordult elő.

Tehát nem csak a magyar vasút göncei, hanem pár menetirányításban kompetens személy is össze tudja dönteni egy tucat ingázó napi ide-oda jutását. De azt sem értem a VOR mint egységek közlekedési lehetőségnek beadva magát nincs a buszos csatlakozás korrigálva. Illetve nincs olyan, hogy pár perces késést vár mert informálja valaki valamiről a buszost.

Előzmény: segélyvonókészülék (469220)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469237

5 regionális meg egy központi

Előzmény: Panzerbear (469236)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469236

Akkor ezek szerint 6

Előzmény: Bbmot_634 (469235)
Bbmot_634 Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469235

https://www.oevg.at/fileadmin/user_upload/Editor/Dokumente/Veranstaltungen/2018/rrtm/pausch.pdf

 

 

Irigykedem is emiatt, egy gyártótól származó bizt.ber, hozzá passzoló informatikai rendszerek. Itt meg...

Előzmény: Panzerbear (469234)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -2 0 469234

Megmondom őszintén nem tudom, de simán lehet hogy igazad van

Előzmény: Bbmot_634 (469233)
Bbmot_634 Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469233

Nálatok nem öt van? Wien, Linz, Salzburg, Innsbruck, Villach.

Előzmény: Panzerbear (469232)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -1 2 469232

Jogos a kérdés. Nálunk egy hatalmas nagy KÖFI van. A menetirányítók öregebbjei még szolgáltak egyik másik állomáson mint forgalmisták, mielött távvezérelt lett minden. A fiatalabbak értelemszerüen már nem. Nem kicsi a különbség köztük, ha problémamegoldás, zavarelhárítás vagy válságkezelés a feladat.

Előzmény: Ashi Valkoinen (469227)
manhattani Creative Commons License 2021.08.17 -2 0 469231

Kubinszky Mihály: Régi Magyar vasútállomások, épület belső tervek is vannak benne (hogy a neten fenn van-e valahol, azt nem tudom).

Előzmény: Tomasek12341 (469211)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469230

Az őszi menetrenddel kapcsolatban lehet már tudni, hogy maradnak a Z30-okon a szóló Flirtek? Mert ami most van, azt nem kívánnám senkinek :(

M63,008 Creative Commons License 2021.08.17 -4 2 469229

Nem, ők is csak a lego-vasutat ismerik.

Előzmény: Ashi Valkoinen (469227)
Atis57 Creative Commons License 2021.08.17 -1 0 469228

Szia!

 Régen a múlt század 70-80 s éveiben -azért 10+ év Forg szolg tevői gyakorlat kellett , hogy felkerülhessen a menetirányitók közé.(gyakornoknak )

 

Remélem ma is igy /hasonlóan van. Nemcsak a pártfogoltság.

Előzmény: Ashi Valkoinen (469227)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.08.17 -7 2 469227

Ezek a menetirányító elnevezésű jószágok rendelkeznek vonalismerettel? Vagy legalább úgy nagyjából van elképzelésük az általuk elkúrt vasútvonalakon elhelyezkedő állomások egymástól való távolságáról, a különböző vonatnemben közlekedő vonatok út-idő görbéiről, meg az állomások vágányképeiről?

pallee Creative Commons License 2021.08.17 -1 1 469226

Jó esetben a szoftvercsere szokott ennyi idő lenni, nem a bizt.ber csere.

Előzmény: hmsoft (469198)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.17 -3 3 469225

Oké, igazatok van, jól megmutattátok nekik!

 

https://www.youtube.com/watch?v=1Gwa4KQh0bs

Előzmény: r1232 (469219)
Atis57 Creative Commons License 2021.08.17 -1 3 469224

Szia!

 ÁÁÁHHHH ! Két győzelmi jelentés ,s a tények megváltoznak.Főleg ha a Banda Gazda is erre hajllik.

Előzmény: Panzerbear (469223)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -5 1 469223

Komoly dolgok a tények, tudom...

nehéz ellenük tenni bármit is...

Előzmény: r1232 (469219)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -3 1 469222

Itt pályaoldalon dolgoztak...

A műhelyekből meg kiszórták az embereket, most meg megy a szopás...egy hét alatt több vérestorkú, már Vmax 100-ra korlátozott mozdonyom volt mint elötte összesen.

A műhelyekben nincs ember, akik elmentek már vissza nem akarnak jönni...

Előzmény: segélyvonókészülék (469218)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.17 -4 1 469221

Én ezt mind elhiszem, de miért kell tagadni?

Az elsö lépés lenne, hogy szembe kell nézni a tényekkel, nem letagadni azokat és széles mellkassal hangoztatni, hogy de mi nagyon jól csináljuk, minden kritika alaptalan..

Előzmény: segélyvonókészülék (469217)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.17 -4 6 469220

Ez aranyos. :)

Majd megyünk tanulni a mávhoz, hogy kell pályavasutat üzemeltetni, meg a starthoz, hogy miként kell igazán jól személyszállítási szolgáltatást nyújtani.

Nyilván, ahogy ezt tőled többször is meghallgattuk párszor, fényévekkel a start mögött jár a bundesz. De azért igyekszünk.

 

Komolyra fordítva:

- bead a start valamit, amiről ő sem hiszi el, hogy alkalmas személyszállításra, pár eső-kelő, mocsokban ázó talentet, amik naponta b...zák össze az Ostbahn menetrendet, már nagyjából sikerült kiiktatni a Bruck-Bécs szakaszról a göncöket, de még így is sok zűrt okoznak, igaz elsősorban a magyar ingázók szívnak miattuk.

- a beadott vontatott járművek felszereltsége és állapota erősen alulmúlja az országban egyébként közlekedő távolsági flotta átlagát, de ez sem probléma, a szemét labanc nyavalyog csak.

- ugyanez a helyzet a mozdonyokkal, feltételhiányos ES64U2-esek, és sehová sem elsüthető, de legalább személyzetköltség-igényes kék traxxok.

- a határátmenet olyan, amilyen, néha sikerül dolgozni, néha nem. Van egy két éve "felújított" állomás, ahol még mindig kézzel dobálják a váltókat, meg zászlóval integetik a mozdonyokat.

 

Bullshit az, amit a mundér védelmében öntötök nap, mint nap, hogy ezt ezért nem lehet, azt azért nem lehet, hogy jaj nincs idő, jaj túl sok az idő, jaj ezt a hatóság, jaj azt a megrendelő...

Ki a fenét érdekli ez? Az egész egyben f.s, és ezt ti is pontosan tudjátok. Csak hát nem lehet kimondani, mert nem tudom, miért nem lehet.

Ha a végterméket nézzük szerintem nem nagyon van min gondolkodni, hogy hol van használható vasút, hol meg, ahogy írták is alant, menj inkább kocsival. Kit érdekelnek a kifogások?

 

És akkor megy a nyekergés, hogy a szemét labanc már megint így, meg, megint úgy.

Érdekes, paca ots. is CFR-rézik, hogy hát aztán azok, de tényleg... Namost képzeld el, hogy nekünk olyan Hegyes, mint nektek Kürtös. Egy fekete lyuk.

Úgy tudnak beszélni az emberrel, mintha szívességet tennének neki, személyesen, hogy méltóztatnak jelzőt kezelni, meg vágányutat csinálni, meg ilyesmi. Hajmeresztő, hogy időnként mit megengednek maguknak. A stílus sokszor olyan bicskanyitogató, hogy az ember legszívesebben rájuk csapná az ajtót, és elmenne haza (tisztelet a kivételnek, van). Ahogy néha történik is.

 

De nem is ez a legfontosabb különbség, hanem a szemlélet.

Az ügyfélért vagyunk. Őt meg a produkció érdekli, nem a magyarázat.

Előzmény: r1232 (469219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!