Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VDaNi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1465
Már megint... :)
Előzmény: Dannert (1464)
Dannert Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1464
az világos, ezzel csak egyetérteni tudok:)
Előzmény: VDaNi (1463)
VDaNi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1463
Nem mondtam, hogy csak 100%os van, de az, hogy egy sperres autó mindig zár és, hogy vezethetetlen, az már gondolom világos, hogy nem. :)

Dani
Előzmény: Dannert (1462)
Dannert Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1462
dani, a sperr nem úgy zár, hogy mindkét kerékre azonos power jut.. erre szolgál a sperrdifi % számmal való megadása. ha a terheletlen kerék 100%-ot kap egy 25%-os sperr esetében a terhelt 25%-ot fog kapni. ebből kifolyólag sperrel is el lehet télen akadni, lehet h egy 25-ös nem jön ki a szarból, de egy 50-es már kihúzza.. sima difi is sperr tulajdonképpen, kb 1-2%-os:)) ha 0% lenne, igazán nehéz lenne elindulni:) a fixes 100%-os, és az már tényleg alulkormányzottá teszi az autót, meg cibálja szét a féltengelyeket, gumikat.. utcai használatra kellemes egy 25-40% körüli, és egyáltalán nem versenysport dolog ez, én minden autóba beraknám!! könnyebben kimegy a fara ugyan erre figyelni kell, de kiszámíthatóbb h mikor kezd csúszni! és sokkal kezelhetőbb a csúszás, mint sperr nélkül!

bocsika, a beszólásért, peace:)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1461
Nembaj, úgyis mindjárt 15 ezres szervíz, olajcsere szűrőcsere minden lesz...:)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1460
Meg hogy utána nyomtalanul működjön...:)
Előzmény: [Walaki]D`Lair (1459)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1459
Inkább trafó, mert annak kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre szálljon el 1 hengerben mind a két gyertya:))

Ha még1x előjön viszem szervízbe...
Előzmény: lucifeco (1456)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1458
Jóó de ez nem rendes épeszű használat, kb. a belét széttapostuk az autónak :)) 0-100 sokszor kipróbálva, ezenkívül nem túl szabályosan közlekedve (ez nem én voltam:) )

Tehát normális keretek közt ennyit nem fogyaszt...a régi meg városi közekedés során fogyasztott ugyanennyit, szal...:)) (taposni kellett, hogy menjen:)) )
Előzmény: lucifeco (1455)
VDaNi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1457
"Ha viszont a tapadóerő csökkenése miatt az egyik kerék nem tud megfelelő vonóerőt kifejteni, a másik keréken az önzárási tényezővel arányosan nagyobb vonóerő adódik át."

Tehát egyértelműen csak akkor zár, ha szükség van rá.
Olyan van, ami fix? Mondj már egyet!

Dani
Előzmény: lucifeco (1448)
lucifeco Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1456
ja az a hiba meg lehet gyertya...esetleg trafó...szerintem..:)
Előzmény: [Walaki]D`Lair (1454)
lucifeco Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1455
ebbe a 10 lityóba tudod mi a sok???ennyi benyából már egy jó autó is kurva jól teljesít!!!!
én ezért teszek le a brabusról!!!de amúgy nagyon szép gratula hozzá!:))
Előzmény: [Walaki]D`Lair (1454)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1454
Nekem meg péntek reggel azt csinálta, hogy beindítom, egyrészt nehezen indult, másrészt meg 2 henger ment...rázott meg baszott csúnya hangja volt...nosza le is állítottam gyorsan, várok picit, újraindítom, 3 henger...de nem alszik el a sárga motor lámpácska...hát apám elvitt a fősulimig, mer vizsgáztam és muszáj volt, de mondtam neki, hogy 3000fölé ne pörgesse és menjen vele haza egyből...azt mondta, hogy hazafelé már elaludt a sárga lámpa, és ez azóta se jött elő...8-O

Ja és megvolt a 2. tankolásunk bele, 300km 29 liter bengából...szal olyan 10 lityó körül...viszont még mint említettem újdonságként hat a teljesítmény többlet...:)) Most majd megpróbálom finoman nyomni, szólok fateromnak is...
StilosPeti Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1453

"Sztem a motor hamarabb beszarik :))" akkor sporolok a motor generálra :-D

Tényleg nem tudja valaki milyen időközönként vagy futásteljesitmény után kell izzitógyertyát cserélni?Mostanában azt csinálja a gép hogy izzit rendesen 3-5 másodperc majd elalszik ha elinditom az autót újra villágit az izzitás lámpa majd olyan 20másodperc múlva kialszik.. na ez mi lehet?

Előzmény: [Walaki]D`Lair (1445)
sjanius Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1452

 

 Smartjuk van még, de kevesebb is mint volt, és az 1 eurós csak akkor van, amikor van reklámszerződésük is. Ha nincs akkor gondolom normál áron kölcsönzik.

 Nézd meg a fox honlapján, ne a smartoson. Ott van telefon is.

 

Előzmény: ritzo (1451)
ritzo Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1451
Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy létezik-e egyáltalán még a FOX Cityhopper smart-bérleti lehetőség? Regisztráltam náluk, benyelték az adataimat, és ha foglalni próbálok azt írják hogy nincsen szabad autójuk...:(

Üdv Mindenkinek!
sjanius Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1450

 

 Amíg nem voltak nyugati kocsik itthon, addig a Ladának leheggesztették a bolygó kerekét, és már kész is volt a difizár. Semmi nem szakadt szét, csak egy kicsit haladósabb lett a murván.

 A sperdifinél több változat van, van ami 9o%-ban zár, az már elég szoros, és bizony laza úton tolja az elejét mint a vonat.

 Csak ha rántasz egyet rajta kanyar előtt, és még megsegíted  jó nagy gázzal, hogy forogjon, akkor fordul, egyébként árok.:)

 

Meg kell próbálni, utána lehet róla beszélgetni:)

lucifeco Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1449
persze a WRC-ben ezt is computer vezérli és nem ilyen sperr van bennük....csak hasonló....
ja és aszfalton ezáltal jobban kilő az autú mint enélkűl:))
Előzmény: lucifeco (1448)
lucifeco Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1448
na urak itt egy leírás....sperr

de mindenki megnyugtatására olyan is van ami fix.......:)

ja és a váltót nem szakítja ketté...kicsit más anyagból készülnek:)))
Előzmény: VDaNi (1447)
VDaNi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1447
"lényege mind 2 kerék egyformán forog!!!!!!!!!!!!!
te akkor még nem is vezettél igazi autót!!"

Ez mondjuk így egymás utáni két sorban igazán jópofa. :)
Előzmény: lucifeco (1438)
VDaNi Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1446
Vezettem már gocartot.

A sperr diffi jópár BMWben bennevan...
Úgy látom már mások is értetlenkedtek, de egy sperres autó mindent csinál, csak nem az orrát tolja el. :)))

Annyi van, hogy sperr nélkül elforog a kanyarbelső íven levő hajtott kerék, s ott elveszik az erő. Sperrel viszont összezár, s mind2 kerékre megy a power. De csak olyankor, mikor már akkor gázt adsz, hogy szétfüstölne az egyik gumid, ASR nélkül, akkor zár, s szépen elkezdi tolni ki a hátulját.

Lucifeco!

Te tévedsz, nagyot!

Óriási tévhitben élsz:), a sperr diffit csak határhelyzetben, versenykörülmények között érezni, hogy van...

Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy kipörgésgátlós autót nem lehet vezetni, mert elveszi a gázt, hisz a kerék pörög, mikor elindulsz. Aha...

"azért tólja el az elejét (hátsó kerék hajtás+sper)mert a különböző íven haladó kerekek egyforma erővel tolják az autót!"

Ez hülyeség, így ahogy van. Vannak olyan terepjárók, ahol le lehet fixre zárni 1 diffit, de úgy sose mennek közúton, mert kanyarban befeszülne a váltó, s kettétörne... Vagy a diffi. Vagy ha az se, három másodperc alatt lekopnának a gumik...
De az esetek 99%ban csak a kerék túlzott kipörgésénél, mikor egy keréken elveszne minden erő, akkor zár a sperr...!

StilosPeti!

Én is jártam már ennek utána, de nem mondtak semmit, hogy kéne a váltóval játszani, foglalkozni!

Supszi!

Nemtudok róla.!
Chiptuning van, mint minden turbos autóhoz... :))

Dani
Előzmény: sjanius (1435)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1445
Sztem a motor hamarabb beszarik :))
Előzmény: StilosPeti (1444)
StilosPeti Creative Commons License 2006.01.29 0 0 1444
Tényleg ha már a váltónál járunk a Smart váltója igényel valami karbantartást?Váltóolaj csere? Mennyit bir ki ezeknek a váltója?
Supszi Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1443

Hali!

Van itt vk aki megbuherálta a váltót, hogy gyorsabban váltson, vagy egyáltalán a kocsit? Ha igen hogyan?

[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1442
Az önzáró differenciálművek gyűjtőneve a sperr, de több fajta létezik...az audi féle torsen-től kezdve a viszkós sperr-ig sokfajta...de ez a két legismertebb...
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1441
Nagy tévedés hogy autósportban használatos, 20 évvel ezelőtt is szereltek már vele utcai autót GYÁRILAG...(Toyota AE86)
Előzmény: lucifeco (1438)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1440
Mivan???? Te a diffizárról beszélsz! A sperr lényege, hogyha jelentősebb a fordulatszám eltérés, akkor összezárja a difit...de nem állandóan zárva van....jesszus...
Előzmény: lucifeco (1439)
lucifeco Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1439
azért tólja el az elejét (hátsó kerék hajtás+sper)mert a különböző íven haladó kerekek egyforma erővel tolják az autót!

4*4+sper difi még veszélyesebb!!!viszont kúrva nagy élmény!!az tuti h úgy remegsz tőle.....le sem lehet írni!:))))))))))))))))))))))))
Előzmény: [Walaki]D`Lair (1436)
lucifeco Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1438
hát barátom Te tévedsz....a sperr difi autósporban használatos dolgo...lényege mind 2 kerék egyformán forog!!!!!!!!!!!!!
te akkor még nem is vezettél igazi autót!!

igaz ezeket az autókat nem is 3000 kell pörgetni!!!meg nem is 3 litert esznek!!fizess be egy ilyen próbára majd meglátod mikor diferál el:))))))
Előzmény: VDaNi (1434)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1437
sztem is ez van...
Előzmény: VDaNi (1434)
[Walaki]D`Lair Creative Commons License 2006.01.28 0 0 1436
De miért akarná eltolni az elejét?? Mivan??
Előzmény: sjanius (1435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!