Sőt az Autobild tesztelt egyet, amiben 510ezer volt, bár váltót és turbot már 1x cseréltek... Nade akkor is, minimum 250et kibírt mind2, de valószínű nem pont félúton ment tönkre.
Nekem még csak 61 van benne, de hibátlan, semmit sem füstöl
Avval semmi gond nincsen. :) Nekem 3 liternél még ott a pont, de már villog a tank jelzése, hogy menjek tankolni, olyan 3alatt meg már semmi. Én olyan 0,5nél szoktam tankolni...
DrStomi! Nem tudom megnyugtatsul szolgál-e,de mióta bejött a hideg nekem is csak max 2 pöttyig melegszik,de azt elég hamar eléri ám annál tovább nem akar menni,nyáron ezzel nem volt probléma,mindig felment 3 pöttyig.És a fogyasztás nekem is kb4 liter,mondjuk én mindig akkor tankolok,mikor még van egy maradék pontocska(akitől vettük azt mondta,hogy sose fogyasszuk ki belőle az üzemanyagot,ezért nem várom meg mire el kezd villogni,hogy már csak 5 liter van benne)kb 400kmet megyek addig akkor általában 14-15l megy bele.
Ja, az a kick down gomb, minden automata váltós autón van, ha azt benyomod, akkor vált vissza Automata állásban, s akkor megy a legjobban.!
De az overboost az akkor van, ha benyomod a padlót, akkor 1 pici ideig túltölt. Ha Te 5 percig nyomod a gombon túl a gázt, akkor nem fog végig 1,5 Barral menni.!
Én meg azt, hogy kanyarodok egy lendülettel 2-ben, padló overboost bekapcs, 1.5 bar turbónyomás és kirepül a segge a világból, csak győzzem összeszedni :))) Így sikerült az örsön akkorát driftelnem a 2 sávos kanyarodó sávban, hogy mellettem jobbra autó, balra járdasziget emberekkel, én meg keresztbe csúszok :))) Oszt társam mellettem rendesen összebarnázta magát :))
Mikor tetted el utoljára keresztbe a Smartot? :)))
Én ma vagy 3x. :P
Hűvösvölgyire kifordulásnál, Hősök terén jobbra majd balra meg a Margit Körútra is már a Mammut előtt. :) Azt szeretem, mikor kezdi tolni az orrát, megy az esp, mire nyomok 1 padlót, ESP meg kikapcsol 1 picit, mert a háta kezd fordulni, aztán kifarol a háta, szegény ESP meg megint munkába áll. :P