Ez a turbocső-intercooler csatlakozási pont, ahonnan csöppen az olaj, ami jelentheti azt is, hogy a turbo kapkodja az olajat. Érdemes lenne lemosni, illetve párhuzamosan evvel megnézni, hogy a turbo nyomóágban mennyi olaj van. Ha nem csak olajpára van, nem várnék egy turbo átvizsgálással, olaj járatok ellenőrzésével.....
Nem kell vele semmit csinálni. Max mosd le. De ha kimosás mellett döntesz ne benzinnel . Amúgy azt szokták csinálni, hogy kiveszik és kicsöpögtetik. Aztán egy darabig megint jó. Ugyanis nem lyukas hanem ahol rámegy a cső ott csöpög mivel évek alatt rakodott le olaj benne. De majd jönnek kollégák és lehet mondanak okosabbat.
Jóestét Zoltán! Tavaly voltam felső zselés bakot cseréltetni Nálad, nem bírt 1 évet sajnos, ez is leengedett annyira hogy remeg minden. Itt van még a garázsban az a bak amit kiszereltél akkor, az nem volt 1 hónapos sem, de teljesen leült miután az itten szerelő beszerelte. Létezik hogy valami a teljes motorfelfüggesztésnél nem oké nálam? Körülbelül 35-40000 km-t mentem azóta...
Testelési pont? (akku negatív kapocspontja a kasztnin/váltón) Próbáld úgy, hogy a negatív akkupontot és a motor/kasztni egy pontját, ami festékmentes összekötöd egy bikakábellel. Ha ez a baj, akkor indulnia kell.