Már nagyon rég irtam nektek. Az igazat bevallva volt egykoron egy kis marakodás itt a forumon és ez akkor elvette a kedvem.Meg aztán itt van az Én KAR-...-csikám és jó sok km-t megtettünk együtt. Minden nagyon tutis, de nyáron el fogom adni, akkor majd itt is szólok. Pedig ugy szeretem, csak a párom ragaszkodik hozzá, hogy egy jobb felszereltségüt vegyek, ez csak pure. Gyönyörűség ja és Dani, ő is jól pörög!!!
Mindenhol igy szakad a hó?Helyzetjelentést kérek :-D! Na jó kihasználtam a város kihaltságát és a letaposatlan utakat akkorát autóztam...olyan Danis pörgés,forgás,csuszás.. és nem érdekelt a kipörgésgátló mert csúszot a kocsi tovább...nagyon király..
Ez brabusról leírás? Csak mert akkor nagy lóf@szt viszem én a kárpát utcába...ilyet csinálnak, akkor megyek a börtönbe, mer rájuk gyújtok mindent :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
PAPPAS autó, Kárpát utca, Smart center, szervíz. KEMÉNY!!!!
"A motor igazi mérnöki gyöngyszem. A kis hörcsög nagy meglepetéseket okozott. Mivel a Smartok alapvet?en lomha jószágok, a Suzukis, meg hasonló huszárok rendesen jöttek a nyakamra, szemtelenkedtek. Helyre is tettem az ilyen slapecokat, amint megel?zött, nyomtam egy padlógázt, és egy iramodással visszael?ztem. Csak nézett, hogy ez mi volt, leállt a kocsija, vagy mi… :) A sebességmér? 140-ig volt számozva, ott megállt, onnan a fordulatszámmér?re lehetett hagyatkozni, hogy kb. mennyivel megyünk. 140-es tempó 3800-as fordulat. Mentem vele 5500-at is, ami ugye 200 körül, vagy lehet, hogy felette volt. A „4600-as tempó” :) (4600-as fordulat, kb. 170-es tempó), az soxor ki lett mérve, mikor mentünk lefelé az M7-en Balcsira, meg se kottyant neki. Szóval a moci az nagyon jó volt.
Volt… A lényeget a végére hagytam. Bevittem 60ezres kötelez?re 65ezernél a Kárpát utcába, kihozás után gyanúsan és nagyon er?sen füstölt a kocsi. Addig 30ezer km alatt abszolút hibátlan volt! Azonnal szóvá tettük. Azt mondták, járjunk vele 1000 km-t és vigyük vissza. Aznap legurultam, mert nagyon ideges lettem és másnap vissza is vittem. 0,7 dl olajat evett meg ennyi alatt (a kötelez? alatti csere során alig hiányzott az olajból). Vizsgálták hetekig, de csak azt közölték végül, hogy olaj van a hengerfalakon. Haza akartam vinni, a hazaúton vége lett a kocsinak. Turbónak vége volt, rögtön tudtam, hogy a mocinak is annyi. Elvontattuk egy Smart specialista sráchoz. Mint kiderült, nem a gyárilag felszerelt turbó volt a kocsin, s?t, még a rögzít? csavarok se voltak mind visszaszerelve… Mindenki vonja le a következtetést, hogy mit?l romolhatott el a kocsim. 1 milka volt a szerelési költség. 100 lovas Brabus motor került bele, de az már másé lett, mert eladtam még a szerelés alatt.
Sajnálom, hogy ilyen vége lett neki, mert igazán jó kocsi volt, de amúgy sima Smart sose kéne, méregzsákféle meg ugye volt. Szóval Smartom nekem már nem lesz több."