Keresés

Részletes keresés

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15507

Inkább pályaszám felfedése a fekete festék alól...!

A röntgen szemeimmel átláttam még a fekete festéken is és így rá tudtam írni a kocsi halálba vonulásakori ( vélhetően ) eredeti pályaszámát! Ez komoly! Több kocsinál is átláttam a festésen.

 

Ez az én művem! Egyébként meglep hogy 2009. óta még meg van ez a kocsi. De örülök neki hogy még él!

Előzmény: 023 as (15498)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15506

Szia!

 

Hmm...

Reméljük a legjobbakat!

Előzmény: 023 as (15497)
geribaro Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15505

Köszi!

 

Most már kitisztult.:)

Előzmény: Zsivany2 (15465)
505519570004 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15504

naná! csak meg kell találni a sok füstös vacak között

 

 

Előzmény: Zsivany2 (15502)
róbertke Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15503

Biztosan, mert rátaláltál...:-))))))))))

Amúgy ezt szerettem volna:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5576016

Előzmény: Zsivany2 (15502)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15502

Ezt jó helyre raktad?

Előzmény: róbertke (15501)
róbertke Creative Commons License 2011.10.05 0 0 15501
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 15500

Nincs

Előzmény: Dolmi mackó (15495)
NH3 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 15499

Ki lehetett ez az elvetemült? Csak nem egy topiklakó? :)

Előzmény: 023 as (15498)
023 as Creative Commons License 2011.10.04 0 0 15498

Pályaszám javitás alatt

023 as Creative Commons License 2011.10.04 0 0 15497

Teherkocsira vagy lángvágóra várva....

Dolmi mackó Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15496

Ez legalább megkapta azt a festékadagot, ami jár neki :-)

Előzmény: kunosvér (15490)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15495

A szöveget nem vettem észre, én délután jöttem arra haza, volt mögötte egy másik szerelvény, azokra kisteherautók voltak rakva, gondolom a közeli autótelepről, sajnos  azokat a vagonokat nem láttam, pedig kiváncsi lettem volna rájuk.

Esetleg azokról nincs fényképed?

Előzmény: Sinbiciklis1 (15491)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15494

Nem művészfotók, tényképek. Sajnos már lopták.

Előzmény: Törölt nick (15493)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15493

Arra értettem, hogy technikailag nem a legjobbak a képeid, sőt..

Amiatt írtam, hogy úgyse kell senkinek a képed.

Előzmény: Törölt nick (15492)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15492

Te, mi a jóistennek rakod rá minden képedre azt a halvány sinbiciklis feliratot.

Ne félj, nem lopják el a képeidet, és ha nincs ott a felírat akkor is fogjuk tudni, hogy te készítetted őket. :-)

Előzmény: Sinbiciklis1 (15487)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15491

Kicsit egybe csúszott, de ott van, hogy igen!

Előzmény: Dolmi mackó (15488)
kunosvér Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15490

    Orosházi üveggyárban.

NH3 Creative Commons License 2011.10.03 0 0 15489

A Borsodi Hőerő udvarán fotóztam ezt az őskövületet:

 

 

 

 

Trafóolajat tárolnak benne.

Dolmi mackó Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15488

Ezek Snps képek nem Budaörsön készültek?

 

Előzmény: Sinbiciklis1 (15487)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15487

Tegnap Fv, ma Budaörsre bicikliztem:

róbertke Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15486

:-))

Előzmény: Zsivany2 (15481)
RhB Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15485
koller andor Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15484

Két okból: Nincs a vonatra több konténer, vagy túllépnénk az elegysúlyt.

 

Csináltunk mi már 12 ikerkocsiból is 1300 tonnás vonatot. :-)

Előzmény: Zsivany2 (15480)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15483

Van két DHL herpa konténerem, azoknak is sima az oldala, elvileg ez közel áll a valósághoz, bár ez cserefelépítményes konténer (végülis az is konténer) :-)

 

http://www.dhl.com/en/press/press_materials/images_logistics.html

 

Előzmény: Sinbiciklis1 (15482)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15482

Ezek bordásak voltak. És az ajtó is nyitható.

Előzmény: Dolmi mackó (15475)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15481

Ezer bocsánat.

 

Ezentúl mindig a "tartósan egymással összekapcsolt és csak műhelyben önálló kocsiegységekre szétszedhető kocsi" fogalmat fogom használni. :)

Előzmény: róbertke (15476)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15480

Amennyire sötétben láttam ilyen kocsik voltak.

 

De miért nem rakjátok tele? Az "üres" kocsivégre nem hat a túlsó oldal terhelése, nem?

(Lásd a fennti képet. A 40-es mellett a másik végén még ott egy 20-as.)

Előzmény: koller andor (15473)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15479

Köszönöm, így már egyértelmű.

Előzmény: Vendégsín (15471)
róbertke Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15478
róbertke Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15477
Előzmény: Zsivany2 (15469)
róbertke Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15476

Most nézem csak, hogy te szisztemetikusan összekevered az ikerkocsit pld.: Laagss 437 (tartósan egymással összekapcsolt és csak műhelyben önálló kocsiegységekre szétszedhető kocsi), a hattengelyes kocsikkal...:-)))

Előzmény: Zsivany2 (15466)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15475

Létezik a valóságban sima oldalfalú (nem bordázott) konténer?

40, illyetve 20 lábasra gondolok, amik hagyományos kivitelűek, nem hűtős, stb.

 

Modlelezés miatt kérdezem, a piko konténerek miatt, azoknak egyik oldala sem bordázott, elég szépen tamponáltak, viszont a bordázat valahogy hiányzik nekem róluk, persze ha a valóságban is létezik ilyen, akkor megemésztem és megmarad az a négy darab ilyen konténerem.

koller andor Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15474

Kö-Ki volt a végállomás. :-))

Betolta a csarnokba, majd gépmenetben távozott.

Előzmény: Törölt nick (15472)
koller andor Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15473

Nincs rajtuk raksúlyváltó. :-)))

Vendégsín topiktárs beírta a műszaki hátterét a dolognak.

 

Azért Sggrss és Sggrss kocsik között is jókora különbségek vannak a rakodás szempontjából.

Amit Újváron láttál , abban semmi különös sincs. Esetleg, ha nagy a súlykölönbség, akkor a nehezebbet tesszük ki a szélére. (1:3 általában, ahol már figyelni kell)

 

Előzmény: Zsivany2 (15469)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15472

Tegnap délután az egyik MT Hercules vendégeskedett Fc Nyugati Rendezőben, szedett-vedett román kocsikból álló ércvonattal indult meg Békéscsaba felé. :)

Előzmény: koller andor (15468)
Vendégsín Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15471

Fékezésnél nem okoz gondot a leterhelt és terhelés nélküli oldal forgóvázainak különböző fékhatása, "tapadása"? Hogy van ez a raksúlyváltóval?

 

Úgy, hogy korszerűbb szekereken forgóvázanként (két tengelyes konténercipelőnél tengelyenként) külön mérünk terhelést és szabályozunk tuskóerőt.

Előzmény: Zsivany2 (15469)
papanatoo Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15470

Lehet, mert egyet sikerült a Floydnak kerékesztergára küldeni, nem kis laposodással. :)

Előzmény: Zsivany2 (15469)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 15469

Jó, de egy vonatban láttam 5-6-ot egymás után így megpakolva. (asszem Érsekújváron, ER20-009-cel vontatva)

 

Nem lett volna célszerűbb telepakolni a kocsikat?

Vagy tömött kontéreknél a középső forgóváznál már túllépték volna a terhelést?

Akkor viszont miért hasznos egy ilyen ikerkocsi, ha legfeljebb üres konténerekkel tudod telerakni?

 

Fékezésnél nem okoz gondot a leterhelt és terhelés nélküli oldal forgóvázainak különböző fékhatása, "tapadása"? Hogy van ez a raksúlyváltóval?

Nem előnyösebb lenne egyenletesen terhelni a forgóvázakat (mármint fékezési szempontból)?

Előzmény: koller andor (15468)
koller andor Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15468

Mincs ebben semmi különös. A középső kerékpár terhelhetőségére kell csak figyelni, valamint arra, amit a t. kolléga is írt.

Előzmény: Zsivany2 (15466)
róbertke Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15467

Ikerkocsinál kocsiegységenként kell figyelembe venni az egyenlően megterhelést. 

Előzmény: Zsivany2 (15466)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15466

Miért úgy pakolnak meg egy iker Sggrss kocsit, hogy az egyik felén van 2 db 20'-os, amésik fele meg üres?

Zsivany2 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15465

Előzmény: geribaro (15463)
Hornyi88 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15464

Tegnap 15:30-kor egy ilyen üres szerelvényt láttam Győrben Bp.felől egy GySEV V43-al.

Előzmény: Dolmi mackó (15430)
geribaro Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15463

Bocsi, nem meggyőzni akartak.

 

Most már képben vagyok a kocsikat illetően.

 

Köszi az infókat

Előzmény: scsabi (15462)
scsabi Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15462

Lehet engem győzködni, de nem nagyon bízok a sikerben. A 15448, 15455 és 15456 hsz-ek képei mind folyadékos ún. "banán" kocsit ábrázolnak. Nagyon jó kis kocsik ezek, főként kis sűrűségű folyadékok (pl. fehéráruk) szállítására. A tartány és a szerelvényezés annyira jellegzetes, hogy Zagkks, vagy Zags kocsival még véletlenül sem lehet összetéveszteni.

 

Néhány illusztráció:

 

VTG 3380 784 4559-4 Zans-kocsi,  L4BH tartánnyal, metanora táblázva (PIKO)

 

 

ARETZ 3380 781 4898-2 Zags-kocsi P35BH tartánnyal, A1-keverékre táblázva (ROCO)

 

Előzmény: geribaro (15456)
gugorahajni Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15461

Egy régi lexikonból:

 

 

A vasúti teherkocsiknál miért terjedt el inkább a vagonbuktatás, mint az ünkiürítős kocsitípus? Azért, mert a vagon a teherautónál kevésbé háklis a fejreállításra? Vagy úgy gondolták, hogy vasúti kocsikat többnyire mindig ugyanott rakják ki? Vagy csak?

papanatoo Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15460

Csaba! Mit hallani, megbékéltél régi cégeddel és visszatértél bölcsőjébe? Ne .....ssz. Remélem, csak álmokat ringat terveivel. :-(

Előzmény: scsabi (15454)
geribaro Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15459

ez a kocsi is zagkks néven fut

Előzmény: geribaro (15448)
geribaro Creative Commons License 2011.10.01 0 0 15458

Na ezt végképp nem tudom,ezért kérdezősködöm.

Előzmény: Dolmi mackó (15457)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!