Inkább pályaszám felfedése a fekete festék alól...!
A röntgen szemeimmel átláttam még a fekete festéken is és így rá tudtam írni a kocsi halálba vonulásakori ( vélhetően ) eredeti pályaszámát! Ez komoly! Több kocsinál is átláttam a festésen.
Ez az én művem! Egyébként meglep hogy 2009. óta még meg van ez a kocsi. De örülök neki hogy még él!
A szöveget nem vettem észre, én délután jöttem arra haza, volt mögötte egy másik szerelvény, azokra kisteherautók voltak rakva, gondolom a közeli autótelepről, sajnos azokat a vagonokat nem láttam, pedig kiváncsi lettem volna rájuk.
Van két DHL herpa konténerem, azoknak is sima az oldala, elvileg ez közel áll a valósághoz, bár ez cserefelépítményes konténer (végülis az is konténer) :-)
Most nézem csak, hogy te szisztemetikusan összekevered az ikerkocsit pld.: Laagss 437 (tartósan egymással összekapcsolt és csak műhelyben önálló kocsiegységekre szétszedhető kocsi), a hattengelyes kocsikkal...:-)))
Létezik a valóságban sima oldalfalú (nem bordázott) konténer?
40, illyetve 20 lábasra gondolok, amik hagyományos kivitelűek, nem hűtős, stb.
Modlelezés miatt kérdezem, a piko konténerek miatt, azoknak egyik oldala sem bordázott, elég szépen tamponáltak, viszont a bordázat valahogy hiányzik nekem róluk, persze ha a valóságban is létezik ilyen, akkor megemésztem és megmarad az a négy darab ilyen konténerem.
Vendégsín topiktárs beírta a műszaki hátterét a dolognak.
Azért Sggrss és Sggrss kocsik között is jókora különbségek vannak a rakodás szempontjából.
Amit Újváron láttál , abban semmi különös sincs. Esetleg, ha nagy a súlykölönbség, akkor a nehezebbet tesszük ki a szélére. (1:3 általában, ahol már figyelni kell)
Tegnap délután az egyik MT Hercules vendégeskedett Fc Nyugati Rendezőben, szedett-vedett román kocsikból álló ércvonattal indult meg Békéscsaba felé. :)
Lehet engem győzködni, de nem nagyon bízok a sikerben. A 15448, 15455 és 15456 hsz-ek képei mind folyadékos ún. "banán" kocsit ábrázolnak. Nagyon jó kis kocsik ezek, főként kis sűrűségű folyadékok (pl. fehéráruk) szállítására. A tartány és a szerelvényezés annyira jellegzetes, hogy Zagkks, vagy Zags kocsival még véletlenül sem lehet összetéveszteni.
A vasúti teherkocsiknál miért terjedt el inkább a vagonbuktatás, mint az ünkiürítős kocsitípus? Azért, mert a vagon a teherautónál kevésbé háklis a fejreállításra? Vagy úgy gondolták, hogy vasúti kocsikat többnyire mindig ugyanott rakják ki? Vagy csak?