Nem igazán értem a panaszodat a 700 métert illetően: végül is ti sokkal jobb helyzetben vagytok mint a BILK, hiszen ha szükséges, egy pillanat alatt el tudjátok tüntetni a felesleget a Dunában ... .o))
A Transfesa-s Omfesa és Megakombi konténereknek mindkét oldala egyforma feliratozású (ergo két féle konténer létezik), vagy az egyik oldala ilyen a másik olyan?
Többször is találkoztam a konténerekkel, de valahogy sosem sikerült mindkét oldalukat egy időben megnézni.
Az 597 ÖBB-s kocsikból mennyi létezik? Erre a kérdésemre korábban sem kaptam választ senkitől.
Van valami lista arról hogy mely pályaszámon futnak jelenleg? Van 3 kocsiról saját fotóm, de azokat már vissza minősítették és vissza kapták az eredeti pályaszámaikat. Az ÖBB-s pályaszámuk hatezertől indult ha jól tudom...
És ha már itt tartunk az ORE forgóvázas kocsiknál, feltennék még egy kérdést!
Jelenleg mennyi kocsi lehet eredeti formájában leállítva, vagy az átépített Eas-y 597 pályaszám alatt üzemben az összes meglévő és nyilvántartott kocsik közül az Eas 0000 - 2599 pályaszám tartományon belüli kategóriában?
Normálisabban leírva: Mennyi létezik nyilvántartás szerint az ORE forgóvázú Eas kocsik közül összesen jelenleg?
Én az eredeti ( leállított ) kocsik közül sajnos csak kb. 160 db-ot tudtam fotózni ezidáig. De ha hozzá veszem a jelenleg is futók közül azokat amelyekről van fotóm, még úgy sem lépem túl a 200 db-os határt. Hol a többi? Mi van a többivel?
Aki tud valami infót a kocsikkal kapcsolatosan kérem ne kíméljen, tudassa velem! Köszönöm!
Én hiába rajongok az Eas kocsikért, ha az átalakításuk múltjáról nem tudok semmit, így csak saját elgondolásból és azok után tudok mondani valamit amit én is úgy hallottam másoktól.
Az Eas kocsik maradtak ugyanúgy ahogy voltak, még a pályaszámaik is. ( 31 55 595 73xx ).
Az Eas-y kocsik esetében megszüntették a középső ajtókat és a fő sorozatszámuk 595 - ről 542 - re változott, amúgy a kocsi pályaszáma ( ellenörző szám előtti négy számjegy ) nem változott, az maradt az eredeti.
Az Eas-x kocsik esetében az alváz megmaradt, de a kocsi szekrény teljesen újjá épült és már csak oldalanként 2 - 2 ajtópárral készültek. Ezen kocsik pályaszáma 31 55 595 82xx - ra változott.
Az átépítések ideje Eas-x és Eas-y kocsik tekintetében talán 1997. vagy 1998. évekre tehető.
Mindezt mire alapozom?
Arra, hogy a fotóim egy részén még2002 és 2003-mas REV adat szerepel és abból ha kivonunk 6 évet ami a vizsgaidőszak, akkor megkapjuk eredménynek a fentebb említett évszámok egyikét.
Ha valamit rosszul írtam, vagy valaki másként tudja a dolgokat kérem javítson ki! Köszönöm!