Keresés

Részletes keresés

RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 1764

nekem a Körös,-bár pesti vagyok mióta élek- a kedvenceim közé tartozik,de a No.1 az-az Agria

 

Mint ahogy a topik bemutatás is utal:

Jó társaság barna buszai,bár én még mindig nem vagyok kibékülve azzal,hogy az új kocsik nem kapnak sötétbarna csíkot s nem is leszek   :o/

Előzmény: Törölt nick (1763)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 1763
Az Agria-hoz nem tudok hozzászólni,  mert még nem utaztam vele, mondom, én csak a az új buszaival utaztam a Volánbusznak. Inkább a Körös Volán,Tisza Volán, BKV, Kapos Volán, Vértes Volán háza táján vagyok ismerős(mármint ezekkel szoktam utazni:))
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 1762

Talán a Volánbusz vetekszik vele

 

ezen tudnánk vitatkozni  :o(

 

saját vélemény:az Agriánál figyelnek az ilyen dolgokra

Előzmény: Törölt nick (1761)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.23 0 0 1761

Ma reggel a 7:20-as 8-as szűmú buszon aktiválva lett(sztem a többin is) a nemrég felszerelt LCD-képrenyő. Sajnos nagy csalódásomra nemmentek rajta hírek, csak reklámok. Du. már nem volt bekapcsolva a rendszer. Lehet próba volt?

(amúgy nem a kis-embernek való a hirdetési forma, mert elég dárga, így sajna mi sem tudtunk hirdetni:(

Vki nem tudja mikor jön a connectonk?Vagy mikor lesz az első útja? Ott akarok lenni:))

lehet, hogy csak én vettem észre, de a buszaink egyre rosszabb állapotban vannak. Célzok itt a nagy hangra, néhány leszakadt függönyre, agyonkopott ajtó-kapaszkodókra vagy mint pl ma láttam a beázott homloktakarómatrica(vagy mi:))

De már hetek óta figyelem, hogy a 8ason van egy matrica, amit kaparnak le, de lehet holnap(hétfő) reggel megteszem én, mert már nem tudom tovább nézni. Pedig ezek nem igazán utas hibák, meg vandalizmus, inkább oda nem figyelés, esetleg pénz-hiány, bár nem kerülne túl sokba 4 nap alatt átmzolni(vagy nemtom hogy csinálják) a kapaszkodó korlátokat. valahol olvastam egy igaz hozzászólást: A magyarok jól tudnak felújítani, új dolgoak venni, de karbantartani nem. Remélem ez megváltozik. Ezek mellett leszögezném, hogy még mindig a Körös Volán-t tartom magyarország legjobb, legitsztább, legminőségibb busztársaságának.Talán a Volánbusz vetekszik vele, de csak mert még csak vadi új buszain utaztam. 

sosiforda Creative Commons License 2007.11.21 0 0 1760

A BEOL mai cikke mindkét ágazat sztrájkjáról képgalériával:

 

http://www.beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=104432&fr=sh

Előzmény: Törölt nick (1758)
htibor Creative Commons License 2007.11.20 0 0 1759

HU-Békéscsaba: Tömegközlekedési szolgáltatások busszal

2007/S 223-272448

AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS – EGYES ÁGAZATOKBAN

 

Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: 
Alvállalkozói tender - 2007.

 

A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: 
Autóbusszal végzett, menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése.
A szerződés típusa: megbízással vegyes vállakozói szerződés.

 

Teljes mennyiség: 
Távolsági 200 000 km/év +50 % változás évente lehetséges, valamint helyközi 700 000 km/év +50 % változás évente lehetséges.
Becsült érték HÉA nélkül: 1 082 700 480 HUF.

 

A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE: 
Kezdés: 1.5.2008.

 

A RÉSZ SZÁMA 1
MEGHATÁROZÁS Távolsági
A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA: 
Autóbusszal végzett, menetrend szerinti távolsági személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése a 1079 Budapest-Szolnok-Szeghalom-Gyula vonalon.
MENNYISÉG: 
Távolsági 200 000 km/év +50 % változás évente lehetséges.
becsült költség HÉA nélkül: 235 500 000 HUF.


A RÉSZ SZÁMA 2
MEGHATÁROZÁS Helyközi
A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA: 
Autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyközi személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése.
MENNYISÉG: 
Helyközi 700 000 km/év +50 % változás évente lehetséges.
becsült költség HÉA nélkül: 847 200 480 HUF.

 

Bírálati szempontok: 
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Ellenszolgáltatás összege (nettó HUF/km). Súlyszám: 80.
2. A járművek átlagos életkora a gyártástól számítva (év). Súlyszám: 20.

 

Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 
18.1.2008 - 11:00.


A kiegészítő infóknál találtam egy érdekes 15. pontot :)
"15) Tájékoztatjuk az ajánlattevőket arról, hogy az ajánlatkérőnél portaszolgálat működik, a beléptetés esetenként hosszabb időszakot vehet igénybe. Az ebből eredő késedelem az ajánlattevő kockázata."

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 1758

 

Akkor holnap sztrájk!

 

 

http://www.beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=104163

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.19 0 0 1757

Mit értesz az alatt, hogy "monitoros"???

 

Üdv.

Előzmény: aerio (1739)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1756
semmi baj,csak meglepődtem volna egy hatodikon  :o)
Előzmény: Törölt nick (1755)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1755
Bocsánat. Elnéztem.
Tehát 3 nagy üléses, klímás jött. A 2 KVU- és az FLR-393, aki már sárgán jött.
És most a KXY-.
Előzmény: RAN 19-77 (1754)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1754

nem lehet,hogy abból lett FLR?

vagy az eleve sárgán jött?

 

úgy rémlik 5 darab volt tervben

Előzmény: Törölt nick (1752)
nobaba Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1753

Hány napon belül kell a Körös Volánnak válaszolni egy utaspanaszra?

30?

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1752
Kell lenni még egy KVU-nak.
Előzmény: RAN 19-77 (1751)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1751

ezek szerint teljes az 5 darabos idei Credo beszerzés

 

FLR-393

KXY-292

KXY-293

KVU-740

KVU-741

Előzmény: Törölt nick (1750)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1750
Most világosodtam meg.
A Csorvásiak egy új Credot kaptak. KXY-292 rendszámmal.

Zavaró, hiszen Orosházán van az FLR-292 is.

Más.
Ma 16.30-kor Békéscsabáról Gyulára (4825/259,282) a HJL-101 csuklós helyi Rába ment.
Aki ezt csinálja, az szokott menni 12.20-kor Csabáról Szeghalomra. Tehát ma a Rába csuklós ment. (nem rossz)
szantaimark Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1748
Még az 1651-es vonal szétdarabolása előtt valóban járt Zalás 395-ös. Akkoriban a Körösös napokon megfordultak a GZH-184, GYS-377, stb. buszok is.  Mióta Dunaföldvárig jár a Körös, egy ideig szinte álandó kocsi volt az EMF-790, mostanában pedig szinte mindennap másik megy.
Előzmény: bajusza (1745)
bajusza Creative Commons License 2007.11.18 0 0 1747
Köszi
Előzmény: Törölt nick (1746)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1746
EFL-695.
Előzmény: bajusza (1745)
bajusza Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1745
A Zala Volánnak volt 395-öse ezen a vonalon anno. Azzal utaztam nagyon sokat. Ha jól tudom, az ELE-347 volt.
Előzmény: szantaimark (1744)
szantaimark Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1744
Ma Dunaföldvárra (1651/1,3) a HIY-178 ment! Személy szerint ezen a járaton még nem találkoztam E95-össel.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1743
Csabán a Tiszás GOE-928 E98-al találkoztam, tábla nélkül.
A szombati Battonya-Békéscsaba (4829/528,529) a BHM-118 volt.
A Doboziak nosztalgiáznak. Az FLX-720 csuklós MAN helyett a CKG-953-mal járnak.
A békési Rába pedig nem a HCC-347, hanem a HCC-348 volt.
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1741
majd tolmácsolom HCT-476 topiktársnak  :o)
Előzmény: bajusza (1740)
bajusza Creative Commons License 2007.11.17 0 0 1740
Nagyon jól megcsináltak a Szeksz-busz oldalt, mostmár új néven BUSPORT-ONLINE néven szerepel.


http://busport-online.fw.hu
aerio Creative Commons License 2007.11.16 0 0 1739
Igaz, már nem olyan újdonság de csináltam egy képet az egyik utastájékoztatóról. A másik kettő az nem ilyen, hanem "monitoros". De aki járkál arra az tudja :)

Jó, hogy végre nálunk is van.
aerio Creative Commons License 2007.11.16 0 0 1738
Dobjuk fel még képpel :)

Amúgy nem nagyon történik most semmi, arról meg minek beszélni... :)
Azt lenne jó megtudni mikor veszek át a Conecto-t és a Lion's Regio-kat.

És akkor egy öszi, még napos kép :)
Előzmény: bajusza (1737)
bajusza Creative Commons License 2007.11.16 0 0 1737
De kihalt ez a topic.
bajusza Creative Commons License 2007.11.11 0 0 1736
Igen, olvastam a honlapodon a CTJ-936-osról a cikket, nagyon jó.
Előzmény: szantaimark (1732)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 1735
köszi
Előzmény: Törölt nick (1733)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.11 0 0 1734
Tegnap este a csorvásiaknál (-EUA-710 - korábban övéké volt a HGR-755 C80) láttam a 292-es Credot.
Talán ők kapták meg!
szantaimark Creative Commons License 2007.11.11 0 0 1732
Tavaly ilyenkor a CTJ-936-ost selejtezték, most a BHZ-741-et. Már csak egy 260.02-es maradt, a szintén gyulai DZD-924.
Előzmény: bajusza (1729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!