Az Agria-hoz nem tudok hozzászólni, mert még nem utaztam vele, mondom, én csak a az új buszaival utaztam a Volánbusznak. Inkább a Körös Volán,Tisza Volán, BKV, Kapos Volán, Vértes Volán háza táján vagyok ismerős(mármint ezekkel szoktam utazni:))
Ma reggel a 7:20-as 8-as szűmú buszon aktiválva lett(sztem a többin is) a nemrég felszerelt LCD-képrenyő. Sajnos nagy csalódásomra nemmentek rajta hírek, csak reklámok. Du. már nem volt bekapcsolva a rendszer. Lehet próba volt?
(amúgy nem a kis-embernek való a hirdetési forma, mert elég dárga, így sajna mi sem tudtunk hirdetni:(
Vki nem tudja mikor jön a connectonk?Vagy mikor lesz az első útja? Ott akarok lenni:))
lehet, hogy csak én vettem észre, de a buszaink egyre rosszabb állapotban vannak. Célzok itt a nagy hangra, néhány leszakadt függönyre, agyonkopott ajtó-kapaszkodókra vagy mint pl ma láttam a beázott homloktakarómatrica(vagy mi:))
De már hetek óta figyelem, hogy a 8ason van egy matrica, amit kaparnak le, de lehet holnap(hétfő) reggel megteszem én, mert már nem tudom tovább nézni. Pedig ezek nem igazán utas hibák, meg vandalizmus, inkább oda nem figyelés, esetleg pénz-hiány, bár nem kerülne túl sokba 4 nap alatt átmzolni(vagy nemtom hogy csinálják) a kapaszkodó korlátokat. valahol olvastam egy igaz hozzászólást: A magyarok jól tudnak felújítani, új dolgoak venni, de karbantartani nem. Remélem ez megváltozik. Ezek mellett leszögezném, hogy még mindig a Körös Volán-t tartom magyarország legjobb, legitsztább, legminőségibb busztársaságának.Talán a Volánbusz vetekszik vele, de csak mert még csak vadi új buszain utaztam.
Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: Alvállalkozói tender - 2007.
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése. A szerződés típusa: megbízással vegyes vállakozói szerződés.
Teljes mennyiség: Távolsági 200 000 km/év +50 % változás évente lehetséges, valamint helyközi 700 000 km/év +50 % változás évente lehetséges. Becsült érték HÉA nélkül: 1 082 700 480 HUF.
A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE: Kezdés: 1.5.2008.
A RÉSZ SZÁMA 1 MEGHATÁROZÁS Távolsági A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti távolsági személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése a 1079 Budapest-Szolnok-Szeghalom-Gyula vonalon. MENNYISÉG: Távolsági 200 000 km/év +50 % változás évente lehetséges. becsült költség HÉA nélkül: 235 500 000 HUF.
A RÉSZ SZÁMA 2 MEGHATÁROZÁS Helyközi A RÉSZ MEGHATÁROZÁSA: Autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyközi személyszállítási szolgáltatás alvállalkozásban történő végzése. MENNYISÉG: Helyközi 700 000 km/év +50 % változás évente lehetséges. becsült költség HÉA nélkül: 847 200 480 HUF.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Ellenszolgáltatás összege (nettó HUF/km). Súlyszám: 80. 2. A járművek átlagos életkora a gyártástól számítva (év). Súlyszám: 20.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 18.1.2008 - 11:00.
A kiegészítő infóknál találtam egy érdekes 15. pontot :) "15) Tájékoztatjuk az ajánlattevőket arról, hogy az ajánlatkérőnél portaszolgálat működik, a beléptetés esetenként hosszabb időszakot vehet igénybe. Az ebből eredő késedelem az ajánlattevő kockázata."
Most világosodtam meg. A Csorvásiak egy új Credot kaptak. KXY-292 rendszámmal.
Zavaró, hiszen Orosházán van az FLR-292 is.
Más. Ma 16.30-kor Békéscsabáról Gyulára (4825/259,282) a HJL-101 csuklós helyi Rába ment. Aki ezt csinálja, az szokott menni 12.20-kor Csabáról Szeghalomra. Tehát ma a Rába csuklós ment. (nem rossz)
Még az 1651-es vonal szétdarabolása előtt valóban járt Zalás 395-ös. Akkoriban a Körösös napokon megfordultak a GZH-184, GYS-377, stb. buszok is. Mióta Dunaföldvárig jár a Körös, egy ideig szinte álandó kocsi volt az EMF-790, mostanában pedig szinte mindennap másik megy.
Csabán a Tiszás GOE-928 E98-al találkoztam, tábla nélkül. A szombati Battonya-Békéscsaba (4829/528,529) a BHM-118 volt. A Doboziak nosztalgiáznak. Az FLX-720 csuklós MAN helyett a CKG-953-mal járnak. A békési Rába pedig nem a HCC-347, hanem a HCC-348 volt.
Igaz, már nem olyan újdonság de csináltam egy képet az egyik utastájékoztatóról. A másik kettő az nem ilyen, hanem "monitoros". De aki járkál arra az tudja :)