Keresés

Részletes keresés

MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1016

nyomvájú fékezés közben halálos. Nagyon besz...rtam, mikor sávot váltottam Pesten, és közben lassítanom kellett. Amit művelt alattam akkor a motor, hát... mondjuk az volt az első pesti motorozásom, és ezért nem is nagyon tudtam, hogy ott milyenek az utak, egyáltalán nem voltam rá felkészülve. Aztán utána már hozzászoktam, és nem vot utána már ez probléma.

kátyúk!? ha egy mély kátyúba belerongyolsz akkor az még hagyján, hogy eldobhatod a vasat, de még a gumit is, és a felnit is tönkre vághatod. Viszont ehhez már tényleg olyan kátyú kell ami mellett már ott állnak az autók, mert durrdefektet kaptak. Legalább is nekem ez a tapasztalatom, és Hál' Istennek még nem volt tapasztalatom kemény kátyúhoz (kop-kop-kop). Az úton ami szokott általában lenni a 3-5 centis szintkülönbség nem okoz különösebb problémát, ez betudható a puha első telónak is.

macsakakőről semmit nem tudok mondani, mert azt hiszem azon nem mentem még a vassal. Vagy ha mentem, akkor nem tűnt fel.

 

Miért akarsz minden apró részletet megtudni mielőtt felülsz a Vasra? Amint látom eléggé rendesen körbe járod eme kérdést. ;-))))) Nem mintha baj lenne, csak nekem furcsa, mert én úgy voltam vele: Motort akarok, és fogtam és megvettem. ;-))) Nem érdekeltek ilyen, és ennyire részletes dolgok, mint amiennyire TE belemélyülsz. Hangsúlyozom, NEM BAJ, és nem basztatatás! ;-)))))

Előzmény: NTX (1015)
NTX Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1015

Sziasztok! Az ABS tesztet én is olvastam, de szerintem a tesztelők nem minden esetben, sőt általában nem egy kezdő fejével gondolkodnak. Ezért lennék kíváncsi arra, hogy van-e itt valakinek személyes tapsztalata.  Bár azt hiszem én sem veszek bele ABS-t. Még azt szeretném megkérdezni, hogy aki városi közlekedésben rendszeresen használja mennyire zavaróak, veszélyesek a kátyúk, nyomvályúk, macskakő, stb.?

Előzmény: MatulA+ (1011)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1014
Vett már valaki sport dobot a kicsikére!? ha igen; milyet, mennyiért, és milyen lett a moci hangja, és ereje!?
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1013
No-no! ott azért tessék ám vigyázni, mert ott megint megnyílik egy új dimenzió, ez szinte biztos! Vigyázz a vassal!!!! Nagyon makrancos tud lenni, már volt mikor egy előzéskor meglepődtem, mikor oda kaffantottam neki! ;-))))
Előzmény: bullmax (1012)
bullmax Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1012
Üdv. Még nem állítottam a telón, de ami késik nem múlik. Ma reggel mikor ránéztem egy pirosnál a kiliórára mit látok? 801. Zöldnél megnéztem végre a 6000-et, hát ideje volt már! Ez már egy másik dimenzió. Már várom az 1600-at, hogy a harmadik dimenziót is érezhessem! Egyelőre nekem nem kell sárvédő!
Előzmény: MatulA+ (1007)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1011

ABS!? Ez megint egy eléggé fogós kérdés. Ha azt nézem, hogy tolok egy satuféket a vizes úton, akkor nagyon jó az ABS, de ilyen esetre hányszor van szükség!? mondjuk elég ha csak egyszer kell! Nekem nincsen ABS-em, és még egyszer sem csúszott meg a motor eleje alattam a hátulja már olyakor a gáztól csúszott, olykor meg csak teszteltem, hogy mennyire csúszik a vizes út!? Szóval eléggé necces kérdés ez a dolog. Anno mikor megrendeltem a motort pont akkor láttam egy tesztet az ABS-es motorokról, és a ABS nélküliekről. nem sok jóval kecsegtetett a teszt, ez tény. Viszont mégis maradtam az ABS nélkülinél. Nagyon jó dolog, ezt nem vitatom, és ha van akkor nem is tartom feleslegesnek, de több ezer forintot nem adok érte. ;-)

 

Kanyarban is fékeztem már szépen folyamatosan, nagyan nagy élmény volt, hogy megyek a kanyarban, és úgy estem bele, hogy fékeztem, döntöttem a motort, és tovább lassítotam, aztán kanyarközéptől meg már a csuklómat tekergettem. ;-)

 

Ja, és én kezdő vagyok! Elvagyok ABS nélkül. Amúgy még mindig nem tudom mi az a max. amit ki lehet hozni a fékből, de tudom, hogy nagyon brutál rajt a fék. ;-) Sokan mondják, hogy túl jó fék van rajt!

 

Amit hallottam ER-6-nál az ABS-esnek nincsen meg az a határozott érzése, hogy no, Te Bimbó, most húzod a féket. Valami ilyet olvastam valahol, de már nem tudom hol. Inkább akkor vegyél lakatot, vagy plekót. Nekem ez a véleményem. Annyira nem létszükséglet az ABS (mondom mindezt 4800 kilivel a seggemben).

Előzmény: NTX (1010)
NTX Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1010
Köszönöm az infokat! Valószínűleg én is valamelyik DMC kereskedésben veszem meg a motort. A bukógonba és U lánc szerintem mindenképp kell. Színben valószínűleg fekete lesz, de a sárga is szóba jöhet. Vett valaki ABS-szel szereltet? Teljesen megoszlanak a vélemények ezzel kapcsolatban, valami azt mondja egy kezdőnek ez jó, valaki meg azt mondja, hogy teljesen felesleges. NTX
Előzmény: FurrierS (1003)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1009

hm.. hol is volt!? ha jól emlékszem akkor a bringás gatyán kívül. ;-) alsónadrágként viseltem a bringás gatyót. Ha valaki bringázik, akkor tudja, hogy miylen az mikor még alsó gatyát is fel akar alá venni. Iszonyat ki tud dörzsölni mindenhol. :-( nem kívánom senkinek.

 

Fel szoktam venni a gatyát ami hozzá jár a motorozáshoz. És azt hiszem hamarosan veszek majd krossz térdvédőket is, amit akkor veszek fel, mikor ide ugrok el csak ki a telekre, vagy nagyanyámhoz. ;-))))

Törölt nick Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1008

Helló ! mi az , hogy biciklis nadrág ?

Hol van a térdprotektoros nadrág ?

 

Előzmény: MatulA+ (1007)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1007

Bullmax,

 

állítottál a teló előfeszítésén? Milyen lett? Jobb lett? Mondjuk egy picit keményebb lesz ha állítasz rajt, és Pesti utakon kicsit lehet jobban ráz, de szerintem akkor is jobb egy picit keményebbre állítva.

 

Többiek:

végül a hétvégén maradt a rugó előfeszítés ott ahova állítottam anno. Kicsit pattogósabb, de valahogyan jobban érzem így a motort, mint mikor puha volt. Bringás gatyával, amiben van egy minimális szivacs a segg alatt, egész jól elviselhető a rázkódás. ;-)

MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1006

OFF:

Köszike! és pont egy tapasztalatot osztottam meg Veletek, nem maszlag volt. ;-) Basszus olyan munkaundorom van, mint az állat! Szépen süt a Nap, és kint kellene gurulni!

 

ON:

olvastam, hogy esik az olaj ára, most már csak arra leszek kiváncsi, mikor lesz hajlandó ezt észre venni a magyar piac is!?

Előzmény: bás (1005)
bás Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1005
Hát nem a tied lett az ezredik hozzászólás!

Gratulálok!

:-)

Előzmény: MatulA+ (1000)
bás Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1004
Sziasztok!

Akkor újra elővenném a sárvédő témát!

Úgy döntöttem akkor kezdem meg az egész elindítását, ha összejövünk 15-en, mert kb. én is ennyi pénzt, szeretnék rákölteni. Úgyhogy akik rágódnak a dolgon, azokat kérem, döntsenek.

Amit tudni érdemes, az hogy ha magadnak akarod megvenni, akkor a legolcsóbb (tudtommal) 44ezer Ft, s ha ki kell menned érte Bécsbe (kivéve, ha sűrűn jársz) akkor pestről nézve az útiköltség kb. 10ezer. Így magadnak intézve meg van kb. 54. 000-Ft-ból.

Most ehhez képest, amit én ajánlok: mindent elintézek, megrendelek, behozom a sárvédőt, lehet választani, hogy fényezve, vagy matt fekete színben kéred, (ami ha mégsem teszik, akár télen lefényeztethetsz) s ami talán a legfontosabb, olyan módosítással gyártatom le, hogy ne csak esztétikai, hanem funkcionális haszna is legyen! (ez alatt értem: rágyártatom azt a plusz toldalékot az aljára, ami védi a sár berakodásától a motorblokk hátsó részét, a kipufogót, s még a hátsó telót is)

 

Összesítve egy átlagot nézve 15 főre számolva kb. költségek:

Hátsó sárvédő kb.: 18000Ft +festés (feketénél anyagában színezve)

 

(+- 2000,Ft attól függően, hogy a gyártó végül pontosan mennyit kér a sablonért, s a db legyártásért, közepelve jött ki a 18ezer, úgyhogy nagy valószínűséggel ennyi)

 

Meg tudja csinálni, hogy anyagában színezi feketére, így olyasmi színe lesz, mint a gyári láncvédőnek, aki pedig festetni akarja, az +költség. Az hogy ez mennyi azt nem tudom, de gondolom hogy a körül mint amennyiért egy festő festené. Kicsit körbe kell majd nézni, hogy amit majd ő mond, annál van-e a közeletekben olcsóbb.

Így sablonnal megvan 2 hét alatt az egész.

Email címem: csbarnabas@freemail.hu

Tel:30/3269132

 

Eddigi jelentkezők: (ha rossz a lista, akkor szóljon, aki nem akar mégse, vagy kihagytam a listából)

jelentkezők:            hátsó sárvédő:            

Hqwells                       +

Szpídszter                     +

W9033626                    +

Furriers                        +

Csr7                            +

MatulA+                      +

Vaszilko                       +

Toga73                         +

Haverom                      +

Én                               +

 

Kértem, hogy aki valóban akar, az jelentkezzen az email címemen is, ne csak a fórumon, így csak azokat veszek biztosra, akik pirossal vannak jelölve, ugyanis ők jeleztek eddig magánba vissza.

 

FurrierS Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1003
Bocsi a téves infókért amit a többiek ítak természetesen azok a helyes számok persze a mondandóm lényege, hogy a CSB szervíze sem drágább mint a többi az persze igaz mivel az ár különbséget az olaj árának különbsége adja.

Egyébként én ajánlom nagyon a gyári u lakatot kérd ajándéknak, de szerintem megvenni is érdemes egyrészt azért mert gyárilag kialakították a helyét az ülés alatt másrészt mert látszik rajta hogy van benne anyag.
Előzmény: NTX (987)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1002

Halihó!

 

most olvasgatom a fórumot, és mi van a motoroddal!? Megrendelted már, vagy még nem, vagy most mi van!? Valamikor jóval korábban írtad, hogy egy ER-6n-t szeretnél, és mi van vele!?

 

széles és sima utat!

Előzmény: piposta2 (998)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1001
Nagyon várjuk már, hogy TE is csatlakozz, és akkor TE is jössz velünk majd Velencére, Citadella felvonulás után. ;-) További jó gyógyulgatást, s remélem minden rendben lesz a biztosítóval, és persze a lány is fizeti az önrészt.
Előzmény: garfonya (997)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1000

Jó reggelt!

 

Kormányszitátlás: Szóval megkérdeztem egy nálam sokkal jobban tudó motorost, hogy mi lehet az oka, és egyedül Ő mondta ezt: "Ne fogd a kormányt!" Azt mondja nagyon erősen fogom a kormányt, és ráadásul én akarom irányítani, nem pedig hagyom, hogy a motor guruljon arra, amerre akar. Persze azért fogni kell, de nem kell markolni, mint valami jó nő seggét. Derékból meg kell tartani magad, és ne nehezedjetek rá a kormányra. Eddig még nem nagyon tudtam kipróbálni, mert tegnap eső után jöttem haza (szép tiszta lett a motor:-( ) most reggel meg azért tényleg nagyon hideg van, és az út sem olyan, hogy lehessen nagyon rángatni neki.

Első teló: Erre Ő is azt mondta, hogy egyelőre nagyon is jó lesz a "vastagabb" olaj. sokat fog javulni a motorom futóműve, pláne, hogy könnyű vagyok. Szerelése nem valami nagy szám, kiveszed a telót, és fejre állítod. Aztán ki is folyt belőle az összes anyag! De inkább bízzátok szervízre, én is ott fogom csináltatni.

 

széles, és sima utat!

MatulA+ Creative Commons License 2006.05.09 0 0 999
Azt hiszem, legalább is én csak arra tudok gondolni: U lakat. Egy kib. nagy lakat amivel oda tudod lakatolni valahova a motort.
Előzmény: piposta2 (998)
piposta2 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 998
Mi az az U-lánc?
Előzmény: MatulA+ (995)
garfonya Creative Commons License 2006.05.08 0 0 997

Szia!

Köszi a kérdést, már mozog. Vasárnap voltam úszkálni Agárdon a Gyógyfürdőben. Egy motoros haver ajánlotta. Vele is voltam ott először. Nagyon király, akár motoros célpont is lehet.;) Egész jó a karom, ha minden jól megy júniusban már lehet, hogy (ha a szervíz és a biztosító is úgy akarja) már felülnék. 1000 km körül van a gépben most, úgyhogy már éreztem 6000-ig és nagyon jó. Milyen lehet 8500 körül...:)))).

Most hívott egy ügyvéd, hogy személyi sérülésre is le lehet venni a biztosítót, csak kevesen tudják. Ez az iroda erre szakosodott, hogy ezt behajtsák a biztosítón. Remélem nem lesz rá szükségetek, de ha mégis, jó, ha tudjátok. A moci helyre hozásában is segíthet az összeg vagy amire éppen kell. Jövő hónapban remélem tudok csatlakozni.

Előzmény: MatulA+ (981)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.08 0 0 996
kérlek ne add fel! Az én túrámra is csak egy jelentkező volt, de nem adom fel, még akkor is szervezek majd egyet kettőt, maximum én gurulok valami tutit, a többiek, meg majd csak pislognak! ;-)
Előzmény: bás (992)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.08 0 0 995

Akkor amit Neked is tudok javasolni: HIVATALOS DMC kereskedésben vedd a motort. Amikor én vettem 2005. novemberében, akkor még nagyon kevéske futott az országban, és nagyon keveset adtak át ebből a motorból, ezért is volt vele nagy macera, mert az okmányirodában nem tudták beazonosítani, hogy ez most akkor egy új típus, az-az ER-6n, és nem ER-5, ahogy Ők szerették volna könyveztetni a motort. Aztán volt egy kis malőr a hitelemmel is, de a végeredmény: Minden úgy sikerült, ahogy én szerettem volna! Hitelemet is elintézték még utólag, helyre billentették, egy árva buznyákomba se került a javítás, és a motor forgalmija is meglett: nov. 18-án. Át is vettem a VASAT nov. 19-én este.

Ezt jómagam Pécsett a Steelhorse KFT-nél intéztem.

K-Bikers, és a többiek!? Semmi fikázás, és semmi rosszindulat nincsen bennem, DE Ők nem hivatalos kereskedők. Ha valami besz@rik a motoron, akkor hova futsz!? Tegyük fel véletlenüll megadja magát a motor. Tudom, nagyon kicsi az esélye, de ha pont Nálad jön össze ez a pici esély. Eleinte én is bosszankodtam, hogy basszus a K-Bikers-nél olcsóbb lett volna a motor, mint Pécsett, DE abban az árban nincsen reg. adó, nincsen üzembehelyezési költség, ha ezt mindet hozzá adod a másik kereskedéshez, akkor már nagyon is elenyésző a különbség, nem gondolod!? Aztán azért mégiscsak egy olyan motorod van, aminek tuti a garanciája, és három év van rá! ;-)

 

Ajándékok: Ha csak azt nézed, hogy a plekó 39.000 HUF, akkor azt hiszem elég hamar el fog fogyni a 40.000-es keret, nem!? Ha casco-s lesz a motor, akkor szerintem ne vegyél bukógombát, mert akkor úgyis ha eldobod, akkor a gomba, oksi, hogy megvédi a motort, de kevesebb is lesz benn a kár. Sok olyan kereskedő van akivel lehet bezsélni ilyen biztosítós dologban. Nekem ez totál magánvéleményem, de ha nem cascos a motor, akkor nagyon is érdemes venni rá gombát.

Amit a felsorotlak közül választanék, az a tankpad (13.000 HUF), és a plexi (39.000) Még a U-lánc is nagyon hasznos, de azt már szerintem nem fogják oda adni. Modnjuk ha az esztétikát nézem, akkor inkább az U-lánc, mint a plekó. ;-))))

Előzmény: NTX (987)
MatulA+ Creative Commons License 2006.05.08 0 0 994

Javítalak. ;-) nem vittem oljat, és fél szintetikusat raktak bele, mert az is bőven elég utcai használatra. Cimborám 636-os is félszintetikussal megy.

11.200.- <= Naked Motors BP. Üllői út

Előzmény: FurrierS (989)
toga73 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 993

Szia Bás!

Bocs, nem úgy értettem! Csak jó lenne tudni a választ a kérdésemre a sárvédő kivitelével kapcs mert addíg nem tudok konkrétumot mondani, hogy sima v. anyagában szinezettet kérek.

Előzmény: bás (992)
bás Creative Commons License 2006.05.08 0 0 992

itt vagyok, csak nagyon el vagyok havazva, de igérem hamarossan elindítom az intenzívebb szervezést....

még egy kis türelem.

(eddig 3 ember írt személyesen az email címemre :-(

ez egy kicsit elvette a kedvem, hogy én itt próbálkozok, de reagálás nem nagyon...

toga73 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 991

Sziaszto!

Tud valaki valamit "Bás"-ról. Küldtem neki mailt telefonszámommal együtt sárvédőrendelés témában de semmi reakció. Itt a fórumon is rég láttam?

helloman Creative Commons License 2006.05.08 0 0 990
A szerviz kapcsán: ha az ezres szervizre én vittem volna az olajat, akkor 6400 Ft-ot (szűrő: 2900, munkadíj: 3500) kellett volna fizetnem, de minthogy a cégtől vásároltam a (full-szintetikus Mobil1) olajat, így a végszámlám összege 19970 Ft lett. (Félszintetikussal 14,8 eFt lehetett volna a vége.)

Más: megvan az 1600 km a mociban. Nagyon király. Imádom!!!
Széles vigyorral a bukóm alatt pörgettem a kicsikét. "Korlátok" nélkül mindjárt más motorozhatósági dimenziókat nyit meg a gép.
Előzmény: FurrierS (989)
FurrierS Creative Commons License 2006.05.08 0 0 989
Én a CSB-ben vettem alkudni nem igen lehet, ajándékot adott a srác 40e értékben, rendesek az eladók szerintem, nálam a papír munkával volt csúszás nehezen vizsgáztatták le majdnem 1 hónapot (3,5 hét asszem) vártam mire átadták a motort ez akkor nagyon bosszantott, így utólag meg nem érdekel annyira, szervízbe is ide vittem (CSB) ott is rendesek voltak, és árban sem vészes (19e Ft volt a szervíz azért ennyi mert itt teljesen szintetikus olajat raknak bele, ha levonom a számlán az olaj árát akkor kijön a mások által említett 11e forintos ár -ha jól tudom akiknek ilyen olcsó volt azok vitték az olajat, javítsatok ki ha tévednék :))
Előzmény: NTX (987)
bullmax Creative Commons License 2006.05.08 0 0 988
Szia NTX! Én az ER6F-et ott vettem, alkudni nem lehetett, a szervizet még nem tudom, mert kb. jövő héten megyek 1000-re. Kedvesek voltak aztán ennyi.
Előzmény: NTX (987)
NTX Creative Commons License 2006.05.08 0 0 987

Sziasztok!

Végül is az ER 6 n mellett döntöttem, de még nem tudom, hogy hol vegyem meg.

A legolcsóbb a Motor X Kft., üzembehelyezéssel 1.550.eFt, de ott nem lehet alkudni.

Volt valakinek velük tapasztalata? A K-Bikers és a CSB drágább, de ott lehet alkudni vagy adnak ajándékokat. Nagyon fontos számomra, hogy megbízható legyen a szervíz is, ott nem az ár a legfontosabb. Végigolvastam több fórumot, de elég ellentmondó vélemények voltak. Ti melyiket ajánlanátok? Melyikről van kifejezetten jó vagy rossz tapasztalatotok? Milyen extrákat érdemes rendelni? Én a bukógombára, U-láncra, tankpadra és a plexire gondoltam, de nem biztos ezek mind kellenek. Kár, hogy nem létezik fekete bordó színkombinációban.

Előre is köszönöm!

NTX

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!