Lehet, hogy bugyuta kérdés de kiváncsi lennék arra, hogy skodrikra a designes első-hátsó bökőket honnan reptetik! Már úgy értem hogy üvegszálas figurában megcsinálják vagy one valami ami kompatibilis 120-as csodával???????
Poetry:
Nem ő az, mert én vok elvileg a navigátora vagy mi a szösz és tökölön nem voltunk! Egyébként csak rallysprinten megy, mert rallycrosson szétverik egymást az nem buli! Meg ez jóformán "piri" pénzes hóka-móka! Tehát nevezésenként 5e plussz egyéb kötséget, de még mindig kevesebb mint a 20-30ezres kaliberű nevezések....
Újév óta még nem jelentkeztem, úgyhogy utólag is BUÉK mindenkinek!
Köszönöm a kielégítő választ az ablaktörlő ütemkapcsolóról! Azthiszem halasztva lesz a beépítése...
Láttátok tegnap előtt hogy elbánt az élet egy 120assal (na és az utasaival), amikor fékezés nélkül beleszált egy teherautóba? Szegényke kicsit szétszakadt...
Rapidot én is sokat láttam, eladót és nem eladót. Mindenesetre résen leszek, és ha látok valahol szólok!
Egy kicsit OFFos leszek és rákérdezek erre a 323asra:
Szóval mit jelent az, hogy rallyzik? Voltam dec. 6-án Tökölön Ba-La Rallyn (amatőr rally) és volt ott egy ilyen tuning gép, ami nagyon szépen ment. Csak az utolsó körben történt vele valami... Nem Ő az? Végülis biztosan sokan használják a 323-ast, úgyhogy lehet, hogy nem Ő az. Egy havernak volt egy 1.6 Turbósa és az úgy simán is nagyon ment...
Tegnap este megpróbltunk elmenni a Teszkóba, de csak próbáltunk.
Mínusz öt alatt a Skodánk nem indult, szivatóval, pumpával sem.
Várjuk a melegedést, addig Zakariás úr pihen...
:
Hát sajnos az el lett adva és még nagyobb pechemre nem én vettem meg (csak 160e)!!!!!!Most Astra az utcaija, de mazda323-assal rallyzik! Azt okosítja!!!!!Képzeld el 6,5 alatt 100-on van az a vas! Nem gyenge AudiTT turbós meg egyéb spéci okosságok!!!!!!Nos ő fog nekem segíteni egy Skodrit összerakni szerintem jobb segítséget nem is kívánhattam volna......Ja a Skodriját az új tulaja széthajtotta és beadta egy bontóba.....
Volt egy 120 skodria amin fehér alopon kék festés volt hátul, fehér forgatott felnikkel,
sportaupuffal és motor okosításokkal! 11s alatt 100-on volt! Szép látvány volt az bizti! Amúgy most rallyzik egy 323-as mazdicsekkel....Ha így sem rémlik írd le kire gondolsz!!!!!
Köszi srácok látom jó helyen vagyok a kérdéseimmel! Nemudom még anyagilag mennyit tudok majd rászánni! Mert ezen az ügyön még dolgoznom kell nyáron! Van némi tartalék pénzem, de mivel egyetemre járok ehhez még dolgozni kell ahhoz pedig idő kéne ami főleg nincs. Egyébként én is debreceni vok. Bár Rapid csak egy álom egyenlőre, mert reálisan nézve annyi pénzem nem igen lesz! De egy 120-as skoda is SKODÁlatos lene! Ez mindenképp reális....Ráadásul one egy exskodris ismerősöm (TomGreg, ha mond vkinek vmit) aki segí okosítani a dolgokon. Így talán nyár végére össze jöhet egy tuningvas, és ami szép benne, hogy SKODA!!!!!!!!
Bocs , hogy belszólok , de ahoz , hogy eladó Rapidot találj , a szerencsén és az ezer Skodás ismerősön kivül talán csak annyi kellene, hogy rákatitcs az Index Skoda tuning fórumára , és visszakeres egy pár hozzászólással , máris találnál egy fehér ' 86-os eladó Rapidot !!
Mellesleg a DUEN - nen tavaly kb 5 Rapid volt , amire én emlékszem igy hirtelen , abból egyet mi vettünk meg , majd ezt követöen keztük árulni a mi régebbi Rapidunkat , melyet többek közt itt a Neten is hirdettünk . Szóval nem kellene butaságokat irni !
Itt mifelénk (Debrecen) már régóta árulnak egyet.
Egy darabig kettő volt,de gondolom az egyiket már eladták.De a másik még mindig eladó,nem vennék rá mérget,de ez 500e körül van.Bár ahogy a hírdetés hangzik gyári állapotban van,gyári alufelnivel.
A Rrapid-vásárláshoz szeretnék hozzászólni.Tényleg igaz, hogy SIMÁN lehet venni _Rapidot Mo-n.A papírokkal tényleg semmi baj sincs, de én 1,5 év alatt két Rapidot láttam ami eladó volt, és azt is csak azért mert a szerelőmnél hagyták ,hogy adja el.Interneten NINCS eladó,egy volt a DUEN.HU-n, amúgy semmi.Én is kerestem, véletlenül találtam egy Gardét,Rapidot akartam, de nem volt egyszerűen. Szóval nem igaz, hogy simán lehet Rapidot venni.Sőt!
Szerencse kell hozzá, és ezer Skodás ismerős!
Simán tudzs venni Mo.-n Rapidot.
Más kérdés,hogy mennyiért és hogy milyet...
Az alkatrészek nem túl drágák a Skodához,szvsz a kasztnira kell főleg figyelni.
Nem tudom mennyit szánsz rá???
Sziasztok!
Remélem nem gond csak lenne egy egyszerű kérdésem!
Venni készülök egy 120-as csodát v. egy rapidot(bár ez lehet h. Mo.-n nehéz lesz...)! Mire figyeljek oda?
Ha tudnátok segíteni az yoo volna!
Elöre is köszi!
Látom, hogy csak 120-as Skodákról van szó, ti viszont nem láttátok, hogy van egy eladó 130 gl motor Gaál-tengellyel.Hmm..Pedig tényleg jó, ott van alapban az a motor, mint egy 120-as motor 105-ös hengefejjel, négy leömlővel, sport tengellyel,stb,szóval már alapban tud annyit, mint egy tuningolt 120-as, csakhogy nem igazán erre tervezték azokat a motorokat,hogy tuningolják, a forgó alkatrészek nem bírják a sokkal nagyobb terhelést.Egy ilyen motor meg ha nem forralod fel
kimegy a világból.Autóban van, ki lehet próbálni.
Azért fontoljátok meg!20-417-9123
Először is Skodálatosan szép újévet mindenkinek!
Másodszor is.. :) remélem nem fog itten meghalni a topic..!!! UGYE???
Fekete Retek, ne aggódj! Minden infónak itt a helye... szeretnék majd én is ilyen lelkes Skodás lenni... a lélek már megvan :)
Vizsgaidőszak miatt sajnos már egy hónapja nem jártam erre, és január végéig csak ritkán fogok! :( De utánna reszkessetek :)
Poerty: Intervallum kapcsolóval nekem elég rossz tapasztalataim vannak! Leírom a történetet: amikor '89-ben az autó ... :) ugrok egy kicsit, 2500.-ért vettem ilyet a Tordai utcai boltban, nekiugrottam hogy majd beszerelem, megvolt a kapcsolási rajz, meg minden! Persze nem sikerült! Elvittem 2 alkalommal is egy autószerelő barátomhoz, kb 1-1 napot szívtunk mind a kétszer, és mégsem működik! Pedig tuti jól van kötve, sőt a Skoda Tuning fórumról kaptam infókat, hogy hogyan kell kötni, de úgysem mentT Visszamentem a fickóhoz, hogy kösse be, ő meg azt mondta, hogy hát perszE : jöjjek vissza holnap (kb 70 km tőlem) és megcsinálja, időtől függően 5000-7000 ft-ért! :) Azt hiszem ez nevetséges! Az utolsó probálkozás eredménye, hogy szerintem rossz a kapcsoló! Rossz volt amikor megvettem, mert 2 db volt, az egyiket előttem ejtette el, ezért ezt adta, de nincs semmi garancia, hogy a másik nem járt-e ugyanígy! :=( Szóval, nem tudom, hogy most mit fogok csinálni, be van téve gyönyörűen vírít, de nem működik! :(
ChRiS RS: katalizátor! Engem is érdekelt a téma! Utánanéztem még régebben: gyakorlatilag megfolytja a motort! Nagyon visszaesik a teljesítmény, az autó ali fog menni! Elég drága is, kb 60.000 ft! Skodákan még hely sem nagyon van ahova felszereld. Egy történet: minap megmérettem a CO szintet a '89-es 120L Skodimban (kb 60.000km) Haát, a műszer a 10-es skálán kiakadt. Kicsit meg is ijedtem, de a szerelő egy csavarhúzóval szép lassan levitte szinte 0-ra! :) Ez majdnem katalizátor! :))) kb 2.5 a megengedett érték, nekem most 1.5 körül van, kicsit visszaesett a teljesítmény, de nem zavaró! Ha a motor megkímélt, nincs nagyon kikopva, akkor egy jó pár évig nem kell aggódni a zöldkártya miatt! Ja, a beállítás után bármilyen hidegben: szivató, egy kis gázfröccs, és pöcre indul!
Még egy tapasztalat: A szerelő javaslata, hogy a karburátort (porlasztót) ki kellene cserélni, mert a felfogó csavarok miatt el van vetemedve, és nem tökéletes a keverék képzése! Emiatt kis gáznál megtorpan, utána indul meg! Azt javasolta, hogy nem érdemes használtal foglalkozni, inkább vegyek újat! (kb 15e ft) Megfogadom a tanácsát, február környékén veszek majd! Ezt csak azért írtam le, hátha valakinek van ilyen problémája!
És még valami, nagyon kevés szerelő veszi komolyan a skodákat! Azt gondolják, hogy régi konstrukció, pikk pakk megvan! Én 3x-or kellett javíttassam, mert csepegett a benzin, a 3.-ra lett jó, mert ÉN addog feküdtem a motortérben, és néztem a szivárgást, amig meg nem találtam a rést a pajzson! A szerelő nem tette ugyanezt! Le se sz***a! Jól válasszátok ki a szerelőtöket!!!!
Bocs a regényért, csak ki kellett adjam magamból az egy hónap alatt felgyülemlett Skodaszeretetemet! :) És ez még csak a rövidített változat volt! :)
Remélem nem leszek kitiltva a fórumból! :)
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a reakciókat (a gengszterrácsra)!
Guy Ritchie-sen szólva: "A reakciót akció követi majd!" :)
Vagyis az ünnepek után utánajárok a címeknek.
Gyártani biztosan gyártanak még, mivel láttam Skoda-kon új rácsot...
Az olajra valóban figyelni kell, elég szépen eszi.
Gyertyaproblémát még nem érzékeltünk, bár mi nem megyünk vele rendszeresen, szeptember óta 2.000 km-t tettünk bele.
Valóban: a Skodát nem érdemes kínozni, mindent finoman és nyugodtan kell csinálni.
A többi kiegészítéseként, amit írtál, fontos hangsúlyozni, hogy kortavasszal akkor is érdemes egy szakemberrel minden részét átnézetni, ha kisebb bajok voltak addig csak. Mi is ezt fogjuk tenni: február véén megy a szerelőhöz egy hétre.
Volt nekem is Skoda 120 L-m anno1997, tip-top mocival vettem, fél év után rájöttem,hogy ezt az autót nem igazán szabad nyüstölni, a kezdetekben hibátlanul müködö motor 10 liter benzin mellett 1 liter olajat is kért 100 km-en az "életbenmaradásáért" aztán meg jöttek a tartalékgyertyák,amiböl elfogyasztott úgy 20 autóra való garnitúrát,nekem ennyi elég is volt.Egyébként hozzáteszem,hogy a mocin kívül semmi bajom nem volt vele, gondolkodtam akkor egy favorit motoron -sokan mondták,hogy az már tuti,de végülis eladtam a gépet.A 120-as nem egy rossz autó,csak nem szabad megerőszakolni.
Hát nem tudom, hogy még mostanában is gyártják-e a "gengeszterrácsot"......15-20 éve volt ez divatban, a képen szintén látható, motortérre szerelhető "pótcsomagtartóval" egyetemben. Akkoriban minden autós boltban lehetett ilyet kapni, az tuti.