Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Scorpio Creative Commons License 2004.02.11 0 0 208
Sziasztok!

Érdeklődve olvastam végig a topicot, mivel én magam is Skoda 120-as tulajdonossá váltam nemrégiben, pontosan tavaly november végén. Ez az első autóm, nem is régóta van jogsim, és nem nagyon értek műszakilag az autókhoz, de eddig elégedett vagyok vele. Ahogy itt olvastam az árakat, lehet, hogy kicsit drágán jutottam hozzá, de akkor jó vételnek tűnt. Skodás haverom is sokallta kicsit az árát, hiszen ő 120 ezerért vette a sajátját, én pedig 180ezret perkáltam ki érte, de azért a két autó között van egy kis különbség. Az enyém első tulajdonostól vett, garázsban tartott, 59.000 kilométerrel, gyári fényezéssel, egy csepp rozsda nélkül, motorikusan kiváló állapotban. Az elején kicsit bénáztam, hiszen nem szoktam meg, hogy szivatózni kelljen egy autót, és előfordult, hogy kihúzva felejtettem, úgy mentem vele, így aztán a kocsi sok benzint felzabált. Egyszer az is előfordult, hogy nem tudtam beindítani, pedig előző nap elég hosszú utat megtettem vele, és semmi probléma nem volt, de legalább hazáig hozott, és nem útközben fulladt le. Miközben megpróbáltam életre lehelni, lemerítettem az akkumulátort és gondolom a sok szivatózástól a gyertyák is be lettek köpve. Egy hozzáértő ismerősöm segített, akksi és gyertyák ki lettek cserélve, azonban kiderült, hogy benzin se nagyon maradt a tartályban. Lámaságom újabb jele.Azért nem gondoltam, hogy ha a benzinállás mutató a pirosba megy, akkor már gondok lehetnek, hisz azért nem teljesen nullán állt. Ismerős mindenesetre megnézte, megnyomkodta az AC pumpát, amiből semmi nem jött. Leszedte előtte a benzincsövet, csont száraz volt. Mobil kannában hoztunk bele egy kis üzemanyagot, behúzott, és láss csodát, a járgány pikk pakk elindult. Azóta erre is figyelek, de hát mindenki saját kárán tanul, és én tényleg meglehetősen laikus vagyok, de majd csak belejövök. Azóta nem volt baj a kocsival, és nagyon örülök neki, hogy rendelkezésemre áll, ha szükségem van rá.

Jó skoda vezetést mindenkinek !

Hirharang Creative Commons License 2004.02.09 0 0 207
140-ért minden további nélkül eladhatod.
Előzmény: subler_ (205)
FeketeRetek Creative Commons License 2004.02.09 0 0 206
subler: ismerős, amit írtál. Nemrég vártam egy parkolóban, a Skodimba ücsörögve, jött egy nagy Merv, kiszállt belőle 4 cigány, az egyik úgy nekivágta az ajtót, hogy még a kocsi is bemozdult! Úgy pofán vertem volna, azt a büdös férget, de sokan voltak, így csak magamban tudtam szidni! Rohadjon meg!

Jó érzés látni, hogy van még aki így szivén viseli ezeket a járgányokat!

Előzmény: subler_ (205)
subler_ Creative Commons License 2004.02.08 0 0 205
87- áprilisban lett forgalomba helyezve. Tipikus piros színű. Az állásából adódó gondot úgy értem, hogy ami öregedni tud az öregszik, mint például a gumi tömítések. Ebből az következik, hogy sajna a főfékhenger és kuplungfőhenger már cserélve lett. Jellemző az autó állapotára, hogy a nyáron a vizsgán csont nélkül átment. Persze vittem elővizsgázni, és ott két hibát találtak: gumiharmónika szakadt volt a kormányműnél, a másik hibát én okoztam, mikor még télen a nagy hidegben eltört a távfénykapcsoló. Szóval ilyen apróságok a hibái.
Amennyire tudok vigyázok rá, csak az a szomorú, hogy másoknak ez csak egy skoda. A sok "igazi autót" vezető simán nekivágja az ajtót a parkolóban, mert hisz "ennek nem számít". Szóval megszakad érte a szívem.
Előzmény: ChRiS RS (204)
ChRiS RS Creative Commons License 2004.02.08 0 0 204
Mikor gyártották a skodridat? És mit értesz az állásból adódó bajnak? Milyen színű? :)
Előzmény: subler_ (202)
cyberjani_alfa_33 Creative Commons License 2004.02.07 0 0 203
Sziasztok

Eddig én is Skodáztam. Volt egy 120 GLS-em még az orra össze nem tört. Na most ezt a kocsit szétbontom, ha esetleg kellene valakinek valami az irjon, biztos meg tudunk eggyezni. Még annyi, hogy a kocsi Nyiregyháza mellett van...

subler_ Creative Commons License 2004.02.07 0 0 202
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek memmyit lehet kérni, egy 120-asért?
Pontosabban az autóban 27000 km van, ebből az utóbbi 4 év alatt került bele 23e. Szinte minden gyári rajta, kifogástalan kívül-belül. Sehol egy rozsdafolt. Ami baja van, vagy volt, az a korából, és a sok állásból adódik.
Ha eladnám csakis egy olyannak adnám el, aki megbecsüli, mert szerintem különlegesség.

bmanyi007 Creative Commons License 2004.02.02 0 0 201
Poetry

Egy kis tál megtelt a nyálammal köszike!

Előzmény: Poetry (200)
Poetry Creative Commons License 2004.02.02 0 0 200
Üdv Mindenkinek!

Ahogy azt korábban ígértem összedobtam egy kis oldalt, amin a Prágához közeli "Mladá Boleslav-i gyári múzeumban" lévő autók tetszelegnek. Nem is tudom mit mondjak?!?! Jó szórakozást?!?! Vagy csak annyit, hogy csorgassátok a nyálatokat?!?! :-)))

http://www.tar.hu/poetrywithskoda

Poetry

KaraZ Creative Commons License 2004.01.30 0 0 199
Kachucky!

Köszi a gyors választ! A 15 mm-ről sajnos annyit tudok mondani, hogy a tartály gyakorlatilag üres. Szóval elég tragikus a helyzet, de akkor most megyek a boltba és ha igaz a jövő hét kedden meg szerelőhöz. Addig meg nem nagyon járok vele.
Még egyszer köszi!

KaraZ

Előzmény: kachucky (198)
kachucky Creative Commons License 2004.01.30 0 0 198
KaraZ
A Skoda könyv azt írja a feltöltési mennyiségeknél,hogy 0,48 liter fékfolyadék kell bele.
De úgy vigyázz,hogy ez a tartály közös a tengelykapcsoló hidraulikus működtető rendszerével.
Azt írja még,hogy a folyadékszintet tartsuk a max töltet határának közelében,ami a tartály felső fala alatti kb. 5mm-nek felel meg,s ettől számítva kb. 15 mm-nyi szintcsökkenést engedjünk meg.
Előzmény: KaraZ (197)
KaraZ Creative Commons License 2004.01.30 0 0 197
Szervusztok!

Engedjétek meg, hogy feltegyek egy körkérdést:
Skoda 120 L -be mennyi fékfolyadék megy bele?
Valahol szívárog, úgyhogy vennem kell, de nem tudom mennyi a maximum, amit elnyel a kocsi (a tartály sajnos már üres). Aztán ha feltöltöttem és merek vele menni huzamosabban is, akkor meglátogatok valami szerelőt, hogy keresse meg a szivárgás helyét. Előre is köszönöm a válaszokat!

KaraZ

Roland SkodaTT Creative Commons License 2004.01.29 0 0 196
Eladó Skoda 120GLS alkatrész bontás bol meg marat cucok Tel 0630/ 3639891
twk004 Creative Commons License 2004.01.28 0 0 195
Üdv!

Akkor én jobban állok: van 1 saját fotóm is az LR-ről! Igaz, papírkép, ennek megfelelő "felbontással", de azért van... :o)))) Meg a többi kuriózumról is. A 200 RS-t elég szépen körbefotóztam! Szerintem szép teljesítmény egy Wartburgostól... :o)

twk004

Előzmény: Poetry (187)
Hirharang Creative Commons License 2004.01.28 0 0 194
Jó konstrukció, kevés hibával. A benzinfogyasztás/per ár témát is olvashattad lejjebb, az is jó.
Én ajánlom neked, száguldozni nem fogsz vele, de remélem, nem is arra kell neked.
Előzmény: Törölt nick (188)
tischlermotor Creative Commons License 2004.01.28 0 0 193
Sziasztok, bontok egy 120-t,van 2db 5 sebességes váltom is eladó,4.22 ill ,3.9 diffivel .06209580907.
bmanyi007 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 191
Légzsák

Szerintem igen, mert az alkatrészek viszonylag olcsóak és könnyen beszerezhetőek és relatíve olcsón hozzá juthatsz egy 120-as csodához! És ha még van kedved meg némi türelmed akkor okosítgathatod is!

ChRiS RS Creative Commons License 2004.01.26 0 0 190
Az viszont tény, hogy a 120-as a többi autóhoz képest egy olcsón fenntartható kocsi. Ugyan nemtom mennyi pénzed lenne rá, de szvsz. nem kereső ember lévén ez egy igencsak morbid húzás lenne tőled. (adók, benzin, kötelező, szervíz... stb.) Olvasd el elölről a topikot, ott találsz forintosított adatokat.
ChRiS RS Creative Commons License 2004.01.26 0 0 189
Szerintem egy gimnazistának szimplán és egyszerűen nem kell autó.
Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.26 0 0 188
Hello!

abban szeretném kérni a tanácsotokat hogy egy gimnazista diáknak érdemes-e egy skodat venni?
ezalatt azt értem hogy viszonylag nem túl sok pénzzel rendelkező diák fent tud-e tartani egy ilyen
autót?

előre is köszi a választ!

Poetry Creative Commons License 2004.01.19 0 0 187
Igazából nem az én képeim. Sajnos... A neten találtam rájuk és gondoltam megosztom veletek. Azért ebben a formában, mert a link ahonnan a képek származnak már elvesztek. A héten megpróbálom feldobni az oldalra a többi képet is (a még eredeti állapotában körbefotózott múzeumból)!

Viszont örülök annak, hogy leírtad, hogy hol található. Hiszen ha arra jár az ember be kell néznie oda. Gondolom az átépítés után újra látható lesz minden. Egyszer betervezek egy utat! És akkor viszek lóvécskát is a szuveníroknak... :-)

Előzmény: twk004 (183)
twk004 Creative Commons License 2004.01.18 0 0 186
Üdv!

Szerinted? :o))))

Ez a Mladá Boleslav-i gyári múzeum, jelenleg épp' átépítés (illetve bővítés) alatt van. Mikor tavaly október végén átmentünk Prágából, akkor már csak az autók fele volt kiállítva, és hát PERSZE, hogy pont a Motorsport-részleg hiányzott... :o( Se a 130 RS, se a lentebb látható 130 LR, se a 200 RS, se a 718-as pályaautó... és ezért autóztunk Prágából még 50 kilométert! Nekem még szerencsém volt, mert 2001-ben én a teljes kiállítást láthattam, de a barátaim most nem. Annak, aki el akar oda látogatni: Prága bármely pontjából remekül ki van MB felé táblázva az út, és a pályán a Jicin-i lehajtónál kell lejönni. Onnan a buszpályaudvar felé vezető táblákat kell figyelni, mert a múzeum nincs kitáblázva, viszont a buszpályaudvar mellett helyezkedik el. 20 CZK a belépő, és ennek a sokszorosát ott lehet hagyni ajándéktárgyakra (Skoda Motorsport-os téli satyi 175 CZK, SM baseballsapka 220 CZK, dzseki 600 CZK, stb) ... :o)))

twk004

Előzmény: skoodri (185)
skoodri Creative Commons License 2004.01.18 0 0 185
Sziasztok!

Eddig csak lelekes olvasója voltam a listának, de a 130 LR kapcsán azt szeretném megkérdezni, hogy hol van ez a bizonyos műzeum, ahonnét ezek a képek származank?

köszi

twk004 Creative Commons License 2004.01.18 0 0 184
... hát nem elszúrtam? Szóval itt vannak a képek! Felhívnám a figyelmet az Eisenach-i rendszámra. Ez egy "ortodox" keletnémet páros...

twk004

Előzmény: twk004 (183)
twk004 Creative Commons License 2004.01.18 0 0 183
Üdv, Poetry!

Na igen, a múzeumi autó... :o) Én is körbejártam alaposan, bár ennyire nem mélyedtem bele a lelkivilágába, mint Te. Ráadásul akkor (2001-ben) még nem volt digi-fényképezőm, csak egy "móricka" fix-fókuszos filmes gépem. Ezzel a 130 LR-rel nyerte meg 1987-ben a Dolák/Palivec kettős az Int. Wartburg Rallye BBK-futamot. Abszolútban! VFTS-ek előtt. És a gyári B-s Wartik előtt... (hüpp... ). De a múzeumban egyből az LR-hez rohantam fotózni, pedig volt ott Felicia meg Octavia WRC is, és mégis. Itt még találsz egy SZÉP 130 LR-ről fotókat.

twk004

Előzmény: Poetry (181)
roberto33 Creative Commons License 2004.01.18 0 0 182
Sziasztok,

a kérdésem az lenne, hogy a Skoda 105,120 -AS tipusához melyik az a légszűrő, ami a legjobb minőségű, tartós ill. létezik -e hozzá nagyobb légátáresztő képességű (sportlégszűrő ).

Nekem nem skodához, ,hanem egy 1968-as évj. 250-es csepptankos Jawába kellene.

Előre is köszi a válaszokat: Vintman

Poetry Creative Commons License 2004.01.18 0 0 181
Üdv emberek!

Csináltam egy rögtönzött oldalt a Skoda 130 LR Rally autóról. Gondoltam kíváncsiak lennétek rá. Csak mivel 23db kép van róla, amikkel nem akartam a topicot lassítani, ezért jött ez a html-es ötlet. De csupán csak 1Mb az egész mérete, a modemesek is hamar megnézhetik...

http://tar.hu/poetry/skoda130lr/skoda130lr.html

S.Zola Creative Commons License 2004.01.17 0 0 180
105-120-ba hogy lehet beszerelni, amikor ott nem hengerenkénti a szívócső, hanem két-két hengernek közös ?
Előzmény: Roberto De Fopertad (177)
Poetry Creative Commons License 2004.01.17 0 0 179
Spoilerek (a tel.szám nincs ellenőrizve):



Hátha valaki akar ilyesmit...
bedrecs Creative Commons License 2004.01.16 0 0 178
Sziasztok!
Van egy eladó tetőcsomagtartóm, gyári úszerű állapot, teljesen rozsdamentes, meg van egy csomó bontott alkatrészem 120-ashoz, ha esetleg valami kellene vkinek, emilben érdeklődjetek.
Krisz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!