Sziasztok, scenicem fűtőventillátora időnként megáll, pár hete csinálja főleg városban, ha kint pályán megyek akkor párszáz km-t is kibir leállás nélkül, de van hogy a városi forgatagban percenként is leáll egy kis időre, 5-10 sec. aztán ujraindul. Más fordultra kapcsolva sem megy . Van ötletetek mi a hiba?
Elvittem szerelőhöz, kivette a bowdent, elküldtem a http://www.bowdentechnika.hu/ szakiknak postán tolnára. Kevés nap múlva visszajött szépen felújítva (újragyártva) és már építette is vissza a szerelő elvtárs. Az egészet meg lehet úszni 30k alatt (szerelői munkadíj függvényében). Maga a bowden 12-15k.
Le lehet gyártatni a bowdenessel, de előtte ki kell szerelni, hogy legyen mintája. Az elektromos részét is kell bontani ahhoz, hogy szétszedd a mechanikát. Nem emlékezem, hogy a bal, vagy a jobb oldali van pászítva a vezérlőegység előtt a másikhoz.
Ha nem vagy gyakorlott szerelő, hagyd szakira. Mondjuk én nekiláttam egy barátommal annó, de nekem a vezérlődobozban kellett turkálnom, a mechanika jó volt, mindenesetre jó kis meló volt, mivel teljesen vakon voltuk, egyikünk se szedett szét még ilyen kombót, de még nem is láttunk. Másodjára biztos jobban menne... :))
Akárhogyan is, vagy akna, vagy csápos emelő kell hozzá, vagy legalább 40 cm-re megemelni, hogy el lehessen férni alatta, ugyanis a hátsó tengelyvonalnál kell matatni.
A 2004-es Scenicem bal oldali kézifék bowdenje elszakadt. Lehet ezt külön cserélni vagy kompletten az egész elektromos kézifék rendszert kell cserélni? Azt tudja esetleg valaki, hogy milyen árban lenne ez (maga az anyagár, nem a szerelés)?
A másik kérdés, hogy érdemes-e ennek otthon nekiállni vagy inkább szakemberre bízza az ember?
A rendszám alapján az évjárat és a magyar forgalombahelyezés stimmel. Az évi 13-14 Ekm benzinesnél nem annyira szörnyen gyanús.
A kopások lehetnek valami idióta használatból, bár fura, hogy a kormány meg olyan, mintha a bőrön nyoma se lenne kopásnak.
Az ára mintha picit sok lenne...
Egy alvázszám sokat fog segíteni, vagy rögtön egy Renault szerviz látogatása, ahol mást is elmondanak. Gyanús lehet pl. ha már 3 évesen is megvolt az autónak a 100.000 km, azóta meg szervizben sem járt.
Megkérdezhetem, hogy milyen fizetési módot választottál, mert én is megrendeltem, de hiába próbáltam fizetni VISA és Maestro kártyával is, automatikusan nem fogadta el. Végül már a bankkal kötött hitelkártya megállapodást is be akarta kérni, na akkor feladtam :)
Nekem egy 2007-es rövid 1.6 16V Scenic van. Típushibája az okoskerék, amit ha bexarik akkor vezérléssel együtt javasolt cserélni. A fogyasztás azért nem annyira drasztikus, ahogy azt itt a dieselesek sokszor leírják. Én nem csak városban használom, és autópályán ritkán, így a fogyasztás 7 liter körül mozog. Ha többet városozom, vagy csak helyben használom, fel szokott szökni a fogyi 8 liter környékére. 10 litert még soha nem evett százon, akkor sem, amikor autópálya és budapest használat volt.
Lehet. Akármilyen tükröt vegyél aminek a fekete része és a lap sértetlen, majd legozól kb. 25 percet és kész.
Anno (kb 2012 én vége) talán raktam fel fotót én is, de megane klub oldalán a hőmérséklet jeladó szerelés kapcsán van fent fotó. A scenic levétele eltér, a többi nem, de erről én is írtam.
Szeretném kérni a segítségeteket! Ma sajnos egy tolatás során megsérült a jobb oldali visszapillantó tükör belső fekete műanyag része, a tükörlap, elektromos funkció, fényezett borításnak nem lett semmi baja. Ilyen esetben lehet-e csak a tükör-fényezetlen, fekete műanyag részét cserélni? Köszönöm szépen!
Tegnap volt másfél óra szabadidőm és nekiálltam kicserélni az előtét ellenállást (automata klímás) és kitakarítottam az eldugult esővíz elvezetőket a vízvályúban.Mondanom sem kell, hogy el voltak dugulva (nedvesség az első ülések előtti padlórekeszekben), de ez látszott a régi előtét ellenálláson is. Kívül-belül vízkő keményen.
Most már van minden fokozat, nem csak max fordulaton pörög.
Csináltam képeket, hátha valaki neki állna, vagy esetleg később lenne rá szüksége.
Az előtét ellenállás a kesztyűtartó kiszerelése után hozzáférhető, jól felül. ;-)
Egyébként az újrahúzott kormány és vgomb sajna lehetséges 100.000km után. Az ebben az időszakban gyártott Rönók ezen két alkatrésze silány minőségüek voltak. Az enyémet olyan 125 ekm-rel vettem és abban is rommá volt kopva mindkettő. Erről a témáról már volt discussion a múltban.
Nem vagyok szaki, de a kormány újrahúzottnak tűnik, a váltógombról az "ezüstözés" teljesen lekopott, a kártyanyílás förtelmesen karcos, és a kijelzőnek is mindtha lenne egy kis bibije (bár ez lehet hogy csak a fénykép hibája). Én gyanakodnék.