Haggyad már magad, igen is a te hibád, hogy ilyen béna vagy, a szerelöddel együtt, csak gratulálni tudok a nagyon jó vételhez!!! Próbáld ki 200Km/h nál akkor még benzint sem fog enni nemhogy olajat, nevetségesek vagytok! UI: Válts szerelöt
Nem muszáj ebben a tróger országban élned. El lehet innen menni.
A KORREKT kereskedés meg nem csapja be a vevőt, nem ad el egy törött autót sérülésmentesnek. Valamint, ha az a véleménye, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatból ered, akkor nem azt várja, hogy a vevő bizonyítsa be, hogy rendeltetésszerűen használta a holmit, hanem - betartva a törvényt- ő maga bizonyítja a rendeltetésellenes használatot.
Az meg, hogy a vevő tehet mindenről, mert hiába vitt magával szerelőt, mégse vették észre se a törést, se a kopott motort, és ezért úgy kell neki, ígyjárás, máshol se járt volna jobban... Aha. KORREKT.
Golfracing, nem akarok személyeskedni, de Neked egy picit el van már hangolva az agyad. Persze ebben a Prága-i menedzsment is jócskán ludas a - minden bizonnyal - szépszámú agytágító-tréningjeivel.:-)
Beszélsz itt öt elemet átfestett újautókról, 0% indulókról, értékvesztésről, bla-bla-bla, amik egyrészt: nem igazak a legtöbb estben (az értékvesztést kivéve).
Másrészt: Ezek ugyanúgy fellehetőek használt kocsinál, így az AAA-nál is.
Arról persze bölcsen hallgatsz - gondolom az Ügyfelek előtt is -, hogy:
1, Mekkora hitel-jutalékkal dolgozik az AAA pl. a Tecnicredito Bankkal?
2, Milyen pofátlan kamu-árakat mondanak az erre képzett operátorok Prágából, amiknek soha semmi köze sincs a személyes kilátogatáskori "valós" árakhoz?
3, Hány embernek kell kenyeret adni a Cégen belül, hisz egy átalagos ügylet kb. 4-6-8 ember "közreműködésével" jön csak létre az AAA-nál, akik mind kenyeret (fizetést) kérnek?
Mellesleg lopjuk a dárga idődet! egyszer beszélgettem egy ügyfélle. Elmesélte, hogy ő óráként 5000 Ft-ot keres.mondta hogy nem ér rá itt várni. Mondtunk neki egy árat. nemörült neki. mondtunk neki mégegyet megvettem a kocsiját.. amint kimondtam a nagy összeget kapásból tudott várni. érdekes. hmm. Drága idő... mit értesz drága idő alatt.. szerintem autókról beszélünk nem bicikliről. 5 perc alatt nem lehet elintézni mindent! ez nem a Tesco. de ha bemész pénteken egy nagybevásárlásra ott is el tudsz b*****ni 2,5 órát, és a szemed sem rebben. én is végigjártama hóhérakasztást. eladtam a cégnek a kocsimat, és vettem egy másikat. mégsem hisztiztem. kivártam a sorom. és a mai napig nincs probléma a kocsimmal.. tudni kell autót venni emberek. nem köpködni kell, hanem odafigyleni...
Az , hogy egy fórumon, helytelenül írok még nem jelenti azt, hogy paraszt is vagyok!! Tudod , aki viszonylag sokat ír billentyűzettel, hajlamos összecserélni a betűket, vagy megnyomja a shiftet, és nem lesz nagy betű belőle! De ezért tart itt ez az ország, mert ilyen dolgokon akadtok fent, holott a fontosabb dolok fölött szemet hunytok, vagy csak simán átlépitek. nem vagyok rasszista, és nem fogom a cigányok pártjait sem, de lassan többet érnek mint mi! ha egy roma bajban van, akkor a többi mellette áll. De ha én rosszul lennék a városban és összeesnék, kíváncsi lennék, hogy hány ember segítene felkelni. 10 -ből 7 -en átlépnének és még fintorognának is, hogy paeaszt részeg.. megdugta a nyúl a borzot, hogy ilyen tróger országban kell élnünk! mellesleg, ha elkezdi zabálni az olajat a kocsi, nemhiszem ,hogy a kereskedés lenne a hibás! És szerintem akkor is KORREKT kereskedés az AAA. nem sztárolom, csak ép ésszel belegondolok. de aki nem akar kocsit venni, az ne vegyen ennyi. Menjen tovább és vegyen máshol Azthiszem Bp.-en is van jópár kereskedés, és szerte az országban is! el lehet menni venni új autókat, amin már kapásból festve van 5 elem, és eladjákj újkánt, meg tesztautónak használták és van benne 15 000 km , holott te 0 -val veszed, lehet örülni neki, amikot 0%-al elhozod, és már buktál egy átlag autón 600 000et! és már kapásból többe van a tőketartozásod mint az autód értéke :D:DD vegyetek újat azzal nem lesz gond.. pffff..... üdv egy AAA-s
Srácok én tényleg nem akarok kötekedni csak annyi lenne a kérdésem,hogy ha magánszemélytől vásároltad volna meg az autót,ugyanezekkel a késöbbi hibákkal akkor mit tudnál csinálni? Visszamész és kivered a balhét:-) :-)). Nem hiszem,hogy bármivel többet tudnál tenni.
Alapvetően egyetértek azzal hogy aki használt autót vesz az egy nagy lutri, és ez nem csak AAA autó sajátosság. Ha úgy megveszel egy gépet hogy átnézted és szakértőt vittél akkor az csakis a te hibád nem a kereskedőé. Mindig úgy megyek oda egy autóhoz hogy azt amit mondtak róla leszarom, és amit én és a szerelőm látunk abból indulunk ki...erre mondok egy árat amiért vagy adja vagy nem. Ha nem megyek máshova. Persze ezzel a módszerrel is bele lehet nyúlni...megesik de ehhez a kereskedőnek semmi köze max annak aki előtte hajtotta.
Ha már azzal dicsekszel, hogy nálatok " írástudó emberek dolgoznak, nem 8 általánosos parasztok", akkor próbáld meg alkalmazni a magyar helyesírás szabályait. Például a "Korrekt Autókereskedés" az így helytelen, ezt nem kéne nagy kezdőbetűkkel írni, viszont a mondatokat nagybetűvel kell kezdeni.
az meg h pár hét múlva el kezdi zabálni az olajat a te sarad! ki tudja bebizonyítani h rendeltetés szerűen használtad a kocsit?
El vagy te tévedve. Ha azt állítod, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használatból ered, akkor ezt neked kell bebizonyítanod. Nem pedig a vevőnek cáfolnia.
Akkor is ilyen szakismeretekkel rendelkező szervizessel találkoztam és szóról szóra így történt a dolog, különben minek írnám le??????? Az már a te bajod, ha nem hiszed el! Ennyi!
lehet h 2 be 90el mész kint országúton. és csodálkozol, hogy ráolvad a motorháztetőd a blokkra!
TIPPPIKUS szervizes duma!!!! ...egyébként sanszos, hogy kettesben 90-el húzatom...mert mindenki ezt teszi szerintem! Sőőőt! Direkt ezt teszi, hogy szétbarmolja a kocsiját!
ha visszamész reklamálni, akkor még viszonylag jól jársz ha csak elküldenek, és nem an****nak le... vagy satöbbi satböbbi
Itt nem küldenek el, hanem lopják az amúgyis drága időmet, meg hazudoznak össze-vissza!
És ha elolvastad volna normálisan, amit írtam, azt mondtam "magánszemélytől"!!! Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a nagykorosire vagy a pecsi bolhapiacodra kell menni kocsiért...sőőőt! ;)
de énszerintem azért az AAAban egészen jól átvizsgálják a kocsikat.
Hááát ezaz!! Szerinted... :D
Egyébként kétlem, hogy rendesen átvizsgálnák, ha nem a kiállítottakból veszek, hanem az ad hoc átvettekből, amik átvizsgálásra várnak. Mert ugyebár akkor már minek átvizsgálni. A hülye elviszi aztán ha gáz van, akkor az már "nem rendeltetés szerű használatból fakad". És bezárul az ördögi kör.
...érdekesmód a garanciát egy szóval sem említetted.... hmm, vajon miért??? :D:D:D
másrészt ha törött egy autó roppant egyszerűen ki lehet deríteni! első alváz szám ellenőrzés. ha AF es már hiba van :D:D
aztáns zépen sorjában, tűzfal, masszázás, nyúlványok, masszázás, doblemezek, masszázás, tornyok és a masszázás, aztán emjük kfielé. küszöbök, ponthegesztések, masszázás, esetleg van e rajta huzatópadnak nyoma, van e színeltérés a küszöbön, és haladjunk felfelé, oszlopok, gumi letépése, ponthegesztések ellenőrzése, lehetőleg belül is, hogy színazonos e a kocsi, és h nincs e Flex nyom, haladjunk hátra, sárvédőívek ellenőrzése, hátsó oszlopok, sárvédők ellenőrzése, valamitn elgutolsó sorban a csomagtértálca, és a hátfal ellenőrzése, és megint massza vizsgálat. ha ez megvan akkor figyeljünk rá h elöl és hátul meg alul színazonos e a masszázás, és nagyjából egyformán van a fújva vagy ecsetelve. aztán jöhet a festékmérés, tornyok, tűzfal küszöbök, falcok, oszlopok nagyon részletesen, tető nagyon részletesen, és a kasztni elemek. aztán jöhetnek a csavar ellenőrzések. h emg volt a bontva a bódé valahol. aztán jöhet a gyári alutábla ellenőrzése, h gyári popszegecs e vagy jó magyar bunkó fejű szegeccsel van a felrakva. utánna. hátsó ülések felhajtása, ülés alatt megnézni a kasztnit, hátha találsz benne üvegszilánkot vagy akármit, vagy flex nyomokat, hegesztés netalántán.. és jöhet végül de nem utolsó sorban az ablakaok ellenrőzése. típusazonos e, megfeleő gyári szám, meg felelő évjárat az ablakokban, esetleg benne vana rendszám akkor leellenőrizni, a műszaki dolgokra nem térnék ki h mit hogyan nézel, mindenkinek egyértelmű szerintem. az h reális e a km vagy nem roppant egyszerű eldönteni. kormány, váltógom, pedálok, ülés, ajtókilincsek kívül belül, kapcsolók ellenőrzése. és még be sem indítottuk a kocsit. ha beindítod, leveszed az olajbetöltő sapkát, és akkora kartergáza van h fejbelő a kupakkal, akkor nyílván nem reális a km, vagy a nivó pálcánál kartergáz jön ki akor is szar a motorja.. olajfolyások, tartályok ellenőrzése. nem szégyen megszagolni a kupakokat. pl benzin szagú az olajbetöltő sapka.. gondok lehetnek. vagy égett olaj szaga van akkor is.. váltó ellenrőzése, holtjáték., meg ha kiviszed tesztútra menj már 3 ikba viszonylag nagy fordulaton ésválts vissza kettőbe, ha recseg ropog szinkronos, féltenegelyek ellenőrzése, gátlók ellenrőzsée, kormányösszekötő gömbfejek. ezt mind egy laikus meg tudja nézni. ha minden stimmel nagy gond nem lehet.. jah meg a klíma légzsák ellenőrzése a legfontosabb, meg h elalszik a légzsák oké,de talán lenne is kéne benne, nyomkodjátok már meg a kormányt, meg nézzetek már be alá.! bocs h hosszú voltam
Srácok miről is vitatkozunk? mien kocsit vettél? használt autót! aláírjuk h lehetséges h van baja a kocsinak! miért nem vitted el szakszervízbe átnézetni. az meg h pár hét múlva el kezdi zabálni az olajat a te sarad! ki tudja bebizonyítani h rendeltetés szerűen használtad a kocsit? lehet h 2 be 90el mész kint országúton. és csodálkozol, hogy ráolvad a motorháztetőd a blokkra! aki használt autót vesz, annak figyelembe kell venni ezeket a dolgokat! lutrit vesz. ha meg utálod az AAA Autót, akkor menj ki a nagykőrösire, vagy a pécsi vásárba és vegyél vágott, totálkáros szart, amiben még bűzlik a hulla maradványa!azzal biztosan jobban jársz. és ha visszamész reklamálni, akkor még viszonylag jól jársz ha csak elküldenek, és nem an****nak le... vagy satöbbi satböbbi. Tisztelet a kivételnek, nagykőrösin is vannak jó autók, és vannak pécsett a vásárban is, hogy csak egy két példát hozzak. de énszerintem azért az AAAban egészen jól átvizsgálják a kocsikat. sosem egy ember nézi meg. miután megvettük a kocsit, még kb 3 szor mennek vele, emelőre rakják, szétrángatják stb stb. nyílván előfordul, hogy probléma van egy autóval. mi is hibázhatunk mi is emberek vagyunk. de azthiszem egy igen Korrekt Autókereskedés. a szakértelmed nem kérdőjelezem. de azért a lengőkar szilentet senki sem keveri össze a főtengely szimeringel énszerintem.. itt azért írástudó emberek dolgoznak, nem 8 általánosos parasztok! de roppant egyszerű. többet nem kell jönni az AAA ba és nem kell venni kocsit tőlünk. majd jön helyetted másik. ezért adunk el éves szinten 6-8 ezer kocsit magyarországon. üdv egy AAA -s dolgozó
A feneke volt sérülve olyannyira, hogy kapott egy új kipuffogót is emiatt (colpa mia, hogy nem figyeltem, de ez nem is zavar). Nem az eleje, szal a motort nem érintette. A motorház sérülésmentes volt, mert ha akár egy kis gyűrődés vagy bármi lett volna elöl a karosszérián, akkor tuti nem veszem meg. Erre extrán figyelek mindig!
Ha az auto atment ezen az egyszeru vizsgan, johet a muszeres diagnosztika: a hibauzenetek puszta lete, illetve jelleguk szinten kizaro ok lehet. igen, ehhez el kell vinni az autot egy nagyobb szervizbe -- de ezt az AAA-nal is engedik, valaki leirta mar a sajat tapasztalatat.
A műszeres vizsgálat manapság, már bocsi, de sz**t sem ér! Mert előtte hülyék lesznek a hibaüzeneteket nem törölni és a kp.-i computert nem visszaállítani, hogy semmit se lehessen észrevenni belőle. Még azt se, ha mondjuk a kocsi 230e km-t futott, amit 140e-re állítottak vissza és így próbálják egy kama szervizkönyvvel eladni. Egyedül a hangjáról egyes alkatrészek állapotáról és a szevizkönyben lévő egymásnak ellentmondó apróságokból lehet rájönni a dologra...ha van egyáltalán "vezetett" szervizkönyv.
Másrészt meg majd pont az eladó műszereivel méretném meg, hogy minden rendben van-e... :DDD
>>Mert számukra az egész motor és az egész váltó amblok kopó alkatrésznek minősül, csak ne kelljen semmit se költenie a cégnek a javításra. Egyébként a szerződésben nincsenek részletezve a dolgok. Csak „motor” és „váltó” szerepel :DDDDD<<
Akkor ezek szerint megiscsak reszletezve van. Ha azt irjak, hogy a motorra es a valtora vonatkozik a garanciia, az egyreszt meglehetosen galans, masreszt egyertelmuen mutatja, hogy azt nem soroljak a kopo alkatreszek koze.
Nem tudom, hogy a "nincsenek részletezve"-n mit nem lehet érteni???? Egyébként te egy nagyon naív ember lehetsz....mert én is az voltam, hogy jóhiszeműen elhittem: akkor mindez a "nem kopó kategóriába" tartozik.
A VW szervizemben azt javasolták, hogy töltögessem csak az olajat, mert olyan blokkja van, amihez nem szívesen nyúlnának hozzá és ez egy szériahiba. Mármint az olajos dolog.
A kocsi egyébként megvan, imádom mindezek ellenére és 180-al közlekedek a pályán, mert akkor kevesebb olajat eszik, mint 140-nél :D
De az egész legelső hozzászólásomnak nem is ez volt a lényege, hanem hogy ÓVA INTSEK MINDENKIT AZ AAA-tól!!! Vegyetek inkább magánszemélytől! Nehezebb megtalálni az igazit, de tuti nem olyan kocsival mész el, amire kb. rádumáltak, vagy a 200 szebbnél szebben letisztított autó között egyszerre csak beleesel! A pszicológiát jól nyomják, azt meg kell hagyni :D ..csak az édeskevés! Kocsit nem egy napra vesz az ember!
Hát öregem, most remélem nagyon okosnak érzed magad!!!!
Probaltam egy kis objektivitast csempeszni a tortenetbe :-)
A szerelő motorikusan nézte meg a kocsit és akkor semmi gond nem volt, mert egy próbaút hosszára úgy rendberakták!! …de ugye ilyennel már találkozhattunk…. (A blokkot mégse kaphatta szét helyben a szerelő, és nem hiszem, hogy te megtetted volna.)
Kezdjuk ott, hogy mivel ez egyfajta hobbim, szivesen jarok el az ismeroseimmal hasznalt autot nezni, persze csak azt a nehany tipust, amit alaposabban ismerek.
Azert szoktam elmenni, hogy egyutt kiszurjuk a teljesen szar autokat (erosen torott, tul sokat futott), illetve megbecsuljuk, kb mennyit kell biztosan rakolteni az autora a kozeli jovoben. Kb ennyi, amit biztonsagosan fel lehet vallalni, esetleg milyen kompromisszumokat kell hozni a tulajnak. Ezen informaciok birtokaban konnyebben dontheti el, erdekli-e a konkret auto.
Nagyon gyakran mar az internetes hirdetes kepeibol vagy szovegebol ki lehet szurni, hogy melyik autonak vannak komoly problemai. A szemrevetelezes a retegvastagsag megmeresevel tortenik. Az okosan vegzett meresekbol nagyon sok dologra lehet kovetkeztetni. A muanyag-eleju autoknal (pl. Renault) szinten vannak trukkok a balesetmentes eloelet igazolasara.
A motorba nem lehet belelatni, egy egyszeru szemrevetelezes gyakorlatilag nem mond semmit. A motor hangja, viselkedese mar valamivel tobbet elarul, de csak a tipust igen alaposan ismeroknek. Azert ra szoktam nezni az olajra es a hutofolyadekra: a jol belott szint, a folyadekok szemrevetelezessel megallapithato allapota, meg nehany apro jel (pl olajszuro markaja) a karbantartas rendszeressegere, lelkiismertessegere enged kovetkeztetni.
Ha az auto atment ezen az egyszeru vizsgan, johet a muszeres diagnosztika: a hibauzenetek puszta lete, illetve jelleguk szinten kizaro ok lehet. igen, ehhez el kell vinni az autot egy nagyobb szervizbe -- de ezt az AAA-nal is engedik, valaki leirta mar a sajat tapasztalatat.
Szemrevetelezessel jol vizsgalhato a tengelykapcsolo, a futomualkatreszek, a kormanymu, a fekek, a kipuffogorendszer allapota.
De ezeknek, amit leírtam általában már mind elő kellett, hogy forduljanak eddig, szóval tudniuk kellett róla, okoska!
Nincs olyan modszer, amivel 3-4 ezer kilometeren keresztul tunetmentesse lehet tenni egy gyakorlatilag vegelgyengulesben meghalt motort.
Szoval -- szerintem -- egyaltalan nem biztos, hogy akar az auto elozo tulajdonosa is tudott volna rola. (Tenyleg, begul hogyan oldodott meg a problema? Motorfelujitassal?)
Mert számukra az egész motor és az egész váltó amblok kopó alkatrésznek minősül, csak ne kelljen semmit se költenie a cégnek a javításra. Egyébként a szerződésben nincsenek részletezve a dolgok. Csak „motor” és „váltó” szerepel :DDDDD
Akkor ezek szerint megiscsak reszletezve van. Ha azt irjak, hogy a motorra es a valtora vonatkozik a garanciia, az egyreszt meglehetosen galans, masreszt egyertelmuen mutatja, hogy azt nem soroljak a kopo alkatreszek koze.
Hát öregem, most remélem nagyon okosnak érzed magad!!!!
A szerelő motorikusan nézte meg a kocsit és akkor semmi gond nem volt, mert egy próbaút hosszára úgy rendberakták!! …de ugye ilyennel már találkozhattunk…. (A blokkot mégse kaphatta szét helyben a szerelő, és nem hiszem, hogy te megtetted volna.)
A rejtett hibák azért rejtettek, mert pontosan menet közben jönnek ki. De ezeknek, amit leírtam általában már mind elő kellett, hogy forduljanak eddig, szóval tudniuk kellett róla, okoska!
Az olaj nem „folyik ki egyszerűen”, hanem a motor eszi meg, mert semmi tócsa vagy egyéb nincs a kocsi alatt ;)
„vagy valami ilyesmi”….hát nem tudom hova kerülhet még az olaj a motoron, vagy a kocsi alatt lévő aszfalton kívül???? …talán Pumukli issza meg??? Ki tudja :D
Még ezek után is véded a szervizeseket??? Asszem az immó csak ráadás volt..de egy szervizesnek ezt is tudnia kell, hiszen ezért szervizes. De lehet, hogy ezt az embert csak felvették, mert a ***pajtások össze-össze járnak…
A kopásos dolgot nekik magyarázd!!! Mert számukra az egész motor és az egész váltó amblok kopó alkatrésznek minősül, csak ne kelljen semmit se költenie a cégnek a javításra. Egyébként a szerződésben nincsenek részletezve a dolgok. Csak „motor” és „váltó” szerepel :DDDDD ..de ezt is jobban tudod ugyebár……
JAJJJJJ DE SZERETEM AZ ENNYIRE OKOS EMBEREKET!!!
Az egyik szerelő ismerősöm is jelen volt a vásárlásnál, meghallgatta, megnézte, leokézta.
Remelem, azota vele minden kapcsolatot megszakitottal. Az, hogy nem latta meg, hogy korabban komolyan serult autorol van szo, az mindenkepp felrohato neki.
Mikor átvettem és elvittem alaposabban átvizsgáltatni kiderült, hogy törött volt...szóval az egyik pont már eleve nem igaz a sales-es állításaikból.
Aki retegvastagsag-vizsgalat nelkul megy el hasznalt autot venni, az sikeres ember nem lehet.
És itt nem a kocsi típussal volt a gond, hanem hogy nem tájékoztattak a rejtett hibákról
A rejtett hiba -- mint a neve is mutatja -- rejtett, tehat nehez rola tajekoztatni. Ma senki nem tudja megmondani, hogy 3-4 ezer kilometer mulva milyen hibaja jon elo az autojanak.
hirtelen elkezdte eszméletlenül zabálni az olajat (0,5-1 l/400 km!!!)
Ha valoban hirtelen tortent a dolog, akkor valami egyszeru oka lehet, nem a kopas. Valoszinuleg egy tomitogyuru lazult meg, es egyszeruen kifolyik az olaj, vagy valami ilyesmi. A kopottsag miatt az olajat elegeto motorok fustolnek, a gyakorlatilag ketutemu uzemmodban mukodo auto iszonyatosan fustolne, mint egy gyarkemeny.
A szervizes kérdez tőlem és ráadásul ilyen alap dolgot wazz :D
Nem tudom, milyen immod van, de ha munkafelvevo lennek, en is inkabb rakerdeznek, minthogy nekialljak kiserletezni.
Erre a csákók egymásra néztek és csak meresztették a szemüket, hogy alapjában vége igazam van..szóval a hír igaz, CSAK...
Az auto hibainak nagy reszet a hasznalat, azaz a kopas okozza. Ha azonban muszaki-jogi ertelemben nezzuk, a fodarabok kopasa egy dolog, a kifejezetten kopassal mukodo alkatreszek (fektarcsa, fekbetet, kuplungszerkezet, stb) meg egy masik dolog. Szerintem a szerzodesben reszletesen es tetelesen felsoroltak, melyik alkatreszekre vonatkozik a garancia, es melyik alkatreszekre nem. Legalabbis a Weltauto-nal igy van.
Sziasztok!
Beleolvasgattam az előzőekbe és gondoltam megosztom veletek az átfogó vásárlási és szervizes tapasztalataimat. Ez mind megtörtént és szóról szóra igaz!
Egy IV-es Golfot vettem náluk. Az egyik szerelő ismerősöm is jelen volt a vásárlásnál, meghallgatta, megnézte, leokézta.
Mikor átvettem és elvittem alaposabban átvizsgáltatni kiderült, hogy törött volt...szóval az egyik pont már eleve nem igaz a sales-es állításaikból. Ezt követően beletettem városi és pályás (átlag 130-140-el járkáltam a pályán) használat mellett kb. 3-4000 km-t 3 hónap alatt és hirtelen elkezdte eszméletlenül zabálni az olajat (0,5-1 l/400 km!!!), hogy az elektromos gebaszokat már ne is soroljam. Kb. majdnem többet jártam vele saját VW szervizbe, mint bárhova... PEDIG A GOLF MEGBÍZHATÓ!!!! És itt nem a kocsi típussal volt a gond, hanem hogy nem tájékoztattak a rejtett hibákról (ismét egy szerződésszegési pont, csak győzzem bizonyítani :)
Jah és mielőtt átvettem volna, direkt kértem, hogy NE polírozzák le. Mikor este átadták még nem láttam semmit. De másnap reggel rendesen lehetett látni, hogy totál el***ták a polírozást. Tiszta gány munka, még én is jobban meg tudtam volna csinálni!
A legviccesebb az volt, hogy a sales-es srác még a legelején, mikor csak nézegettem megpróbálta bedumálni, hogy "ááá, ez nemdohányzó volt". Erre megnézem a csikktartóját, és mily meglepő, dugig volt hamuval :)))))) Ez volt az első apró intő jel, amit figyelembe kellett volna vennem, de beleszerettem első látásra.
Visszatérve az olajos történethez. Ekkor nagyon berágtam és visszavittem hozzájuk (garancia a motorra ugyebár), hogy nézzék meg mi lehet a baja. Szóval odavittem az AAA-hoz +50 km, egye fene! Mikor leadtam, a szervizes srác - aki átvette - nem tudta elindítani az immó miatt, mert életében ilyet még nem látott és megkérdezte, hogyan működik. A szervizes kérdez tőlem és ráadásul ilyen alap dolgot wazz :D lemegyek hídba :DD Ekkor már kezdett felmenni bennem a pumpa, pedig még csak 3 perce voltam a telephelyen. Ezt követően 6 (!) órát vártam, hogy behívjanak a szerviz irodába és elmondják kb. milyen vizsgálatokat nem végeztek el a kocsin.
Kaptam az alkalmon és leteszteltem a szervizes gyerekeket, hogy újra fitogtathassák tudásukat: Megkérdeztem, hogy "a szilentek vannak elkopva és azért eszi ennyire az olajat??" Erre a srác nagy bólogatással felelt, hogy "igen, jól látom...a szilentek, és motorfelújításra lenne szükség". Illetve segítőkészen hozzátette, hogy tud mondani hozzá szerelőt is, ahol meg tudom csináltatni. Azonban "a garancia a kopó alkatrészekre nem terjed ki.....!!!!"
1. Ennyit a szakértelemről, ugyanis a szilentek (rezgéscsillapítók) nem is a motorban vannak!!!! SORRY ;) (A szimering gyűrűk kopása lehetett volna egy jó válasz a nagy olajzabálásra. Ezt még én is tudom, pedig nem vagyok szakember.)
2. Ha motort kell cserélni...a felújítás lényege kb., akkor ez nem csak kopó alkatrészeket érint, hanem a blokkot is! ismét sorry
3. Vígaszdíjul kaptam egy háromszöget és egy félig használt kormányzárat...meg persze egy életre elég AAA Autós tapasztalatot! Az a mákjuk, hogy belefáradtam a multikkal szembeni szélmalomharcba.
Végezetül poénból, nevetve feltettem még két extra kérdést távozás előtt:
- "A váltóra is külön garanciát vállalnak a motor mellett, ugye?!"
- "Igen. " - Hangzik a válasz.
- "Akkor abban mi nem kopó alkatrész?! A váltóbot???? " :DDDDDDDDD
Erre a csákók egymásra néztek és csak meresztették a szemüket, hogy alapjában vége igazam van..szóval a hír igaz, CSAK...
Ezzel elköszöntem, bevágtam magam mögött az ajtót és elhúztam a csíkot.
Az tuti többet autót itt nem veszek!
Szerintem a működésről ne is beszéljünk mert már kb 10-éve van jelen(AAA) Közép Európában,és egyre jobban terjeszkedik.Korrekt kereskedők?Hát igen küföldről behozott totálkáros és vágott autók eladása sérülésmentesen,vagy új autók esetén akár 500.000.- többet ér az autó,majd vissza fizeted a hitelen.Hát akkor melyik a korrekt kereskedő? Eurotax? Hát igen! Felejtsd el, irányárnak teljesen jó,de ugyis az autó álapottától függ.
Belepofázoknak azt üzenem hogy egyszer szánjon rá fél napot, hogy poénból begurul a kocsijával az AAA hoz és megpróbálja eladni. Mindegy mennyiért csak próbálja meg és szembesül ezzel:
-A telefonos ajánlatkérés soha mégcsak köszönőviszonyban sincs a helyi árral (általában eurotaxot ígérnak telcsiban a helyszínen meg annak kb 60%-át)
-Elveszik a forgalmit, hogy ne tudj elmenni amikor meghallod mennyit mondanak
-Váratnak és váratnak had főlj a levedben
-Miután megegyeztek az árban még rád akarják verni az átírás és az átnézés után hibák árát (még akkor is ha te azt előzőleg pontosan felsoroltad a nyilatkozatodban)
-Ha el akarsz menni akkor, elmennek beszélni a "magasabb szintű döntéshozóval" (aki nem létezik, ugyanis csak az eurotaxot nézik és az értékesítő dönt teljes körben az árról) 20 perc és engednek pár ezret...és ez megy órákon át...
-Életemben soha nem voltam olyan jó pscihológiai-sals tanfolyamon mint amit ott kaptam azon a fél napon. Kifinomult nagyon jól felépített lehúzás.
Én nem szidom a céget mert, az üzleti modelljük szédületes és a módszertanuk is elsöprő, de mint ember a gépezetben nálam a nullánál is kevesebbek. Mégpedig azért mert az egyszerű embereket szemérmetlenül leveszik a sales módszerrel amit alkalmaznak. Itt a nyugat viva la capitalism!
"Akik itt védik az aaa-t, azok mind 1-5-15-25 hozzászólású, nemrég regisztrált nickek, valahogy az az érzésem, hogy ugyanarról a helyről...."
Nyilván kétségbeesetten védik a céget, mert ha nagyon elterjed az autósok körében hogy az AAA-val nem éri meg szóbaállni (csodálom, hogy a homáron még nem volt post róla. Akkor azt is megtudnánk, hogy az AAA egyősi román cég:), akkor nem mennek hozzájuk vevők. Márpedig a vevőkből élnek, bármennyire is úgy tesznek, mintha nem így lenne.
Tényleg kerülni szeretném a rosszmájúskodást, de a PUG 307 ismeretében ezen ismét csak nem csodálkozom. Kevés autó vívott ki magának olyan kétes hírnevet a megbízhatóság területén, mint pont ez a modell. (Ez persze különösen a 2001-02-es gyártási évű modelleikre vonatkozik.)
ON
Ja és mégvalami...egy ici-picit csiszolj a hejesirrásodon:-)))
Egyébként még csak anyit fűznék hozzá,hogy van egy nagyon jó barátom aki egy vadi zsir 307-est vet,0 km-est. Az első héten minden nap vissza kelet menie mert gondok voltak az autóval.És új autó volt akkor amikor vásárolta.