Szia, ne torodj a tobbiekkel, megzavartad oket a hetvegi pihenesben.
Engem meg oreg szakik oktattak, hogy szakaszosan kell a hibat felderiteni, es tokeletesen leirtad a problemas szinteket, igy maris lehet szakaszosan javitani:
1. szakasz - szepen deklaraltad, hogy a kozvetlen problema a web es a bongeszo miatt van
Eloszor probald meg lekapcsolni a webet, es ugy probald ki, hogy bongeszod inditva lefagy-e a gep.
Ezutan ellenprobakent kapcsold vissza a web-et, es probald ki, hogy bongeszo nelkul is mukodik-e.
Majd, a biztonsag kedveert esetleg kiprobalhatod masik bongeszokkel is.
2.szakasz - leirtad, hogy a problema win8 es win10 alatt jelentkezett
Probald ki, hogy mas operacios rendszerek eseten is fennall-e a hiba?
3. szakasz - leirtad, hogy a hiba a gepeiden van
Probald ki, hogy a gepek helyett mas eszkozt hasznalsz - laptop, notebook, tablet, ami elerheto szamodra.
Ha vegeztel a tesztekkel, ird meg az eredmenyt, es tudok tovabbi segito tanacsokat adni.
(Arra kerlek, ertesits, mikor kapcsolod le es vissza a webet, hogy elotte vagy utana le tudjam tolteni az iso-t.)