Még egy gondom van ! A műszerfal közepén a kijelző ( km állás, megtett km, fogyasztási adatok , óra stb ) eg yidő után elsötétül. Nyáron nagyon hamar , ilyenkor kb. fél óra után. Egy szaki azt mondta , ez típus betegség. Van-e erre valami gyógymód , varázsige, hozzáértő szakember aki esetleg javítani tudná ? Vagy csak a csere az orvosság?
VW Caddy 1,9 PDTDI 2012-s járgány BLS motorkód, (tuti) 250 000 km Az EGR szelepet lehet-e külső energiával próbálni valahogy ? Nincs számítógépem, programom, tehát szofverrel nekem nem megy.
Sajnos semmiféle hibaüzenetet nem generál, és más hibaüzenet sincs a szerelő véleménye szerint mechanikus ba-----a meg van vele. Volt már kiszerelve kb 1 éve, akkor a látható trutyit kitakarítottam, a csőből is ........és ez az egész nyűglődés kb. akkortól van. Valamit el ba....rkácsoltam ??????
Mindenféle feszültség rendelkezésemre áll, ha szükséges a külső energia a mozgatáshoz .
A jelenség : teljesen random módon hidegindításkor 1-2 pöffenés után leáll , és csak hosszas "köszörülés " után indul el újra a motor. Tegnap egy hosszabb, kb. 30 km-s úton 3000 felett tartottam a fordulatot , hátha kiég a korom vagy lerakódás. Az eredmény , reggel elindult , délután nem, csak lejtőn gurulással tudtam életre kelteni. Amit megfigyeltem, bár ez lehet hogy fals infó , ha a kocsi balra dől, akkor többször előjön ez a jelenség.
Van ötletetek arra a hibára, hogy miért van ,hogy kisteher CAddynél a két első ajtó kinyitásakor az mfa nem jelzi az ajtó nyitást és a beltéri lámpa sem kapcsol fel. Csak akkor, amikor leállítom a motort és kiveszem a kulcsot. viszont amikor a tolóajtót nyitom ki akkor felkapcsolja.
Annyit tudni kell róla, hogy manuális zárról és ablakemelőről át lett alakítva elektromosra, tehát nem megy már a központi elektronikába az ajtóktól két kontakt szál, hanem can-en kezeli le. A dolog érdekessége, hogy a toló ajtó nyitást kijelzi, annak a kontakt szála a komfort modulba megy... Egyenlőre nem értem az összefüggést.
vcds-ben turkáltam picit, de nem találtam meg az erre vonatkozó beállítást.
Az ajtóban levő modulokat látja a vcds, inkább valami átállítás hiányozna.
Na itt van! Egy okos ember a sok közül 4 motion! ne felejtsétek el a nevét mert ő tudta látatlanból is a választ! Egy teljes napom ment rá mire magamtól rájöttem,este 9óra tájt vissza mentem a garázsba lefekvés előtt, mert így aludni nem bírtam volna és mentem végig mindenen mire felvillant a fény a beltérben. a kunama tátá! vagy mint a lányom szokta mondani a kúna anyád mindenit. (regeltem német,horvát,angol,szerb fórumokra meg egy rakás magyarra ,de itt mindeni alszik :D ) A végeredmény leszűrve amatőröknek nem ajánlatos a vcds ,iszonyat fejfájással jár mire a nulláról megtanulod az alapokat is. Valakinek segítenie kell mert máskülönben cumi.
Az írás a "trabee" lesz, és szerintem valami hacker nickneve lehet (biztos szereti a Trabantokat, vagy valami hasonló lehet a névválasztás oka), és így próbál világhírnévre törni. :D
Na mindegy is. Szóval vettem az alin egy virágbolti vcds-t. 4napig szórakoztam vele mire összemelegedtek a 2008-as passat b6-al . Bár ne sikerült volna. Első kapcsolatuk ez volt ami a képen látszik. A végeredmény pedig a műszerfalon a km állásom eltűnt ,helyette valami fura irás jelent meg. + a rádiót nem tudom bekapcsolni. Erre van e valami gyógymód?
zsir uj sachs munkahengert vettem bele.. (ujra irom, a sharanban mas milyen van )
beraktam hatso ulesre.. par honapig igy jo is volt.. aztan megint kezdte a szarozast, igy mult hetvegen kicsereltem. (kapcsoloval nem talalkoztam, de a boxban lehet /kell legyen.)
viszont elegedett nem vagyok * , mert nincs benne felso allas utkozo :@:.. igy ugyan kuplung mukodik, de pl a komfort rugo is kiesik, igy vissza se raktam..
* eddig ugy voltam vele hogy leszarom a garit, mert mukodik..
es ocsmany szopas kicserelni..
igy viszont.. szerintem betalaltatok ezzel a kapcsoloval.