Szia! Ha jól emlékszem, régebben volt itt téma a tempomat beépítés. Honnan tudnám meg, hogy az enyémbe bele lehet tenni? Tudnál segíteni? Xsara II 1.6 16v SX
Nekem egy 9 éves Xsara II-esem van, k 160 ezer forintott költöttem rá azalatt a bő év alatt, amióta nálam van (apámtól örökölterm meg), de eszem ágában sincs rajta túladni (és nemcsak azért, mert nem tudnék újat venni)...
Van egy kedves szomszédom, egy C3 diesel-je van 270 ezer km-rel. Valami kütyü elromlott a motorjában és most fel van háborodva, hogy ha megcsináltatja (ami egy pár ezres) eladja ,mert francia és szar. Értitek ezt??????????!!!!!!
Tizenvalahányéves, többszázezret futott autóknál már nincs értelme tipushibákról beszélni. Bármikor elromolhat bármi. Meg ki tudja hányan, hány dolgot gányoltak már benne.
Ha végstádiumban van a hátsó híd akkor nyekereg(esős időben nem) és nagyon dőlnek a kerekek, akár súrolhatja is a doblemezt. Kipróbálhatod azt hogy felnyitod a csomagtérajtót, ránehézkedsz a hátsó peremre és nyomkodod lefelé. Szerintem ezért nem haragudhat meg az eladó. Meg méregetheted a kerekek távolságát a küszöböktől, meg a sárvédőívektől, mert ha nagyon odavan akkor biztos hogy van eltérés a két oldal között.
A kerékdőléshez azért annyit hozzáfűznék hogy elég gyakran szemetszúr hogy szinte új BMW X5 és hasonló kocsikon úgy dőlnek a hátsó kerekek mint egy túlterhelt Trabanton.
Köszönöm! Még nem volt Citroenem.. az előítéletek miatt kicsit félve vágok bele... :) Én hiszek benne... csak az a sok csúnyaság amit olvasni lehet azért néha megrémiszt... Olvasgattam a neten cikkeket, hogy milyen típushibákra kell odafigyelni... de pld a hátsó híd , ha ki van az hogyan mutatkozik meg egy próbaút során, ha nincs akna, sem szerelő ismerős..? Van más típushiba amire érdemes figyelmet fordítani és költséges lehet?Biztosan kb 435 oldallal előrébb valahol valaki ezt már kérdezte más valaki pedig már leírta... de béna vagyok kibogarászni.. :)
Inkább a meghalófélben lévő akkumulátor okoz ilyen hibát. Ha visszaolvasol néhány oldalnyit, akkor találsz belinkelve egy helyet ahol műszeregységeket javítanak.
Már az I-es Xsarának sem lehet a szó szoros értelmében tekerni az óráját, mert nem bowdenes. Tehát itt a tekerés azt jelenti hogy elektronikusan átírják az óraállást.
Sziasztok! S.O. S segítség kellene! Van egy eladó benzines 1.6 Xsara I. és az eladó tájékoztatása szerint annyi baja van, hogy megálláskor a km óra nem áll be nullára, hanem 40nél megakad és onnan kezdi mérni elinduláskor a sebességet.
Egyetlen hasonló problémával találkoztam a neten fórumon, arra azt írták többen, hogy biztos a km óra tekerve volt vagy nagyon össze volt törve a kocsi és az produkálhatja ezt. Na most ránézésre nem lehetett bazira nagyon törve, mert az a karosszérián is szerintem látszódna, az pedig ha tekerték az órát engem nem érdekel, ha csak ennyi a baja.. A kérdés az, hogy valaki esetleg szembesült-e már ilyen problémával, mi okozhatja és mennyire lehet drága a javítás? Konkrétan a citroenekre jellemző ez?
Nincs valakinek véletlenül felesleges bal első kódlámpa üvege I-es Xsarához? Vagy esetleg helyet tudtok ahol lehet kapni, így külön is. Ezért feleslegesen nem cserélnék ködlámpát.
Fűtőventilátor, a szokásos hiba: nem kapcsolható ki járó motornál, érzéketlen a fokozat kapcsoló állására, teljes sebességgel pörög. Sajnos, nálam is bejött.
A segítségeteket abban kérem, hogy a megoldásként sokszor leírt tranzisztor cserét tudja-e vállalni valaki, akár maszekban, akár szervízben, be-és visszaszereléssel, vagy anélkül. Ha a fórumozók közül senki, akkor esetleg tudtok-e ajánlani valakit? (Budapesten).