Tök jók a cikkek, de mint már írtam hiányoznak a térképek. De szám adatok is... M3 Salgótarján távolsága Ebből mennyi 2x2 sávos Mennyi van építés alatt Mennyi van tender alatt Mennyi az ami se tender se építés alatt nincs. Így a földi halandó is tudná valamihez kötni a számokat... Ha ne adj isten még válaszolnanak egy adófizető levelére az lenne a minimum.
Nem gyorsan, de jött válasz is: (Kerek 2 hónap kellett hozzá, azt gondoltam 2 munkanap elég lesz) 2016. 11. 14.
Tisztelt érdeklődő!
Kérdéseire az alábbi válaszokat adjuk:
1. Salgótarján M3 ap.-tól való távolsága majdnem pontosan 50 km.
2. Ebből jelen pillanatban 24,3 km négy sávos.
3. Kivitelezés alatt van 14,4 km.
4. Közbeszerzés alatt van 11,3 km.
5. A fentiekből látható, hogy nincs olyan szakasz, amely ne lenne már most négysávos vagy ne lenne négysávosítva az elkövetkező 2 év alatt.
Viszont a 21-es Szurdokpüspöki-Mátraszőlős-Pásztó szakaszán továbbra is csak két, azaz 1+1 (most már az új) sávon halad a forgalom. A régi útpálya felújítása és ekként a teljes értékű szakasz átadása még hátravan:
"Az M7-es autópálya holládi csomópontja és Fenékpuszta közötti, 8,6 kilométeres szakaszt 38,8 milliárd forintért a Strabag Építő Kft. és a Strabag AG készítheti el."
Szerintem a szélességén és a padka hiányán is látszik, hogy nem átmenő forgalomra épült, hanem burkolt dűlőútnak a környékbeli gazdáknak, csak bekerült a helyi médiapolitizálás látókörébe.
Így már megvan, de ez egy sehonnan sehová vezető út, és a 3-as úti bekötés nem lévén a semmi közepén egy tanyán van vége az útnak. Mekkora pazarlás már ez, na meg nézve már szépen kezd leamortizálódni ez az út.
Amúgy van valami térkép vázlat, hogy merre van a nyomvonala, illetve a kész szakasza ennek a gyöngyösi nyugati elkerülőnek? Mert Gyöngyöst ismerve nem jövök rá, hogy ez hol lehet, mert olyan út most sincs, ami elkerüli nyugatról a várost lakott területen kívül teljesen.
Megépül a több mint egy évtizede elkezdett, majd félbehagyott nyugati elkerülő út Gyöngyösön – jelentette be a térség fideszes országgyűlési képviselője hétfőn sajtótájékoztatón a városban.
A képviselő szólt arról is, hogy a korábbi engedélyes tervek lejártak, ezért az előkészítés részeként újra kell tervezni és engedélyeztetni a beruházást, amelynek kivitelezése előreláthatólag 2018 második felében kezdődhet el, teljes költségvetése pedig 2-3 milliárd forint körül lesz.
1km hiányzik és az 2-3 milliárdba kerül??? 1000 milla elmegy csak a tervezésre...
Kérdés: tényleg megépül vagy csak a szokásos választási átverés?
Kb. úgy mint a 26-os elkerülője Sajószentpéternél, amit 2014 áprilisában beígért Demeter Zoltán,
a térség fityeszes országgyűlési képviselője
amúgy már növember végén döntés született az elkerülőről:
Most, szombat este, a Google már jól járhatónak mutatja az utat Frankfurttól/Stuttgarttól végig, kivéve az M0-on áll a sor az M5-re kanyarodás előtt, ill. Röszkénél.
Amúgy a Szeged felől jövet az M0 felé is ilyen káoszos a helyzet, ott is 1 sáv van?
Igen ugyanaz az elmebaj, egy sávos kihajtó, két sávos híd, majd megint egy sávra szűkülő felhajtó.Tényleg nem értem mi a rákért ilyen lett. Néha Inárcsig áll a sor, volt hogy ott kellett kimenekülni, ilyen vándorlás idején. De volt hogy Újhartyánnál, idén húsvétkor.
>Hihetetlen ez a karácsonyi balkáni útvonali népvándorlás, és ami van az M1-M0-M5 útvonalon
Három évvel ezelőtt én ezt átéltem Frankfurttól Budapestig. Kb. az, amit leírtál, csak éppen ezer kilométeren át. Soha többet, azóta karácsonyra repülővel jövök. Két hónapra előre megvettem a jegyet.
>Persze a legideálisabb az volna, ha nem az ország fővárosa körüli agglomerációs forgalomtól is zsúfolt szakaszokra ömlene be az egész balkáni tranzit
Na ja. De ezért az évi két-három napért egy plusz autópályát építeni komoly luxus volna. Ilyenkor a bécsi körgyűrű leküzdése is legalább másfél óra, de lehet több is.
Hihetetlen ez a karácsonyi balkáni útvonali népvándorlás, és ami van az M1-M0-M5 útvonalon, ma volt hozzá részem. Az M1-en Tatabánya után az M0-ig már lassan 2 napja folyamatos éjjel-nappali torlódás van, jelenleg is, pedig baleset semmi nem volt. Délután jöttem hazafelé a Szárliget-Monor útvonalon az 1-M1-M0-4-es úton, és Bicske után felhajtva a pályára, végig az M0-ig torlódás volt, 40-100-as tempóval ment a kocsisor, néha viszont teljesen megállva. Utána az M0-ás a 3 sávon teljesen jó volt, jó tempóban lehetett haladni, majd jött a Soroksári Duna-ági híd, ahol mind a három sáv állt, ez a dugó egészen az M5 kihajtóig tartott. Én nem vártam meg, hanem az M51-M5 felé kerültem, majd mentem tovább az M0-áson. Voltak páran, akik erre jöttek, jól is jártak, mert ebbe az irányba nulla forgalom volt, és az M51-es is 100-as használható. Utána már az M0 tovább megint üres volt. Reggel 6-kkor mentem az ellenkező irányba, akkor semmi gond nem volt, de a helyzet a Szerb irnyba ugyan ez volt, azaz az M0 teljesen beállva mindhárom sávon az M5-M51 között, illetve az M1-esen is.
Nem tudom, hogy az M0-ról az M5 Szeged felé miért nem lehet megoldani a 2 sávos kihajtást. Az M1-nél mindkét irányba úgy épült át az M0 csatlakozás, hogy 2 sávon megy bele az M1-be, és két sáv jön le az M1-ről is már. Meg merem kockáztatni, hogy az M0-ről az M5 szeged felé még annak az árán is be tudna csatlakozni a 2 sáv, hogy az M5-ön a Budapestről Szeged felé 1 sávra szűkül le az út, hogy így a szélső és a gyorsító sávként jöjjön az M0 felől. Amúgy a Szeged felől jövet az M0 felé is ilyen káoszos a helyzet, ott is 1 sáv van?
Persze a legideálisabb az volna, ha nem az ország fővárosa körüli agglomerációs forgalomtól is zsúfolt szakaszokra ömlene be az egész balkáni tranzit, de sajnos amíg mondjuk az M8 nem lesz meg addig ez lesz állandóan. Ezért is kéne valamit az M0-M5 környékén már csinálni, mert az állandóan torlódásos.