A rozsda is szigetel! Igazad van, ha a két sínszál villamosan nincs összekötve ( jármű tengelye) akkor nincs baj, vagy ha az fszt be van avatva és a vonalon nincs KÖFE!
Vigyázz! Attól, hogy csak a vonal végén vannak jelzők még nem biztos ,hogy az fszt nem lát!!! Lehet, hogy már rég észevett de hamis-foglaltságnak tudja be és így is jelenti e biztber műszerészeknek! Ha az autómata sorompót a járgányod működteti, lebuksz! Elmehet zavarba, ha az fszt kezeli ki az irodából neked az a szerencsésebb! Ha a műszerészek a helyszinen: Azta!!!! A rég nem használt vágányon fel van szántva a rozsda! Ezek biztos tolvajok!!!!!!! Hívjuk a rendőrséget!
Üdv!
Ui.: Én NEKTEK drukkolok! A tolvajok nem tudják kik vagytok csak annyit tudnak, a vonalon VAN FORGALOM!
Miből gondolod? 5 Bzx-el menetrend szerint közlekedtek a mellékvonalakon, ahol akkor éppen 2x akkora volt (40 km/h) az engedélyezett sebesség mint ma számos mellék vonalunkon.
Az angolok felénk elég gyakran jánaknyáron( Bp Nyugati-Hatvan-Ms-Putnok-Eger-Bp). A 80-on NOHAB, utána 2db Dacia) Egyszer a távirat és a menetrend alaplán 424-el közlekedtek volna, Nyugatiban lerobbant, Így elmaradt a fotózás. Bejárták már nálunk az összes diósgyőri ipvg-t! Apropó! Ha jól tudom Miskolc alatt van a második leghosszabb alagút
Nos, ez a börgöndi vonal nagyon érdekes hely. Többször szemezgettem vele én is, sőt naponta visszajárok ellenőrizni az állapotokat. Valóban az az igaz amit álítassz nyakig bokrok és ágak vannak, ahogy fogalmazol susnyás. Nem hinném, hogy mostanában járt arra valami, valaki (maximum gyalog).
Rendkívül jó felépítmény, jó minőség, nyílegyenes út. Régebben biztosítóberendezésekkel. Jelenleg csak az elején és a végén van bejárati jelző. A többit már szétlopták. Az összes földelő és egyéb kábel fel van szedve. Szinesfémgyűjtő kissebség (persze mert a többség már börtönben van) megtette a dolgát. CSodálom, hogy a pályához még nem nyúltak hozzá. Már a hidak korlátai is eltűntek.
Gurulni jól lehet rajta, 55-öt ment a trabi rajta kattanás nélkül, köszönhetően a hegesztett síneknek. Kiscsit fosok rajta, mert ugyan a pálya száguldozásra csábít, de egy múlt éjszakai tolvajnak köszönhetően mindig bennem a félsz, hogy ráfutok valami színszál vagy hevederhiányra és akkor reccs! Ráadásul néhány helyen ahogy mondod már lassan erdő lesz és ez is nehezíti a gondtalan sínautózás élvezetét. Ezen kívül a hatvanhármason átkelni "vonattal" kész életveszély, mert völgyben van az átkelő és az autósok megszokták már, hogy tegnap sem jött erre vonat és fittyet hányva a vasúti átjáróra vonatkozó sebességkorlátozásokra ezerrel repülnek át rajta, ráadásul a közúti forgalom is nagy. Autó autó hátán. Legutoljára 15 perecet kellett várnom két biztosító ember segítségével, hogy át tudjak menni "vonattal".
Nyunyuka:
Te is éjszakába hajlóan hajtányoztál? :-)
D94A:
Addig jár a tolvaj kábelt lopni míg meg nem sül! Nagyon helyes! Nem tudom sajnálni!
Üdv: Hentes
Vonat, hajtány, sínautó számára balesetveszélyes átkelő
Az más kérdés, hogy járhatatlan, de a bizber működik, és lehet, hogy észre is vesz. Idén nyáron angolok is akartak arra különvonatozni, de mert nem jött össze megfelelő létszám, a programot törölték.
"Szerintem megérne egy probát a Trabival, meg Gyurival."
Csak nem képzeled, hogy ilyen büntetendő cselekményeben valamelyikük is részt venne? Ilyet csak feltételezni is, hmmm... Azért ha Gyuri felé jársz, hozd szóba, hátha mutat valamit :-)
Tegnap autókáztam Székesfehérvárrol a 63as úton, van ott egy vasuti átjáró, olyan szerencsétlen! Lemegy az út hozzá, és nagyon jóálapotu, már amennyire eltudtam gyalogolni két irányba. Szerintem megérne egy probát a Trabival, meg Gyurival.
Felsőzsolca-Hidasnémeti vonal villamosításakor amit nappal elvégeztek, reggelre lebontottak! Utána már az elkészült szakaszt fesz alá helyeztek, reggeli termés: 2db kábeltolvaj tetem!
Lenne hatásos megoldás ellene: az, mint a nyugati országokban. Odakint színesfémhulladékot magánszemélytől nem vesznek át pénzért! Közlik a telepen, hogy "köszönjük, itt lehet hagyni" és kész. A rendelkezés be nem tartását igen keményen büntetik.
Lehetne még tettenérés esedtén hatékony megoldás, de ugye az emberi jogok...politika OFF vége...
Én egy fővonali kisállomáson vagyak fszt( BAZ megye). Fényes nappal az etnikai többség biztber kábelt lopott! A rendőrség tehetetlen! Vajon mit várunk az elfeledett vonalakkal kapcsolatban?!
Nem tudom, mennyire tervszerű, hogy a síneket ellopják, itt az történt!
Nyárra terveztem ide egy szűk körű különvonatozást alacsony tengelynyomású motorkocsival. Az egyik állomáson ott volt épp a vonalbejáró és lebeszélt róla. Részben a vágányhiány miatt (balesetveszély), részben a környék nem túl kedvező életvitelű lakossága miatt.