Az utastér fűtését egy hőkicsrélő(mint egy radiátor) szolgálja ki. Abba keletkezett egy nagyobb légysák. Azért csobog a víz benne, beke. Ez egyébként VW passat,golf hiba is. Idővel talán kisurran a levegő és a kiegyenlítőbe kerül, ahol lenne a helye-:) De ha nagyon zavar, akkor egy ügyes szerelő ki tudja csalogatni a turpis buborékot. Jocó
Paranoiás, csobogásos tüneteimet ma egy autószerelő is meghallotta végre.
Hiba nem analizálható, állítólag ilyen a konstrukció. A víz kering a radiátorban és annak a hangját hallom.
Gyógymód nincs, vele kell élni.
Aki még nem unja a csobogásos történetemet, az legyen szíves halgassa meg csendes helyen szabadtéren, hogy alapjáraton üzemmeleg motornál hallatszódik-e csobogó, áramló hang a középkonzol, kesztyűtaró találkozásához odahajolva.
Már sok SW tulajdonos panaszkodott, a csomagtér nehéz záródására. Sokszor csak rásegítés kellett, a rendes csukódáshoz.
Tegnap, a találkozón megszületett a MEGOLDÁS!!!
A csomagtér körüli gumikéder szellőzőnyílásaiból nincsenek kiszedve a gumidarabok. Ha rászánsz néhány percet a gumidugók kicsipkedésére, a probléma megszűnik.
1. A ceedservice oldalra feltettem a talin készült 49 képet, a jobb hasáb alatt találjátok a pages alatt, tali cimszó. Ha valaki szeretné közkincsé tenni a képeit, küldje a ceedservice@extra.hu -ra és ahogy időm engedi, teszem fel! http://ceedservice.extra.hu/?page_id=141
2. Az auto motor 6. számában ( ami most szerdán jelenik meg ) benne leszünk ( a ceedservice oldal és a fórum is ) a leveleknél. Kis marketing... Remélem más tulajok is ide találnak így több hasznos információt tudunk megosztani egymással!
pár napja rendeltük meg a kocsit (cee'd sw 1.6 EX benzin), most várunk, ami elég nehéz :D körülnéztem a neten, hátha van valami jó owner vagy fan club, de amiket találtam eléggé tetszhalottak, legalábbis nagyon kicsi a forgalmuk. Tudtok valami jó közösségi oldalt (ezen kívül)? Ez is tuti, csak ezzel a fórummal az a gondom, hogy nincs témákra bontva, egy nagy topik van, és így nehéz követni azt, ami az embert érdekelné.
A napokban szeretnék venni 16" alufelnit, de nem tudom mire érdemes figyelni. Mit ajánlotok? Hülye kérdés, de honnan tudhatom, hogy nem használtat akarnak rám sózni?
És tényleg :) Szóval vele sikerült egy rajtot nyomnom. Szerintem az 1.4 megállta a helyét. :) Persze lehet, ő hármasban indult LOL ... de tény, hogy nem tudott jelentősebb előnyre szert tenni.
Ha érdekel titeket, mit tud az 1.4, kérdezzétek meg (sajna nem tudom a nevedet (bocsi)... xR spoileres fekete SW) topiktársunkat, akivel (hazafele a találkozóról) az Egér út végén volt lehetőségünk megnézni a két autó teljesítmény különbségét.
Én is kaptam belőle, de olyat csinált a pasztám (amivel átkentem), hogy ilyet még nem láttam. Szó szerint lefolyt róla a víz, és száraz volt a kocsi. (Sonax Extreme 1 Wax)
A hét végén az 1,4 EX benzinesemmel közel 1. 000 km-t tettem meg, Szolnok-Marosvásárhely útvonalon.
Nagyrészt országút, falvakon, és vagy 10 kisebb-nagyobb városon keresztül vezet az út, hegyeken - völgyeken át.
2 személlyel, csomaggal, visszafele 5,7-5,9 liter/100 km volt a tankolásnál mért, valós fogyasztás.
Nem kíméltem a kocsit, ahol lehetett, és nem tartottam a radaroktól, ott nyomtam neki becsületesen. Szerencsére nem volt nagy forgalom, nem voltak dugók, nem kellett araszolgatni, mint menet.
Anélkül, hogy versenyláz égett volna bennem, jó érzés volt, amikor a feleki hegyen felfele, elhúztam 3.-ban egy VW Passat TDI mellett (igaz, 5 felnőtt ült benne).
Nem rossz a benzines 1,4-es, csak kell érezni, hogy mikor kell visszakapcsolni, nagy gázt adni, no meg URALNI a neki lóduló kocsit!
Nem írok, mert 11.4 másodperc 4 különböző ország honlapja szerint. Tovább nem néztem. Csak a tiéd lett elírva. Vagy esetleg a nitrós változatét olvastad.