Nalam az a baj , hogy kulccsal nem is nyílik :) csomagtarto abszolút nem,a bal első talán néha :)) az infrasban lemerült az elem. Csak a riasztoval tudok nyitni zarni. Megöregedtünk,ez van. :( 15 éve a 123as oregedett meg,most a 202 :)) 1995-ben Apám vett 190d2.5td-t, 2005-ben én vettem 190-et és azt vártam,mint ifjúkoromban volt,de sajnos megöregedett az is. De akkor sem veszek mást,pláne nem újabbat ...meg pénzem sem lenne rá :)
Nagykőrösi úton omv kút útán,karosszériás! Nekem smafuék ajánlották. 2 éve csinálták, úgy mentem oda,hogy az egyik oldal jó mindkettőt cserélve lett. Ârra már pontosan nem emlékszem 2 új rugótányér és munkadíj talán 40000 ft volt. Ha jól rémlik! Korrekt munkát végeztek, a rugótányér megerősitették köracéllal körbe:-)!
Van egy c 180 w202-sem sajna csak egy kulcs van hozzá ma kérdeztem a másolást azt mondták 50-ezer az elemcserére mint kiderült az van benne mert nekem azt mondták aksi van benne és azt 5-ezerért cserélik. van valami megoldás olcsóbb kulcs másolásnak?
Az nem lehet hogy vákkumos a csomagtartó is, és mivel lemerült az akku, ezért a kompresszor sem kapcsol be és zárva tartja a csomagtartót? Lehet hülyeség. Az alább említett videóval sikerült elérni, hogy áramot kapjon az autó csak idő kell neki, meg szerintem kicsi az akksi is hozzá, most rátettem töltőre, hogy töltsön fel szépen, holnap rápróbálok így indítani, próbáltam a töltőt rátenni a vastag, piros kábellel, hogy feltöltöm az akksit a kocsiba, de ahogy a töltőt át akartam kapcsolni az autó ikonra csak a 6V ikon világít és a FULL ikon, tehát hogy feltöltve. Anno így jártam egy vadiúj Varta akksival is, ahogy lejárt a garancia, lemerült és töltőre rátéve ugyanígy viselkedett. Az egyik fórumon azt írták cellazárlatos lett, így mehet a kukába. Ennek is az lesz a sorsa, csak tudnám már kiszedni. Köszönöm.
Pedig azzal az adagolóval,nemtudod teljesen kihasználni a motor tudását,mivel az a hagyományos,nyocszelepes "kisebb"fordulatú,legalább egy generációval öregebb motorhoz készült.
Hali! Mitől lehet ez, hogy az ablakmosóm csak néha spriccent egyet, aztán ha olyanja van, akkor még annyit sem. Hiába nyomom a kart, a motor sem zümmög. (W203) Hol kezdjek hibát keresni? Köszi! :)
érdeklődnék hogy lehet e az hogy a c220ban lucas adagolót kicseréltük egy 230 d busz adagolóra ezáltal nőhet e a lóerő??picit rángát 2-es 3as sebességben közvetlen váltás után.viszont ha a kuplungot megnyomom kb 5mm nem rángat(pár tized másodperc).az hogy esőben a felfestett csikon elkapar már kezdem megszokni.pedig ilyet nem csinált ezelőtt.:)ugy megy mint egy benzines:)))
Remélem tud valaki segíteni. Adott egy Mercedes W168 A170cdi. Van benne, valami kiegészítő fűtés (zuheizsystem)a A kocsi német nyelvű könyvében nem sokat írnak róla. Tudja valaki ezt pontosan mire tudom használni, illetve hogyan?