Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2021.08.21 -2 0 469426

"...a fékút eleje nem lesz az "előjelzőhöz" (ti. fix ponthoz) kötve..."

 

Sajnos itt ("emelt sebesség") a szintbeli közúti átjárók kissé közbeszólnak...

Előzmény: segélyvonókészülék (469423)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2021.08.20 -2 0 469425

egész pontosan így:

 

 

Előzmény: segélyvonókészülék (469423)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2021.08.20 -2 0 469424

"Az osztrak kozlekedesi minszter a sztori szerint maga raparancsolt az..."

 

Erre az esetre gondoltál?

 

https://www.parlament.gv.at/PAKT/VHG/XIX/J/J_00360/imfname_391494.pdf

 

Vagyis ezek a kérdések is mint kiváltó okok

Előzmény: Törölt nick (469364)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.20 -1 1 469423

Ahol L2 van, ott nincs általános fékút.

Ahol nincs L2 (LZB), ott jelzők vannak (értsd: figyelembe veendők, mérvadók).

 

Pont ez a folyamatos vonatbefolyásolás lényege (az evm nem az, még mielőtt valaki...)!

Erről szól az egész történet.

Ő tudja, mekkora féktáv kell mekkora sebességről azzal, amid van, és úgy kezd el téged sebességcsökkentésre kényszeríteni, hogy az M! előtt megállj (illetve a csökkentettel járható szakaszra már annyival érkezz).

Ha kiléptet a folyamatosból, egy olyan sebességgel fog kiléptetni, hogy a jelzők szerinti közlekedéshez megfelelő legyen (általában picit kevesebbel).

 

Ez a "vegyes üzem", - ha ezalatt azt érted, hogy vele meg nélküle szerelvények is közlekednek a pályán, - esetén sincs máshogy, mert a blokkok fixek, azaz közted, és a másik volnat közt mindig van egy M!.

 

Ha van folyamatos vb-d, egy csomó megfékezettségi hókuszpókuszt el lehet felejteni, mert a fékút eleje nem lesz az "előjelzőhöz" (ti. fix ponthoz) kötve, az teljesen szabadon variálható, erre is, arra is.

Előzmény: GaGe (469422)
GaGe Creative Commons License 2021.08.20 -3 0 469422

Itthon nincs olyan pálya, ami tisztán L2, magyarul ugyanazok a szabályok játszanak, mint egy Etcs nélküli pályára.

Előzmény: segélyvonókészülék (469421)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.20 -1 1 469421

De nem ám!

Előzmény: GaGe (469415)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.08.20 -2 0 469420

Bermudaháromszög kategória :D

 

Előzmény: zjakabfi (469419)
zjakabfi Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469419

Akkor a Pannonia Ir miert nem látszik? ☺

Előzmény: extrémgörkoris (469418)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469418

Azon múlik szerintem hogy Startos vagy Gysev-es gép...

Előzmény: zjakabfi (469417)
zjakabfi Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469417

Engem igazol, hogy a 318 látszik, ami máv-gysev-öbb.☺

Előzmény: D F T (469407)
zjakabfi Creative Commons License 2021.08.20 -1 1 469416

Az semmi de egy Lelle-Csiszta jegyet a kisvasuton nem tudtak beolvasni, es ismert hibának mondták.☺

Előzmény: extrémgörkoris (469409)
GaGe Creative Commons License 2021.08.20 -3 0 469415

Általános fékút attól még ugyanúgy 1000m.

Előzmény: Panzerbear (469413)
zjakabfi Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469414

Ez nem a droid hibája.

Ha megnézed a régi elvirában, ott sem látszanak ezen vonat adatok. Sőt ha lekéred a térképenaz adott állomást és kiválasztod a máv-gysev vonatot, akkor ot sem hozza fel a vonatszámra kattintva.

En már hetek óta ìrtam.

Előzmény: D F T (469407)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469413

ETCS L2-vel járunk, mindegy mennyi a fékszázalék.

Előzmény: Vendégsín (469403)
vsutas Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469412

MÁV-START-os tud,csak nem adhat.

Előzmény: extrémgörkoris (469409)
Panzerbear Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469411

Nálunk van, de nem megyünk vele 120-al. Olyan laza menetrendje van, hogy inkább elöbb van mint késik...

Előzmény: segélyvonókészülék (469398)
r1232 Creative Commons License 2021.08.20 -1 1 469410

Ehhez képest áprilisban volt hozzá frissítés.

Előzmény: extrémgörkoris (469408)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.08.20 -3 0 469409

Egyébként a vonaton a jegyvizsgálók sem tudnak teljes útra jegyet kiadni sem, ha valaki 1-es és 8-as vonali állomás között utazna, a MÁV-os és a GYSEV-es jv is csak Győrig tud jegyet adni. 

Előzmény: D F T (469407)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.08.20 -3 0 469408

Mert a vonatdroiddal évek óta nem foglalkozik a készitője. 

Előzmény: D F T (469407)
D F T Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469407

Hölgyek, Urak.

A "Vonatdroid" alkalmazáson miért nem látni a GySEV-ről a MÁV-ra, ill. a MÁV-ról a GySEV-re közlekedő vonatok időadatai. A csak saját hálózatot érintő vonatok adatai láthatóak.

Köszönöm a válaszokat.

D F T Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469406

Szeretnék látni egy féksúly táblát is látni erről a kocsiról. Köszönöm.

Előzmény: koller andor (469399)
koller andor Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469405

Kezd leesni a tantusz. :-) Szerinted mi a máv hálózat vonalosztály besorolása?

Előzmény: Vendégsín (469404)
Vendégsín Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469404

Nem mondtam ellen, csak túl látok a konténerfuvarozáson.

Előzmény: koller andor (469402)
Vendégsín Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469403

Fontos, vagy nem fontos, ahhoz, hogy 120-ra jó legyen, nem lehet benne csak 100-ra jó (akár szerkezeti okból, akár rakománytömeg miatt) kocsi, és az adott hálózat előírt fékszázalékát a ténylegesnek el kell érnie.

Mennyi is nálatok utóbbi P fék és enyhe, mondjuk 10 ezrelék lejtő mellett?

Előzmény: Panzerbear (469388)
koller andor Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469402

Jó pár képpel ellentmondtál önmagadnak. :-)

Előzmény: Vendégsín (469400)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469401

Pedig qrva hangos tud lenni.

Főleg ha laza az imbuszos csavat az ablakkilincsen, ami általában laza...

Nyitott ablaknál meg... :) 

Akkor rohadt ijesztő, mikor benyit valami eltévedt utas, hogy hát ő a wc-t keresi. :) :) :) 

Előzmény: Vendégsín (469395)
Vendégsín Creative Commons License 2021.08.20 -1 5 469400

A teljesség igénye nélkül - és nem csak kombinált fuvarozás létezik, ahol bizony a 120-ra alkalmasság aránya lényegesen alacsonyabb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: koller andor (469399)
koller andor Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469399

Előzmény: Vendégsín (469396)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 469398

Itt Keleten leszoktak róla, ahol egyáltalán belekezdtek.

Egyszerűen nincs értelme a futószalagon, mert ha előtted öt másik százzal megy, akkor te is csak százzal tudsz menni. Így is elég varia a nyolcvanas meg kilencvenes szutykokat okosan terelgetni, hogy ne tartsák fel az egész sort.

Egy darabig volt a belső Südbahnon néhány, azért, hogy egyáltalán be lehessen paszírozni a menetvonalat a többi közé, de már inkább jár másik útvonalon.

Nem jött be, na.

Előzmény: Panzerbear (469388)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.08.20 -1 2 469397

Mármint a reklám maszlaga.Az ES-ből is szabadon lehetett konfigurálni villamos járművet.

 

 

Annyi változás történt,hogy a gyártók is belátták az LM/Diesel funkció szükségességét és technikailag is képesek lettek a megvalósításra.

Előzmény: Törölt nick (469393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!