Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

drq Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19444
Szia!
Ez így nem megy szerintem, hisz ez esetben a motorkülönbséget hasonlítjuk a felszereltség különbséghez, ez így lehetetlen, nincs közös dimenzió, fizikai nyelven szólva.
Szerintem érdemesebb a más gyártók hasonló felszereltségű, motorizációjú autóival összehasonlítani a verdákat, nem elfelejtve a garanciális feltételeket.

Hasoló felszereltségű Cee'd-ek esetén egy apróság:
1,4 benzin: 137 Nm
1,6 CRDI : 255 Nm
Előzmény: GregHozta (19441)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19443
A kerékagyra felvekvő rész, a csavar helye horzsolt, karcos e.
Előzmény: Törölt nick (19442)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19442
Sziasztok!

Segítsetek már abban, hogy:
- honnan tudhatom, hogy egy alufelni új-e vagy sem?
- mit ajánlatok 16-os méretben?

kösz,
ad,
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19441

Miért lenne csúsztatás? Logikus, hogy egy 1.4 EX kevesebbet fog érni egy 1.6 CRDi EX -nél. (most is jóval olcsóbb)

 

De, ha a mostani értékeket nézed... 1.4 EX kb. azonos áron van, mint egy 1.6 CRDi LX+.

Előzmény: Törölt nick (19437)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19440
Gázolaj holnaptól +3 forint.
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19439
A casco és a kötelezőbiztosítás díja is jelentősen befolyásolja a költségeket. Társaságonként sok 10.000 forintos különbségek lehetnek. Minden megtakarított forint kárba veszhet (üzemanyagon, szervizen, stb.), ha valaki sokat fizet biztosításra.
Előzmény: Törölt nick (19438)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19438
Na ez már túl bonyolult nekem.
Mi van ?
Előzmény: ilias (19436)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19437
Ez nekem csúsztatásnak tünik.
Nyilván azonos felszereltségre gondolok.
Előzmény: GregHozta (19435)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19436
Mindegyik annyit ér, amennyiért megveszik. Egy olcsóbb vétel is lehet drágább, ha drága biztosítónál vagy.
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19435
És melyik fog többet érni? Egy alap felszereltségű diesel, vagy egy majdnem fullos benzines? :x
Előzmény: Törölt nick (19433)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19434

"Ezt nem értem , miért kellene megtérülnie.Hisz használtan is tübbet fog érni a diesel."

Ha részecskeszűrős dízel, akkor talán igen....De annak már a karbantartási költségei és vételára is jóval nagyobb.
Ki van ez számítva-:) ....! nem menekül senki, sem dízeles sem benzines tulaj, a gyártók által betervezett bíztos jövedelemtől.

Jocó

Előzmény: Törölt nick (19433)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19433

"Hát, akkor levezetem a számításomat, mert ezek szerint én nem tudok számolni.

Átlagfogyasztás: Benzin 7,5 liter ... Diesel 6 liter /100km
Üzemanyag ár: Benzin 300Ft ... Gázolaj 315Ft
Így 100km-en a diesel 360 forinttal gazdaságosabb."

Szerintem nem tudsz számolni.

Ha Te az 1.4-re 7,5-öt mondasz én meg a dieselre 5-öt ami szerintem meg a reális ,

rögtön más jön ki.

(7,5*300)-(5*315)=675Ft.

 

"Ha ezt 600ezer forintra vetítem le, akkor az 166 666,7 kilométer alatt térül meg."

 

Ezt nem értem , miért kellene megtérülnie.Hisz használtan is tübbet fog érni a diesel.

 

"A kötelező!!! szerviz, szinte azonos összeg mindkét autónál, mert a benzinesnek 15, a dieselnek 20ezres a szervizintervalluma. Viszont a diesel szervizköltsége jóval drágább."

 

Most akkor melyik olcsóbb vagy drágább ?

Előzmény: GregHozta (19364)
Brian63 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19432

Milyen műtéttel oldható meg ?

A szerelők eddig műszerfal bontásról és a radiátornál a közvetlen légtelenítésről beszéltek.

Ezt nem támogatom, mert el tudom képzelni milyen zörgés nyikorgás lenne a visszaépített műszerfalon.

Próbáltam már maximum klímás fűtéssel autózni, nem segített.

A kiegyenlítő sapkáját levéve járatni a motort 25 percig, ez sem segített.

Van esetleg más praktikád ?

 

Azért, az megnyugtatna, ha kiderülne, hogy ez tényleg ilyen konstrukció és többiek is hasonló hangokat hallanak a saját gépüknél.

 

 

Megforgatni az autót. de viccet félretéve: Meredek oldalra felállni, bár ehhez tudni kellene melyik irányba tud a légbuborék eltávozni...

 

Előzmény: Chapi (19426)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19431

A gumidugók kicsípésével megoldódott a problémám.

Kutyaetetés előtt gyorsan körbecsípkedtem a gumit, több mint a fele benne maradt, ezért nem tudott a levegő kipréselődni, de így már tényleg könnyen csukódik. 

Előzmény: GregHozta (19430)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19430
Ez nem az én találmányom volt, és furcsállom, hogy neked az ajtóid ilyenek. Nekem 10csentiről egy enyhe lökésre simán záródnak.

Egy tipp... Húzd meg a kilincset, és finom mozdulatokkal próbáld ki-be csukogatni az ajtót. Így -elvileg- érezni fogod, ha megszorul valahol a zár, és emiatt akad. (vagy nézd meg a zárszerkezetet, nincs-e rajta kopás (surlódás) nyoma).
Előzmény: mozes76 (19425)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19429
Az jó ötlet.

Jocó
Előzmény: Chapi (19428)
Chapi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19428

Köszi !

Azért a másik fórumon megkérdezem Szabó urat (KIA Szabó) a jelenségről, hátha nem én vagyok  az első csobopara cee'd-es.

 

Chapi

Előzmény: M.Jocó (19427)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19427
A napokban remélem komolyabban tanulmányozhatom a jelenséget és miután teljesen pontosan feltérképezzük a teljes kialakítást, remélem találunk megoldást.

Jocó
Előzmény: Chapi (19426)
Chapi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19426

Köszi a gyors reagálást.

Milyen műtéttel oldható meg ?

A szerelők eddig műszerfal bontásról és a radiátornál a közvetlen légtelenítésről beszéltek.

Ezt nem támogatom, mert el tudom képzelni milyen zörgés nyikorgás lenne a visszaépített műszerfalon.

Próbáltam már maximum klímás fűtéssel autózni, nem segített.

A kiegyenlítő sapkáját levéve járatni a motort 25 percig, ez sem segített.

Van esetleg más praktikád ?

 

Azért, az megnyugtatna, ha kiderülne, hogy ez tényleg ilyen konstrukció és többiek is hasonló hangokat hallanak a saját gépüknél.

 

Előzmény: M.Jocó (19418)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19425

Van megoldás az ajtókra is?

Nekem kivétel nélkül, mind az 5 ajtó macerásan csukódik.

Kb minden második csukást meg kell ismételni... :(

Előzmény: GregHozta (19414)
Bagaka Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19424
Szép a Borbet, de az LV4-hez pogácsa kell, mert az csak 4 lyuku. /ezért LV4/
Előzmény: Monk (144) (19420)
Morphe Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19423
Szerintetek az OMW bixxol premium 5w-40 olaj van ugyanolyan jó, mint a Castrol edge turbo diesel 5w-40(pdtdi) vagy turbo diesel 0w-30? A castrol olajak közül melyik javasolt a diesel ceedbe?
Monk (144) Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19422

Feltöltöttem a képeket a taliról:

 

http://kep.tar.hu/monk144/50563192#2

 

Mobilos képek, nem a legjobbak sajnos. Én hülye, otthon hagytam a fényképezőmet :(.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19421

az alufelni témával én is így voltam, hogy nem éri meg, de aztán megláttam tegnap ezeket : AEZ TACANA ill. SOTARA. nyál is összefolyt a számban :)

 

http://www.aez-wheels.com/394_EN.0  

Előzmény: Monk (144) (19420)
Monk (144) Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19420

Ez nekem is nagyon tetszik. Alapvetően nem akartam alufelnit, de most elbizonytalanodtam :)).

 

Hol lehet kapni?

 

 

A Borbetnek van még két felnije, ami szintén tetszik, az LV4 és LV5.

http://www.gumibolt.hu/alufelni/borbet/borbet.htm

Előzmény: Bagaka (19416)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19419
beke = bele -:) bocsi.

Jocó
Előzmény: M.Jocó (19418)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19418
Az utastér fűtését egy hőkicsrélő(mint egy radiátor) szolgálja ki. Abba keletkezett egy nagyobb légysák. Azért csobog a víz benne, beke. Ez egyébként VW passat,golf hiba is. Idővel talán kisurran a levegő és a kiegyenlítőbe kerül, ahol lenne a helye-:) De ha nagyon zavar, akkor egy ügyes szerelő ki tudja csalogatni a turpis buborékot.
Jocó
Előzmény: Chapi (19417)
Chapi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19417

Paranoiás, csobogásos tüneteimet ma egy autószerelő is meghallotta végre.

Hiba nem analizálható, állítólag ilyen a konstrukció. A víz kering a radiátorban és annak a hangját hallom.

Gyógymód nincs, vele kell élni.

 

Aki még nem unja a csobogásos történetemet, az legyen szíves halgassa meg csendes helyen szabadtéren, hogy alapjáraton üzemmeleg motornál hallatszódik-e csobogó, áramló hang a középkonzol, kesztyűtaró találkozásához odahajolva.

 

Köszi.

 

1,6 CRDI SW

Bagaka Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19416

ALUTEC CULT
16" 6,5" 30.000,-
17" 7" 34.000,-
17" 8" 35.000,
Előzmény: Tufaaa (19409)
piti81 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19415

Igen, Ez így van én tapasztaltam tegnap!

 

Kedves szervízes kollégák... tessék fülelni... :)

Előzmény: GregHozta (19414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!