Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19454
Nem akarok senkit megbántani (főleg, ha ez valós ítélet), de nekem sokszor az jut eszembe, hogy ezek csak kamu beírások. Összeollózza valaki az összes felllelhető hibát, és ír egy lehúzó ítéletet. :x
Előzmény: Törölt nick (19453)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19453

"És ami mögötte van"

 

ez ki volt? érdekelne hogy ezt mégis hogy sikerült összehozni? tényleg kifogott egy szart amit péntek délután raktak össze vagy széthajtotta 5000 km alatt, mert olyan is van :)

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19452
Nekem is 1.4 -es van, és igen nyomatékosnak érzem a motort, igaz amikor
3-asban, 4-esben odalépek akkor fogyaszt is.. De nekem nem gond, mert
általában országúton használom, és az átlagfogyasztásom meglepően jó, 6.5l

Ezek után az lenne a kérdésem, hogy:
Dezent V felni, vagy Enzo H felni mindkettő 22.3e -be kerül..

kösz,
ad,



GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19451

Persze, mindenkinek a sajátja az isten... de azért ebben az 5 literes fogyasztásban nem hiszek. Szerintem inkább 6 liter a reális.

 

És hát nekem többet ér 100 kilométeren a kényelem, mint 600 forint. :o)

Előzmény: drq (19450)
drq Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19450
Deréktámasz az LX+-ban is van. De megint azt tudom mondani: Motrot felszereltséggel nem lehet összehasonlítani.
Te ESP-vel nem fogsz 5 literes fogyasztást elérni, én meg 5 literes fogyasztással nem fogok menetstabilizálni.
Nekem (és sokaknak) a felsorolt extrakülönbségek nem értek sem + 500 ezret, sem egy 137 Nm nyomatékú (amúgy minden bizonnyal kiváló) benzines kompromisszumot.
Biztos azért árulnak ennyiféle motrot annyiféle felszereltséggel, hogy mindenki megtalálja a maga elképzelését, a maga képzelte realitással.
Mindenkinek a saját érvei a logikusak, ezért választotta azt amit vett.
üdv
Előzmény: GregHozta (19447)
vbandit Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19449
ha 600 nem is de 400 biztosan!
legalábbis az én régi diesel astrámnál ez igy volt!
Előzmény: GregHozta (19448)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19448
Nem hiszem, hogy 3-4 évesen is közel 600 ezer forint lesz a különbség egy azonos felszereltségű benzines és diesel között. :x
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19447

"Hasoló felszereltségű Cee'd-ek esetén egy apróság:
1,4 benzin: 137 Nm
1,6 CRDI : 255 Nm"

 

1.4 benzin EX 4.140.000 .-

1.6 CRDi LX+ 4.091.000 .-

1.6 CRDi EX 4.718.000 .-

 

Mert akkor én meg mondhatom, hogy azonos árnál pár apró különbség:

- ködlámpa

- digit klíma

- el. tükör

- elektrokróm belső tükör

- napszemüveg tartó

- bőr kormány

- bőr váltógomb

- 4 el. ablak

- esőérzékelős ablak

- ESP

- deréktámasz

- hátsó könyöklő

- 205/55 R16 -os kerekek

- csomagtér háló

- tárolórekeszes tálca a csomagtartóban

- riasztó

 

Előzmény: drq (19444)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19446
Attól esetleg csak eladhatóbb lesz a kocsi. Az sem mind4 mindegy, hogy mennyi idő alatt megy el.
Előzmény: Törölt nick (19445)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19445
"De, ha a mostani értékeket nézed... 1.4 EX kb. azonos áron van, mint egy 1.6 CRDi LX+"

Ha a mostanit nézem akkor igaz.
De ha akkor amikorra meg kéne térúlnie szerintetek a dieselnek megnézem ,hogy ki fog súlyos tízezreket fizetni a vízlepergetős oldalüvegért, fűtött szélvédő csíkért és a többi hasznos extráért.
Előzmény: GregHozta (19441)
drq Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19444
Szia!
Ez így nem megy szerintem, hisz ez esetben a motorkülönbséget hasonlítjuk a felszereltség különbséghez, ez így lehetetlen, nincs közös dimenzió, fizikai nyelven szólva.
Szerintem érdemesebb a más gyártók hasonló felszereltségű, motorizációjú autóival összehasonlítani a verdákat, nem elfelejtve a garanciális feltételeket.

Hasoló felszereltségű Cee'd-ek esetén egy apróság:
1,4 benzin: 137 Nm
1,6 CRDI : 255 Nm
Előzmény: GregHozta (19441)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19443
A kerékagyra felvekvő rész, a csavar helye horzsolt, karcos e.
Előzmény: Törölt nick (19442)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19442
Sziasztok!

Segítsetek már abban, hogy:
- honnan tudhatom, hogy egy alufelni új-e vagy sem?
- mit ajánlatok 16-os méretben?

kösz,
ad,
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19441

Miért lenne csúsztatás? Logikus, hogy egy 1.4 EX kevesebbet fog érni egy 1.6 CRDi EX -nél. (most is jóval olcsóbb)

 

De, ha a mostani értékeket nézed... 1.4 EX kb. azonos áron van, mint egy 1.6 CRDi LX+.

Előzmény: Törölt nick (19437)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19440
Gázolaj holnaptól +3 forint.
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19439
A casco és a kötelezőbiztosítás díja is jelentősen befolyásolja a költségeket. Társaságonként sok 10.000 forintos különbségek lehetnek. Minden megtakarított forint kárba veszhet (üzemanyagon, szervizen, stb.), ha valaki sokat fizet biztosításra.
Előzmény: Törölt nick (19438)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19438
Na ez már túl bonyolult nekem.
Mi van ?
Előzmény: ilias (19436)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19437
Ez nekem csúsztatásnak tünik.
Nyilván azonos felszereltségre gondolok.
Előzmény: GregHozta (19435)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19436
Mindegyik annyit ér, amennyiért megveszik. Egy olcsóbb vétel is lehet drágább, ha drága biztosítónál vagy.
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19435
És melyik fog többet érni? Egy alap felszereltségű diesel, vagy egy majdnem fullos benzines? :x
Előzmény: Törölt nick (19433)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19434

"Ezt nem értem , miért kellene megtérülnie.Hisz használtan is tübbet fog érni a diesel."

Ha részecskeszűrős dízel, akkor talán igen....De annak már a karbantartási költségei és vételára is jóval nagyobb.
Ki van ez számítva-:) ....! nem menekül senki, sem dízeles sem benzines tulaj, a gyártók által betervezett bíztos jövedelemtől.

Jocó

Előzmény: Törölt nick (19433)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19433

"Hát, akkor levezetem a számításomat, mert ezek szerint én nem tudok számolni.

Átlagfogyasztás: Benzin 7,5 liter ... Diesel 6 liter /100km
Üzemanyag ár: Benzin 300Ft ... Gázolaj 315Ft
Így 100km-en a diesel 360 forinttal gazdaságosabb."

Szerintem nem tudsz számolni.

Ha Te az 1.4-re 7,5-öt mondasz én meg a dieselre 5-öt ami szerintem meg a reális ,

rögtön más jön ki.

(7,5*300)-(5*315)=675Ft.

 

"Ha ezt 600ezer forintra vetítem le, akkor az 166 666,7 kilométer alatt térül meg."

 

Ezt nem értem , miért kellene megtérülnie.Hisz használtan is tübbet fog érni a diesel.

 

"A kötelező!!! szerviz, szinte azonos összeg mindkét autónál, mert a benzinesnek 15, a dieselnek 20ezres a szervizintervalluma. Viszont a diesel szervizköltsége jóval drágább."

 

Most akkor melyik olcsóbb vagy drágább ?

Előzmény: GregHozta (19364)
Brian63 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19432

Milyen műtéttel oldható meg ?

A szerelők eddig műszerfal bontásról és a radiátornál a közvetlen légtelenítésről beszéltek.

Ezt nem támogatom, mert el tudom képzelni milyen zörgés nyikorgás lenne a visszaépített műszerfalon.

Próbáltam már maximum klímás fűtéssel autózni, nem segített.

A kiegyenlítő sapkáját levéve járatni a motort 25 percig, ez sem segített.

Van esetleg más praktikád ?

 

Azért, az megnyugtatna, ha kiderülne, hogy ez tényleg ilyen konstrukció és többiek is hasonló hangokat hallanak a saját gépüknél.

 

 

Megforgatni az autót. de viccet félretéve: Meredek oldalra felállni, bár ehhez tudni kellene melyik irányba tud a légbuborék eltávozni...

 

Előzmény: Chapi (19426)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19431

A gumidugók kicsípésével megoldódott a problémám.

Kutyaetetés előtt gyorsan körbecsípkedtem a gumit, több mint a fele benne maradt, ezért nem tudott a levegő kipréselődni, de így már tényleg könnyen csukódik. 

Előzmény: GregHozta (19430)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19430
Ez nem az én találmányom volt, és furcsállom, hogy neked az ajtóid ilyenek. Nekem 10csentiről egy enyhe lökésre simán záródnak.

Egy tipp... Húzd meg a kilincset, és finom mozdulatokkal próbáld ki-be csukogatni az ajtót. Így -elvileg- érezni fogod, ha megszorul valahol a zár, és emiatt akad. (vagy nézd meg a zárszerkezetet, nincs-e rajta kopás (surlódás) nyoma).
Előzmény: mozes76 (19425)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19429
Az jó ötlet.

Jocó
Előzmény: Chapi (19428)
Chapi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19428

Köszi !

Azért a másik fórumon megkérdezem Szabó urat (KIA Szabó) a jelenségről, hátha nem én vagyok  az első csobopara cee'd-es.

 

Chapi

Előzmény: M.Jocó (19427)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19427
A napokban remélem komolyabban tanulmányozhatom a jelenséget és miután teljesen pontosan feltérképezzük a teljes kialakítást, remélem találunk megoldást.

Jocó
Előzmény: Chapi (19426)
Chapi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19426

Köszi a gyors reagálást.

Milyen műtéttel oldható meg ?

A szerelők eddig műszerfal bontásról és a radiátornál a közvetlen légtelenítésről beszéltek.

Ezt nem támogatom, mert el tudom képzelni milyen zörgés nyikorgás lenne a visszaépített műszerfalon.

Próbáltam már maximum klímás fűtéssel autózni, nem segített.

A kiegyenlítő sapkáját levéve járatni a motort 25 percig, ez sem segített.

Van esetleg más praktikád ?

 

Azért, az megnyugtatna, ha kiderülne, hogy ez tényleg ilyen konstrukció és többiek is hasonló hangokat hallanak a saját gépüknél.

 

Előzmény: M.Jocó (19418)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 19425

Van megoldás az ajtókra is?

Nekem kivétel nélkül, mind az 5 ajtó macerásan csukódik.

Kb minden második csukást meg kell ismételni... :(

Előzmény: GregHozta (19414)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!