tényleg! a hülye! pedig anno ennek bedőltem! akkor még le sem esett a kép! csak mióta láttam élőben a kocsit azóta tudom hogy az osztott kárpít nem gyerebe nálam! ezért is várok még mindig a kocsira! :DDDD
he? nála nincs is kép! vagy most melyik népítéletről van szó? jó nem aztmondom én is tudnék most kb 30 perc alatt egy kamut gyártani! ez benne van a pakkliban, de alapból én nem ebből indulok ki! de ezt a képes dolgot nem értem :DDD
Ezt már korábban is leírtam, de a "kamu" népitéletekkel kapcsolatban ajánlom figyelmedbe ezt: A b...arcú még arra sem vette a fáradságot, hogy egyforma képeket linkeljen be!!
Benzin vs. Diesel. 100 km-enkénti 1,5-2 literes fogyasztáskülönbséggel számolva még átlagos használat esetén (mondjuk 1000 km/hó) is nagyjából 4-6000 Ft-tal olcsóbb az üzemanyagköltsége a CRDi-nek - 100.000 km felett pedig máris megéri. Persze konstrukciója válogatja, de ha adott esetben vkinek éppen ennyivel nagyobb összegre jön ki a havi törlesztője egy azonos felszereltségű, de drágább CRDi miatt, már akkor is egálban van és egy nyomatékosabb motort kapott.
LX vs. EX. Ízlések és pofonok, én nem vennék LX Plus-t, persze a pénz nagy úr..:) Minimum EX limited, bár az igazi jóság valóban az EX-nél kezdődik. Attól is függ, hogy miből ül át az ember. Ha vki már hozzászokott az olyan praktikus dolgokhoz, amiket Greghozta felsorolt..:)
Viszont tényleg nem szabad elrugaszkodni a valóságtól és a lehetőségeinket alaposan mérlegelni kell vásárláskor, még akkor is, ha gondolom nehéz reális maradni mondjuk egy CRDi EX tesztvezetést követően... ;)
Az Otto és Diesel urak jókat nevetgélnek a vitákon-:))) A 80-as évek vége, a 90-es elején az ADAC lapot is tele voltak mindenféle táblazattal, értékgörbével, mikor kinek és miért is éri meg valakinek a benzines vagy a dízel. Azokból az időkből maradt egy berögződés is miszerint olcsóbb a dízel. Persze azóta olyan szempontok is számításba jöttek, amelyekről akkor még nem is álmodtunk. Manapság az autózás örömeit felváltják annak ürömei-:) és igazán jól jön egy ilyen fórum, ahol jól kifújhatjuk magunkat, anélkül, hogy tükörbe kelle nézzünk-:)
Részemről lezárom a vitát. Nekem eddig is többet értek a kényelmi felszereltségek (OFF Citroen Xsara 1.4 SX Xtra), mint a 2 literrel kisebb fogyasztás. Én, személy szerint nem cserélném el egy LX+ CRDi-re. Max egy EX Lim-re. :)
Nnnna, ez az a felszereltség, ami (esetleg ESP kivétel) abszolut nem érdekel és egy fityinget sem adnak érte használtan, persze sima klíma legyen azért. A dízel mindíg többet fog érni. Mondjuk nem nekem a 8-10k km/évhez. Részecskeszűrőtől függetlenül (egyenlőre). Tényleg nem lehet összevetni a motort a felszereltséggel. (azért itt többségében vannak a dízelek, vajh hol mennek annyi rengeteg km-t.) Amúgy nem lenne szabad ma már részecskeszűrő nélkül árulni a d-t.
Azon persze lehet mélázni, mekkora a havi költségnövekedés 120 hó hitel esetén, aztán meg tépelődni...senki nem hiheti hogy jól jár meg érdemes az a 120 hó. Az a baj, aki erre rákényszerül/benevez, nem látja át hogy nem a hitel a sok, hanem a jövedelemhez drága az autó-mindegyik. Véleményem szerint a fiatal használt és az új közötti diferencia, kb 40 % max és max 4 év érdemes hitellel. De ez 1 teljesen más téma.
Akkor számoljuk le a 100ezres alufelnimet... nekem még 500ezret sem ért volna meg egy azonos felszereltségű diesel autó. De mondtam... ízlések és pofonok.
Jah, még annyit: el nem tudom képzelni, hogy nekem az alufelni legyen fontosabb. Még a 15-ös sem, nem hogy 16-os. De hát szép. Azon kívül.... nincs érv.
Majd ha a nézők fizetik, .. gumikkal, üzemanyaggal, futómű alkatrészekkel együtt, talán akkor.
ennyire azért nem vagyok paranoiás, szal nem gondolom hogy kamu, csak érdekelne bővebben hogy miért nyüszög neki, miért kopog stb stb! továbbá ha tényleg győrben ilyen a szervíz akkor miért nem szól a KIA-nak! vagy keres másik szervízt! egyébként én voltam győrben a szalonban egy magas segítőkész srác volt. teljesen korrektnek tűnt ( bár mondom a szervíz az más ott lehet szakbarbárok vannak :-) )
egyébként meg lehet hogy ő tényleg kifogta! előferdül az ilyen! de ilyen vélemény akármelyik kocsi alatt van! múltkor épp az A3-as ájudit néztem, mert az kedvencem, oszt ott is volt aki beírt szépeket.
Nem akarok senkit megbántani (főleg, ha ez valós ítélet), de nekem sokszor az jut eszembe, hogy ezek csak kamu beírások. Összeollózza valaki az összes felllelhető hibát, és ír egy lehúzó ítéletet. :x
ez ki volt? érdekelne hogy ezt mégis hogy sikerült összehozni? tényleg kifogott egy szart amit péntek délután raktak össze vagy széthajtotta 5000 km alatt, mert olyan is van :)
Nekem is 1.4 -es van, és igen nyomatékosnak érzem a motort, igaz amikor 3-asban, 4-esben odalépek akkor fogyaszt is.. De nekem nem gond, mert általában országúton használom, és az átlagfogyasztásom meglepően jó, 6.5l
Ezek után az lenne a kérdésem, hogy: Dezent V felni, vagy Enzo H felni mindkettő 22.3e -be kerül..
Deréktámasz az LX+-ban is van. De megint azt tudom mondani: Motrot felszereltséggel nem lehet összehasonlítani. Te ESP-vel nem fogsz 5 literes fogyasztást elérni, én meg 5 literes fogyasztással nem fogok menetstabilizálni. Nekem (és sokaknak) a felsorolt extrakülönbségek nem értek sem + 500 ezret, sem egy 137 Nm nyomatékú (amúgy minden bizonnyal kiváló) benzines kompromisszumot. Biztos azért árulnak ennyiféle motrot annyiféle felszereltséggel, hogy mindenki megtalálja a maga elképzelését, a maga képzelte realitással. Mindenkinek a saját érvei a logikusak, ezért választotta azt amit vett. üdv
"De, ha a mostani értékeket nézed... 1.4 EX kb. azonos áron van, mint egy 1.6 CRDi LX+"
Ha a mostanit nézem akkor igaz. De ha akkor amikorra meg kéne térúlnie szerintetek a dieselnek megnézem ,hogy ki fog súlyos tízezreket fizetni a vízlepergetős oldalüvegért, fűtött szélvédő csíkért és a többi hasznos extráért.