Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19474
tényleg! a hülye! pedig anno ennek bedőltem! akkor még le sem esett a kép! csak mióta láttam élőben a kocsit azóta tudom hogy az osztott kárpít nem gyerebe nálam! ezért is várok még mindig a kocsira! :DDDD
Előzmény: Tettestárs (19473)
Tettestárs Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19473
El kerültük egymást! :-))) Ha megnézed az ítéletet szerintem tudni fogod miről beszélek.
Előzmény: Törölt nick (19471)
Tettestárs Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19472
Na a link megint lemaradt! No midegy, ha érdekel nézd meg a "Nekem csalódás, pedig nagyon vágytam rá" című "alkotást" szintén nálunk!
Előzmény: Tettestárs (19470)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19471
he? nála nincs is kép! vagy most melyik népítéletről van szó? jó nem aztmondom én is tudnék most kb 30 perc alatt egy kamut gyártani! ez benne van a pakkliban, de alapból én nem ebből indulok ki! de ezt a képes dolgot nem értem :DDD
Előzmény: Tettestárs (19470)
Tettestárs Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19470
Szeva!

Ezt már korábban is leírtam, de a "kamu" népitéletekkel kapcsolatban ajánlom figyelmedbe ezt: A b...arcú még arra sem vette a fáradságot, hogy egyforma képeket linkeljen be!!
Előzmény: Törölt nick (19455)
MarK Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19469
Benzin vs. Diesel.
100 km-enkénti 1,5-2 literes fogyasztáskülönbséggel számolva még átlagos használat esetén (mondjuk 1000 km/hó) is nagyjából 4-6000 Ft-tal olcsóbb az üzemanyagköltsége a CRDi-nek - 100.000 km felett pedig máris megéri.
Persze konstrukciója válogatja, de ha adott esetben vkinek éppen ennyivel nagyobb összegre jön ki a havi törlesztője egy azonos felszereltségű, de drágább CRDi miatt, már akkor is egálban van és egy nyomatékosabb motort kapott.

LX vs. EX.
Ízlések és pofonok, én nem vennék LX Plus-t, persze a pénz nagy úr..:) Minimum EX limited, bár az igazi jóság valóban az EX-nél kezdődik. Attól is függ, hogy miből ül át az ember. Ha vki már hozzászokott az olyan praktikus dolgokhoz, amiket Greghozta felsorolt..:)

Viszont tényleg nem szabad elrugaszkodni a valóságtól és a lehetőségeinket alaposan mérlegelni kell vásárláskor, még akkor is, ha gondolom nehéz reális maradni mondjuk egy CRDi EX tesztvezetést követően... ;)
Előzmény: karesz2 (19466)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19468
Az Otto és Diesel urak jókat nevetgélnek a vitákon-:)))
A 80-as évek vége, a 90-es elején az ADAC lapot is tele voltak mindenféle táblazattal, értékgörbével, mikor kinek és miért is éri meg valakinek a benzines vagy a dízel. Azokból az időkből maradt egy berögződés is miszerint olcsóbb a dízel. Persze azóta olyan szempontok is számításba jöttek, amelyekről akkor még nem is álmodtunk. Manapság az autózás örömeit felváltják annak ürömei-:) és igazán jól jön egy ilyen fórum, ahol jól kifújhatjuk magunkat, anélkül, hogy tükörbe kelle nézzünk-:)

Jocó
Előzmény: karesz2 (19466)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19467
Részemről lezárom a vitát. Nekem eddig is többet értek a kényelmi felszereltségek (OFF Citroen Xsara 1.4 SX Xtra), mint a 2 literrel kisebb fogyasztás.
Én, személy szerint nem cserélném el egy LX+ CRDi-re. Max egy EX Lim-re. :)
karesz2 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19466
Nnnna, ez az a felszereltség, ami (esetleg ESP kivétel) abszolut nem érdekel és egy fityinget sem adnak érte használtan, persze sima klíma legyen azért.
A dízel mindíg többet fog érni. Mondjuk nem nekem a 8-10k km/évhez. Részecskeszűrőtől függetlenül (egyenlőre). Tényleg nem lehet összevetni a motort a felszereltséggel. (azért itt többségében vannak a dízelek, vajh hol mennek annyi rengeteg km-t.) Amúgy nem lenne szabad ma már részecskeszűrő nélkül árulni a d-t.

Azon persze lehet mélázni, mekkora a havi költségnövekedés 120 hó hitel esetén, aztán meg tépelődni...senki nem hiheti hogy jól jár meg érdemes az a 120 hó. Az a baj, aki erre rákényszerül/benevez, nem látja át hogy nem a hitel a sok, hanem a jövedelemhez drága az autó-mindegyik. Véleményem szerint a fiatal használt és az új közötti diferencia, kb 40 % max és max 4 év érdemes hitellel.
De ez 1 teljesen más téma.
Előzmény: GregHozta (19447)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19465
Akkor számoljuk le a 100ezres alufelnimet... nekem még 500ezret sem ért volna meg egy azonos felszereltségű diesel autó.
De mondtam... ízlések és pofonok.
Előzmény: Törölt nick (19463)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19464

Én 22.400 forintért vettem csavarokkal, központosító gyűrűvel.

A KIA kupaknak darabja 500 forint volt. A McGuard kerékőr pedig 6000 forint.

 

Alcar Agrogumi Kft.
Csillaghegyi út 22.
1037 Budapest

Tel.: 430 6767

Előzmény: Törölt nick (19461)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19463
Jah, még annyit: el nem tudom képzelni, hogy nekem az alufelni legyen fontosabb.
Még a 15-ös sem, nem hogy 16-os. De hát szép. Azon kívül.... nincs érv.

Majd ha a nézők fizetik, .. gumikkal, üzemanyaggal, futómű alkatrészekkel együtt, talán akkor.
Előzmény: Törölt nick (19462)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19462
Ebből nekem 2 dolog értékes:

CRDI, és az ESP.
Utóbbi már mentett meg.

díler
Előzmény: GregHozta (19447)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19461
Megkérdezhetem, hogy te mennyiért vetted? Honnan?
A felni közepén lévő KIA feliratot hogy kell rávarázsolni?

kösz,
ad,
Előzmény: GregHozta (19459)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19460
ja bocs, ok,
ad,
Előzmény: GregHozta (19459)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19459
Persze... de a képen az Enzo 15"-os, a Dezent meg 16"-os. Valószínűleg más méretben kicsit másképp néznek ki.
Előzmény: Törölt nick (19458)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19458
Köszönöm jó ez a két kép, de az előző hozzászóllásodat nem értem, mindkettőből van 16" -os nem?

http://www.nyarigumiakcio.hu/index.php?page=akciostermek&akcio=alufelni

ad,
Előzmény: GregHozta (19457)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19457
Így, kb. azonos szögből fotózva a kettő...
Enzo H
Dezent V
Előzmény: GregHozta (19456)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19456
Igaz, hogy az Enzo 15", a Dezent meg 16" ... de döntsd el :)

Enzo H
Dezent V
Előzmény: Törölt nick (19452)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19455

ennyire azért nem vagyok paranoiás, szal nem gondolom hogy kamu, csak érdekelne bővebben hogy miért nyüszög neki, miért kopog stb stb! továbbá ha tényleg győrben ilyen a szervíz akkor miért nem szól a KIA-nak! vagy keres másik szervízt! egyébként én voltam győrben a szalonban egy magas segítőkész srác volt. teljesen korrektnek tűnt ( bár mondom a szervíz az más ott lehet szakbarbárok vannak :-) )

 

egyébként meg lehet hogy ő tényleg kifogta! előferdül az ilyen! de ilyen vélemény akármelyik kocsi alatt van! múltkor épp az A3-as ájudit néztem, mert az kedvencem, oszt ott is volt aki beírt szépeket.

Előzmény: GregHozta (19454)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19454
Nem akarok senkit megbántani (főleg, ha ez valós ítélet), de nekem sokszor az jut eszembe, hogy ezek csak kamu beírások. Összeollózza valaki az összes felllelhető hibát, és ír egy lehúzó ítéletet. :x
Előzmény: Törölt nick (19453)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19453

"És ami mögötte van"

 

ez ki volt? érdekelne hogy ezt mégis hogy sikerült összehozni? tényleg kifogott egy szart amit péntek délután raktak össze vagy széthajtotta 5000 km alatt, mert olyan is van :)

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19452
Nekem is 1.4 -es van, és igen nyomatékosnak érzem a motort, igaz amikor
3-asban, 4-esben odalépek akkor fogyaszt is.. De nekem nem gond, mert
általában országúton használom, és az átlagfogyasztásom meglepően jó, 6.5l

Ezek után az lenne a kérdésem, hogy:
Dezent V felni, vagy Enzo H felni mindkettő 22.3e -be kerül..

kösz,
ad,



GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19451

Persze, mindenkinek a sajátja az isten... de azért ebben az 5 literes fogyasztásban nem hiszek. Szerintem inkább 6 liter a reális.

 

És hát nekem többet ér 100 kilométeren a kényelem, mint 600 forint. :o)

Előzmény: drq (19450)
drq Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19450
Deréktámasz az LX+-ban is van. De megint azt tudom mondani: Motrot felszereltséggel nem lehet összehasonlítani.
Te ESP-vel nem fogsz 5 literes fogyasztást elérni, én meg 5 literes fogyasztással nem fogok menetstabilizálni.
Nekem (és sokaknak) a felsorolt extrakülönbségek nem értek sem + 500 ezret, sem egy 137 Nm nyomatékú (amúgy minden bizonnyal kiváló) benzines kompromisszumot.
Biztos azért árulnak ennyiféle motrot annyiféle felszereltséggel, hogy mindenki megtalálja a maga elképzelését, a maga képzelte realitással.
Mindenkinek a saját érvei a logikusak, ezért választotta azt amit vett.
üdv
Előzmény: GregHozta (19447)
vbandit Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19449
ha 600 nem is de 400 biztosan!
legalábbis az én régi diesel astrámnál ez igy volt!
Előzmény: GregHozta (19448)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19448
Nem hiszem, hogy 3-4 évesen is közel 600 ezer forint lesz a különbség egy azonos felszereltségű benzines és diesel között. :x
GregHozta Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19447

"Hasoló felszereltségű Cee'd-ek esetén egy apróság:
1,4 benzin: 137 Nm
1,6 CRDI : 255 Nm"

 

1.4 benzin EX 4.140.000 .-

1.6 CRDi LX+ 4.091.000 .-

1.6 CRDi EX 4.718.000 .-

 

Mert akkor én meg mondhatom, hogy azonos árnál pár apró különbség:

- ködlámpa

- digit klíma

- el. tükör

- elektrokróm belső tükör

- napszemüveg tartó

- bőr kormány

- bőr váltógomb

- 4 el. ablak

- esőérzékelős ablak

- ESP

- deréktámasz

- hátsó könyöklő

- 205/55 R16 -os kerekek

- csomagtér háló

- tárolórekeszes tálca a csomagtartóban

- riasztó

 

Előzmény: drq (19444)
ilias Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19446
Attól esetleg csak eladhatóbb lesz a kocsi. Az sem mind4 mindegy, hogy mennyi idő alatt megy el.
Előzmény: Törölt nick (19445)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.18 0 0 19445
"De, ha a mostani értékeket nézed... 1.4 EX kb. azonos áron van, mint egy 1.6 CRDi LX+"

Ha a mostanit nézem akkor igaz.
De ha akkor amikorra meg kéne térúlnie szerintetek a dieselnek megnézem ,hogy ki fog súlyos tízezreket fizetni a vízlepergetős oldalüvegért, fűtött szélvédő csíkért és a többi hasznos extráért.
Előzmény: GregHozta (19441)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!