Sziasztok! Egy ilyen hiba kódot dobál be az autó néha P0011 Vezérműtengely-állító, szívó oldal/bal/első, hengersor 1-vezérlés túl előre állítva/működési hiba. Hol kutakodjak? Vagy vigyem el Nissan szervizbe inkább?
Közel 20 éve leköltöztem falura, ahol megismerkedtem az igazi házi pálesszal. Aztán bent a városban meghívtak egy röviditalra a város egyik kiskocsmájában. A HP-hoz viszonyítva az a rövid alig volt erősebb a hideg sörnél. :) Amit megiszok 50% alatt, az a Jager meg a Lidliben kapható Jagdoslts (valahogy így írják). Meg persze a sör.
ünnepek előtt megakadt a szemem a Tesóban egy üveg Keverten:-))))))))))
na mondom, ilyet is régen láttam, megnézzük közelebbről!!!
2 dl. közel 1.000.-Ft volt és minden mellette lévő hasonló szart csak szeszesitalnak neveztek, ami régen mind pálesz volt.... ( cserkó, szilva, barack, stb................)
és tényleg a 40% közelében sem voltak................
Itt valami nem stimmel. A ferde rész alapján ez balosnak néz ki - ha menetirányban állunk. A sárvédőbe épített lámparészek oldalának lejtése a talaj felé tart össze.
A P11-144 sorozatú Primerám jobb hátsó lámpájának a sárvédőbe épített részén a burkoló plexi betört, hála egy parkolóba telepített fának. Kérdés: lehet-e a plexi burkolatot külön is beszerezni, vagy csak komplett lámpával ? Beszerzési hely, ár érdekelne.
Egy bontó kapcsoló van a fékpedál tövénél, ami fölengedett fékpedálnál van megnyomva. Ha rálápsz a pedálra, kiengedi a gombot, és kigyullad a féklámpa. Legalább is a rajz szerint.
Nem tudjátok-e véletlenül, hogy a 2005-ös N16-os Almerában a féklámpa kapcsolója állítható, vagy csere, ha nagyjából csak padlófék közelében égnek a féklámpák?
N16 Almera központi zárja a bal hátsó ajtót csak félig zárja be, ezért kívülről nyitható. Belülről manuálisan bezárva jól zár a zár, nem érezni akadást sem. A központi zárral zárva a záró pöcök csak félig mozdul el. A zárba küldtem egy kis WD40-et, de az nem segített. Hogy javítható?
A másik dolog meg, hogy nincs választásom. Félmilliót nem fogok adni egy alkatrészért, de még százezret sem. Bontottan pont ilyet nem találok, illetve egy lenne, amit házastól adnak, 38 ezerért. Faternak p12-es primerája van, abból annyi van, mint égen a csillag 10-15 ezerért. Minden típushoz van viszonylag olcsón, ehhez nincs.
Így van, nekem is ez jutott eszembe, hogy valamit valamiért. Már meg is rendeltem, nagyon tartottam ettől a külföldről való rendeléstől, de nem is olyan bonyolult:-)
A garancia még itthon sem egyszerű, volt már benne részem.
Nagyon szívesen. A termék számokat mindig érdemes beírni google-be, vagy e-bay és aliexpress és megnézni ott mennyi, mert jóval olcsóbban be lehet szerezni ilyen alkatrészeket. Az én Almerámba is néztem egyszer gyújtáselosztót, itthon egyetlen honlapon láttam, 300 körül, külföldről lehetne szerezni 66-ért... nem mind1 :P A benne lévő érzékelő is itthon 38, kintről 8700 :) Annyi hogy ezekre ugye ezt a 3 hetet meg kell várni sajnos hogy megérkezzen, illetve a garanciális ügyintézése bonyolult. De valamit valamiért.
99-es 1,6-os benzines Primera autómból elszállt a légtömeg mérő. Sehol sem találok bontottat, újat meg ne tudok venni olyan áron van. Tudna valaki segíteni? A száma: AFH45M-46
Az oxigénszenzort üzemmeleg motornál kell nézni, és ne csak alapjáraton, hanem 3000-es fordulaton is. A minimumnak 0,3 alatt kellene lennie a maximumnak 0,7 felett.
Az nem az amit nézel. A 2 oxigen senzort kell nézni. A 2-es elég magas az elsőhöz képest. Fordítva kellene legyen normál esetben. Torrent oldalon találsz modiagot törve, próbáld ki.
Keress olyat, ahol az értékeket mutatja! Lambdaszonda, légtömegmérő. Az előbbinek 0 és 1 közt kell mászkálnia, az utóbbinak pedig a fordulatszám függvényében kell változnia, szervíz manuál szerint.
Sziasztok! Van egy Nissan Almera N16-os autóm és azt csinálja néha hogy ha menet közben benyomom a kuplungot akkor leesik a fordulat szám 0-ra és leáll a kocsi mi lehet a gond? A fojtószelep kilett tisztítva.
"Kivillogtattam" a hibakódot a géppel (ugyan is a csatlakozón egy dróttal összekötve két érintkezőt, a hibajelzővel "kivillogja" a kódot :P itt van hozzá magyarázat és táblázat akinek kell: http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2002/12/37-40.pdf ) és 2 hiba jött ki... 11-es és 21-es, tehát vezérműtengely jeladó hiba illetve gyújtásjel hiba.... nem tudom hogy elektromos hiba, vagy tényleg jeladó hibás, vagy esetleg a lánc :/ Vagy csak a felső kis körben kopott el teljesen a bakelites láncfeszítő... minden esetre lesz vele munka biztos.... A hibakód olvasó amit linkeltem régebben, meg nem működik. Nem csinál semmit. De még jó hogy megtaláltam ezt a táblázatot és ki tudtam "villogtatni" a hibakódot :)
No de ezek alapján ötlet valakinek? Illetve a vezérműtengely jeladó az hol az istenbe van benne? :D
Újévig halasztva. Két hétre vállalták egy győri szervizben, de tekintve, hogy dec. 18.-ig dolgoznak, nem merték megígérni, hogy idén kész lesz. Az ünnepekre nem akarom otthagyni, de nagy országjárást sem akarok már vele csapni, mert már nagyon hangos. Úgyhogy az ünnepeket tömegközlekedjük, úgy Győr-Pécs-Budapest viszonylatokban...
Ha már lent van érdemes mind a 6 csapágyat kicserélni. Ne járj így vele, mert eldurrn aztán kuka. Gyári minőségű csapágy szett 25-30e ft + a le és felszerelés, illetve a javítás díja. Onnantól a váltóval tuti nem lesz bajod. Vagy ott van az 1,6-os váltó adok hozzá csuklókat és azt is fel teheted.
Hello! Nyíregyházán, Kecskeméten vagy Tiszaújvárosban van valakinek Nissan P11-hez való consult II (nem odb) kábele és tud hibakódot olvasni gazdaságos áron?
N16 Almerám utastéri szellőzőventillátora elkezdett nyikorogni. Gondolom pár csepp műszerolaj cseppentése a propeller tengelyére megoldaná a problémát. Hogy lehet hozzáférni legkönnyebben?
Nem tudom milyen típusú autód van, de a Nissannak volt egy olyan heppje, hogy egyedi csatlakozóval, és protokollal látták el az autóikat. Nézd meg hogy a tiedben szabvános OBDII-es (16 PIN) csatlakozó van e, akkor lehet hogy jó hozzá bármely OBDII-es olvasó, de attól még a protokoll lehet hogy ugyancsak Nissan...
Nekem 14 PIN-ess Nissan csatlakozós (Almera N15-ben az van) és azt nem olvassák az OBDII-es kütyük még átalakító kábellel sem (a külön protokoll miatt).
Belinkelem amit rendeltem, abban az a jó hogy egyik végén 14 PIN-es Nissan, a másikon meg van egy csatlakoztatható kábelnek hely, aminek a vége szabvány 16 PIN-es OBDII-es csati, tehát újabbakhoz is jó.
Amikor nekem ez a gondom volt, akkor 2 csapágyat kellett cserélni csak, állítólag a 4 csapágyból 2 valami gagyi gyárilag, azok kezdenek el morogni egy idő után. Szóval nem kellett komplett váltót cserélni.
Vegyél egy komplett blokkot vagy autót, motorra nekem sem volt szükségem de kevés km volt benne, így 50 ért elhoztam, ha a kaszni bírja még, akkor blokk csere után megy tovább,de azt sem mostanában kell cserélnem.
Jelenleg tudunk önnek bontott váltót adni 101.600ft-os áron."
Ehhez képest a 45 baráti ár. A dieselest megkaptam volna 25-ért, de nekem hozzá való kell. Szerencsére megy még, csak egyre zajosabb. Eleinte csak lépésben mormogott, most már 50-60-nál még csinálja.
Sajnos még nem. Rendeltem hozzá való bluetoot-os hibakód olvasót, (megjegyzem nehézkesen de találtam) de még várom hogy megérkezzen. Remélem azzal többet tudok majd, csak kíváncsi voltam a véleményetekre is hátha... :)
Nekem nem tud senki más tippet adni a hibára? Amúgy annyival kiegészíteném még, hogy néha mikor ráadjuk a gyújtást (a motor még nem megy) ugrál 2-3mp-ig a fordulatszám mérő :/ De ezt csak ritkán csinálja az előzőekben leírt hiba mellé.
úgy értem, először kérték a fotót, most elküldtem a jelölést, és majd meglátjuk. Apropó, azt írtad a másikon, hogy neked van egy N15 váltód. Ha GA14-hez való, alkalomadtán fényképezd le nekem, ha megoldható, akkor lehet, hogy sikerül Pécsről.
Nincs, vagy ahol van, ott 100 ezer, 78 ezer. Ahol van 45-ért, ott nem tudták pontosan beazonosítani ami van nekik, a legtöbb helyen nincs. Van még egy debreceni bontó, ahol elvben több N15 is van, írtam nekik is, majd meglátjuk. De kb 12 lyukra futásom van már. Amit kaptam jelölést, elküldtem Pécsre, ahol van több is, de azt kérték, fotózzam le a kiszedett váltót. De nincs kiszedve a váltó, mert használom a kocsit, kell. Az egytlen működő megoldás, ha beszerzek mindent, és a szerelőm egy hétvégén összerakja.
Nincs, illetve a racing bazárról még nem kaptam választ, de nagyon meglepődnék, ha augusztus óta még meglenne... A másik srácnak csak dieseles van már.
Mire keresel váltót? 1,4 1,6 cserélhető de a féltengely csuklók 1 foggal eltérnek, tehát cserélni kell, illetve az 1,4 váltóban hosszabbak a fokozatok.
Nekem van javítási kézikönyvem, amiben annyi különbséget találtam, hogy az 1.6-osban nagyobb a kuplungtárcsa, és nagyobb az elmozdulása is. De leírom neked a váltó jelölését, arra rá tudsz kérdezni a bontóban: 1.4: RS5F30A; 1.6:RS5F31A. 1.5-ösmotor viszont csak N16-os Almerában van, úgyhogy ha 1.5-ös van ráírva akkor az lehet hogy abba való, nem pedig N15-be. De itt van egy 1.4 váltóra hirdetés ha érdekel :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/hajtas/nissan_almera_1.4_valto Illetve itt is van egy bontott 1.4-es, jó fej a csávó és jó áron adja a dolgokat (már vásároltam tőle) http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Nissan_Almera_N15_sedan_alkatr_szek_majdnem_minden_megvan_m_g_34636323.htm
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy az 1.4-es és az 1.6-os N15-ös Almera váltója között van-e különbség?
Bontott váltót nyomozok, egy helyen van is egy elfogadható áron, de nem biztos benne a bontós, hogy melyikhez való, mert a váltóra 1.5-ös van írva, ami meg ugye nincs. Ahhoz meg messze van, hogy potyára menjek, vagy azt még inkább nem szeretném, ha szereléskor derülne ki. Köszi!
Közönöm! Az AC pumpát mi is néztük, a nyomását is megmértük, azzal elméletileg nincs probléma. A jeladót és a nyomásszabályzót megnézzük és majd írok hogy mi a helyzet! :) Köszönöm még egyszer a tippet :)
Először én az összes elektromos csatlakozót lehúznám és befújnám kontaktspray-vel.
Múltkor nekem sem indult reggel, mondjuk ennél még gyújtás sem volt, megmozgattam az összes csatit, kiderült csak az akksira csatlakoztatott ( nem az akksisaru ) nem érintkezett.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 98-as 1.4-es Nissan Almera. Mostanában hidegen nehezen indul, vagy ha elindul kb 10mp után megáll. Ezt kb 3x 4x eljátssza, aztán onnantól kivinne a világból is, és meleg motornál sincs gond az indítással. A fordulatszám nem ugrál, stabil az alapjárat is, nem rángat, csak hideg indításnál szórakozik így. (olvastam hogy hideg indítási problémát okozhat a koszos és nem jól záró EGR szelep, azt kitakarítottuk, de nincs változás.)
Érdeklődnék primera p12 tulajoktól, vagy hozzá értőktől, hogy normális e az, hogy a váltóbot sebességben mozog akkor amikor gázt adok. Illetve menet közben, ha a kuplungot felemelem akkor is. Másnál is előfordult már ilyen?
A feszítők oladliránybül kapnak olajnyomást, legalábbis qg motor esetén. És hidd el a lánc is tud nyúlni, bár ga motort még csak egyet kellett csináljak a számtalan qg hez képest.
Hát mindenkinek köszi a segítséget ;-D...jól el vagyok itt a fórumon egyedül....
Azért leírom hátha segítség valakinek.
Tehát N15-ös, 1.4-es almeráról van szó.
A lánc cseréről megoszlanak a vélemények, a tapasztalatok alapján soha nem kell cserélni, zörög de elvan, persze az nem baj ha valaki lecseréli mondjuk 300e. km-nél, én nem fogom.
Viszont az említett, és a képeken látható felső feszítőt tényleg ellenőrizni kell, nem nagy ügy, elsőre 15 perc alatt szedtem ki, majd az új visszarakásánál kell egy kis tömítő paszta a takaró lemezhez, 10-es kulcs fog mindent, más nem is kell.
8500 forintért rendeltem meg, nem pénz érte, még akkor sem ha az már nem bír 300e. km-et csak 100-at, elméletileg csak a kopó bakelitot kellene cserélni de külön nem lehet kapni, sebaj.
Az alsót nem tudom milyen állapotban van, azt nem olyan egyszerű kiszedni.
A feszítést nem értette de felvilágosítottak, hogy rugós de az olaj is rásegít, tehát két féle módon feszít.
A vastag olaj valóban nem hátrány a feszítésnél, persze ha nincs eldugulva a rendszer.
Innen azért üzenem a szerelőknek, hogy kapják be, tisztelet a kevés kivételnek, mindegyik annyira okos, de az évek alatt egyik sem említette, hogy ugyan ellenőriztessem a feszítőt, pláne ha ilyen egyszerű......a láncot persze kicserélték volna, amit meg nem kell.
A képen látható felső feszítő egy 90 ezer km-es motorból lett kiszedve, viszont a családba lévő almerába ( n15 ), 400 ezer felett sem lett utánanézve, vajon meddig feszít ?....gondolom amíg a rugó kinyomja, aztán már nem tud feszíteni.
Mert ha ki tudná még tolni, akkor beleérne a fémbe........?
Egyébként azt a bakelit féle anyagot lehet külön kapni?
Ja és ugye kettő darab van benne, melyik szokott elkopni előbb, illetve mivel a láncot az olajnyomás feszíti, azt hogyan teszi ?..,mert látok furatot rajt de az gondolom a kenésnek szolgál és a benne lévő rugó feszít.
Ha már itt tartunk a gyárin kívül milyen márkájú lánc szett (2 vezető, lánc, láncfeszítő) vezet ami megbízható és nem nyúlik meg egy hónap után? Kb mennyi egy szett? Mi kellhet még hozzá?
Szeretem, amikor tok hozzanemertok hirdetnek, a laikus meg sz.pjon.
Az ar amugy tenyleg jo, bar szerintem ezeknel a 15+ eves autoknal ha azt mondjak, vezerlest kell cserelni, 10-bol 9 tolja a bontoba, vagy hasznalja, amig el nem szakad a lanc, aztan amx bondott motorral megy tovabb.
gondolom a kereszttartó hossztartó és a nyúlványok cikkszáma is más, oda kell próbálni és kész. Egyszerű példa stab pálcát kerestem sr20as p11re nem volt, mondom akkor cd20 hát volt nekik, és tök ugyan az.
2003-as Nissan Primera P12 benzines 1.8-as hoz keresek alsó motorvédő burkolatot. Találtam is egy bontottat egy 2005-ös p12 DCI kombiból valót. Az lenne a kérdésem, hogy az vajon passzol -e az enyémhez?
Sziasztok! Van egy Nissan Almerám 1.5 2003-as és ez lenne vele a problémám hogy néha bedobja ezt a hiba kódot Vezérműtengely-állító, szívó oldal/bal/első, hengersor 1- vezérlés túl előre állítva/működési hiba. Mi lehet a hiba?
Hát én több márka szervizével is beszéltem, de kivétel nélkül azt a választ kaptam, hogy nincs egységes adatbázis, csupán az itthoni szervizelésket látnák, de azt sem biztosan....
Mások is ezt erősítették meg, így tehát szerintem full kamu a hírdetésekben szereplő "márkaszervizben ellenőrizhető előélet", stb. dumák...
Pl. kinéztem egy Auris hibridet, ami végig egy spanyol LEXUS márkaszervizben volt szervizelve a szervizkönyv tanúsága szerint.
3 itthoni Toyota szervizzel beszéltem, de csak néztek, hogy mit akarok.......
Spanyol ismerőst kellett keresnem....végül is Nissan lett a dologból, 2 is:-)))))))))))))))))))
Kérem a segítségeteket, véleményeteket az első generációs Murano-val kapcsolatban. Mik a gyenge pontjai, miket kell figyelni egy vásárlásnál, mit érdemes róla tudni, ha az ember vásárolni szeretne egyet? A motort ismerem, egy ugyanilyen motorral szerelt autóm van.
Korábban volt Primerám, akkor szembesültem vele, hogy nem volt egységes szerviz előélet nyilvántartási rendszer, tehát egy Nissan kereskedésben nem tudták megmondani a szerviz előéletet, csak azt, ami az Ő rendszerükben volt. Ez mára változott, vagy még mindig lehetetlen a nulláról lekövetni egy autót, pontosabban a hivatalos szerviz látogatásokat leellenőrizni?
2003-as Nissan Primera P12 benzines 1.8-as hoz keresek alsó motorvédő burkolatot. Találtam is egy bontottat egy 2005-ös p12 DCI kombiból valót. Az lenne a kérdésem, hogy az vajon passzol -e az enyémhez?
Megtaláltam benne van a légtömegmérőben csak annyi vele a gond, hogy 15 fokos külső hőmérséklet mellett ő 27 C-ot mér. Nem tudom mennyire befolyásolja ez a motor vezérlést.
Van egy Almera 1.5 Acenta Plus-om digitális klímával. (Azt hiszem N16. ) 2003-as gyártású. Leállt a fűtőventilátora. A kijelző jelzi, hogy bekapcsolna, de semmilyen fokozaton sem megy. A ventilátort kipróbálták, az működik. A két 15A biztosíték jó. (Esetleg van még biztosíték?) Próbáltam meg keresni, hogy honnan kapja a ventilátor a vezérlést de nem találtam. Nekem úgy tűnik, hogy a szokások sönt ellenállás nincs ebben a modellben. Elvittem egy általános szervizbe, ott azt mondták, hogy a közép konzolon található klíma beállító panel a rossz. Kiszedtem, de a panelon sokkal vékonyabb vezetékek vannak, mint a ventilátoron. Ebből arra következtettem, hogy a kettő között még kell lennie (legalább egy) teljesítmény fokozatnak. Segítséget szeretnék kérni, hogy hol található a ventilátor vezérlője (hátha javítható, vagy bontóból beszerezhető)? Illetve tud valaki szervizt ajánlani erre a problémára?
Üdv: Qcsera
Kedves Qcsera!
Két nappal ezelőtt pontosan az általad leírt hibajeleséget produkálta az Almerám. Minden működik, a motor is jó, a biztosítékok is, csak éppen a fűtőmotor nem hajlandó elindulni. Azt szeretném kérdezni, hogy sikerül-e megoldanod a problémát? Ha igen, akkor mi volt a megoldás? A topikot sajnos nincs időm végigböngészni, ezért hálás lennék egy közvetlen válaszért. Előre is ezer köszönet!
Üdv: Tibor66
Üdvözlet Mindenkinek!
Sok okos emberrel beszélve megoldódott a probléma, megosztom hát a tapasztalataimat. Bizony ebben a típusban is van előtét ellenállás, ami a fűtőmotort vezérli. A szerelő, akihez eljutottam, a telefonon előadott problémámra kapásból mondta a választ. Egy teljesítmény tranzisztoros egység a vezérlő, egy termetes hűtőbordával, aminek a hűtését maga a fűtőventillátor által szállított levegő biztosítja. Az első kérdése az volt, mikor volt utoljára cserélve a pollenszűrő. Ezt a szervízben egyébként az előírt időközönként kicserélték, de amikor a hibát kerestem, és kivettem a szűrőt, elég érdekes állapotban volt. Mivel az eldugult pollenszűrő miatt nem volt elégséges az előtét ellenállás hűtése, ezért az átköltözött az örök vadászmezőkre. Az új árat a szerelő valahol 30 és 40e forint közé tette, viszont azt is mondta, hogy az egység javítható, így kb. a fele összegből megvan. Az én rossz egységemet ott hagytam, tehát van mit javítani! Maga az előtét ellenállás a gázpedál környékén van, egy fehér, kb. 3*5 cm-es fehér műanyag, aminek a közepén egy olyan alakú csatlakozó van, mint egy felnagyított RJ45-ös aljzat. Csatlakozó le, két csavar ki, javított egységre csatlakozó fel, és lőn jeges áradat! A tanulság, hogy a pollenszűrőt illik félévente cserélni, ugyanis a szabad levegő áramlásnak igen jelentős szerepe van. Nem tudom hogy írhatom-e, ezért csak annyit, hogy az M7 bevezető szakaszánál lévő hivatalos Nissan szervízben segítettek rajtam.
2003-as Nissan Primera P12 benzines 1.8-as hoz keresek alsó motorvédő burkolatot. Találtam is egy bontottat egy 2005-ös p12 DCI kombiból valót. Az lenne a kérdésem, hogy az vajon passzol -e az enyémhez?
Nem megy maxon sem. A gázpedálnál van állítólag (fehér műanyagba megy a kábel) a fűtőmotor előtét ellenállása, valahogy megpróbálom kioperálni, elég nehéz hozzáférni.
Valahol már olvastam, de nem találom: annak mi lehet az oka, hogy a K11 kis Micra-nk két középső légbefúvónyílásán akkor is hideg levegő jön, amikor a két szélsőn már bőven a meleg? És ez később sem változik.....
Felső szonda volt ha minden igaz. Kellett az ecuak vagy 30perc mire észrevette, és el kezdett dolgozni. Azóta nem hívott a srác hogy gond lenne, bár az olajat szépen csipegeti, nem tudom meddig bírja az uj szonda.
Nissan Almera 1.5 2003-as digit klímás autómon nem megy a fűtőventilátor. A múltkoriban produkálta ezt a hibát, gyújtás levétele és ismételt ráadása után elindult.
Most viszont nem megy többszöri próbálkozás után sem.
Csak szegény keverék hiba volt benne. Forgatta néha el el kapta de nem indult. Gyertya kiégetés után el-el kapta de nem indult. Gyertya tocsogott a benzintől......
Szerintem a motor vezérlő vissza állt alap helyzetbe, amiatt hogy órákig nem volt rajta a saru és sok benzint adott neki. De ettől még indulni kellett volna. Szemre nem kopott a gyertya. De lehet ezeknél nem is látszik.
MEGOLDÁS: húzásra indult a kocsi. Alap járat össze vissza volt, alig vette a fordulatot. Már mentem vele 10 km-et és kezd észhez térni. Tanulja az értékeket. Kíváncsi leszek a holnapi hideg indításra........
De most 2500-as fordulatról túráztatva bele ránt egyet. Reprodukálható a jelenség.
Lolli nicknevű fórumtárs Újpesti, bár inkább Fiat hívő, de eléggé otthon van a diagnosztikában, autógáz vagy CNG ill. Fiat fórumokon megtalálod, van rá némi sansz, hogy tud segíteni.
Van esetleg Újpesten egy segítőkész fórum társ aki tudna nekem hiba kódot olvasni itt helyben, mert nem indul az autóm. e-mailom publikus. Előre is köszönöm!
Nálm is van egy p12-es qg motorral p0170 hibakóddal. Szondák cserélve, légtömegmérő szintén. Szegény a keverék ezért tőldúsít kormol, de megy rendesen. Egr-re gyanakszom még.
Jó napot!Lenne egy kérdésem ha lehet és szakétők segitségét várnám nem tudom hogy ide illik a kérdés de lehetőleg kérem aki tud segitsen van egy nissan primerám 2000 es 16 szelepes p10 modelu kombi autóm amin csörög a lánc és a kédésem a következő lenne tud e valaki valami fajta szerelési kézikönyvet amit lelehet tölteni hozá h hogy kell lecserélni a láncot előre is köszönöm