Passat 5.5 (2001)-be utólag lehet isofix rögzítési pontot szereltetni? Vásárlás előtt állok, és fontos lenne tudnom. Az autó amit kinéztem egy Variant Comfortline, elképzelhető hogy van benne csak nincs feltüntetve a hirdetésben?
Hát a diagnosztika, hogy a kézifék működik rendesen a gombbal ki be tudom kapcsolni, de mikor kikapcsolom a műszerfalon nem alszik el a jele és a piros felkiáltó jel is villog és közben csipog.
Pár napja vásároltam magamnak Németországba egy Volkswagen Passat b6 kombit (2006-os;2.0TDI, DSG automatavaltoval). A kerdesem az lenne, hogy kivel törten már olyan, hogy az elektromos kézifék rendszer működik rendesen, megnyomom a gombot behúzza elindulok a kocsival kiengedi automatikusan, de a jel a műszerfalon, hogy be van húzva a kézifék, kioldás után se akár eltűnni. Mi okozhatja a problémát? Az összes biztosítékot végig néztem már mind rendben van. Most rendelt hozza egy új kapcsolót, de félek mivel reagál a gombra ez se lesz megoldás.
BMP motorkódú B6 Passat-ról lenne szó. Soha nem csinálta még amit ma, megjöttem a munkából és kb egy 2 órát állt a parkolóban míg újra igénybe szerettem volna venni hűségét. Ekkor hosszú hosszú indítózás köszörülés ellenére sem indult, majd második hosszú indítózásra már beindult, több helyre is mentem többször le is állítottam és azóta se produkálta, csak abban a 2 órát álló félmeleg motorral.
Mik a tapasztalatok? Lehet többet elő se fordul csak hibázott valami a meleg hatására. Mi volt a megoldás nálatod?
Úgy néz ki megadta magát a kormányzár. Ma minden gond nélkül hazajöttem, majd néhány óra múlva mentünk volna tovább amikor a kocsi nem indul. 3-4 vékony hangú sípolás, a kormány piktogram piros, és kormány zár hibát ír ki.
Kerestem itt a fórumon, de nem találtam, mintha egyszer itt olvastam volna, hogy lehet javítani és nem kell cserélni az egységet.
Amennyiben cserés, milyen árban mozog? Ja , és Érden vagyok, tehát valahol a közelben kéne mesterember.
esöérzékelö nem müködik. hibajelzés nincs.van valami kiiktatási mod esetleg.lehet ki van kapcsolva?a bajuszon be van kapcsolva
valamint ugyanezt tapasztalom a start stop rendszerrel.tulajdonképpen mintha nem is lenne.
világitás.
ugye auto elhagyása de világitás marad a beállitott másodpercig. no ez nem müködik azonnal tök sötét lesz amint zárok .pedig be van állitva ugyanugy mint az auto nyitásakor.akkor felkapcsolodik a világitás
Helló, két kocsi van családban, de még a kettőbe együtt sincs benne minden (egy cr tsi komoly lenne:). Viszont, hamarosan cserélem az egyiket, és akkor már majd minddel rendelkezem a két autóba negyütt. Szóval tényleg kéne egy jó hozzáértő szerviz. Debrecenben laktam korábban, ott olyan jó dolgom volt, itt Pesten/Dunaharasztiban és környékén azóta se találom az igazit.
Nagyon köszi, őket ismerem, helyettük keresnék valakit, mert eléggé messze költöztek tőlem (Gubacsi útról Budaörsre). Ami nekem már elég messze van. És tényleg elég drágák, bár elég jó szerviz.
Pesten vagy környékén (lehetőleg déli, délkeleti részeken, de más is jó lehet) keresnék olyan VW-Audi -Skoda szerelőt/szervizet (nem márkaszervizt), ahol van komoly szakértelem, tapasztalat és felszerelés turbo, dpf, cr, tsi, dsg, stb, szóval újabb VW technika javításához.
BKD motorkódu autóm alapjáraton melegen néha "rángat". Megnéztem 1-es hengernél a pd elem(bosch) igen csak a határértéket súrolja. Tudtok ajánlani tapasztalatból olyat, aki foglalkozik javítással? Árban kb mennyire kell számítsak? Teljesítményvesztés és füstölés abszolút nincs. Érdemes már most megcsinálni, vagy csak akkor, ha már végképpen szar lesz érezhetően.
Köszi a választ! Ez a fajta elmélet bennem is felmerült, és valószínűsítem is. Kérdés az, hogy ez hogyan ellenőrizhető, ha ilyen baja van az EGR-nek ami vatta új?
Nem ismerem ezeket az autókat, de azért felvetném, hogy esetleg EGR hűtőnél lett vmi tömítetlen. A folyadék által hűtött, visszavezetett égéstermék viszi magával a hűtőközeget. Tehereknél ez nem ritka hiba van ahol ez típushiba.
Bár nem pont 2.0 TDi-s Passatom van, de remélem tud valaki segíteni.
Februárban vásároltam egy 2011-es 1.6 Cr Tdi Passatot amiben pár hete kellet EGR szelepet cserélnem. Ez a gond meg is oldódott, viszont amióta ez megvolt, eszi a vizet az autó. Most hétvégén mentem vele kb 150km-t, és ez alatt a táv alatt, lement a maxról a minimum alá a hűtő folyadék. Az EGR csere előtt kb 7-800km-t mentem összesen az autóval, addig nem találkoztam a hűtőfolyadék fogyás problémájával. Nyomáspróbán volt az autó, azt mondták biztos nem hengerfejes. 2szer volt, hogy elindulás után nemsokkal, terhelésre egy ideig füstölt fehéren az autó. Ez pár 100m után el is múlt, és utána nem csinálja a füstölést. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Tudna valaki ötletet mondani mi lehet vele?