Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gábor95 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11069

Tudom, hogy a gyári váltóolaj volna a legjobb választás, de te esetleg milyen márkájú/típusú váltóolajat javasolnál?

Előzmény: mica-r (11067)
Gábor95 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11068

Esetleg egy pontos értéket tudnál mondani? (Azt tudom, hogy akkor 3 litert kell vennem 😀)

Előzmény: mica-r (11067)
mica-r Creative Commons License 2018.04.14 0 0 11067

2 kevés, három sok :-)

Előzmény: Gábor95 (11066)
Gábor95 Creative Commons License 2018.04.14 0 0 11066

Sziasztok! 

 

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2012-es VW Passat B7-esbe (2.0 CR TDI 140 LE, CFFB motorkód, 6-os manuális váltó) hány liter váltóolaj szükséges?

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Üdv.: Gábor

NML Creative Commons License 2018.04.12 0 0 11065

Hali! Van valakinek személyes tapasztalata a 2.0 TDI 150, ill. 190 lovas változatai közti különbségről?

vanek_ur42 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 11064

Szaisztok!

 

Passat 5.5 (2001)-be utólag lehet isofix rögzítési pontot szereltetni? Vásárlás előtt állok, és fontos lenne tudnom. Az autó amit kinéztem egy Variant Comfortline, elképzelhető hogy van benne csak nincs feltüntetve a hirdetésben? 

 

Köszi!

sanaxxx Creative Commons License 2018.04.10 0 0 11063

Ja az. Vedd le az akksi sarukat cseréld a kapcsolót 50 % hogy jo lesz.

Előzmény: mindennevfoglaltszovalnin (11062)
mindennevfoglaltszovalnin Creative Commons License 2018.04.10 0 0 11062

Hát a diagnosztika, hogy a kézifék működik rendesen a gombbal ki be tudom kapcsolni, de mikor kikapcsolom a műszerfalon nem alszik el a jele és a piros felkiáltó jel is villog és közben csipog. 

mica-r Creative Commons License 2018.04.10 0 0 11061

Diagnosztika?

Előzmény: mindennevfoglaltszovalnin (11059)
mindennevfoglaltszovalnin Creative Commons License 2018.04.10 0 0 11060

ja és persze közben folyamatosan pittyog a műszerfal a kézifék miatt.

mindennevfoglaltszovalnin Creative Commons License 2018.04.10 0 0 11059

Sziasztok!

 

Pár napja vásároltam magamnak Németországba egy Volkswagen Passat b6 kombit (2006-os;2.0TDI, DSG automatavaltoval). A kerdesem az lenne, hogy kivel törten már olyan, hogy az elektromos kézifék rendszer működik rendesen, megnyomom a gombot behúzza elindulok a kocsival kiengedi automatikusan, de a jel a műszerfalon, hogy be van húzva a kézifék, kioldás után se akár eltűnni. Mi okozhatja a problémát? Az összes biztosítékot végig néztem már mind rendben van. Most rendelt hozza egy új kapcsolót, de félek mivel reagál a gombra ez se lesz megoldás. 

 

Előre is köszönöm mindenkinek a hozzaszolast.

KeithN Creative Commons License 2018.04.09 0 0 11058

Sziasztok!

 

BMP motorkódú B6 Passat-ról lenne szó. Soha nem csinálta még amit ma, megjöttem a munkából és kb egy 2 órát állt a parkolóban míg újra igénybe szerettem volna venni hűségét. Ekkor hosszú hosszú indítózás köszörülés ellenére sem indult, majd második hosszú indítózásra már beindult, több helyre is mentem többször le is állítottam és azóta se produkálta, csak abban a 2 órát álló félmeleg motorral.

Mik a tapasztalatok? Lehet többet elő se fordul csak hibázott valami a meleg hatására. Mi volt a megoldás nálatod?

 

Köszi!

magyi75 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 11057

Szia!

 

Nekem azt mondták ,hogy nem lehet javítani,ezért cseréltettem.

Az egyik szervízben 42.000-Ft a másikban 72.000-Ft.

Érdemes körülnézni.

Itt a fórumon a 128-as hozzászólásban ajánlanak egy szerelőt,aki hozzád közelebb van.

Előzmény: Michrobee 71 (11056)
Michrobee 71 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 11056

Sziasztok!

 

B6 2006 2.0 140 le PDTI.

 

Úgy néz ki megadta magát a kormányzár. Ma minden gond nélkül hazajöttem, majd néhány óra múlva mentünk volna tovább amikor a kocsi nem indul. 3-4 vékony hangú sípolás, a kormány piktogram piros, és kormány zár hibát ír ki. 

Kerestem itt a fórumon, de nem találtam, mintha egyszer itt olvastam volna, hogy lehet javítani és nem kell cserélni az egységet.

Amennyiben cserés, milyen árban mozog? Ja , és Érden vagyok, tehát valahol a közelben kéne mesterember.

Tud esetleg erről nekem valaki infóval szolgálni?

busz54 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 11055

szia

nem mértem de tökéletessen indit szépen erössen forgat.

de ráméretek azért ha már irtad .

köszönöm

egyébb ötlete valakinek??

Előzmény: Törölt nick (11053)
Mathiask Creative Commons License 2018.04.07 0 0 11054

És amikor voltál mit csináltattál, és mennyit kértek?

Előzmény: saválló (11050)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.07 0 0 11053

Szia. próbáld megmérni az akksi feszültségét, mert nekem mikor haldoklott az akksim, nem működött a strat-stop rendszerem.

Előzmény: busz54 (11052)
busz54 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 11052

sziasztok.

 

segitséget kérnék töletek.

 

2012 passat cc 2.0 tdi

 

esöérzékelö nem müködik. hibajelzés nincs.van valami kiiktatási mod esetleg.lehet ki van kapcsolva?a bajuszon be van kapcsolva

valamint ugyanezt tapasztalom a start stop rendszerrel.tulajdonképpen mintha nem is lenne.

világitás.

ugye auto elhagyása de világitás marad a beállitott másodpercig. no ez nem müködik azonnal tök sötét lesz amint zárok .pedig be van állitva ugyanugy mint az auto nyitásakor.akkor felkapcsolodik a világitás

20másodpercre.

saválló Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11051

Én 70-km-ről mentem hozzájuk, ha neked messze vannak keresni kell közelebbit.

Előzmény: Pittö (11048)
saválló Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11050

Nem tudok, egyszer voltam náluk, és többé nem is megyek.

Előzmény: Mathiask (11046)
Pittö Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11049

Helló, két kocsi van családban, de még a kettőbe együtt sincs benne minden (egy cr tsi komoly lenne:). Viszont, hamarosan cserélem az egyiket, és akkor már majd minddel rendelkezem a két autóba negyütt. Szóval tényleg kéne egy jó hozzáértő szerviz. Debrecenben laktam korábban, ott olyan jó dolgom volt, itt Pesten/Dunaharasztiban és környékén azóta se találom az igazit.

 

Üdv.

Előzmény: mica-r (11047)
Pittö Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11048

Nagyon köszi, őket ismerem, helyettük keresnék valakit, mert eléggé messze költöztek tőlem (Gubacsi útról Budaörsre). Ami nekem már elég messze van. És tényleg elég drágák, bár elég jó szerviz.

Előzmény: saválló (11045)
mica-r Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11047

A felsorolt rövidítések mind vannak az autódban?

:-)

Előzmény: Pittö (11044)
Mathiask Creative Commons License 2018.04.06 0 0 11046

Szia, tudsz esetleg példát mondani mi mennyi?

Előzmény: saválló (11045)
saválló Creative Commons License 2018.04.05 0 0 11045

Kissé drágán dolgoznak (szerintem, persze mihez képest).

 

http://www.volkswagen-service.hu/contact.html

Előzmény: Pittö (11044)
Pittö Creative Commons License 2018.04.05 0 0 11044

Sziasztok!

 

Pesten vagy környékén (lehetőleg déli, délkeleti részeken, de más is jó lehet) keresnék olyan VW-Audi -Skoda szerelőt/szervizet (nem márkaszervizt),  ahol van komoly szakértelem, tapasztalat és felszerelés turbo, dpf, cr, tsi, dsg, stb,  szóval újabb VW technika javításához.

 

Köszi a tippeket előre is.

kazsolt01 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 11043

sziasztok!

 

BKD motorkódu autóm alapjáraton melegen néha "rángat". Megnéztem 1-es hengernél a pd elem(bosch) igen csak a határértéket súrolja. Tudtok ajánlani tapasztalatból olyat, aki foglalkozik javítással? Árban kb mennyire kell számítsak? Teljesítményvesztés és füstölés abszolút nincs. Érdemes már most megcsinálni, vagy csak akkor, ha már végképpen szar lesz érezhetően.

 

Adam_86 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 11042

Szia!

 

Köszi a választ!
Ez a fajta elmélet bennem is felmerült, és valószínűsítem is. Kérdés az, hogy ez hogyan ellenőrizhető, ha ilyen baja van az EGR-nek ami vatta új?

Előzmény: szigetipeter (11041)
szigetipeter Creative Commons License 2018.04.03 0 0 11041

Szia!

Nem ismerem ezeket az autókat, de azért felvetném, hogy esetleg EGR hűtőnél lett vmi tömítetlen. A folyadék által hűtött, visszavezetett égéstermék viszi magával a hűtőközeget. Tehereknél ez nem ritka hiba van ahol ez típushiba.

Üdv.

Előzmény: Adam_86 (11040)
Adam_86 Creative Commons License 2018.04.03 0 0 11040

Üdv mindenkinek!

Bár nem pont 2.0 TDi-s Passatom van, de remélem tud valaki segíteni.

Februárban vásároltam egy 2011-es 1.6 Cr Tdi Passatot amiben pár hete kellet EGR szelepet cserélnem. Ez a gond meg is oldódott, viszont amióta ez megvolt, eszi a vizet az autó. Most hétvégén mentem vele kb 150km-t, és ez alatt a táv alatt, lement a maxról a minimum alá a hűtő folyadék. Az EGR csere előtt kb 7-800km-t mentem összesen az autóval, addig nem találkoztam a hűtőfolyadék fogyás problémájával. Nyomáspróbán volt az autó, azt mondták biztos nem hengerfejes. 2szer volt, hogy elindulás után nemsokkal, terhelésre egy ideig füstölt fehéren az autó. Ez pár 100m után el is múlt, és utána nem csinálja a füstölést.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Tudna valaki ötletet mondani mi lehet vele?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!