Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
Mire (lassan) kialakulna, hogy mi is kellene ... addigra mar mas kell (mas komponensek, cegek, kepessegek, szerzödesek, ...). Ugy tünik, meg egy katonai teherautonal sincs ez maskeppen.
Kezdem elveszteni a fonalat. Volt egy Nurol Makina Hungary Zrt és HT Divison nevű Zrt. amely együttműködési megállapodást kötött a BM Herosszal és a ZalaZone-nal, a Gidrán harcjárművek gyártására. Tehát volt egy együttműködési megállapodás négy évvel ezelőtt. Ebben a megállapodásban gyakorlatilag nem történt semmi, az MH átvett tíz darab Gidrán. Négy évig nem volt sem gyártás, sem újabb átadás.
Most alapítottak egy vegyesvállalatot, amiben a korábbi cégekből egy sincs, de vannak benne új cégek, de ezek közül egyiknek sincs járműgyártó kapacitása. Háát érdekes...
Eleve ott kezdődik, hogy függőség van. A németek igénybe veszik a hasznos hülyék pénzét, tudják ki az értelmes mérnök, akit el lehet szipkázni. Kvázi a németek Palkovics pénzén tudják kiképezni a saját munkaerejüket. Palkovicsnak ez jó, mert el tudja rejteni, hogy nem tud önerőből felmutatni semmit az ég egy adta világon.
Azért kíváncsi lennék , hogy ebből az együttműködésből mi a valóság , mit csinálnak ill. mihez férnek hozzá a magyar mérnökök , mert azzal a németek is tisztában vannak , hogy minden , amit megosztanak a magyarokkal , az oroszoknál landol .
Nem az szamit, hogy mi lett atmenetileg elerve ... de utana jött a "központi összecsuklas" ... es minden elfogyott. Az allamkassze kiürült (mintha nem is lett volna).
(A problema inkabb az, hogy a munka reszesedes a termelt ertekben tul alacsony, ... mig Mo.-on 40% (munka-reszesedes), 60% (tökereszesedes) ... vagyis a zembereknek nincs eleg pízük ... addig az EU-ban ez kb. a forditottja. Az ilyesmi pedig (hosszu tavon) nem mulik el nyom nelkül).
Az ország történetének legnagyobb gazdasági fejlődését érte meg a nyolcvanas évek elejéig.
Aztan a ´80-as evek vegere lemaradt, mint a borravalo ... (es nem elte meg a "felig-fejlett" orszagok szintjet ... talan az utobbi ~10 evben). Az EU-ban viszont elkezdett fejlödni ...
(De, ha neked a "lopikula" a leptek, akkor maradjunk ikabb abban ... ha nem tevedek, akkor "most csak" Bulgaria all az orszag mögött.)
198x-ben a nemet GDP (legalabb) a duplaja volt (de az is lehet, hogy a 3-szorosa), mint a magyar GDP (es az legalabb ~40 evre halmozodva). Ilyen körülmenyek között a GDP is valojaban a soxorosa lett (ilyen az, ha valahol MINDEN evben a duplaja a GDP) ... tehat a különbseg is eleg döntöve valt.
Hát pont ezaz, hogy mire volt képes Németország 45 után 30 év alatt. Ezt össze se lehet hasonlítani a rendszerváltás óta eltelt 30 évvel, mert Mo. nem volt olyan rossz állapotban, mint akárcsak Mo. 45-ben.